Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Bytů přibývá, ceny rostou pomalu

Milovníkům bydlení v novém nastávají dobré časy. Nabídka nově stavěných bytů neustále roste a letos by mohl padnout rekord. Hypotéky jsou stále velmi levné a čím dál tvrdší konkurence stavitelů hraje do karet kupujícím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nerostou

nerostou
Ceny nevyrostly ani o halir. A proc by taky mely joudove spekulantsky  ..  
0/0
14.5.2004 19:18

ProdejkaCZ

Bonusy
Jojo, taky v Praze se staví , jak oživot. Firmy ani neví, co dát lidem jako BONUS za to, že si koupí byt právě u nich. Např. exot. dovolenou, domácí kino apod. Prodejka - www.prodejka.cz
0/0
14.5.2004 19:12

michal

porostou, jen se teste
Jo, vy rikate nerostou. Ale porostou. Pred 7 lety jsem koupil byt za 460 000. Ted bych ho mohl prodat za 800 000. To je skoro dvojnasobek. Investice do nemovitosti je investici dlouhodobou. Vsadim se ze za deset let se ceny bytu zdvojnasobi. nekdo mi tu neveri? Takze si kupte bytezek za 2m v praze ted hned, a za 10 let ho budete prodavat za 4m. V anglii se ceny domu zecrirnasobily behem 20 let - tak u nas to pujde dvakrat pomaleji.
0/0
14.5.2004 18:17

Marek M.,

Re:
V dlouhodobem horizontu je to jasna vec, uz jen kvuli inflaci. Ale to jak realitky masove strasili lidi aby kupovali, protoze prachac z EU vsechno vykoupi se ted ukazalo jako paradni reklamni trik
0/0
14.5.2004 18:47

Jirka

Re:
Vždyť právě. Rostly a rostly moc. Proč by to tak mělo ¨být stále. Vždyť vje to nesmysl. Všude ceny rostou, stagnují, klesají. Stálý růst je utopie.
0/0
3.6.2004 17:38

Marek M.

ale nerostou, nerostou! ;-)
ale ceny nerostou! nerosotou! .. zamaval franta vomacka klickami od ebanky....
Dalsi sprofamovany reklamni clanek na idnesu od nejake realitky. Od zacatku roku 2004 jich je tady plno!
Chci koupit byt 4+1 a tak to jiz dva roky peclive sleduji a cekal jsem na vstup do EU. Navim jak kde, ale v Praze jdou byty 3+1 a 4+1 DOLU! Ano ctete dobre DOLU!
Za mesic az dva budu kupovat. Cekam jeste na zlevneni hypotek, nebo lepsi podminky od madarske a rakouske banky, ktere vstupuji na nas trh...  
0/0
14.5.2004 17:38

petr

Re:
Ceny jdou dolu jen u starsich bytu nebo bytu v nezajimavych oblastech, pripadne kombinace obojiho. V atraktivnich lokalitach (centrum mesta, vilove ctvrti, atd.) ceny max. stagnuji. Krom toho, pokud jde o hypoteky, tak ty  jiz moc nezlevni a tech bank na nas trh v dohledne dobe taky moc neprijde.
0/0
15.5.2004 13:03

Rider of Rohan

Nové byty
Neviem ako u vás, ale na SK sa vyskytlo dosť problémov s novými bytmi. Totiž firmy pri ich výstavbe šetria ABSOLÚTNE na všetkom. Zamestnávajú lacných a nekvalitných robotníkov, šetria na materiále a to nielen pri úpravách interiéru ale aj pri stavbe nostných častí. Vyskytli sa totiž prípady keď sa už po roku bývania v novom byte začali objavovať v stenách praskliny alebo zatekala strecha. Takže by som sa nečudoval keby tieto nové byty začali mať problémy so statikou ešte skôr ako komunistické paneláky. Tie sú na tom síce dosť mizerne čo sa týka využitia priestory ale aspoň sa pri ich výstavbe nešetrilo na materiále.
Pri kúpe nového bytu treba byť preto dvakrát opatrný. Nestačí že bytovka je pekne zvonku omietnutá a má novú strechu, dôležité je aj to či neni postavená fušersky. Aj keď to sa človek ťažko dozvie.
 
0/0
14.5.2004 15:58

Dilbert

0/0
14.5.2004 16:34

Jolan

Re:
Muzu to potvrdit ze svych vlastnich zkusenosti, pred mesicem jsme si (na stesti jenom) pronajali byt v novostavbe za Oskar centrem Vinice. Vsechno je temer v poradku az na to ze slysite vsechny sousedy kolem vas. V noci je slyset i kdyz si soused rozsviti svetlo jak se vypinac prepnul do jine polohy a to uz ani nemluvim o tom kdyz si uprdne... Kdyz si nekdy v budoucnu budu kupovat byt tak se asi radsi rozhodnu pro nejaky starsi byt.
0/0
14.5.2004 20:38

DIlbert

*
IDNES: opravte si odkaz "komentáře" na superhomepage.
0/0
14.5.2004 11:51

Dad

Pyramida Pardubice
Ceny padají, jediný kdo to nepochopil je firma Pyramida z Pardubic. Ceny nových bytů se u nás pohybují kolem 22.000 m2, ale oni si věří a budou stavět za 35.000. Tak jim tu dělám alespoň malou reklamu (jejich mezonet za 5.075.000 je skutečně neodolatelná nabídka). A pak tu máme ještě jedny joudy - ti si zase říkají "bytová výstavba" - po té, co postavili za 2.700.000 patrové bytovky králíkárničky s půdorysem 5,5x9,5 bez balkonu a bez garáže, vrhají se do další akce - rodinné domky 4+kk za sympatických 4.900.000.
0/0
14.5.2004 11:10

hekr

Re:
Proč joudové, když to za ty prachy prodají? Všichni nejsou chudí jako ty a těch 5 mega jsem např. před týdnem viděl na účtě jedné rozvedené ženské, která bydlí ve státním a vůbec se v bydlení nevyzná - chce si koupit co jí padne do oka a na co má, o cenách realit nemá přehled. A takových je ještě dneska dost!
0/0
14.5.2004 12:35

víkend

Re:
...jedna vlaštovka jaro přece nedělá+-)
0/0
14.5.2004 12:51

Jarda

Re:
pravda, lidska blbost je vecna... a napada me jeste jeden citat: "S tou vzdelanosti naroda by se taky melo neco udelat." :-)))
0/0
14.5.2004 14:00

petr

Re:
Ono jde spis o to, co za tu cenu dostanete. Za 20kKc/m je to prumerny standard. Za 35kKc/m je to slusny nadstandard. Za 50kKc/m je to rozumny nadstandard. To plati pro Prahu, v Pardubicich to bude zrejme nizsi.
0/0
15.5.2004 13:07

joudi

joudi
"Padl mýtus o růstu cen kvůli unii"
Ja sem vám to říkal vy joudové
0/0
14.5.2004 9:46

qvičepu

Re:
Ano, v horní dolní tento mýtus padl. Byty v dosahu metra, šalin - to je jen současné ticho před cenovým třeskem strmě vzhůru. A nové byty? Ty levné jsou vesměs na blbých místech (MDH jednou za hodinu ve špičce apod., bez obchodů, hospod....)  - takových bude dost. Dobrých míst (i sídliště u metra je dobré místo) bohužel již moc není a tam se bude cpát bohatnoucí klientela - a ceny razantně porostou.
0/0
14.5.2004 10:30

Jack

Re:
Do bytu nad hospodou bych se rozhodně necpal.
A jinak bohatí už dávno ve svém bydlí a dost slušně a zbytek ty potřebné melouny nemá a po očekávaném růstu úroků z hypoték ani mít nebude. Ceny šly 4 roky nahoru, takže klidně mohou jít 4 roky dolů ´a už se snižují, stačí se podívat do realitních časopisů : 1. většina nemovistostí tam "visí" rok a déle a to je skutečná cena ( po dotazu v realitce ) ještě o 20% nižší než ta uvedená v inzerátu. 
0/0
14.5.2004 10:42

Buržuj

ha, ha !
Ty socko ! Byty u metra "strmě vzhůru" - no to je fór , normální člověk ná doma 2-3 AUTA ! A nepotřebuje se krčit v krtkovi s nemytýma sockama ! No a "bohatnoucí klientela" jaká hochu ? Kdo zbohatne ? Lidi už jsou bohatí ! No a ten zbytek bude pod Špidlou už jen chudnout ! Bohatí už dááávno mají své vily a to ne jednu! Já mám sice jen jednu velkou ale kámoš má třeba vily tři - i pro své dospívající dětí ! tak se probuď ! Ty králíkárny příjdou leda zbořit ! Trend je individuální bydlení ! Na západě je prestižně neúnosné bydlet v bytě a v panelovém - no to vůbec - to je pro marokánce, arabáče, feťáky a jiný plebs !
0/0
14.5.2004 11:54

quičepu

Re:
A jak mám jezdit autem pro každý prd když si ráno dám pivo a pak to přes den zapíjím něčím ostřejším? Nebo ti zbohatlíci s vilama ani nemaj na chlast? IMHO co  mám pár takových známých s baráky 800m2 25 km za Prahou, tak je ten barák začíná po pár letech pěkně sr... át a už pokukují zpátky po bytu u metra - chtěj prostě vyměnit starosti za klid.  To však neplatí u venkovských balíků.
0/0
14.5.2004 12:29

Buržuj

Ale ale !
Takové neznám ! Že bych lezl z vily 650 m2 s krytým bazénem někde do paneláku ? Kde bych tam plaval každé ráno ? Se sockama na plovárně ? Kde bych měl posilovnu, saunu, krb, rybník ? Aby moje děcka lítaly kdesi po sídlišti, když mají zahradu jak fotbalové hřiště s pískem, průlezkama, houpačkama, zkluzavkou, dětskou chatičkou ....  Prober se !  Kde bych vzal v paneláku pokoje 50 m2 ? Kam bych dal kola, lyže, surfy a větroně ? Do "kolárny?    Kde bych dělal grilovací párty ? Na balkóně ?   
0/0
14.5.2004 12:55

Rosta

Re:
Tak o tobe si presne hochu myslim, ze bydlis nekde na Cernem Moste a frajer si alespon tady na chatu.
0/0
14.5.2004 18:45

vanasova

Re: Souhlas, má kulový, to by neprezentoval tady
0/0
16.5.2004 11:56

petr

Re:
Myslim, ze nemate moc predstavu  o tom, jak se taky da bydlet ve meste. Ja jsem pro svoji rodinu volil prave bud dum za mestem ci byt ve meste a po zvazeni vsech zaporu a kladu to vyhral jednoznacne byt ve meste. Sice vysel draz nez dum za mestem, ale 1. splnuje vse, co by splnoval dum, 2. je ve meste.
0/0
15.5.2004 13:11

kanarek1

Re:
Zda se mi vas styl psani povedomy, vsiml jsem si, ze jste drive psal pod pseudonymem Frantisek Nedobrota, ale blaboly to byly uplne stejne.
0/0
14.5.2004 13:35

Ludvik

Re:
Pletes se. Ja mam znameho ktery bere 70.000 cisteho a nema auto. A i kdyz nekdo ma nekolik aut, stale je dost vyhoda bydlet u metra, protoze jednak muze mit deti a nemit dost casu na to vozit je vsude, a pak tak muse chtit jet metrem treba nekam do hospody (kazdy nema rad taxiky a taxikare).  Jiste by se naslo vic takovych argumentu.
0/0
14.5.2004 17:00

TDi

Re:
Desetilety dite nema ridicak to potrebuje sofera nebo socku,normalni clovek co vydelava najaky peniz nema casvozit deti ze skoli tro...
0/0
15.5.2004 9:48

emko

Re:
presne tak, moje rec...
kazdej alespon trochu chytrej clovek vedel, ze je uplnej nesmysl, aby 1 m2 v novostavbe stal stejne jako treba 8 patro v panelaku... blbost
ale kdo chce kam, pomozme mu tam...
0/0
14.5.2004 10:31

DIlbert

Re:
Souhlas, proč by CETRAL GROUP cpal peníze do TV reklam, když by se byty prodávaly samy, jako to bylo rok zpátky. Těch jejich 100 000 na dřevo a 6 000 měs, to je jen lákadlo pro venkovský balíky, na jejich webu je většina byrů od 7,5 tis a výš, a to i těch nejmenších.
0/0
14.5.2004 11:12

ouagadougou

ceny rostou pomalu...
můj plat taky.... :))))
0/0
14.5.2004 1:30

emko

Re:
...můj ne  
0/0
14.5.2004 7:44

P.

Re:
RAdime
0/0
14.5.2004 8:33

emko

Re:
to je nemile,
mily Kamile...
0/0
14.5.2004 8:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.