Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cigarety od příštího roku znovu podraží

Milovníci tabáku se ještě vzpamatovávají z posledního zdražení cigaret a už se na ně chystá další. Vládě v nejbližších týdnech dorazí novela zákona o spotřební dani, která přinese v příštích dvou letech další nárůst cen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tss

hehe
Panove, nechci vas podcenovat, ale slovo korupce Vam asi nic nerika? Vite kolik stat vydelava na kuracich? V tomhle je takova spina, ze radsi uz mlcim.
0/0
15.6.2004 19:52

kingtommy

Re:
Přesně, ať se vláda radši stará o zvýšení porodnosti aby se nemusela armáda důchodců dotovat ze spotřebních daní.To se může stát jen v tomhle zk*rvenym státě - jediný řešení je od*ebat se odsaď co nejdřiv
0/0
15.6.2004 23:27

Jerz(r)

Reseni
Sezenti si kartu se kterou jde platit na internetu (napr. Visa Gold nebo jina) a prevedte par dolaru a huraaa na www.yesmoke.ch  33 korun za malborky to de neee a do budoucna dobry reseni!- at zije stat ktery zdrazuje a kladivo evoluce na nej!!!!!
0/0
15.6.2004 18:58

Karel

Super
Na jednu stranu krásná demagogie a ještě lepší  kolik se na ní lidí chytne. A přitom nikoho nenapadne, že výskyt rakoviny se zněkolikanásobil ne tím, že lidi víc kouří.  Když se nad tím zamyslíte něco na tom je
 
0/0
15.6.2004 14:35

Velbloud

co takle
mno tak vsichni zacneme pestovat "domaci" tabak a bude klid, stat pride o dane, tabakovy firmy budou vyrabet filtry,papirky, balicky a ostatni .... pocet  nemocnejch rakovinou nejspis vyleze ... tzn, stat vyplazne vic za lecbu...
0/0
14.6.2004 14:55

Hater

SMRT SMRADLAVÝM KUŘÁKŮM !
0/0
10.6.2004 15:39

Jouda-

Re:
Buď v klidu, údů se to netýká.
0/0
10.6.2004 15:48

Hater

zdražit pořádně!!!!
Krabičku Petrušek hned tak na 100 Kč, aby ti vyhulení smraďoši zacvakali ty miliardy ročně, co stojí léčení jejich raků plic a jiné nemoci jejich zadehtovaného organismu. Hulí tu už skoro každý smrad od 10 let věku. Jen ať platí hned! Na benzínu platíme také ze dne na den stejnou spotřebku jako Němci, tak nevím, proč ty socdemáčtí šmejdi vyjednali překlenovací období na postupné zvyšování spotřební daně až do r. 2006 na cigára, zatímco na restauračním stravování je např. DPH rovnou vyšší od 1.5.2004. Vládě je asi milejší okrádat strávníky na vysoké DPH než smrduté vyhulence obtěžující nekuřáky svým smradem na spotřební dani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
10.6.2004 15:32

U-D-A

Re: Hlupáku
Krásnej slovní průjem. Ty budeš asi dost velkej inteligent.
0/0
16.6.2004 7:01

pejan

o zvýšení je dávno rozhodnuto
O tom jak bude vypadat daňové zatížení po roce 2007 je dávno rozhodnuto, tak proč je v tabulce uvedeno, že se teprve bude rozhodovat?.... je to dáno podmínkou a nutností zároveň. EU požaduje minimální úroveň zdanění SD nejprodávanější cigarety minimálně 57%. Z čehož vyplývá, že Petry budou za 75 Kč podle konstrukce vnitří, složené daně. To jak bude cena nakonec vypadat rozhodnou pánové z tabákové lobby.  Zde je nutno říci, že změnou poměru vnitří konstrukce, dochází automaticky k cenovému pohybu... Tak ať řeknou resp. napíšou pravdu a nedělají z lidí hlubce... kuřákům hloběji do kapes a do  eráru papírově více peněz.... ona se totiž mění i poptávka po cigaretách a nelze říci, že stát automaticky dostane více peněz... to by musel fungovat de facto i kontrolní mechanismus, který samozřejmě pokulhává.... viz daňové nedoplatky států, nejen ve spotřebních daních...., ale to už je píseň úplně jiná...
0/0
10.6.2004 12:42

Martin

Jen tak dale
Jsem pro zdrazeni. Ve Velke Britanii stoji krabicka cigaret prumerne 7 GBP (330 CZK) , V Nemecku pak 3,50 Euro (110 CZK),  v Cechach jen 50 CZK.
0/0
10.6.2004 12:28

dywan

Re:
Jsem pro zdražení rohlíků argumenty stejné
0/0
10.6.2004 12:40

dywan

Re:
Nebo jestli to chceš jinak, ať jsou třeba stejné poměry mezi cenou cigaret a průměrnou mzdou
0/0
10.6.2004 12:45

Martina

Re:
Ano? Tak v tom případě byses měl také zmínit o průměrně mzdě v daných zemích. Protože v Čechách je nejmenší! Proto také nejmenší cena cigaret. To samé bych mohla napsat např. o kině, v Německu chtějí za lístek do kina průměrně kolem 10 EU (300 Kč) a u nás "jen" 100 Kč! Tenhle rozdíl je tu proč? Protože jsou rozdílné platy v N a CR... Proto prosím nesrovnávej něco tak rozdílného
0/0
12.6.2004 1:39

dywan

Jen okrádání určité skupiny obyvatel
Pokud by byl skutečný zájem na odstranění kouření, tak peníze z daní půjdou v první řadě na skutečně účiné odvykací programy.
Na co vlastně jsou daně na cigaretách ? Na to aby si kuřáci rozmysleli koupit krabičku ? Blbost -1. Závislý kuřák si ji stejně  musí koupit                2. pro začínající na 1 krabičku týdně to také není problém, pak viz 1.
Kuřáci versus narkomani, alkoholici a ostatní závisláci Kuřák je stejně závislý jako ostatní skupiny. Jediný rozdíl je v tom, že kuřák si na svou drogu poctivě vydělá a není nikomu vážně nebezpečný.
Nápisy na cigaretách Trapné, závislého kuřáka nemohou odradit a pro mladé je to scifi Zkuste takovéto: Kouřením podporujete stát Kouřením se odsuzujete k diskriminaci Kouření vás vyžene do deště a na mráz Kuřáci nemohou navštěvovat některé společenské akce Závislost na cigaretách vzniká rychle
Uvědomují si nekuřáci jak vážně se za poslední roky již zasáhlo do života kuřáků?
 
0/0
10.6.2004 12:09

Radek B.

.
Nevadí, nekouříííím
0/0
10.6.2004 10:52

Marek

Zákaz kouření
Dal by cenu jedne krabičky klidně na  1000,- a zakázal bych rozhodně kouření na veřejných místech - nádraží,  zastávky i když to je venku, proste všude kde se pohybují nebo mohou pohybovat nekuřáci. Ať si zalezou někam do díry a tam si hulí.
0/0
10.6.2004 9:39

Wycleff

Re: Marek
Marek je opravdu omezeny idiot
0/0
10.6.2004 9:45

Kdosi

Re:
To, cos napsal o Markovi jsi sám. A ještě ke všemu asi bezohledný a kuřák. Víš jaké to je umírat na rakovinu plic? Ne? Nepřeju Ti, abys to poznal.
0/0
10.6.2004 10:55

Davidoff rulez!!!!

Re:
A ty jo???? Tak to te teda dost lituju, skoda ze mi neodpovis ;)
0/0
12.6.2004 9:43

Kyki

Re:
ano cenu klidne 1000, ovsem pod podinkou, ze vybrana castka pujde do zdravotnictvi a vyzkumu rakoviny. zakazat v prostredi kde se mohou pohybovat deti, napr. zminene zastavky, parky, atd, ale povolit v hospodach, alespon nekterych dle uvazeni provozovatele. zakaz koureni v hospode je nonsens. to by za chvili mohli zakzat pit v hospode pivo
0/0
10.6.2004 10:23

Cow-Killer

Re:
  naprosty souhlas...
v hospodach si zapali cigaretu i ti, kteri normalne nekouri, proste jen tak, jde o relaxaci!!
Pomer kuraku k nekurakum v hospodach je tak 70/30, takze by mohli tabakovi abstinenti projednou stahnout ocas mezi nohy
 
 
0/0
10.6.2004 11:07

Jamesp

Re:
Co vidíš na kouření za relaxaci. Určitě zlozvyk a bohužel machrovinky (hlavně u mladých). Kdo kouří "jen v hospo" je stejný kuřák jako ostatní. Netvrdím, že zakázat kouřit v hospo je dobré, ale měli by se udržovat, alespoň nějaká pravidla. Kam si může nekuřák zajít posedět nebo na véču, když je všude zahuleno až z toho bolí oči. Jediné co mi je útěchou, že mám v průměru o 15 let delší život. To mi k nekouření stačí. Jam
0/0
10.6.2004 11:17

RoB

Re:
Jen pro tvou informaci: sát vydá na zdravotnictví cca 3 krát více než vybere na spotřební dani z cigaret.
0/0
10.6.2004 12:59

Hater

Re:
Určitě by se ti nelíbilo, kdybych se ti ukáknul při jídle vedle ksichtu a ty by jsi musel čuchat můj smrad, pokud by ses nepoblil. Stáhnul by jsi také vocas a řekl O.K. usrávej se dál, většina lidí to tu také pouští???
0/0
10.6.2004 15:37

Cow-Killer

Re:
Snazis se o demagogii!! Nikdy nekourim nikomu podnos, kdyz ji! A pokud ty nekomu seres u jidla a smrdis jak hadra na nadobi, je to tvuj problem a ukazka tveho buranismu
Na te relaxaci trvam a jeste jedna vec...
Cigaro s pivem je posusnanicko
 
0/0
14.6.2004 13:38

Wirtus

Sou to prostě buzny ...
0/0
10.6.2004 9:15

xxx

Re:
buzny ne, ty huli jak spatne kamna..
0/0
10.6.2004 9:21

bullmann

Nebojujme proti kouření
Bylo by rozhodně škoda, kdyby někteří lidé přestali kouřit. Např. Monika Lewinská nebo Dolly Buster.
0/0
10.6.2004 9:09

antisoc

Nezdraží a nezraží í se nic.
Příští rok tato banda socanských volů již nic nezdraží,ptotože již nebude chrochtat a žrát ze státního koryta a naších daní.
0/0
10.6.2004 8:46

ouagadougou

Re:
tak zdraží pravice. v otázce výše spotřebních daní nehraje výměna vlády žádnou roli.
0/0
10.6.2004 9:16

skeptik

no nevim...
Tak si vzpominam, ze za dob komancu se rikalo, ze tahle republika stoji na prijmech z chlastu a cigar. Nijak nepocituju, ze by se tohle nejak zmenilo. Ciste hypoteticky, kdyby vsichni kuraci v tomhle state naraz prestali kourit, alkoholici prestali chlastat, kde by vlada vzala chybejici "dotace" z techto pramenu, co?
0/0
10.6.2004 8:38

Caradoc

Re:
Jenze neprestanou, a vo tom to je
0/0
10.6.2004 8:39

tommy

Re:
To je omyl. Staci si to spocitat. Pokud prumerny kurak odevzda statu 30kc denne, je to asi 11t rocne. Mame-li dejme tomu 3miliony kuraku, tak to da asi 33mld. Je to pekna castka, ale statni rozpocet je radove vetsi. Od tech 33mld je jeste treba odecist naklady ktere musime dat do zdravotni pece na nemoci kuraku (a nemoci spojene s kourenim) a kdo vi, jestli jeste nekuraci nase cudici spoluobcany nedotuji ....
0/0
10.6.2004 9:01

Pipóč

Re:
Kdo koho dotuje o tom to urcite neni. Na to bych zase mohl rict, ze ti, co se neladujou sladkostma a tukama dotuji ty, kteri si tyhle veci nedokazou odpustit.
0/0
10.6.2004 9:21

tommy

Re:
S tema sladkostma souhlasim. Ale tahle diskuse je o koureni a o dani z koureni.
0/0
10.6.2004 9:24

Paradox

Přestat vyřeší problém se zdražením
přestal jsem kouřit po 9 letech Milan(24)..... droga to je, ale dá se to vydržet. a vím o dalším z mého okolí, takže nejsem vyjímka... tím je problém s cenou cigaret vyřešen. Už takhle státu cpeme moc peněz, tak mu to přestanem dávat ve spotřební dani ne? Nehledě na to, že ty nápisy na krabičkách jsou fakt drsný.
 
0/0
10.6.2004 8:19

Jouda-

Re:
Jo, drsný, já se například dozvěděl že kouření může negativně ovlivnit plodnost. Hlodá ve mě červík jestli moje dvě děti nezplodil domovník :-D
0/0
10.6.2004 15:51

Doňa Mimoňa

Jo,ať si je němčouři kupujou doma
a ne u těch příšernejch ťongů na tržištích.Tam jde o daňové úniky v miliardách
0/0
10.6.2004 8:17

Ctenar

Vladni cerna dira
Zajimalo by me jenom co se s temi penezi co se ziskaji ze zdaneni cigaret a alkoholu stane. Kdyz bude stat ziskavat polovinu ceny krabicky tak je na tom lepe nez vyrobce. Ovsem na jaky je pomer toho co vlada vydela na danich a toho co se vrazi do lecby kuraku. Pak chci byt taky takovy stat a budu kuraky odtovat mnohem vic ...
0/0
10.6.2004 8:17

kama62

Napište raději
co nepodraží, bude to kratší seznam...nebo žádný ??
0/0
10.6.2004 8:08

kulak

První reakce kuřáka
Myslím si , že lidi nepřestanou kouřit. Ono je to totiž návykové, jako drogy. Hold si koupí místo peter startky a bude se pokračovat dál. A nebo si koupí cigára na černém trhu a stát bude zase v hajzlu.
0/0
10.6.2004 7:41

Goldfinger

Daň z marihuany
Nevite někdo, jaká je v Evropě spotřební daň z marihuany a kde se dají sehnat kolky
0/0
10.6.2004 7:39

snakespit

Re:
jak kde, u nas je ta dan za gram alespon 3 roky, takze je lepsi vrazdit nez hulit, dostanes za to min
0/0
10.6.2004 7:42

Miranda

Re:
Ty syfilitickj zmrrde!
Jestli tě potkám v Zahořanech za hasičárnou, rozmašíruju ti tu tvou vodnatelnou palici lešenářskou trubkou takovou rychlostí, že ani nestačíš vyfouknout tu svou trapnou idiotskou hlášku Checht Knecht. Knecht seš leda tak ty, řitolize!
0/0
10.6.2004 7:47

snakespit

Re:
miranda miranda tu ja mam nejradsi SM jako vzdy, biciky a dutky a pingpongac do huby
0/0
10.6.2004 7:50

JUDr. Jánošík

Re:
Tak čo, Ty zmrrd zahovnený, aké bude vysvedčko?
Zase Ťa foter zderie ako každý polrok? A zase si zopakuješ prvú triedu ZŠ?
0/0
10.6.2004 7:51

salam

Re:
trosicku magor, ne?
0/0
10.6.2004 9:06

Gerry

Re: v drogeriích
 
podívej se na dnešní www.blesk.cz , úvodní článek.
U extáze je to v Evropě jednodušší, protože se přímo podává na kolcích.
0/0
10.6.2004 7:44

zubatá

chodící mrtvoly
už si brousím kosu na ty kuřácký chcíplotiny  - tak pojďte, vy rakoviny - už Vám zvoní hrana
0/0
10.6.2004 7:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.