Diskuze

Úřad podezírá spořitelny z dohody

Antimonopolní úřad podezírá všech šest stavebních spořitelen, že v rámci nezákonného kartelu zvýšily klientům poplatky. Spořitelny navíc zavedly některé zcela nové kvůli tomu, že v minulosti přislíbily klientům úroky, které jsou pro banky v současné době nevýhodné.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dežo

16. 4. 2004 9:22
Spořitelny a banky=
zloději ze zákona,je to k poblití jak nás co můžeme, všechny spořivé okrádají,je to hnus ve světě nevídaný
0 0
možnosti

Dežo

16. 4. 2004 9:16
Tak takové články miluji,
úřady podezírají,vyšetřují a ho.no vyšetří a ani nechtějí vyšetřit.Přitom všem lidem snad kromě těch,kteří soudí je jasné,že se dohodly.Kdy se už konečně začnou odpovědní pracovníci ale hlavně politikové chovat odpovědně a za svoji práci,když bude špatná,nebo dojde k nějakému maléru, budou schopni nést svoji odpovědnost???Toho se asi nedožijeme,protože když si to sami navrhují i schvalují ,tak to tady bude stát stále za ho.no a ti co kážou vodu a každý den jsou ožralí po těch nejlepších vínech nemají na svých postech co dělat
0 0
možnosti

Honza z KV

15. 4. 2004 20:15
Kdyby jen kartel
Sporitelny zdrazily temer ve stejny okamzik a tedy temer ve shode. Konkurence funguje pouze dokud si sporeni u nich nekoupite a pote uz jen koukate, jak vam skacou poplatky, pri uteku ze sparu vam vezmou vice nez vlozite. Nejarogantnejsi chovani je ovsem to, ze vetu ve Vseobecnych obchodnich podminkach "klient je povinen platit za sluzby dle platneho sazebniku uhrad" si vykladaji jako "muzeme kdykoliv zavest jakykoliv poplatek s jakoukoliv vyssi a vy nam ho musite platit". Mile sporitelny, my vam je je nejenze nechceme platit, castky, ktere jsme neodsouhlasili v datu okamziku smlouvy - pouze ty platne v okamziku smlouvy jsme zavazeny platit a pokud si uctujete vyssi castky porusujete smlouvu. Nevratite-li pridavam se k tem, kteri se s vami budou klidne soudit.
0 0
možnosti

Tomáš Marný

16. 4. 2004 7:32
Re:
Při idiocii a neschopnosti Ministerstva financí je bohužel opravdu možné, že se v sazebníku objeví třeba "poplatek za vedení účtu je roven výši připsané státní podpory"... Ale urkitě se najsou jedinci přesvědčení o tom, že i za těchto podmínek je stavební spoření nesmírně výhodný produkt :-).
0 0
možnosti

Kaja

15. 4. 2004 15:39
Hnus
Nedávno jsem byl na centrále Modrý pyramidy a ten blbeček na přepážce mi s úsměvem v ksich*tě zdělil, že si mužu tak akorat vyl*** pr*** protože maj v podmínkách chytrej odstavec, že to můžou kdykoliv zvedat.
0 0
možnosti

ppetr

15. 4. 2004 10:25
stavebka
ja uz jsem se stavebnima sporirelnama skoncil.
jsou lepsi moznosti zhodnoceni penez,nez je cpat do stavebek.
0 0
možnosti

Luděk

15. 4. 2004 9:57
Funguje stát na baterky ?
Ke všem těm zkušenostem přidám i svou s Buřinkou, kde jsem vloni v prosinci  řádně ukončil smlouvu o SS k 31.3.04 pro dceru na pouhých 20 tis.Kč a ti lumpové mi naúčtovali celých 550 Kč za vedení účtu (začínali na 120 Kč)byť byl veden pouhé 3 měsíce. Neschopnost státu v tom, aby si tvrdě prosadil podmínky pro bankovní instituce, kterým umožňuje získavat peníze od drobných střadatelů výhodami SS je až zarážející a pro mě nepochopitelná. Dnes jsou banky v soukromých rukou a stát přece není zaopatřovací ústav pro bandu vypočítavých kapitalistů. Napadá mě pouze jediný důvod proč to tak funguje nebo spíš proč stát nefunguje- korupce na nejvyšších místech. 
0 0
možnosti

Michal

15. 4. 2004 9:13
Už se na ně chystám
Naše rodina má 4 smlouvy u ČMSS. Příbuzní a známí další. Poslal jsem do ČMSS dopis, že nesouhlasím se zaslaným vyúčtováním, protože je účtována jakási služba "poplatek za vedení úrokového zvýhodnění" kterou nevyužívám a nemám ji sjednánu ve smlouvě. Odpověď z ČMSS byla že poplatek je určen na vytváření rezerv na výplatu úroků, protože do poslední chvíle chudáci neví, jestli je budu čerpat. Výpis z účtu budu reklamovat každý rok a pokud mě v době výplaty nevyplatí celé úroky bez poplatku za vedení úrokového zvýhodnění, budu je za všechny smlouvy vymáhat soudně a navíc to pěkně mediálně rozmáznu.
0 0
možnosti

Docent

15. 4. 2004 9:23
Re:
To mediální rozmáznutí je dobrý, jenže to pomáhalo leda tak za komančů, kdy stačilo pohrozit, že to napíšete do Rudého práva . Dneska třeba Raiffeisence stojí za to vymámit z klienta dvacku ročně za zaslání výpisu i přes to, že mu slíbili zasílání výpisu po celou dobu trvání smlouvy zasílání zdarma a normální klient už jim nikdy jako lhářům, zlodějům a podvodníkům znovu peníze nesvěří.
Podívejte se na http://stavebky.webpark.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://stavebky.webpark.cz, co už toho bylo popsáno, pěkný článek je třeba i na http://www.blisty.cz/2004/3/24/art17418.html" target="_blank" rel="nofollow">http://www.blisty.cz/2004/3/24/art17418.html
0 0
možnosti

mobilman

15. 4. 2004 9:11
A co třeba mobilní operátoři ?
ti náš antimonopolák nezajímají ? před trhem se tváří jako velká konkurence, ale jinak  hezky pospolu drží basu.....jeden příklad za včechny - zkuste se třeba dostat s posíláním MMS zpráv do mobilní sítě !!! AJTA - nejde to, neboť vás žádný z našich operátorů nepustí !!!
Přitom hned vedle v Německu je to běžně nabízená služba.....
Co na to antimonopolní ? prostě NIC !!!
 
 
0 0
možnosti

Vlastimil

15. 4. 2004 8:55
...
To co jsem si tu přečetl je jen nadávání a tlachání. Kdyby aspoň každý desátý klient bombardoval svou stavební spořitelnu dotazy a protesty na zvýšení poplatků a zpožděné připisování státních příspěvků, zvýšily by se spořitelnám aspoň o něco náklady na administrativu, kdyby na všechno museli odpovídat. Třeba by byly příště opatrnější s tím zvyšováním poplatků. Jdu jim rovnou napsat, protože mě už fakt štvou. Většina ústavů spoléhá na to, že si necháme všechno líbit a to chce změnu!
0 0
možnosti

Docent

15. 4. 2004 9:14
Re:
Abych Vám ušetřil čas, tady je ˇmůj dotaz a odpověď jednoho ze členů magormentu ČMSS:
Docent Dobrý den, od ČMSS jsem dostal odpověď na reklamaci zůstatku účtu - známé zaúčtování poplatku za úrokové zvýhodnění. Ona odpověď byla do písmene stejná jako odpověď jinému klientovi, zveřejněná na Internetu, přestože reklamace byly nepochybně formulovány jinak. Myslíte si, že klienti, z kterých děláte tímto způsobem blbečky, vám svěří po ukončení svého spoření své peníze znovu?
RT: V případě, že bychom každému klientovi odpovídali individuálně, zvýšily by se významně náklady spořitelny na obsluhu klientů, které jsou kryty poplatky za vedení účtu. Navíc podstata problému je stejná a tudíž i vysvětlení je stejné. Snažíme se šetřit Vaše peníze.
0 0
možnosti

pace

15. 4. 2004 8:51
Úrokové zvýhodnění
Každý se jednou může napálit, jde o to, aby se nenapálil víc než jednou. Mám spoření u ČMSS a tato spořitelna si může být jista, že díky jejímu populárnímu úrokovému zvýhodnění, kterým letos zatížila můj účet, u ní přiští cyklus rozhodně již neuzavřu. Snad příště třeba Wustenrot, který tyto praktiky zatím nepoužil.
0 0
možnosti