Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dráhy připravují nový vlastní časopis

Cestující ve vlaku si budou moci ukrátit dlouhou chvíli četbou nového drážního periodika. České dráhy totiž uvažují o novém časopise, který by byl pro pasažéry zdarma a který by informoval o dění na železnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

klaus

s.
nevím, proč se bouříte. Jistě nikomu nevadí, že Pražáci mají ve svém metru (ale i na mnoha jiných místech) zdarma k dispozici deník METRO. Za to směšné jízdné. Co by na za to dali na venkově. Tam jim jede autobud 2x denně, vlak 4x. Za cenu MHD v praze, kde můžete přestupovat a jezdit hodinu až hodinu a půl, na venkově vlakem či autobusem neujedete ani  dvě stanice. Na venkově navíc při přestupech musíte platit každé jízdné zvlášť, takže dojíždějte do zaměstnání, když za měsíc vypláznete víc než pražák za celý rok (tady už mluvím o  časových jízdenkách, po jednotlivých jízdách by člověk šel s platem do mínusu).
Že vlakem jezdí socky - ano. A v pražském metru naopak navonění kravatisti a dámy v lodičkách. A to za menší cenu. Není vám hanba, inteligence, cpát se do podzemky, která je taky (jako železnice) určená pro povl?
Pokud bude avizovaný časopis propírat bordel na dráze (zpoždění, špína ...),  bude  jen  dobře.  Ve  stávajícím  časopise,  který  je  volně  nejen  v  IC  nebo  EX  ale  i  v  info  nebo  čekárnách  či  dokonce  někdy  i  v  těch  nejobyčejnějších  courácích (aspoň  na  Liberecku),je skoro jen samá chvála a propagace toho nej (vagony s teplou vodou a občerstvovacími  službami  -  co  většinou  jezdí  do  zahraničí  nebo  z / do  Prahy).  Realitu  zahumusených,  opožděných  couráků  tam  nenajdete. Mimochodem, víte, že do Liberce se stahují všechny historické vykopávky z celé ČR, které by jinak skončily ve šrotu? A když takový výkvět techniky, kde nefunguje takřka nic, jede do sousední NDR, jsou z toho Němci na větvi. Prý pojízdný skanzen. Zapomněli, že na tom před 89. byli ještě hůř. Zato dneska tam i na regionálních, státních  tratích jezdí vlaky designově podobné TGV či japoncům.
0/0
13.4.2004 10:06

Josef Novák

Nejhorší firma v Evropě
Mám pro tento časopis název jmenuje se Nejhorší firma v Evropě.Banda zlodějů jmenovaná poslanci ve vedení drah potřebuje úplatky za zadání časopisu.
0/0
13.4.2004 9:05

agent Doucha

Taková příšerná doprava jako jsou ČD se hned tak nikde nevidí,
reklamu do takových novin nebo"časopisu" si může dávat akorát dement protože vlakem jezdí pouze socky a ty stejně mají akorát tak na trochu toho žvance a dost.Takže vydávání časopisu ať už je hrazena jakoukoliv formou je úlet a pokus jak vyhazovat další prachy daňových poplatníků
0/0
13.4.2004 8:46

Herodes

Stále zadlužené a neperspektivní dráhy budou dělat časopis,tak to nám ještě scházelo
no nazdar,podle mne by si prachama z reklamy měly platit svoje dluhy a ne si vydávat časopis pro tu verbež z dráhy.Protože to stejně nikdo jinej nečte.Já na to ze svých daní nedám ani korunu,jsem proti vydávání časopisu
0/0
13.4.2004 8:38

Valizzi

A co to rozdávají teď?
A co je to za časopis, co se rozdává už pár let??? Je na tom nápis Zpravodaj ČD (nebo něco takovýho), má to odhadem 40 stránek a už pěknejch pár let je to volně k dostání ve vlacích IC a EC...
0/0
10.4.2004 23:43

PN

za čí?
Další úžasný podnikatelský záměr. Jako daňový poplatník a tedy jejich hlavní akcionář a ten kdo vždy záplatí jejich katastrofální hospodaření, hlasuji rozhodně PROTI!
0/0
9.4.2004 18:11

Daňový poplatník

Re: za čí?
Ty ubohej tupče, ty neumíš číst?
V tom článku je jasně napsaný, že náklady se budou hradit z inzerce v tom časopisu.
Nové vozy budou příští rok - klimatizované, druhé a první třídy, celkem 26. Další rok ještě deset. Bude dalších deset jednotek pro příměstskou dopravu, do konce příštího roku. Snad se taky už rozjedou ty zprasený pendolína od praseckejch taliánů.
0/0
9.4.2004 19:15

PN

Re:
Takže potvrzujete, že dráhy budou podnikat jako vydavatel novin a čekají, že náklady budou pokryty výnosem z reklamy. Já ale nevěřím, že tento podnikatelský záměr bude úspěšný. Bojím se, že proponentům tohoto podniku nepůjde o ziskovost nebo alespoň bezeztrátovost, ale jen o vlastní pozice chráněné zlatým padákem nebo alespoň velkým polštářem. Kdyby to bylo jen za vaše peníze, tak vám budu fandit, ať vám vaše investice vyjde, ale svoje peníze bych utratil raději za něco jiného. Pod Špidlovládou, která každým dnem zasekává sekeru  o dalších a dalších 300 miliónů, si ale moc vybrat nemůžu. Ale říkat, že s tím nesouhlasím, snad mohu.
0/0
9.4.2004 19:45

Roman

vlak
Takže budou všichni jezdit pořád stejnejma hnusnejma plečkama, ale budeme si přitom moct číst, abychom ten bordel neviděli.....
0/0
9.4.2004 15:24

vlak

vlaky
A co nove vlaky, ty nepripravuji ?
0/0
9.4.2004 15:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.