Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zájem o nová auta je stále nízký

Ani v dubnu se nezastavil pokles prodejů nových automobilů. Za první čtyři měsíce se v Česku prodalo asi 42 500 vozů. To je o 10,5 méně než loni ve stejném období.Pokračuje tak vývoj, který začal v prvním čtvrtletí letošního roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cyklista

milý průmysle
Milý průmysle automobilový!
Chceš-li prodávat více automobilů, tak vyráběj takové, aby si je mohl koupit bez rizika několikaletého zadlužení i člověk který není poslancem, senátorem, fotbalovým sudím, podnikatelem, pasákem, atd. Jinak Vám brzy dojdou zákazníci.
S pozdravem: Trabantu zdar!
0/0
14.5.2004 14:26

Fitipaldi

Cesta pro snížení daně
Existuje ještě jedna cesta, jak zlevnit auta. U všech služeb s automobilismem spojeným je  DPH 19 %. Pouze náhradní díl např. katalyzátor je za 5 % DPH. Z toho plyne, že by výrobci mohli prodávat auta za 1,- Kč  s DPH 19 % a za zbytek ceny katalyzátor do tohoto vozu za 5 % DPH.
0/0
14.5.2004 11:35

Bolek

No já bych tedy zájem měl ale nemám ty strašný prachy
který jsou pro uspokojení  mého zájmu potřeba,tak je mi můj zájem prd platný,že ano
0/0
14.5.2004 8:15

Jack

Re:
Řekni si Špidlifukovi ať Ti vrátí 60 % platu co nám všem krade a máš na novou káru hned.
0/0
14.5.2004 9:32

Fitipaldi

Re:
Přesně tak. Položíme-li si otázku, za jak dlouho našetříme na nové auto- řekněme normální auto za 400000,-  , když naše peníze, které jsou strhávány(smeteny) do státní kasy použiji na pořízení AUTA(vč. 19% DPH).  Za relativně krátkou dobu. Patrně to bude tím, že vládní garnitura potřebuje rovněž jezdit auty a to ne ledajakými (2-3 mil./kus) a s provozními náklady náklaďáku a spotřebou tanku. Chtělo by to poněkud začít regulovat NENAŽRANOST určité sorty lidí. Pořád platí, že auto je jen kusem železa. Bylo by však dobré, aby se vozový park celkově zlepšil, protože některé trosky pohybující se po našich silnicích jsou opravdu zbytečně nebezpečné.
0/0
14.5.2004 10:27

Honza

Re:
Já jsem to řešil nákupem 1,5 roku sterého japončíka (ještě byl v záruce).  Třetina ceny dolů.  A naprostá spokojenost.
0/0
14.5.2004 10:56

agent Doucha

No když stojí slušné auto 700.000,-
tak ať se nikdo nediví,že je malý zájem.Kdo si to může dnes dovolit,když se většinou vše prožere a zaplatí na poplatcích a nic nezbyde na šetření na drahá auta
0/0
13.5.2004 15:56

turista-

Re:
o ty chudinko ... ani na auto za 700,000 nemas ... a potrebujes ho vubec ?
0/0
13.5.2004 23:21

Berňák

Smrt Špidlovcům!
Jen jestli to není tím, že lidé nemají prachy ani odvahu si více půjčovat, když je čím dál tím více okrádá zlodějská vláda prolhaných pakážníků z ČSSD neustálým zdražováním. Vyšší DPH na jídlech a službách, kabelovce, vyšší spotřební daně. Holt okradený a zbídačený národ si ty prachy jaksi nevy..re! Ke všemu ještě vládou tolerované okrádání monopoly jako např. Telecom, Eurotel, T-mob., Oscaro-Český mobil, kartel zločinců prodávajících benzín jako. ÖMV, Shell, Total, Benzina a řada podobných....
0/0
13.5.2004 14:26

PavelR_2

Re:
O malé odvaze lidí si půjčovat bych se docela hádal. Díky nízkým úrokovým mírám je v současné době zadlužení domácností na rekordně vysoké úrovni a nic nenasvědčuje tomu, že by lidé mínily spořit. (viz články nejen na iDnes)
0/0
13.5.2004 15:51

Daňový soumar

Jde to.
O 10,5 méně auta než loni není zas tak hrozný výsledek. .. Jinak je to dobrá zpráva, ceny nahoru nepůjdou.
0/0
13.5.2004 13:07

Delirium Tremens

Není to první článek, kde chybí %
Nebude to třeba tím, že redaktoří na německých klávesnicích tento znak nemají?
0/0
13.5.2004 14:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.