Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rakušané už škodovky nechtějí

Rakušanům už české škodovky nestačí. V alpské republice se od začátku roku prodalo téměř 109 tisíc vozů, což znamená meziroční nárůst o 1,5 procenta. Škodovce ale odbyt výrazně klesl. V Rakousku prodala přes 4 800 vozů. To je oproti předchozímu roku zhruba pětinový pokles.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fitipaldi

předražená FABIA
Od vzniku FABIE si myslím, že její cena byla nastavena strašně vysoko.  Další chybou jsou motory do ní. Aby FABIA byla to co má je potřeba tak 500.000,- a to už konkurence je za stejné peníze lepší.
0/0
25.5.2004 9:42

Míra Dušín

Mno Škodovko,asi bude nejlépe se obrátit na východní trhy
kde pomalu ještě nevědí co to auto vlastně je.Třeba Mongolsko,Indie atp.Rakušáci ať si trhnou a jezdí si čím chtějí,nejsou zase na tom ve vozovém parku o moc lépe než my.
0/0
25.5.2004 8:19

kuba

nepružnost
Ja vidím největší problém v pomalosti náběhu výroby oktávky a malé výrobě. Jestli se má letos vyrobit 40 tis aut tak je to výsměch. Prodej golfu jenom v Německu osciluje kolem 20 tis měsíčně. Pokud nebude škodovka umět pružně reagovat na situaci na trhu směrem nahoru ne jenom dolů, tak bude pořád malou automobilkou. Měla by zvážit výstavbu další továrny, kde by se vyrábělo na lince více typů (japonci už to snad mají). Zákazník dneska nebude na Oktávku čekat jak za komunistů ale přejde ke konkurenci. Další problém vidím v modelové politice, kdy konkurence vyjela s Merivou, Fusionem, Ideou a má úspěch, když už pominu dlouholetou Zafiru a Scenica. To koncernu vW fakt ujel vlak.
0/0
25.5.2004 7:03

gyul

blablabla
ani se nedivim.......kdyz nabizi hlavni jeji model je 7 let stary(vw a opel ted uvedli svy modely) a za mesic ma byt uveden novy..... kdyz si vzpomenu jak nam vnucovali v roce 2000 felicii misto fabie tak dlouho, az jsme utekli do renaultu pro megana. A uplne stejne se tehdy choval Opel,ktery nabizel stary Astry.... a delal jakoby nebyla vubec zastarala a slabe vybavena
 
0/0
24.5.2004 18:00

currency speculator

koruna je draha, nejen pro rakusany
proboha, to je proste proto, ze pitomy redaktori neumeji elementarni zasady ekonomiky. Ceska koruna je proste moc draha, tak cizinci prestavaji kupovat. To neni jen Rakousko, blbouni novinarsti, kdyz tohle nedokazete identifikovat, nesvadejte to na nase sousedy.
0/0
24.5.2004 17:24

Daňový soumar

Re:
Loni byla koruna levnější??? To nám vysvětli!
0/0
24.5.2004 17:39

Autoň

Re:
A není to spíše o nehorázném rabatu Škodovek, které vyrábějí dělníci za plat 500 Euro měsíčně, zatímco ostatní koncernové vozy, jako např. Golf za 4000 Euro měsíčně? Ona se nenažranost nevyplácí, kurz 50Kč = 1 Euro by nic nevyřešil, protože by si automaticky zvedli marži, viz. např. fosilní 8. let vyráběná Octavie 1. za stále stejnou cenu i po snížení DPH o 3% !!!!!!!!!!!!!
0/0
25.5.2004 11:58

Daňový soumar

Škoda simply never!
Chápu je. Taky už nechci!!!
0/0
24.5.2004 17:23

Havran

Re:
V čem jezdíš ty velbloude??
0/0
24.5.2004 19:33

Rado

Se divíte?
A kdo by chtěl takový drek? I když je fakt, že s VW nebo Opelem to taky moc nevyhrají.
0/0
24.5.2004 17:13

Karel

Přihlouplý titulek
Do konce roku daleko, nová Octavia teprve nabíhá, ale redaktorům iDnes je vše jasné - Rakušané, jako jeden muž už nechtějí škodovky.
0/0
24.5.2004 16:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.