Diskuze

Pod čínským rychlovlakem klesá zem

Už více než rok mohou lidé využít vlaku, který je rychlejší než japonský šinkanzen a předhoní i francouzský rychlovlak TGV. Přesto má jediný komerčně provozovaný vlak, který se vznáší na magnetickém polštáři, problémy. Propadá se pod ním totiž půda.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...

2. 11. 2004 14:52
čínská kvalita...
Kdo to tady psal, že čínské výrobky jsou lepší než české ? Když Čína postaví rychlovlak pod pískem a bažinou, tak si každý a číské kvalitě udělá obrázek...
0 0
možnosti

TH

2. 11. 2004 12:40
TGV jazdi bezne vyse 300, max 515
Typically, top speed in commercial service is 300 km/h (186 mph). Under special test conditions a TGV trainset has reached 515.3 km/h (320 mph). Some speed restrictions due to the line or the train may exist, but weather (such as dense fog) does not limit speeds.
0 0
možnosti

Delirium Tremens

14. 4. 2004 13:53
Už jsem to pochopil
V článku je totiž věta:
"Koleje šanghajského rychlovlaku, kterému se říká Meglev, ..."
Takže si sypu popel na hlavu a ostatní vtipalkové by také měli udělat něco podobného, neboť autor se nám snaží naznačit, jak se tomuto vlaku ŘÍKÁ a psanou formu tohoto slova zde neuvádí jen proto, aby čtenáře neuvedl ve zmatek.
0 0
možnosti

R.

13. 4. 2004 17:22
Maglev, ne Meglev
Nazev je zkratkou slovniho spojeni "MAGneticka LEVitace"
Ctenar ztraci duveru v clanky, ve kterych jsou chyby...
0 0
možnosti

Delirium Tremens

14. 4. 2004 6:43
Re:
, Pan redaktor má informace pouze z doslechu (jedna paní povídala) a tak napsal pouze fonetický přepis.
0 0
možnosti

Kokr

13. 4. 2004 16:40
Rychlosti
Proboha, kde jste vyhrabali ty rychlosti? To si čísla pro informování lidí cucáte s prstu?
0 0
možnosti

Blizek

13. 4. 2004 17:40
Re:
Ne, to si jen redaktori tipli! Akorat se zapomneli podivat, ktera cisla nakonec byla opravdu vylosovana...
0 0
možnosti