s.
nevím, proč se bouříte. Jistě nikomu nevadí, že Pražáci mají ve svém metru (ale i na mnoha jiných místech) zdarma k dispozici deník METRO. Za to směšné jízdné. Co by na za to dali na venkově. Tam jim jede autobud 2x denně, vlak 4x. Za cenu MHD v praze, kde můžete přestupovat a jezdit hodinu až hodinu a půl, na venkově vlakem či autobusem neujedete ani dvě stanice. Na venkově navíc při přestupech musíte platit každé jízdné zvlášť, takže dojíždějte do zaměstnání, když za měsíc vypláznete víc než pražák za celý rok (tady už mluvím o časových jízdenkách, po jednotlivých jízdách by člověk šel s platem do mínusu).
Že vlakem jezdí socky - ano. A v pražském metru naopak navonění kravatisti a dámy v lodičkách. A to za menší cenu. Není vám hanba, inteligence, cpát se do podzemky, která je taky (jako železnice) určená pro povl?
Pokud bude avizovaný časopis propírat bordel na dráze (zpoždění, špína ...), bude jen dobře. Ve stávajícím časopise, který je volně nejen v IC nebo EX ale i v info nebo čekárnách či dokonce někdy i v těch nejobyčejnějších courácích (aspoň na Liberecku),je skoro jen samá chvála a propagace toho nej (vagony s teplou vodou a občerstvovacími službami - co většinou jezdí do zahraničí nebo z / do Prahy). Realitu zahumusených, opožděných couráků tam nenajdete. Mimochodem, víte, že do Liberce se stahují všechny historické vykopávky z celé ČR, které by jinak skončily ve šrotu? A když takový výkvět techniky, kde nefunguje takřka nic, jede do sousední NDR, jsou z toho Němci na větvi. Prý pojízdný skanzen. Zapomněli, že na tom před 89. byli ještě hůř. Zato dneska tam i na regionálních, státních tratích jezdí vlaky designově podobné TGV či japoncům.