Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Výběr podle ceny je jednodušší

Je tohle kafe levnější než tamto? Jak porovnávat, která káva je levnější a která dražší, když každý balíček váží jinak? Člověk by musel v hlavě nosit kalkulačku, aby se dopočítal. Výrobci zákazníkům počítání ještě ztěžují tím, že nikdy nepoužívají balení jako deset deka, čtvrt kila, půl kila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tris

:-)
Nedavno jsem u benzinky kupoval vodu. Vytahl jsem si pullitrovku a prodavac se me rovnou zeptal, jestli nechci rovnou litrovku, ze stoji stejne :-) Ja jen nechapu, proc vam to prijde spatne? Muzete si vybrat :-) Ad Opavia: Zadna firma nechce zkoncit ve ztrate. No a vzhledem k vsudypritomnemu rustu cen maji 2 moznosti - zmensit baleni nebo zvysit cenu. Tak si vybrali cestu, ktera mene nastve zakazniky (mozna). Me na tom nic spatneho neprijde, i kdyz je fakt, ze by ze zakazniku delat voly nemuseli.... Tahle EU regulace nam ovsem hodne pomuze...
0/0
20.6.2004 15:37

Tom

Nakupuju s www.kuponynaslevy.cz
Já nakupuju s www.kuponynaslevy.cz protože si tam můžu zadarmo vytisknout kupony na slevy na všechno co mně zajímá a chci koupit. Dá se tak ušetřit pár korun, ale i stovky a tisíce. Když si to člověk spočítá tak i pár stovek týdně udělá na konci roku třeba pár tisíc, které se hodí na dovolenou. Navíc je to úplně zdarma a za vytištění kuponů se nic neplatí - žádné smsky nebo něco podobného. Osobně to můžu jen a jen doporučit.
0/0
8.6.2004 22:59

babiiik

jogurt bily HOLANDIA, tusim...
v TESCu na Narodni, 0.5kg 13.90 Kc, a nad nim v regalu 1kg baleni uplne stejneho jogurtu od stejneho vyrobce, se stejnym potiskem obalu 35,50 Kc!!!
Jsou snad padli na hlavu???
Nebo se z nas fakt snazi delat debily???
Me takoveto chovani obchodnika tedy urazi... pripada mi, ze tim naznacuje, ze pochybuje me inteligenci...
0/0
8.6.2004 21:35

Prasivka

Re:
Zkratka chteji cloveka co nejvic odrhnout ....... tak jako vsude u nas ......
0/0
8.6.2004 22:46

RAT

Re:
Jo krasne to je videt treba na cokoladach, kde je 10% zdarma, ale cokolada je o 12% drazsi nez ta puvodni 100g. Nekdy mam chut tu radu ulomit a jit pres pokladnu s tim ze je zadarmo, neb nikdne nepisou ze je to "+ 10%zdarma", ale pouze 10% zdarma. Jenze zase si nechci nechat rozbit hubu od zamindrakovany ochranky. :-)
0/0
10.6.2004 8:11

venomacek

ten znáte,
přijde chlapík do krámu a chce metr mlíka. prodavačka přemýšlí a udělá prstem od mlíka metrovou čáru na pultě. a chlap povídá: mě nenasereš.. zabalit ! 
0/0
8.6.2004 16:01

Krizak

opavia
Jojo, je to tak, Opavia opravdu dělá ten trik "stejná cena, menší množství". Dlouhou dobu jsem kupoval piškoty od Opavie. Zezačátku byly poctivých 150g, pak 140 a ted jsou ještě méně (122 nebo 132 gamů). A cena ještě k tomu poslední dobou stoupá.   Byl jsem se jen tak ze zvědavosti podívat na jedný přednášce ekonomický fakulty (ZČU Plzeň) a tam zrovna tyhle marketingový triky brali. A můžu vám říct, že podobných triků jsou desítky, ne-li stovky a drtivou většinu z nich si člověk vůbec nemá šnaci uvědomit. Takže z toho plyne - zachovat si zdravý rozum při procházení regály.
0/0
5.6.2004 23:50

Prasivka

Re:
Ja si tech triku bohuzel vetsinou vsimnu a pak si to jidlo ze vzteku nekoupim vubec, protoze jsem nastvanej ze ze me delaji vola a pak mam hlad :-))))
0/0
8.6.2004 18:43

Arbiter elegantiae

Re:
No, tak Vam teda pekne dekujem, ze ste nam prozradil, ze existujou marketingovy triky. Bez vaseho podnetnyho prispevku bysme se zejtrejsiho rana zrejme nedozili...hlavne, ze vime, ze ste to vyslech na prednasce na ZCU Plzen...este jednou stokrat diky!
0/0
8.6.2004 19:16

Meda Beda

Re:
... abyses neposral...
0/0
8.6.2004 22:11

Vlk

Změny balení
Jen jsem zvědav, kdo to bude pořád kontrolovat - mnoho výrobců v poslední době zdražuje systémem "za stejně peněz méně muziky", specialistou je asi Opavia (tam jsem si toho všiml asi nejvíce) se sušenkami. I to je mimo jiné důvod balení 90g (dříve as 100g), 135g (dříve asi 150g) atd. Jó hoši z marketingového oddělení vědí jak na to ...
0/0
5.6.2004 22:20

Radek Fazekas

Matematika 4-5 tridy
Lidi, vsechno jsou procenta a tudiz matematika 4-5. tridy, jesli si to nekdo neumi spocitat, at nakupuje za draho, ale hlavne at to svadi na sebe, ze je tupej a ne na obchody.... touhle cestou se znas stanou fakt giboni :),
0/0
5.6.2004 17:29

M

?
Jsem zvedav, jak budou udavat ceny u toaletnich papiru. Zda na metry ctverecni, nebo metry bezne, a nebo na vahu toaletniho papir.
0/0
5.6.2004 12:43

Meda Beda

Re:
... za kus... (ne utrzek  )
0/0
8.6.2004 22:12

MPík

Logika
Mě nepřijde nelogické, že více množství v "igelitu" je levnější než méně v plechu...
0/0
5.6.2004 9:33

Palmexman

Re:
Přesně tak, paní Večerková opět hledá senzaci za každou cenu...
0/0
5.6.2004 14:07

Heri

Re:
Tam slo spis o to, ze nejvetsi baleni by melo byt nejlevnejsi a neni. Nejlevnejsi je strredni baleni.
0/0
8.6.2004 16:24

veronika

super cena
je to pravda,hlavne jsou take hezke super ceny(dvojbaleni)v porovnani za kus vyjdou draz nez za super cenu kterou obchodni domy nabizi-avivaz,praci prasek...
0/0
5.6.2004 7:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.