tajbl
Za ty prachy takovej hnus. Za míň peněz seženete AUTO a líp vybavené, nemusíte si připlácet za volant a za stěrač zadního okna. A nemyslím žádnou podbízející se Asii. Jelikož bydlím u německých hranic, vidím, jak se o novou octávku němci zajímají. Důchodci, mladé rodiny s dětmi a jiný socky nemající v německu na pořádný auto. Ale když tam budou mít nálepku VW a německý motor, tak to považují za německý produkt. I když představitelé z MB marketingují, za kolik se v německu škodovky prodávají, nesmí se zapomenout za to, že patří ke stále nejnižším cenám na tamním trhu a že nelze přepočítávat cenu v € x 34,- = a tolik by měla stát u nás, tzn. že u nás se prodává velmi lacino. Musíme to přepočítat k hodinovým výdělkům a obsahu spotřebního koše. Pak nám vyjde, že kromě podnikatelů si na novou škodovku nikdo legálně nakrást nemůže. A ještě něco: víte, jak rozdílné standartní výbavy jdou k nám a jaké do zbytku civilizované Evropy včetně Německa? Divili byste se. O těchto pravdách však Boleslav i Volsburg taktně mlčí.
Jeden dole píše, jak byl za šlechtu, když si za socialismu vystál frontu na 120/125. Vždyť i tehdá byla škodovka ten nejubožejší povl. Kdo z normálně vydělávajícíh lidí to měl v hlavě srovnané, koupil si za takřka stejný peníz žigulíka. Co si pamatuju, tak škodovky byly od začátku výroby nepodařený šunt a v Mototechně je dávali dokonce na 100 % půjčku, bez čekání. Našli se i tací cvoci, co za ně utráceli bony, aby pak mohli machrovat, že mají auto z Tůzu.