Diskuze

Banky chtějí, aby klienti zůstali doma

S úřednicemi za bankovní přepážkou se zřejmě Češi nebudou setkávat tak často jako dosud. Banky se snaží své klienty naučit, aby k nim chodili co nejméně. Používají k tomu jednoduchý nástroj. Zvyšují poplatky za služby u přepážek. Ve středu k tomu přistoupila i ČSOB.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

huhu-librk

11. 5. 2004 8:05
Bance je úplně jedno,kde jsou lidi
ale takhle se to lépe vysvětlí,že krade zase o něco více než před půl rokem.Nejlépe bude svěřit veškeré své úspory bankám v zahraničí,kde jsou šťastni,že mohou s vašimi penězi obchodovat a poplatky nechtějí žádné,ještě vám dají slušnou provizi(úrok)ze svého podnikání.Český absurdistán se dokáže poučit pouze ze špatného ale nikdy z něčeho dobrého Je to hrůza co se děje v ČR  
0 0
možnosti

iuos

6. 5. 2004 13:53
hmm
škoda, že nezvednou platy těm borcům na infolinkách
0 0
možnosti

e-l-v-i-s

6. 5. 2004 13:56
Re:
ty budeš asi jedno z těch arogantních prasat na krmníku zvané call centrum viď?
0 0
možnosti

Jack

6. 5. 2004 12:28
ČSOB už stála daňové poplatníky balík
a další penize ještě stát bude, takže nejlepší je u nich všechny účty zrušit a nikdy už jim žádné peníze nesvěřit.
Jinak tomu fakt věřím, že po zdražení banka nevydělá .
 
0 0
možnosti

Dežo

6. 5. 2004 10:46
Jedná se o klasické vydírání a zneužívání pravomoci
Banky mají poskytovat službu lidem a to na velice solidní a přístupné úrovni a ne  vydírat a omezovat svoje klienty.Kde to probha jsme,aby nám banky diktovaly co můžeme a co nesmíme.Je to hrůza možná akorát v ČR- absurdistánu
0 0
možnosti

Jack

6. 5. 2004 12:31
Re:
Možná by stálo za zvážení, založit účet v "bankovně civilizované" zemi EU a na "české" banky hodit bobek úplně. Koneckonců, když si mám řídit účet přes internet, tak je úplně jedno, kde má banka sídlo.  
0 0
možnosti

Alexandra

6. 5. 2004 9:16
Nátlak
Ráda a téměř výhradně využívám možnosti vést svoje bankovní záležitosti přes internet či telefon. Ale nesouhlasím se zdražováním na přepážkách. Nelíbí se mi vyvíjený tlak. Ať jsou velmi výhodné podmínky pro mimopřepážkový styk, ale trestat lidi, kteří nemají přístup na internet, nebo je pro ně těžké komunikovat s telefonním automatickým operátorem, mi připadá sprosté. Zase na to "dojedou" lidi sociálně a intelektuálně slabší.
0 0
možnosti

dubový poleno

6. 5. 2004 7:36
Drahý bankovní monopol
Jde o jedno, banky zjistily, že se to dá dělat bez úředníků na přepážce! Jenže dnes se musí platit přes účet a klient je v pasti. Je závislý na bance. A výběr nemá !! Je závislý na pár bankách ve svém okolí. Tam na něj čeká chladný obličej na přepážce a okleštěná otevírací doba. Ideální stav k absloutní nadřazenosti bank.  Za dobu trvání úložky v bance Vám dají 00 nic a sami si za to zaúčtují nadstandart. O tom, že změnili poplatky se dozvídáte až se zpožděním. A smlouva je napsaná tak, že za vše může neobezřetný klient !!!
V zahraničí se Vám nestane, že se o Vás nebudou starat. Svoje věci si dokonce můžete vyřídit po 24 hodin v samoobslužném terminálu. A chceteli platební kartu, máte ji hned při založení účtu.
Kdo se "opováží" donutit banky, aby nesyslily peníze při převodu z banky do banky na svém účtu, aby si účtovaly jen 1 položku za bankovní převod, přístupné pobočky měly i v době, kdy občané nejsou v práci  a měly přehlédné poplatky za bankovní služby ?
Inu kapitalistická drahota za socialistickou práci !
 
0 0
možnosti

Tom

6. 5. 2004 13:44
Re:
Nevím, u koho jste získal své zkušenosti, moje jsou zcela odlišné. Nepamatuji si, kdy naposlaedy (zda vůbec!) jsem ve své bance zažil chladný obličej. V jiné bance ano, ale to bylo před osmi lety. Okleštěná otvírací doba mi moc nevadí, mám ke svému účtu přístup 24 hodin denně - prostřednictvím samoobslužného internetového bankovnictví, Call centra anebo mobilního telefonu. O tom, že budou měnit poplatky, mne banka informuje s předstihem. O některých poplatcích jsem se dozvěděl už půl roku dopředu. Platební kartu jsem dostal okamžitě se založením účtu. Nejsem milionář, ale na pobočce, když už tam občas zajdu, mne znají osobně.
0 0
možnosti

rejpal

5. 5. 2004 20:52
vydirání
o vyderačské politice bank škoda mluvit.Pouze pro upřesnění uvedu že přes internet a mobil jsou poplatky levnejší ale poplatek za vedení účtu to zas vynahradí.A to co napsal p.Tom a to co tvrdí mluvčí banky je holý nesmysl - na poplatkách vydělavají a to převážně to zaprvě a za druhé ten krasný výdělek jím kazí vyplaty těch holek u přepažek tak že tím že zvyšují poplatky a snížují počty zaměstnánců májí dvojí užitek.Nic proti internet bankingu ale jde o to že jím současná vláda zákony nahrava/bezhotovostní platby,povinnost provest platbu do 3 dni,což si oni vykladají jako extra službu za vyšší poplatek,teď jak se prodražil leasing tak jim ty drahé uvěry půjdou jak po masle/a oni si to všechno můžou dovolit 
0 0
možnosti

Tom

5. 5. 2004 21:13
Re:
To, co jsem uvedl, rozhodně není holý nesmysl. Banky na poplatcích vydělávají, o tom není sporu. Proto ty poplatky přeci mají, aby na nich vydělali. Já jsem jen napsal, že nevydělají na změně poplatků. Vydělají až na tom, pokud proustí nějaké zaměstnance a tím sníží celkové náklady.
0 0
možnosti

Tom

5. 5. 2004 17:52
Já jsem pro
Já si na rozdíl od ostatních nervózních přispěvatelů myslím, že to banky dělají správně. Zmíněnou změnou sazeb asi banka opravdu nevydělá, protože pokud se klienti zachovají rozumně, přestanou chodit na pobočky a budou zadávat příkazy elektronicky. To znamená, že se bance sníží výnosy z vysokých poplatků za operace na pobočce a zvýší výnosy za nízké poplatky el. bankovnictví. Podobný efekt nastává u úspor za pracovníky. Velké množství špatně placených pracovníků na přepážkách stojí banku v součtu podstatně více, než několik přeplacených pracovníků na ústředí. Pracovníci na pobočkách mají zpracovávat složitější záležitosti, než jen bušit jednoduché převodní příkazy. Vytěsnit jednoduché operace ke klientům do samoobsluhy je trend nejenom v bankovnictví, jídlo jsem v sámošce nakupoval už za bolševika. Kvalifikovaná síla má dělat jen to, na co klient sám nestačí.
Pokud jde o cenu za transakce, moje zkušenost s ČSOB říká, že k 4 korunám za poplatek el. bankovnictví si přičtu jen cenu za SMS v případě GSM banking transakce nebo pár jednotek korun (6 až 8) za připojení přes internet.
0 0
možnosti

Mikes

5. 5. 2004 17:09
Heslo bank
KLIENT JE JAKO HUSA  JE POTŘEBA JEJ ŠKUBAT A DUSIT, ALE NEOŠKUBAT ÚPLNĚ DOHOLA A NEZADUSIT...
0 0
možnosti

Pavel

5. 5. 2004 16:48
Definice elektronického bankovnictví
Elektronické bankovnictví je to, že banka si nechá od klienta zaplatit za to, že dělá její práci.
0 0
možnosti