Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Manažeři hájí šéfa Eurotelu

Čeští špičkoví manažeři ostře napadají zásah státem vlastněného Telecomu vůči šéfovi Eurotelu Terrenci Valeskému. Český Telecom, který Eurotel loni plně ovládl, zásadně okleštil Valeského pravomoci, když jej na konci dubna odvolal z pozice jednatele v Eurotelu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Radek

výlevy Stacka a spol.
Otřásám se hnusem ze Stackových řečí. Co jste udělal pro akcionáře a klienty ČS Vy pane Stacku ????? Nejprve Vaše ČS vytahala z kapes daňových poplatníků asi 50 miliard ,natož jste se odměnili klientům , abyste během svého  působení zvedl všechny poplatky v průměru o 150%,aniž by se zlepšily služby.Zrušili jste malé, údajně nerentabilní pobočky ČS i na vesnicích (které přežily 1.republiku ibolševiky ale Vás už nikoliv )a okradl akcionáře - stažením akcií z trhu slavným odkupem za 372.- Kč, když dnes by stály akcie 2x víc a lidem byste museli vyplatit tučné dividendy. To nemá chybu, když nás kdejaký chytrák z Ameriky (doma většinou o jeho služby není zájem), který si než sem přijede plete Česko s Čečenskem,Slovinsko se Slovenskem a pak tady káže o morálce!
0/0
7.5.2004 22:44

Andílek

Zlej sen!
No to už si fakt děláte srandu  Tohle je na stávku zaměstnanců Eurotelu. Byl jim odejit šéf, který fro firmu tolik udělal. Dneska podal rezignaci. Je snad některý ze zákazníků nespokojen s kvalitou služeb Eurotelu? Ne. A co umí Telecom? Nic. Chce válku, má ji mít. Eurotele, drž se!!!
0/0
7.5.2004 16:05

Rudolff

Mediální bitva
Vlastník má přece právo vybírat si managery. Je mi naprd sebeschopnější manager, když odmítá komunikovat a sleduje si vlastní zájmy. O tom, že nezahálel světčí i mediální tlak proti jeho odvolání.
0/0
7.5.2004 9:49

glider555

Re:
Mediální tlak proti jeho odvolání je výsledkem živelného odporu dalších podnikatelských subjektů proti nekorektnímu postupu státu... V tomto případě si skutečně Valeski nemusel nic kupovat.
Vedení ČT se hájí tím, že musí musí budovat firmu, která bude mít nejlepší pozici v případě privatizitace. Z toho mi logicky vyplývá, že musí mít největší hodnotu - tak aby stát utržil nejvíce. Ale podobné kroky zatím vedou k pravému opaku - pokles akcií Telecomu, nervozita zákazníků Eurotelu, dusno mezi zaměstnanci Eurotelu atd. atd. To v konečném důsledku může znamenat fatální pokles hodnoty ČT+ET.
Jako daňový poplatník se ptám, proč stát dělá takové blbosti.
 
0/0
7.5.2004 9:55

coolna

Re:
Na to je jednoducha odpoved.
Protoze tehnle stat ridi banda blbcu, kteri misto aby se koukali kolem sebe, tak maj navzajem nastrkany hlavy v zadcich nejblizsich nadrizenych. Vsichni jsou napeceny v predstavenstvech a dozorcich radach a tudiz neni zadnej duvod neco menit na danovych nedoplatcich apod.  Ruka ruku myje...
0/0
7.5.2004 12:00

Atom

Telecom
Vadí mi, že státní monopolní podnik koupí za státní peníze svého konkurenta, který generuje obrovské zisky a potom ho nesmyslně začne dusit ( nebo tunelovat ). Přesně tak to na mě působí, a pokud se pletu, tak mi to prosím, vyvraťte. Taky bych chtěl za cizí peníze kupovat velmi ziskové firmy ( pokud možno konkurenční ) a pak se napakovat...
0/0
7.5.2004 9:45

Karel

Do vlastnickych vztahu nepatri hysterie - 100% akcionar at si jmenuje jednatelem, koho chce!!!
Je sokujici cist hystericke vylevy zpolitizovanych obrancu pana Valeskiho - oni vsichni ti chytri vedi, co se v te firme businessove delo?  Je snad jednoznacnym pravem 100% akcionare si jmenovat do vedeni sve dcery, koho chce a odvolat, koho chce - i kdyby to bylo bez duvodu.  Pta se snad nekdo panu Stacka, Sabatky a jinych, koho jim Erste Bank jmenovala ci odvolala z predstavenstva Ceske sporitelny?  To by asi ve Vidni koukali, kdyby jim pan Stack rekl, ze se s nima moc bavit nebude, jako to rekl pan Valeski Ceskemu Telecomu!
0/0
6.5.2004 18:03

Libor

Re: nejsme firma!!!
Jo vypadá to logicky ale zamyslete se kdo je ten 100% vlastník  to není pan Novák ale ČESKÝ STÁT    a jelikož se nechceme ve světě prezentovat jako BARBAŘI, ZLODĚJI, PODVODNÍCI... (já určitě ne) tak by k takovému "bezdůvonému" odvolánní dojít nemělo - jistě že to důvod mělo ale ať se raději nikdo neptá proč
0/0
7.5.2004 8:18

glider555

Do vlastnickych vztahů patří "podnikatelský rozum"
Obecně v "byznysu" platí, že manažeři firem s vynikajícími finančními výsledky se neodvolávají, stejně tak jako jako např. trenéři dobrých fotbalových mužstev atd. atd. Není snad sporu o tom, že Eurotel je jedna z nejziskovějších firem v zemi a tuto pozici dokonce hájí na trhu, který je daleko konkurenčnější než trh "pevných" operátorů. 
Česká republika tímto svým krokem bohužel vyslala do světa signál, že u nás je možné všechno a že  se tu nehraje podle obecně uznávaných pravidel. Na to bohužel doplatíme všichni, protože se to odrazí v nižším zájmu investorů o Českou republiku - což se v konečném důsledku projeví na zaměstnanosti a výši našich platů.
Státní úředníci by se měli stydět za to, jak špatně hospodaří s veřejným majetkem a jaké budují podnikatelské prostředí v naší krásné zemi.
 
0/0
7.5.2004 9:44

Bimbo

Existuje jen jedna cesta ven
A to je odstátnit! Co nejdříve, ČSA i Telekom! Čím víc státu, tím víc korupce, ztrát, neschopnosti a protekcionismu.
0/0
6.5.2004 17:39

Jan Novák

telecom
Já si myslím,že radost má konkurence.Osobně se mi zdál Eurotel drahý,ale musím smeknout před jeho ziskovostí.S Telecomem mám jen špatné zkušenosti,zrovna před třemi týdny jsem chtěl novou telefonní linku,ale mají na to prý 60 dní tak ať počkám.Čekat nebudu budu volat mobilem,navýšil sem si tarif a telecomu přeji mnoho úspěchů do budoucna  a my snad ty jejich úspěchy nezaplatíme prohranou arbitráží.Jsem asi optimista.
0/0
6.5.2004 16:58

Zasrana CSSS, zasrany Gross

Tvrdika do cela Eurotelu
To co predvadi CSSD je fakt hruza.
Schopni manageri musi ustoupit kretenum z CSSD - Tvrdikovi, Kolackovi, Bedarovi a dalsim hajzlum.
CSSD tahnete do pekla vy zasrana luzo !!!!!!!
0/0
6.5.2004 14:37

coolna

Re:
Ja myslim, ze je mame tady, protoze ty debily nechteji ani v pekle... Pan Buh s nami!!!
0/0
7.5.2004 12:03

Děkujeme, odejděte ...

Práce PR agentury mě začíná obtěžovat
Tento příspěvek je typickým výplodem práce PR agentury, která nyní pracuje na umělém vytváření dojmu odvolávání úspěšného managera.
Valeski není žádný super úspěšný americký borec, který by nám v česku měl ukazavot, jak se má dělat podnikání. To, že si kdysi možná koupil titul "managera roku" a že byl šéfem dominantního mobiního operátora není žádnou erudicí.
Vzpíral se akcionářům a jako manažer nyní ponese důsledky. Toť vše.
PS: ... a také mi vadilo, že včera Amíkům gratuloval po zápase a předával jim ceny.
Eurotel byl sice sponzor české reprezentace, ale po včerejším fiasku by asi bylo lépe se k tomu sponzoringu příliš neznat. Žádná plná náměstí s logem Eurotelu v popředí se asi již letos konat nebudou.
0/0
6.5.2004 12:05

kosta prudky

Re: PR agentury
Ono nejde jen o tenhle článek. Výplod, který předvedl Patrick Zandl někdy v úterý (Čtvrtý z mušketýrů...) byl taky dobrou ukázkou toho, kam se může agenturou nebo firmou nechat dotlačit člověk, který byl (až donedávna) považován za NEZÁVISLÉHO !!!
0/0
6.5.2004 12:16

zmrzlej

Re:
...zato pan Heřman je tak úspěšný manažer, že Komerční banku transformoval tak, až ho raději vyhodili, a kam transformoval Telecom vidíme všichni, že...
0/0
6.5.2004 13:59

vool

Re:
tam si vetsina lidi nevidi a slunce tam taky nesviti :o)
Nevim, jak se vzpiral akcionarum - ale na dividendy neni zadnej narok - mrkvosoft je taky nevyplaci.. je lepsi mit akcie firmy, ktera roste (protoze firma investuje zisk zpatky do sebe)a kdykoliv je moc prodat  nez mit par kacek... CTc nikdy ani nic na rozdelovani mit nebude... tak maximalne kazdej dostane metr dratu, protoze za chvili draty budou k nicemu
0/0
7.5.2004 12:07

bugr

Re:
ty si dobrej blb, asi volič čs(s)d, kdyby nebylo přiblblýho beďára a mašinfíry grosse tak tam valeski zůstal a já měl od května rychlý data přes mobil a to je asi tak jediný co mě zajímá, vidim jak funguje eurotel a telekom a vim co je pro mě jako zákazníka dobrý.
Teď kvůli těm hajzlům budu zas odkázanej na supr pomalou tel. linku tak tu neplácej kraviny. BTW: pokud jsem pochopil šlo o citace výroků některých významných českých manažerů a o to jakým způsobem se to provedlo, s jakou arogancí vůči lidem.
0/0
6.5.2004 16:09

the rence wall et ski

telecom suxxxxxxxxxxxx
0/0
6.5.2004 11:36

atka janouskova

berdar je zakomplexovanej skret
berdar timhle svym rohodnutim prokazal, ze je to zakomplexovanej skret, ktery nevi co to znamena ridit velkou firmu. kdyz mel v Dellu 30 lidi, co se zabyvali presouvanim krabic, tak to mozna zvladal, ale ridit telecom nedokaze a pozname to vsichni pri privatizaci, kdy kupni cena bude mnohem nizsi nez kolik by mohla byt. uz ted se projevuji jeho kroky na cene akcii a pred privatizaci npujdou jeste niz. cely je to jeden velky tunel, protoze cast ceny kterou by zaplatil kupec pujde do kapsy Grossovi a jeho parte. Kupec usetri, gross vydela (presneji firma jeho maznelky za poradenstvi pri privatizaci).
0/0
6.5.2004 11:01

checht

hnus
aha a ja jsem si porad rikal, proc vsichni lidi z Telecomu maji DELLacke notebooku a vubec vsechnu vybavu ... to je hnus, mala domu jak ma byt ... Berdare ja chci Tvoji hlavu na spalek!!!!
0/0
6.5.2004 11:22

zoidberg

Re: Dell
Ty už tam byly před Berdárem, nic to ovšem nemění na tom, že Berdár je naprosto neschopnej maneger, kterej by zasloužil nakopat do pr_dell_e a ne řídit tele_cum
0/0
6.5.2004 13:01

informovany

Re:
Já jsem slyšel, že Beďarova era v Dellu nebyla nijak slavná a měla pry skončit tím, že má zakázaný přístup do Dell office!  Uvidíme, kdy ho vykopnou z CTc? Ale s kámoši, jako Standa Schnellzug a spol, má zatím svoje jisté! Už aby ty socani vypadli z vlády. Kolik nás to ještě všechny bude stát peněz???
0/0
7.5.2004 13:32

Radek

Konec Telecomu
Jedine co si ted od srdce preji je totalni upadek Telecomu a myslim si, ze se tak brzy stane :-)
0/0
6.5.2004 9:47

kosta prudky

Re: konec Telecomu
Nevím, jestli jsi příznivec Eurotelu, ale pokud ano, tak ti úpadek Telecomu zřejmě zruší i tvého oblíbeného GSM operátora....
0/0
6.5.2004 12:13

Marťásek

Valeski
Jednou je to dceřiná firma, tak musí poslouchat.
 
Jinak Eurotel není úplně zaslouženě nejlepší. Je to tím, že je státní a regulační úřady jako ČTÚ a antimonopolní úřaf apod. mu leckdy prominou věci, které by nikomu jinému neprominuly, takže konkurence si nemůže dovolit to co oni. Dále je tam to, že celá státní správa používá Eurotel, protože je státní, což je taky bordel, protože je nejdražší. A např. chování Eurotelu, který za odebírání svých služeb nabízí různé výhody se mi taky nelíbí. Příklad: Rodič mého kámoše pracuje na úřadě, kde používají Eurotel. Za úpis na další rok získal úřad možnost koupit si nějaký špičkový telefon za korunu. Poukázku dal otec synovi a ten si ho za korunu koupil. Prostě úřad platí přemrštěné ceny za služby, a zaměstnanci pak dostávají odměny do vlastní kapsy. Tomu se říká korupce tusím ... Normální uplácení úředníků.
0/0
6.5.2004 9:39

Venoch

Re:
Tohle vsechno muze byt pravda, ale faktem zustava, ze manazer toho musi vyuzit a kdyz toho vyuziva, je ziskovy, plati dane, zamestnava lidi, jeho firma roste, pak nema a nebo spise nesmi byt odvolan, protoze je to proti zdravemu rozumu, etice, podnikani a ja nevim proti cemu jeste. Pokud jeho odvolani je vysledkem nejakych politickych machinaci nebo zajistovani mista pro nejakeho aparatcika, pak je to hnuj.
0/0
6.5.2004 10:10

Marťásek

Re:
Částečný souhlas. Navrhl bych toto: Měl být už dávno odvolán, ale z úplně jiných důvodů.
0/0
6.5.2004 10:17

Marťásek

Re:
A kdyby nekorumpoval úředníky a nenadržovaly mu dozorčí orgány, rostlo by tady těch firem víc, zaměstnaly by více lidí a platily více daní.
0/0
6.5.2004 10:19

ciric

Re: Souhlas
Někteří pisatelé neví co to je 100% vlastníctví. Rád bych je viděl, coby dělali, kdyby jim tj.,100% vlastníkům mobilu  mobil napsal," a od teď  tě nebudu poslouchat a SMS budu psát podle svýho".
 
0/0
6.5.2004 11:28

Nick

Re:
Jenže ten manažer je tam od toho aby firma generovala zisk a nepovšiml jsem si, že by tomu tak v případě Eurotelu nebylo. A myslíš, že když tam místo Valeskiho mašinfíra natlačí nějakého svého hňupa, tak na tom Eurotel bude líp? K tvému příkladu ti odpovím takto. Pokud budu mít mobil a SMS za účelem generování zisku, tak milerád nechám ten mobil ať ty SMS píše sám, když budu vědět, že mi vygeneruje větší zisk, než kdybych je psal já. OK?
0/0
6.5.2004 15:58

Marek

pomsta
Je to pomsta za vyřazení ve čtvrtfinále, to je jasný... : )
0/0
6.5.2004 9:34

geORge

Re: Naopak
Američani se nám pomstili za Valeskiho, poděkujme za to Grossovi
0/0
7.5.2004 12:47

Washa

Valeski si odvolání zasloužil
Nemůžu uvěřit svým očím, jak se tady necháváme blbnout tímto tendenčním článkem. "Špičkoví manažeři ČR", jak nám je MFD předkládá, jsou ve skutečnosti hrstkou několika Amíků - kámošů Valeskiho - nebo manažerů, kteří mají pifku na stát (Míl). Zkusím položit pár cvičných otázek  á la učebnice managementu pro střední školy:
1. Jste šéfem firmy, která má 100%ní dceru, jejíž výsledky významně přispívají k hodnotě vámi řízené firmy. Šéf dceřinné firmy s vámi odmítá spolupracovat a chová se jako by mu jím řízená firma patřila. Co uděláte:
a) skočíte z mostu
b) necháte ho dělat , co chce a ještě se na něj usmíváte
c) odvoláte jej a dosadíte na jeho místo lidi, se kterými spolupráce bude fungovat.
2. Jestliže je pravdou, že Eurotel je dobře řízenou firmou, co se stane po eventuální výměně managementu:
 
a) firma se zhroutí do 30 dnů
b) všichni zaměstnanci dají okamžitou výpověď
c) vše bude fungovat dále
Nesmyslů je v článku daleko víc, ale už se nebudu rozčilovat.     
0/0
6.5.2004 9:06

eso

Re:
1. Jste sefem firmy, jejiz 100% dcera ma obrovsky zisk, zatimco ta cast, kterou ridite vy se neustale propada. a) zeptate se sefa dcery, jak to udelat aby i vase cast vydelavala b) co nejdriv ho znicit, mohl by byt schopnejsi nez vy a co se tyce dvojky, tak to si povime za rok...
0/0
6.5.2004 9:17

coddy

Re:
"...jsou ve skutečnosti hrstkou několika Amíků..."
Pěkný blábol, jsou to především schopní LIDÉ. První otázku bych formuloval jinak:
1. Jste šéfem firmy, která má 100%ní dceru, jejíž výsledky významně přispívají k hodnotě vámi řízené firmy. Šéf dceřinné firmy je schopnější než vy a pracuje viditelně efektivněji. Co uděláte?
0/0
6.5.2004 9:24

frantikprvni

Re:
Ano je pravda že si Valeski vyhozov rozhodně zasloužil, protože je nesporně lepší manager než Bednár a dával to najevo a to se přece nedělá . Jestli začne Eurotel dělat to samé jako Telecom, tj. zdražovat paušály bez jakéhokoliv zlepšení služeb tak se asi budu muset poohlédnout po jiném poskytovateli  zatím jsem byl se službama velmi spokojen
0/0
6.5.2004 9:29

Phickus

Re:
Takze ty otazky preformulujemem, aby skutecne vystihly podstatu procesu, ktere probehly.
Jste sefem firmy, jejiz matka v zadnem pripade jedna proti zajmu svych akcionaru. Budete:
a) v tomto jednani spolupracovat a totalne si znicite dosavadni skvelou povest
b) odmitnete se ucastnit (a, dle vasi logiky, si delate co chcete).
A na vasi otazku c. 2 je spravna odpoved d) firmu postupne opusti nelepsi zamestnanci, postupne ztrati duveru zakazniku a bude postupne ztracet podil na trhu a schopnost generovat zisky.
0/0
6.5.2004 9:33

skajwolkr

Re:
Podle vas muze idiot zvitezit, jenom proto ze jeho "sok" vede "jen" dcerinou firmu? Slavny sef telekomu nepredvedl vubec nic na co by moh byt hrdy. A protoze s tim nehodla ani nic delat, tak si proste kolem sebe dela cisto. To je exemplarni priklad chapani kapitalismu po cesku>nejsi tak dobry jako nekdo jiny? Nezlepsuj se sam, proste protivnika sejmi...Pak se divme, jaxe nam tu pekne vede...
0/0
6.5.2004 11:19

Mirek

Re:
Blbe!!!!!! To nemá cenu komentovat.
0/0
6.5.2004 11:33

Nick

Re:
Nezlob se, ale ty jsi fakt vůl. Tebe bych chtěl vidět ve vedení firmy. To by si zaměstnanci mohli rovnou ustlat pod mostem a na oběd by chodili k popelnicím. No ale v podstatě to vedení Telefucku asi tak nějak vypadá.
0/0
6.5.2004 15:49

karbous

Poznamka
řeknu Vám o co tady podle mého názoru kráčí. Pan "MANAŽER" Bedár má údajně zájem na stlačení ceny telecomu pro privatizaci. Na tomto úkolu ho prý zainteresovala jakási společnost, která o něj má zájem a plyne z toho 10% do jeho kapsy z částky, o kterou se mu podaří cenu stlačit dolu. a pan Valesky mu stál v cestě. Jinak pan Beďár zene Telecom do záhuby, to je evidentní. Diky
0/0
6.5.2004 8:46

RaPl

Re:
A protože je tak neschopný, tak se mu to stále nedaří..... Cena akcií Telecomu nijak zvlášť neklesá. Zdá se, že se trh řídí trošku jinými pravidly, než internetové diskuse
0/0
6.5.2004 15:13

PavelSta

A co politická kultura ...
Všude se lze dočíst, že odvolání prosadil Stanislav Gross alias Koloťuk Veliký a jeho lidé a nikde jsem nenašel, že by se pan ministr vnitra vůči tomu zásadně ohradil - tj.asi to bude pravda.
V každé zemi s nějakou politickou kulturou, kde by se takto ministr vnitra, do jehož práce jistě nepatří řešení hospodářských kauz, jakkoliv vměšoval do takového sporu, který probíhá mezi Eurotelem a Českým Telecomem, by muselo následovat jediné - jeho okamžitá rezignace na pozici ministra vnitra.
My jsme fakt banánová republika !!! Ale koneckonců, máme takové politiky, které jsme si zvolili. Ale těžko se pak vychovávají děti k normální lidské slušnosti a občanské kultuře.
0/0
6.5.2004 8:41

kestrik

Ted jsem cetl nazor, ze Valesky musi pykat....
Za nepodlozenou investici 100 mil. korun. A KDO BUDE PYKAT ZA SMLOUVU S IZRAELSKOU FIRMOU AmDOCS, KTERA VYVIJI (UZ 4 ROKY) SW PRO UCTOVANI POPLATKU, KTERY TELECOM PRISEL NA DESITKU MLD !!! KORUN ???!!!! O to se nikdo nezajima !!!!???? Jak je mozne, ze se tohle deje ??? Uvedeny SW mel byt dodan kompletni - ani po 4 letech zidi nebyli schopni ho dodat. Saji z TELECOMU penizky a ukoncit tuto "vyhodnou" smlouvu (stejne razantne, jako se zatocilo s "proradnym" Valeskim) si netroufne ani tolik udatny Bedar !!!
0/0
6.5.2004 8:13

zmrzlej

Re:
Milej zlatej tohle neni problem "zidu". Delam ve firme kde ucetni system tehle firmy funguje a dobre. Problem je jen a jen Telecom a jeho zmr*sky management.
0/0
6.5.2004 8:57

Pražák

Jde o politický boj
Pravděpodobně jde o předprivatizační boj mezi US a ČSSD/Mynář versus. Gross/, které mají nejdelší prsty v Telecoumu a chtějí ho využít pro svoji kapsu
0/0
6.5.2004 8:09

P.S

O co jde?
Asi bude nejblíž pravdě verze, že zájmová skupina v čele s Grossem chce dosáhnout co největších snížení ceny pro své kamarády.
0/0
6.5.2004 7:55

Englishman

Valenski
V odvolání Valeskiho nejde vůbec o Valeskiho. Jde jen o to, že ČTc drží nad vodou jen tržby z nesmyslně předraženého a neuvěřitelně nekvalitního připojení k internetu. Eurotel chtěl začít nabízet konkurenční a mnohem kvalitnější a pravděpodobně i mnohem levnější službu, což by molocha ČTc srazilo do kolen. Proto se zbavilo Valeskiho a proto internet od ČT u nás zůstane nejdražší a nejhorší z celého civilizovaného světa. A ČTc může v klidu zůstat brzdou hospodářského rozvoje země. Manažeři ČTc si dále budou moci hrabat desítky milionů do své kapsy za cenu, že zemi jako takovou to přijde na stovky miliard.
0/0
6.5.2004 7:28

Destroyer7

Také bych hájil, ale kde?
Nic proti vykonávání vlastnického práva formou rozhodování, kdo bude sedět na jaké židli. Zde se ale jedná o mocenský boj, z něhož akcionář a zákazník vyjdou vždy jako poražení. Je tedy vidět, že Telecumu nejde o zákazníka, ale o žabomyší handrkování kdo má většího pinďoura. Což snad nikoho v této zemi nepřekvapuje.
0/0
6.5.2004 5:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.