Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČSA se pouštějí do odvážné hry

Šéf Českých aerolinií Jaroslav Tvrdík začíná v novém místě bojovat se stejnými problémy jako na v čele ministerstva obrany. Tvrdíkovy první plány na rychlý rozvoj začínají narážet na nedostatek peněz. Ze stejného důvodu před deseti měsíci selhala jeho koncepce reformy armády.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

packa

pane Jakubse, vratte se
0/0
25.3.2004 19:54

svobodny obcan

prvotridni hajzl, ale take debil
Tvrdik je prvotridni hajzl. Kdyz uz pro svou neschopnost opustit ministerske kreslo, tak mel hledat praci u nektere soukrome firmy. On si vsak nechal vytvorit dobreho fleka u statnich aerolinek. Kvuli nemu museli propustit uspesneho sefa CSA aby na jeho misto mohl nastoupit blby natvrdly Tvrdik, ktrey aerolinkam houby rozumi. Z Tvrdika je mi fakt na zvraceni. Ale v tom se asi nelisim od vetsiny lidi.
0/0
20.3.2004 2:15

klaus

Re: nebud hrubý vole
Pan Tvrdík je chytrý a zkušený člověk ,který ví co dělá .Nemají ho rádi jen komunisté !!!!!!!!!!!!!!§
0/0
23.3.2004 14:38

George

Obměna? K čemu?
Tvrdím, že žádná obměna letadel, snad s výjimkou A330 či jiného stroje pro dálkovou přepravu potřeba není. U dálkových letadel je to otázka jiná. A310 žádná dálková letadla nejsou, jak se nám snaží ČSA namluvit. Ale byla koupena hloupě a nedalo se s tím asi opravdu nic dělat. Takže s nákupem nových dálkových letadel, se dá souhlasit. Ale tím to končí. Ale co se týče obměny B737, tak s tím souhlasit nelze. Obměňovat stávající flotilu ve finanční situaci, ve které se stát nalézá je neuvěřitelná drzost. Aby bylo jasno, nemám vůbec nic proti samotné obměně či nákupu těch nejmodernějších letadel jaká existují. Ale až si na ně ČSA vydělá. Pak ať nakupují třeba kosmické lodě. Ale dokud na to přispívám z daní osobně, tak ať létají s tím co mají. Na pravidelné lety po Evropě to bohatě stačí. A ty báchorky o špatném stavu jejich letadel taky neberu. Podle všech dostupných informací je ČSA co se týče technického stavu naprosto standardní společností. Bohužel to co v poslední době probíhá v tisku je jen snůška více či méně nekvalifikovaných nesmyslů.
0/0
19.3.2004 16:43

Al Bunda

Re:
Že je Tvrdík kretén, který na post presidenta ČSA nepatří a za normálních okolností by se tam nikdy nedostal o tom asi není nutné diskutovat. Stejně tak o uměle vyvolávané hysterii kolem každé prkotiny, která se stane na letadlech ČSA , na které ochotně paticipuje naše přiblblá smečka polointeligentních avšak o to více ovlivnitelných novinářů.
Nutnost obměny letadlového parku zejména na dlohé tratě je očividná. Kromě A330 je tu i alternativa B767, která kapacitně, finančně i výkonově odpovídá A330. Ale podobně jako u vojenských letadel, i zde je to stejně jako technická i politická otázka jestli se koupí Airbus nebo Boeing.
Idea letadlového parku all-Airbus má v sobě určité racinální jádro. Na rozdíl od současného stavu nebo od flotily all-Boeing by Airbusy v dlouhodobém měřítku přinesly mj. podstatné úspory  při výcviku posádek, protože Airbusy jsou v kokpitech navzájem kompatibilní od A-318 až po A-340. Ale realizace je z kategorie sci-fi, tím spíše v současné době velmi citlivé pro leteckou dopravu jako takovou a s rostoucí konkurencí low-cost carriers.
Zatím nikdo z nás z daní na ČSA nepřistívá. Ač státem vlastněná a.s., tak se aerolinkám podařilo v silně konkurenčním prostředí uspět, zbavit se neekonomických ruských letadel a v rozumné míře expandovat. Ovšem to bylo za situace kdy v čele stáli profíci (Jakubše, Kůla, Král, apod.) s dlouholetou zkušeností a podrobnou znalostí problematiky letecké dopravy a ČSA  jako takové.
Teď to bohužel vede hysterik a lempl, který o letadlech ví jen to, že malá a zelená jsou vojenská a velká barevná dopravní, takže mám opodstatněnou obavu, že bude hrobníkem jinak perspektivní a prosperující společnosti. Sám jsem na palubách letadel ČSA absolvoval v uplynulých cca. 6 letech každoročně několik desítek letů - víc než bych chtěl - a 
0/0
22.3.2004 4:42

George

Obměna ? K čemu?
Je docela zábavné sledovat jak se někdo neustále snaží vyvolat dojem, že obměna letadlového parku ČSA je životně důležitá. V novinách se už několik měsíců důkladně hodnotí kdejaké rozsvícení kontrolek v kabině a "zasvěceně" se diskutuje o tom jaké z toho plyne nebezpečí pro cestující veřejnost. Mediálně se zveličují   běžné provozní závady, které samozřejmě existovaly i před tím, než vyvstala ona potřeba zmíněné medializace. Smyslem je pouze vyvolat dojem, že je naprosto nezbytné nakoupit nová letadla. (a pobrat provize.) Bohužel v tomto státě je vidina bezpracného zisku tak obrovská, že je úplně jedno, zda potřebujeme nová letadla či ne. Obecné zájmy jdou zcela stranou a ten kdo je u moci, tak hledí pouze na to, jak z dané situace vyždímat maximum. Tím nemám na mysli osobně pana Tvrdíka. Nebo lépe, pouze pana Tvrdíka.
Tvrdím, že žádná obměna letadel, snad s výjimkou A330 či jiného stroje pro dálkovou přepravu potřeba není. U dálkových letadel je to otázka jiná. A310 žádná dálková letadla nejsou, jak se nám snaží ČSA namluvit. Ale byla koupena hloupě a nedalo se s tím asi opravdu nic dělat. Takže s nákupem nových dálkových letadel, se dá souhlasit. Ale tím to končí. Ale co se týče obměny B737, tak s tím souhlasit nelze. Obměňovat stávající flotilu ve finanční situaci, ve které se stát nalézá je neuvěřitelná drzost. Aby bylo jasno, nemám vůbec nic proti samotné obměně či nákupu těch nejmodernějších letadel jaká existují. Ale až si na ně ČSA vydělá. Pak ať nakupují třeba k
0/0
19.3.2004 16:40

J.J.

Jarda - hráč za cizí peníze !
Výstižný nadpis článku - Jarda si zase potřebuje hrát ! Jelikož finančníkem jeho her nejsou jeho rodiče, ale vlastník společnosti ( tedy stát ), proč by si nehrál ? Nemá co ztratit !  Za případný neúspěch bude platit stát, tedy všichni lidé v České republice, včetně nemluvňat ( stát se opět o několik desítek miliard zadluží) a do doby úmrtí budou všichni za hru n ěkoho jiného platit ! Kéž by byla pravda to,co se proslýchá, že náš Jaroušek má zůstat v ČSA jenom do června-pak že ho vyhodí !
0/0
19.3.2004 15:42

Buran

No jo
Celý život byl zvyklý žít ze státní dotací (rozpočtu) a ještě mu nedošlo, že teď si musí na nové věci chlapeček vydělat. A je to další důkaz totální neschopnosti ČSSD a jejich nochsledů a chráněnců. Kdy už proboha vypadnou . Teď si dosadili dalšího do ČEZu a totální kolaps Česka klepe na dveře.
0/0
19.3.2004 15:08

zajda

ach jóóó
guma, gumácká, vygumovaná, bože na tyhle hovada a další podobná socanská zjevení platím daně, to si nezasloužím
0/0
19.3.2004 13:00

Karel

Re:
To ještě navíc ta guma tankistická nechal vypovědět všechny smlouvy Travel servisu,včetně praní prádla
a měl by vyčíslit o kolik ČSA přijde peněz,protože všechno muselTravel servis platil i s královskou leteckou přirážkou a kolik bude stát daňové poplatníky penále za vypovězení smluv.Travel servisu tím neublíží o toto se pokoušel už Jakubše a kde je dnes.
 
0/0
19.3.2004 13:09

Domman

Re:
Travel servisu to patri: Tahle Vikova spolecnost je tak nahovno, ze to svet nevidel; vsichni jsou to lhari a podvodnici!!!
0/0
19.3.2004 14:39

Krenber

Re:
Ty jsi fakt mimoň. Myslis si, ze to, co ti predhodi Marek Prazak je pravda? Nesmysl. Pridadas mi jako ten "kam vitr, tam plast"... nekdo ti neco rekne, a ty tomu budes hned verit...
0/0
19.3.2004 14:44

Jarda Carda

Chyba v nadpisu článku
Hodnověrněji by vypadal titulek Jaroslav Tvrdík se pouští.. Ale ono to asi celé bude poněkud jinak.
Tento nervově labilní mladý muž samozřejmě nemá o řízení kolosu typu ČSA ani potuchy, natož aby dokázal vypracovat jakoukoli strategii. To jen politické špičky připravují prostřednictvím nastrčené figurky další výnosnou firmu na odchod pod kytičky. Kdopak si bude mnout ruce?
0/0
19.3.2004 12:55

lampiao

jara tvrdikovic je nahodou kadr
mne se jeho styl mooooc libi.....se*e na dusledky, hlavne, ze budou letadla (jedno ci v csa ci v armade) a az ho vyhodeji, tak s tim snad nejaky schopny manazer neco udela......patri na buzerak, ten tvrdikovic floutek
0/0
19.3.2004 11:34

Mejla

Úplně to vystihuje...
....výrok člena dozorčí rady: "Horší je, že není dostatečně vysvětleno, co expanze přinese". To je totiž na p. Tvrdíka moc složité a v armádě se s něčím podobným nemohl setkat, tam žádné (finanční) výnosy nejsou a všechny náklady zaplatí někdo jiný (stát). Absolutně nechápu, proč nemůže plánovat expanzi po menších krocích (např. na 44 letadel, jak mělo v plánu předcházející vedení ČSA) a za rok výsledky strategie vyhodnotit a na základě toho pokračovat. Jestli podobně plánuje osobní finance, tak musí být na mizině
0/0
19.3.2004 11:11

Lou

Odbornici
typu Grosse, Spidly, Skromacha, Sobotky, Tvrdika apod. tj. lide, za kterymi nestoji zadny viditelny nebo zmeritelny uspech, kteri nikdy uspesne nevedli zadnou vetsi firmu, kteri neumi jazyky, a nemaji potrebnou kvalifikaci, ridi nasi republiku. Strojvudce z  pravnickym titulem ridi policii, pravnik bez praxe ma na starosti finance, vojak aerolinky atd. Nabizi se tu ono povestne kozel zahradnikem. Neni divu, ze Ceska republika je zemi, ktera z dlouhodobe stagnace prechazi k upadku, ze na nas smesny 2 % hospodarsky rust si musime pujcovat v zahranici, ze roste nezamestnanost a schopni lide utikaji do zahranici.  
0/0
19.3.2004 10:19

Zwerg

Re:
Co se dá k tomuto dodat ? Bohužel, máte naprostou pravdu.
0/0
19.3.2004 10:37

.

Cternar neni blbec, nepotrebuje napovedu
pane prazaku, omezte se na fakta, srovnani s Tvrdikovym pusobenim ve vlade zvladnem sami...
0/0
19.3.2004 10:06

reno17

___
Voliči ČSSD by si měli uvědomit, že Airbusy A320 a A330, které Tvrdík koupí zaplatí taky oni ze svých kapes (nebo, vzhledem k jejich počtu, hlavně oni). Mimoto je třeba vidět nekolik věcí: - pro velkokapacitní A330 nemá v tuto chvíli ČSA využití, žádná společnost si dnes nemůže dovolit létat s poloprázdnými stroji - low-cost neboli nízkorozpočtové aerolinie sluší soukromým firmám, schopným a ochotným skutečně srazit provozní náklady na minimum. V podání přebujelých ČSA, kde něco jako omezení administrativy asi těžko hrozí, by to byl jen cenový dumping a další tahání peněz z rozpočtu státu - ČSSD a její spojenci ve své politice velmi zdůrazňují boj proti korupci, tunelování, šedé ekonomice; bylo by tedy vhodné, kdyby alespoň jejich ministři se na tomto přímo nepodíleli. Není taky úplně politicky korektní, aby byl výsledek výběrového řízení znám ještě před jeho vyhlášením. Ono to asi svádí uvěřit tomu, že o čem dnes "naše" noviny nepíší, vlastně jakoby ani neexistovalo..
0/0
19.3.2004 10:01

briza

Re:
Mozna by stalo za to nez zacnes horlit proti A330 stalo by za to se podivat o kolik se ta kapacita lisi od soucasnych A310. A vzhledem k tomu, ze CSA je dnes jedina spolecnost, ktera provozuje prime spojeni USA - Praha tak na teto lince opravdu nemaji o zakazniky nouzi. Z vlastni zkusenosti to mohu potvrdit. Kvuli tomu take kupovali ten treti A310 aby mohli tu linku obsluhovat kazdy den.
0/0
19.3.2004 10:26

reno17

Re:
Určitě jsem neměl snahu horlit proti A330 (i když je pravda, že osobně mám asi raději Boeingy 777 s jejich klasickými berany, sidesticky a něco v koncepci MCDU mi úplně nesedí), spíš mám pocit, že u ČSA nebo obecně v ČR není všecho OK.. K těm kapacitám: - A310-300 v konfiguraci ČSA (2 třídy) 207 míst (high denisty 280) - A330-300 ve 2 třídách 335 míst (high density až k 440) takže nárůst o víc než polovinu. Na ale uvidíme, možná máš pravdu, ČSA třeba otevře linku do Atlanty, pasažérů přibude.. spíš si ale myslím, že ne (někdo tu už zmiňoval varovný příklad Swissairu) - a je to názor zdá se převažující, nejen zde, ale hlavně v odbornějších fórech. Hlavně se mi ale zdá, že sám s. Tvrdík těmto superoptimistickým prognózám tak úplně nevěří a jeho motivace bude trochu jinde..
0/0
19.3.2004 11:13

Marek

Re:
Uvažovanej je nákup/leasing 330-200, nikoliv -300. Tam ten rozdíl není tak velkej. (Na dálkový tratě navíc vždycky počítej s teěmi nižšími kapacitami. 440 lidí -300 uveze na krátký trati v Japosku, ne přes Atlantik, tam musíš mít palivo). Hlavní důvod výměny je však ten, že A310 je letadlo spíš na střední tratě a bez mezipřistání dál než do NY nedoletí. A to i plnou přídavnou nádrží v cargu. Takže Atlanta jen s mezipřistáním. Další jejich problém je v tom, že prostě na trhu nejsou. Mašin s přídavou nádrží je minimum. I ten OK-YAC (3. airbus) má jiný motory než zbývajííc dva. Ale má přídavnou nádrž a jinej nebyl.
0/0
19.3.2004 12:01

reno17

Re:
A330-200 je kratší a s o něco delším doletem (ne však lehčí) než 330-300, v porovnání se stávajícími 310-300 je ale pořád mnohem větší a hlavně těžší (81t -> 120t). Taky je to relativně nový typ (98), takže nepřichází moc v úvahu pořízení starších strojů. Existuje i jiná alternativa než Airbus, B767-300ER je starší a menší typ, dal by se pořídit určitě mnohem výhodněji, spousta společností jej používá pro dálkové linky s nižším vytížením.. je o něco menší a mnohem lehčí než A330-200 (90t), kapacitou (asi 270 ve 2 třídách) stojí mezi A310 a A330-200 (205,295), dolet má srovnatelný - přes 10000 km, myslím, že by pro LKPR-KJFK,KEWR,KATL,.. zcela dostačoval. Myslím si prostě, že nakoupit takto rychle několik velkých a drahých strojů je, mám-li se vyjádřit eufemisticky, nerozumné. Je to trochu extrémní příklad, ale třeba SkyTravel dnes létá z Prahy do Brazílie a do Thajska se 737NG, také hned nekupovali velké drahé stroje.. Co se týče nesehnatelnosti A310-300, myslím že to dnes až tak nemožné není.. nyní už se objevily na netu informace o plánovaném nákupu čtvté mašiny. Samostatnou kapitolou je potom nákup většího počtu A320..
0/0
19.3.2004 14:51

briza

Re:
Tak Tvrdik to je cistokrevnej blbec o tom zadna. Ja jsem tou linkou NY-Praha parkrat letel a tam leta spousta lidi ze statu stredni a vychodni Evropy a berou Prahu jako prestupni misto pro linky k nim. Jedine co muze CSA o tyhle lidi pripravit je jejich vlastni neschopnost. Sedel jsem taky v tom letadle co se muselo vracet do NY kvuli problemu s klapkami a nastvanost lidi byla velka kvuli neschopnosti CSA jasne rici jak je dopravi do Evropy (nechali to az na dalsi den). Jinak se ale snazi. Treba informace pro pasazery rikaji snad ve vsech jazycich co tu ve stredni Evrope jsou. Je jednoznacne v jejich zajmu tohle udrzet a pokud mozno rozsirit. protoze to udela CSA business pri rozvozu tech lidi do jejich zemi.
0/0
19.3.2004 12:11

Aviatik

Ja myslim, ze je jasny proc sel Tvrdik do CSA
CSSD potrebuje poradnou injekci do stranickeho rozpoctu a patricna provize za nakup novych letadel muze socanskou stranickou kasicku na peknych par let co budou v opozici zajistit.  Jinak to cely nedava smysl
0/0
19.3.2004 9:55

if

CSSD
Zda se, ze CSSD rychle potrebuje prachy, nez pujde od valu. At si daji do kupy soucasne vybaveni, dyt posledni dobou furt nekde stoji jejich stroj kvuli poruse. Zda se. ze Tvrdik  je stejna k***a jako lidovecti ministri obrany (a jejich namestci) pred nim .
0/0
19.3.2004 9:47

QULPO

Na dálkové tratě již nechce airbusy...
Takže Tvrdíkovi se nepovedlo na Min. obrany prosadit amercké letouny, tak pokračuje v ČSA...
0/0
19.3.2004 9:44

briza

Re:
Nechteji stavajici stare A310 ne Airbus jako takovy. O kousek niz jsem to lehce komentoval. :-)
0/0
19.3.2004 10:18

stary matlal

Pripomina mi to
pana Soudka ze Skody Plzen a toho zapomenuteho nadivu z Kladna. Konecne my z dediny aerolinie nepotrebujeme, jen kdyz nebudu muset doplacet ztratu. A libi se mi myslenka: pro snizeni nakladu zrusit piloty (i ridice autobusu a strojvedouci). On uz nekdo z cestujicich do do cile dovede (doleti, dojede). Stejne se vetsina pri ceste nudi ...
0/0
19.3.2004 9:44

xxx

Fandím Tvrdíkovi
ať se pouští do megalomanských finančně a myšlenkově nepodložených projektů ... ALE AŤ UŽ SI TO PROBOHA ZKOUŠÍ ZA SVÝ PENÍZE !!!!
Ono se totiž moc krásně experimentuje za cizí .. nejlépe za státní ...
0/0
19.3.2004 9:43

Dan

vtip nebo přání?
Vite kdy nám bude hej? Až vdova po Špidlovi půjde navštívit Škromacha na onkologii, aby mu řekla, že Grose ranila mrtvice na pohřbu Součkový...........
0/0
19.3.2004 9:37

Tomáš Marný

Re:
Tohle je moc černý... Místo "Škromacha na onkologii" je lepší "Kavana na Pankrác"...
0/0
19.3.2004 10:28

Muf

Re:
sice drsný, ale mělo by to určitě svůj přínos pro náš stát.
0/0
19.3.2004 10:55

Vopička Antonín

Mám řešení
Naložit všechny ty balené koblihy, šály, tlusté nány, elektrikáře, pošťáky, koloťuky a bolševiky z vlády do udržovaného letadla ČSA a s poloviční dávkou paliva je poslat nad oceán směr USA!
0/0
19.3.2004 9:31

Jaryk

CSA se pousteji do odvazne hry
Pan Tvrdik, chce zajistit do smrti celou svou rodinu a CSSD, proto chce nakoupit spoustu letadel. Je to naprosto jasne. Jaryk
0/0
19.3.2004 9:29

Dan

letadla
Jak je vidět,Tvrdík  má s firmou BOEING úzké vztahy, když se chce zbavit AIRBUSU, které jsou více než rovnoceným patnerem BOEINGU...........
0/0
19.3.2004 9:28

briza

Re:
Myslim, ze to tak neni. V clanku se pise, ze CSA se chteji zbavit stavajicich dalkovych Airbusu. V tom s nimi souhlasim protoze s A310 pro pravidelnou osobni prepravu uz moc spolecnosti neleta. Treba nedavno v tom New Yorku mel i problem ten, ze na A310 proste nebyl k dispozici nahradni dil na opravu tech klapek kvuli kterym se letadlo muselo po startu vratit a cela to oprava se tim patricne prodrazila potoze to leadlo tam 2 dny stalo. Tvridikuv vztah k Boeingu taky nebude nejlepsi po te co Boeing zabranil jeho odsunu do trafiky jemenm Aero a tak pro nej musel Gross hledat trafiku v CSA.
0/0
19.3.2004 10:00

cookie

Re:
No nevim jestli jsi nekdy letel v Airbusu a v Boeingu.... Ale muzu ti rici, ze zlatej Boeing.
V A mas daleko mene mista a zachod pouze uprostred letadla. V B mas mista citelne vice a zachod i na konci letadla.
 
Pred tydnem jsem v obou sedel 12 hodin a musim rici, ze ten rozdil hodne rychle zjistis...
Staci se zkusit najist nebo dobehnout na zachod, kdyz uz to nemuzes vydrzet a zrovna letusky rozvazej jidlo a ty se na ten zachod uprostred nemuzes dostat
0/0
19.3.2004 16:09

Dan

děs a hrůza
to co se děje za vlády Špidly, to je hotová zkáza České republiky? Kde je nějaká úcta? Kde je vlastenectví? Kam dali lidi této republiky ( ne všichni) rozum????
0/0
19.3.2004 9:25

zyr

Je to mysleno vazne?
S velkym napetim jsem cekal, jak bude strategie CSA postavena a pokud myslenky uvedene v clanku odpovidaji faktum, pak jsme svedky naprosto revolucniho pristupu v oblasti letecke dopravy. Nektere myslenky jsou natolik neotrele, ze jejich uplatneni v praxi bude vyzadovat prehodnoceni pristupu leteckych spolecnosti na celem svete! Zejmena me zaujala tato: "Nová stroje mají ČSA zajistit růst, přestože podle plánu klesne využití jejich kapacity. To je podle Tvrdíka proto, že se na většinu linek nasadí větší letadla. "Letadla s vyšší kapacitou umožní pokrýt poptávku v hlavní sezoně. Provozní náklady těchto strojů jsou srovnatelné s původními plány," stojí ve strategii." Po 15ti letech praxe zjistuji, ze jsem zrejme zil v omylu. Doposud jsem se totiz domnival, ze cilem letecke spolecnosti je maximalni vyuziti sedackove kapacity a kroky jednotlivych leteckych spolecnosti, ktere zakonzervovavaji nepotrebne stroje do doby, nez stoupne poptavka, mi prisly logicke a normalni. Vozit vzduch se vzdy povazovalo za luxus, ktery si nemuze dovolit zadny prepravce. Zda se ovsem, ze vsichni ziji v omylu, protoze vozit vzduch je podle strategie CSA cesta k prosperite. Navic, ani provozni naklady nemohou byt stejne, minimalne v oblasti poplatku, ktere se pocitaji podle hmotnosti letadla. A dale - predpoklady rychleho rozvoje spolecnosti neodpovidaji realite, ktera panuje ve svete. Pres mirne oziveni, ke kteremu v letecke doprave dochazi, jsou odhady rustu mnohem konzervativnejsi nez ruzove sny managementu CSA. 20% mezirocni rust se neocekava ani v Asii, kde ma byt tento nejvyssi (cca 15-17%). Priklad Swissairu ukazuje, kam vedou nerealne a nadhodnocene predstavy o rozvoji. To je memento, ktere by melo mit vedeni CSA na pameti. Bohuzel, vzhledem ke zkusenostem soucasneho vedeni CSA v oblasti letecke dopravy je otazkou, zda je vubec mozne neco takoveho ocekavat.
0/0
19.3.2004 9:24

tinsel

CESTUJTE RADĚJI OBKROČMO NA HUSE...
Nojo, to je všechno hezký, ale co budou dělat cestující teď - letadla se rozpadají .... to je děs - copak tohle je nějaký cestování?http://www.kudlanka.cz/31625_item.html
0/0
19.3.2004 9:22

Simi4Simi

hehe
pote co propustil lidi z opravy a ted se letadla kazdou chvili vraci protoze jim chybi dvere by se meli propustit piloti a lidi by si to mohli ridit sami :) Trvrdik je pohrebak. Uz ho prosim nekam zahrabte nez pohrbi dalsi organizaci.
0/0
19.3.2004 9:19

1

Stranická přislušnost
Ti, co pořád vidí za každým problémem jen ČSSD, mají krátkou paměť a tím jsou nebezpeční sobě i okolí. Se stranami je to prašť jako uhoď (spíš vezmi jako seber). A tam nás politici chtěli dostat. Abychom si mysleli, že když ve volbách můžeme dát hlas někomu jinému, tak že se něco změní. Jen bych chtěl připomenout, že příští vláda už nebude mít skoro co prodávat a dluhů bude muset platit hodně ...
Ach jo (bez laskavého svolení 1)
0/0
19.3.2004 9:12

zajda

Re:
vol si ty svý rudý bratry dál, ve volbách vám nakopeme prdel  (i s blbem Tvrdíkem)
0/0
19.3.2004 9:14

1

Re:
Jseš blbý nebo neumíš číst?
0/0
19.3.2004 9:17

zajda

Re:
asi oboje rudochu
0/0
19.3.2004 9:18

zajda

blééééééééééééé
Socani zdechněte a toho blba Tvrdíka si strčte někam do svýho bloševickýho sekretariátu a ne do čela super firmy, na jejíž řízení ta chudinka nemá, za chvíli s ní  bude hotovo (ČSA skončí v pr*eli a Tvrdík v blázinci) 
0/0
19.3.2004 9:10

Re:
V prdeli jo,ale v blázinci ne,malý Jarda zase zdrhne až půjde do tuhýho....
0/0
19.3.2004 10:57

Aviatik

Tvrdik je svine
0/0
19.3.2004 9:04

larry_flynt

To snad uz neni mozny
To uz si fakt delaji pr*del, socani...Trvrdik by se mel okamzite do nejakyho letounu spakovat a zmizet ze sveta...Neni to zadny ekonom a ni manager, tak jak muze proboha ridit takovy podnik...To same nechapu jak muze pravnik ridit Ceske finance...Je to stale vetsi kocourkou, TATO VLADA MUSI PADNOUT!!!!!!!
0/0
19.3.2004 9:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.