Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dráhy dají na nové vozy 1,2 miliardy

České dráhy obměňují svůj vozový park. Už dříve rozhodly, že jim 20 nových lokomotiv dodá plzeňská Škoda. Nyní hledají dodavatele nákladních vozů. Dráhy jich chtějí nakoupit 380 a vyhradily na ně 1,2 miliardy korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Češtinář

pište česky
Neříká se "nejdéle do roku 2006", ale "nejpozději do roku 2006"
0/0
18.5.2004 13:33

Horrido

vagóny
Vlaky jsou vynikající vynález na přepravu osob a zboží. Proč to u nás nefunguje? Taky třeba proto, že ČD v 90 letech spoustu nových vagónů  se souhlasem vlády prodala za výhodných cen  do Švýcarska, samozřejmě, že švýcaři se ČD museli smát , bodeť přeci ČR je takové Mexico  v Evropě. No a dnes nějak modrá stále špinavá armáda zjistila, že jim vagónky chybí  , asi jim ujely na měsíc .
0/0
18.5.2004 12:23

turista-

Re:
Ona tehdejsi vlada "vyhodne prodala" leccos :-) ... to by me zajimalo, kdy u nas bude vladnout nekdo, kdo vyznam zeleznic chape - jako ve Svycarsku, Nemecku, ci Belgii.
0/0
18.5.2004 14:15

Modrej a čistej

Re:
ČD neprodaly do Švajcu žádný vozy, kde jste na to přišel?
Nákladních máme dost, ale nepotřebných konstrukcí, naopak nejžádanější druhy nákl. vozů skoro nemáme.
0/0
18.5.2004 14:40

xxx

V Cechach cesky neumi
Samozřejmě nejpozději, dýl je jejich zpatlanina a taky předložka "od" místo "do". Ale oni si rozumí.
0/0
18.5.2004 9:24

VIC

vYPLATI SE TO NA 2 ROKY?
tO JSEM SE MUSEL SMAT:Nové vagóny by měly drahám začít sloužit nejdéle do konce roku 2006. FAKT CESTINA JAK CYP
0/0
17.5.2004 16:20

Bobek_AzBest

Re:
A co je na tom špatně?
0/0
17.5.2004 18:18

turista-

Re:
Asi mily VIC preskocil pri cteni textu slovo "zacit". Me se to taky stavalo. Jeste ve 3. tride ZS :-)
0/0
17.5.2004 22:16

vic

Re:
Proste je to spatne - takhle se mluvi jen v cechach. Kdyz clovek rekne: prijdu az dyl, tak to rozhodne neni spisovne. Spravne ma byt pozdeji. V pripade tohoto clanku nejpozdeji.
0/0
18.5.2004 9:22

Mara

Maji penize
Drahy maji penez dost......zatim dluzi jenom par miliard....vlada to potom za ne zaplati......
0/0
17.5.2004 14:55

turista

Re:
Jo? Muzes uves odkaz na vysi udajneho dluhu CD? Mimochodem, nakladni doprava CD je ziskova. Mohla by byt i vic, nebyt vladni podpory kamionu (jiste jste jeste nezapomneli).
0/0
17.5.2004 16:25

Timok

Re:
No jestli je nakladni doprava ziskova, tak ty jsi nas prezident. Asinemas paru o tom, jakym zpusobem se deklaruje, ze je nakladni dopr. ziskova. To dostan tym informatiku ukol, sestrojit matematickou formuli tak, aby to vyslo tak, jak ma
0/0
17.5.2004 16:52

turista-

Re:
Ano, hospodareni podniku se da zkreslit, ale ne zas tolik. Motivem u CD by napriklad mohlo byt umele vytvorit vyssi umelou ztratu osobni dopravy a tak ziskat pro pristi rok vyssi dotace na ni. Zatim jsem spis slysel, ze u CD je z nakladni dopravy dotovana doprava osobni (ktera je ztraotva vsude na svete). Dokonce za tuto praxi CR kritizuje Evropska Unie. Takze, pokud mas lepsi informace nez ja a EU, tak tady prosim naznac, jak bys KONKRETNE opravil posledni vyrocni zpravu CD a.s.
0/0
17.5.2004 22:13

CNR

...a kdy...
...koupí osobní vagony vyhovující předpisům Evropské unie ??? To je většinou hnus v čem nás to vozí....až na blití....
0/0
17.5.2004 14:01

turista

Re:
Nepletes si technicke normy UIC-RIC s udrzbou interieru?
0/0
17.5.2004 16:20

Toopper

Kde na to berú
0/0
17.5.2004 13:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.