Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dětí se rodí víc, Čechů přesto ubylo

Rodiče ze silných ročníků začínají zakládat rodiny a v Česku se tak rodí o něco více dětí, než v minulosti. Jen za první letošní čtvrtletí jich světlo světa spatřilo 23494, o necelou tisícovku více než loni. Přesto počet obyvatel opět klesl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nedobik

Řekl bych asi takto bez rasistického podtextu:
Když se rodí víc dětí a přesto Čechů ubylo, tak se pravděpodobně jedná o Romy se slovenskou národností na našem území!
0/0
28.6.2004 13:30

Děsběs

VAROVÁNÍ MINISTRA SOCIÁLNÍCH VĚCÍ:
PLOZENÍ DĚTÍ ŠKODÍ VAŠÍ PENĚŽENCE
0/0
28.6.2004 13:14

martinfx

to je ta rovnoprávnost
My muži už vlastně ani nevíme, jak vypadá normální ženská, která se chce v rodině starat o děti. A v tom to je....  Dnešní model ženy je v řídící funkci s laskavým pohledem k dítěti.  Ale ono to nejde... Dětem se je třeba věnovat neustále. Pokud bude této společnosti pořád dokola vštěpována vize feministek přebírající valnou část mužské role v rodině, potom to půjde pořád od rodiny pryč. Asi bych nechtěl založit rodinu se ženou, která k rodině nemá vztah a jejím prvořadým zájmem je, kolika lidem šéfuje.... Místo vaření se stará o burzu a místo rodinného krbu vede plamenné řeči na poradách vedení .....  Tak takhle to vidím já.
0/0
27.6.2004 15:34

usnicka

Re: OK
Vidíš to správně
0/0
27.6.2004 18:21

Nedobik

Re: Já taky
Pokud té ženě bude stačit ten jeho bídný plat, tak ať je klidně u plotny! (ta žena, a nebo ať si to vymění)  
0/0
28.6.2004 13:32

Vaclav Hanus

Re: no vidis..(nasledujici pohled, je pohled zeny, nikoli muj..)
A ty zeny, o kterych pises to vidi takhle: .....pokud muzove nebudou ochotni prevzit byvale role zen-matek v domacnosti, do te doby to pujde od rodiny pryc. Muzove si chteji porad a za kazdou cenu podrzet stary prezity model,kdy oni budou v ridici funkci, s laskavym pohledem k diteti. A stale nejsou ochotni se teto role vzdat. Povesit karierku na hrebik, kdyz ja jako zena jsem uspesnejsi nez on (= vydelavam o tisicovku vic..). Muz, misto vareni se stara o burzu, vede plamennen...bla...bla...bla. Konec pohledu dnesni zeny. Dale nasleduje jeste poznamka k martinfx. Kdyz ty nebudez ochoten takove zene podarovat semeno a delat chuvu, ona si najde nekoho poddajnejsiho, neboj. A ty by jsi se mel ohlednou po zene, ktera moc nevydelava..a bude rada, ze muze delat chuvu....
0/0
27.6.2004 18:30

jadzia

Re: muj nazor
jiny pohled zeny: prace pro rodinu (pro deti) je ta nejdulezitejsi na svete... proc chodit do zamestanani, abych vydelala penize, odvedla statu dane, zaplatila chuvu pro deti, ktera odvede zase statu dane - atd..... ???
jako zenska to vidim takhle: socialisticka vychova! socani se nas snazili zedrit, kazdy pokud mozno musel budovat aby stat hezky narustal. ze deti skoncily v lepsim pripade v druzinach a v horsim pripade na ulici, nikoho nezajimalo - po nas potopa!
ted se to zacina nevyplacet: dnesni generace zen to uz ani jinak nezna, a navic je jim lito do hlavy, ze jenom sobestacna a pracujici zena ma nejakou cenu. jako by cena zivota mohla byt vyjadrena cisly, penezi ! maloktera dnesni zena je tak odvazna, ze rekne: a DOST ! zustanu doma s detma, protoze deti jsou to jedine, co ma v mem zivote trvaly smysl - chci se jim venovat, presto ze me pri tom okoli vnima jako parazita.
- a ne kazda zena si to muze dovolit financne....  (to je ale zase jiny pribeh)
-
dodavam, JSEM zena, MAM deti a momentalne nechodim do zamestnani...
0/0
28.6.2004 9:25

Věra

Vůbec se nedivím, když chce někdo zákon o reg.partnerství!
Tímto zákonem totiž degraduje rodinu jako základ státu na stejný základ jako rodinu dvou homosexuálů nebo lesbiček, která není základem státu, ale něčím nenormálním, nepřirozeným!! Pokud nepřestanou politici této 5-10% menšině dávat privilegia, která této menšině nepřísluší, pak to nedopadne dobře!!! Politici by museli v tom případě kde jaké menšině dát sttejná práva jako této nenormální menšině 5-10% homosexuálů a lesbiček!!!!!!!
0/0
26.6.2004 10:07

mk

Re:
na vasem miste byx se uklidnil, neprospiva to zdravi.. vas prispevek svedci jenom o tom, ze jste maximalne netolerantni vuci vsemu byt jen malo odlisnemu od vami uznavanyx standardu. o jakyx privilegiix to tu vlastne pisete? kde jste prisla na to, ze homosexualove a lesbicky nejsou sxopni napr. vyxovavat dite? podle meho nazoru je dulezitejsi to, zda dite vyrosta v prostredi, ktere ho zahrnuje laskou.. ale to vy a vam podobni asi nepoxopite.. vy tady vyskakujete, ze je neco spatne a vam se to nelibi, ale v principu jen odsuzujete jine a reseni nenabizite.. jenom na okraj, registrovane partnerstvi neni privilegium, a podle toho, co o tom navrhu zakona vim, tak by se mohl aplikovat i na smisena partnerstvi, jde jen o pravni zalezitost. diki pokryteckym dogmatikum z KDU vsak tento zakon nepresel. ti vsak maji jenom spoustu reci o tom, jak jsou za podporu rodiny a buhvi co jeste, ale za vsexna ta leta, co jsou ve vlade, jsem nepostrehl jediny zakon nebo neco jineho z "jejix dilny", kterym by mlade rodiny podporili a motivovali mit dite..
0/0
26.6.2004 14:13

Sttell

Re: mk
KDU ČSL je pouze politickou berličkou římskokatolické církve,která víru v boha prosazovala vždy ohněm a mečem.Čili převracela nevěřící na víru.V historii válek světila zbraně znepřátelených národů a pak se z povzdálí dívala jak se tito křesťané mezi sebou vyvražďují,aby se přidala k vítězi.Což na české politické scéně lidovci zvládají mistrně.Názory které politici bez názoru prosazují jsou názory a požadavky jejich duchovních otců stejné krevní skupiny.
0/0
26.6.2004 17:34

usnicka

jo,jo
Sttelle, a proč je to tak jak je? Protože bez uznání rodiny není nic, kvalitní rodina je pilíř kvalitního žití. K tomu všemu bychom měli přehodnotit svět a jít jinou cestou ... oduchovnit se. Jelikož plno lidí dojde nesprávným směrem k těžkým útrapám, začne jich pár na sobě makat a budou opět chtít rodinu, být v psychické a fyzické pohodě atd. Jediná cesta ke kvalitnímu přežití v tomto sku... systému je duchovní rozvoj a štěstí ... abychom alespoň trochu byli svobodní ..., protože nikdo nám tu s ničím nepomůže! Pravá láska, zdraví, svoboda ... jedinný lék pro rodiny i jednotlivce. Kdo nechce zahynout, probudí se a třeba za x desetiletí z těchto srač... vyjdeme jako kvalitní jedinci, kdo ví!
0/0
26.6.2004 9:46

Sttell

nemanželské děti
Dá se pouze konstatovat že proces autodestrukce české společnosti úspěšně započatý v devadesátých létech minulého století se velmi slibně rozvíjí.A proto nechápu na co si autor tohoto článku vlastně stěžuje.Pokud vezmeme v potaz že všechno co bylo do roku 1989 komunisty vytvořeno je špatné a zavrženíhodné,nemůžeme z toho rodinu jaksi vynechat.Komunisté tvrdili že rodina tvoří základ státu,kdežto novodobí reformátoři tvrdí že nikoliv rodina,ale občan je základem státu.A jestliže majoritní společnost souhlasila s názorem že vše co komunisté podporovali či vytvořili musí být zničeno a rozvráceno je tímto bohulibím konáním postižena i klasická rodina.To znamená že pokud někdo má tu odvahu a uzavře klasické manželství ať už církevním či občanským sňatkem a dovolí si mít i děti je společností diskriminován a zahnán na okraj sociální bídy.Proto musí zákonitě dojít k jevům a skutečnostem jež jsou v článku popisovány,musí dojít k důchodové reformě a zvýšení odchodu do důchodu minimálně od 70 let věku,musí si občané na svůj důchod začít usilovně spořit,aby jako základní prvek mohli tento svůj vysněný stát podporovat.Ovšem pikantní na tom všem je že osud majoritní společnosti bude velmi smutný - dílem vyhyne a dílem bude asimilována euro asiatským etnikem.Nu což za pokrok se musí platit.
0/0
24.6.2004 16:57

letec

mate pravdu!
Jo, mate pravdu ... po precteni vsech prispevku jsem dosel k nazoru, ze deti chteji jenom komuniste (okolo 20%). Deti zasadne nechteji ODeESaci (okolo 30%) ... coz znamena, ze za chvili se muzem prejmenovat na Euroasian Republic, protoze lidi z Asie, popr. Romu (ti jsou taky z Asie) bude vic nez nas a predpokladam, ze Japonci se sem asi nepohrnou . Vzhledem k tomu, ze jsem do EP volil ODS, tak deti radsi nechci, protoze kdyz si budu muset utahnout opasek (kvuli vyrovnani deficitu), tak to muze byt tak drasticke, ze bych mohl prijit o potenci a potom i kdybych deti chtel, tak by to asi neslo ... jo, o tom jsem naposledy premyslel v Sanuru (je to na Bali, Indonesie).
0/0
23.6.2004 22:21

letec

hold nejsme v Emiratech ...
Proc Cesi nechtej mit deti?? ... protoze neziji v Spojenych Arabskych Emiratech!!! Tam dostavaji mladi k svatbe darek od vlady v prepoctu okolo 1 000 000 Kc. Tak to poradne roztocej, no a potom ke kazdemu decku porodne ca. 500 000 Kc. Mozna to bude CSSD taky slibovat v pristich volbach ... ?!?
0/0
23.6.2004 21:05

simsalabim

nejsou lidi?
Planeta je přelidněna.  I když úbytek lidí by měl být úplně jinde ( v Africe, a mezi cikány). Pokud se v přírodě nějaký druh přemnoží, příroda si s tím musí poradit.S člověkem se jí to zatím moc nedaří, ale co není může být. 
0/0
23.6.2004 18:41

Jonáš

Reklama !!
Jděte už někam s tou reklamou.....!§!!
0/0
23.6.2004 17:16

Hater

je mi 33 let
a žádné děti nemám, nějak necítím potřebu v této vykrádané a existenčně nejisté republice, kterou bez problémů doplňují populací k radosti ČSSD primitivní sociálové, rómové, úkáčka a podobné sebranky!!!
0/0
23.6.2004 16:54

Komplic

Re: elita
a vo to presne de, jak maji ty sebranky vydelat na chod statu za 30-40 let, kdyz ty jakozto intelektualni elita deti mit nechces? Timto postojem se jenom snizi intelektualni potencial naroda, jelikoz deti budou mit nakonec jen ti.....
0/0
23.6.2004 17:19

karelNNNNN

Re: děti nechceš
jen doufám, že nebudeš chtít ani důchod.
0/0
25.6.2004 8:39

Šamstr

doba
No jo, to je doba, ženský nechtěj bejt u sporáků a u dětí, chlapi nechtěj chodit na vojnu, ani ta dechovka už nejni to, co bejvala. Mordyjé to je ale hrozná doba
0/0
23.6.2004 16:08

fleret

Co se silnými ročníky
Silným ročníkům 74 - 76 je dnes 28-30 let a už to je o dost více, než ideální věk pro první dítě (20-23 let) ze zdravotního hlediska. Pokud se tyto slepice budou neustále vymlouvat na bydlení, bude to mít jeden efekt dobrý a jeden špatný. Tím dobrým je, že už děti mít nebudou a chlapi si z nich mohou dělat bezproblémové milenky. Tím špatným, že chlap který bude chtít rodinu se bude muset utkat s tvrdší konkurencí o ty mladší. Málokdo je tak pitomý aby riskoval komplikace a snažil se zakládat rodinu s nějakou 35 letou vykopávkou.
0/0
23.6.2004 15:29

kafy

Re:
Jseš omezenec ...
0/0
23.6.2004 15:37

fleret

Re:
My měli dítě ve 20, ani korunu a díky němu jsme stihli dostat byt, dnes je mu 11 let a co děláme - užíváme si, jezdíme k moři, stavíme dům. Na rozdíl od 31 letých spolužáků - přemoudřelých VŠ potácejících se v bídě po podnájmech.
0/0
23.6.2004 15:50

Racohejl

Re:
A ten dům ti staví to dítě? Nebo si ho stavíš protože vyděláváš a pak to s dítětem nemá souvislost. Bez dítěte nelze jet k moži?
0/0
23.6.2004 16:04

Rada8

Re:
ty jsi doktor? já měla první dítě v 21 a druhé v 35. a ze "zdravotního hlediska" v těch 35 proběhlo vše o.k., v 21 ne. a neprskej tady, že ženský nechcou děti. ty máš taky jen jedno.
0/0
23.6.2004 17:20

ramese

Re: nenech se vysmat
Ja jsem rocnik 74` tak tez a jsem svobodnej. Moji spoluzaci kdyz jsem byl pred peti ci vice lety na srazu ZS tak tam ukazovali fota deti,manzelu manzelek a toho jak se maji UDAJNE dobre! Nechtej me zde namlouvat ze bez pomoci ridicu se mas tak dobre jak zde vypravis.. prave naopak ti moji spoluzaci naji nadelano po dvou detech , nikde nebyli, nedale v praze ci Italii v BIBIONE a to jeste bydli v domech s rodici. Vypadaji strhane, ustarane a vubec jim netypnes ze jim je 29! par jedincu ze tridy co jsme jeste svobodni se mame dobre, cestujeme uzivame si pohody hlavne nei kam spechat. BTW ja to mam jednodussi jsem gay tak ze rodinu ze sobeckych duvodu zakladat nehodlam nebot by to bylo nezodpovedny ale nic na tom nemeni fakt ze ti co se po skole dva roky nahrnuli do manzelstvi dnes ziji s rodici a nic nemaji.
Ja jsem svobodnej uzivam si procestoval jsem pul sveta a nic me neuteklo. Ted si nachazim na Manhattanu :o) Los Angeles me ceka za par dnu pak Las Vegas, SF, Grand canion atd a co bych mohl s ditetem? Lautr nic  vidim to na sestre! Ma syna je svobodna a kde byla? nejdale na poznavacim zajezdu kdyz byla svobodna 17leta a tim to hasne. SORRY ale tvuj model je zavadejici!
0/0
23.6.2004 18:39

xRocky

Re:
Nedá mi to abych nezareagoval. V Grand Canyonu jsem byl naposledy letos v lednu (píše se to s tvrdým y) - doporučuji Vám návštěvu Zionu, není to daleko a je to tam hezčí než v GC, do Las Vegas nejezděte, stojí to tam za h...., to raději Bryce C. Jsem o trochu starší než Vy. Mám čtyři děti, pěkný dům na nádherném místě v horách (v Česku samozřejmě), nulové dluhy, nulové sociální dávky (nedostávám ani přídavky na děti). Nikdo mě nikdy finančně nepodporoval, jsem finančně samostatný už od druháku VŠ. To co píšete mi připadá jako naprostá hovadina - občas mám dojem že žiju v jiném státě (myslím tím stejnou ČR jako Vy), nevidím kolem sebe ty strhané lidi kteří se obětovali dětem. Jo, a nejsem žádný tunelář, nic jsem nezdědil, všechno jsem si poctivě vydělal a krvavě zdanil - jsem jenom obyčejný technik (snad jen trochu nadprůměrně výnosný pro mého vykořisťovatele). Představa že své děti si uděláte (tedy ne Vy, ale ti ostatní čekatelé "státní" pmoci) jenom když Vám za to stát něco dá mi připadá naprosto absurdní - žádnému Špidlovi a jemu podobným do Vašich dětí vůbec nic není a nečekejte že  se budou nějak angažovat, ti mají zájem hlavně sami o sebe. Teď je Vám bez dětí hej, ale nevěřte tomu že Vám to vydrží až do smrti (tedy pokud se dožijete alespoň průměrného věku)
0/0
23.6.2004 21:10

ramese

Re: hmm
neda mi to take, hned jak se zde ohanite ze nejsete tunelat . je videt ze na nic jineho nemyslite nez na to co si o vas mysli druzi! me je obsolutne jedno ci mate na to vydelano poctive ci ne. svedomi zere vas ne mne.. Moc dobre vim co je to zavist sousedu kdyz obetujete to nejcenejsi co mate CAS a venujete ho do podnikani a sousedi nevidi nic jineho ze to ze mate lepsi aut nez jste meli( nevidi ze je treba ojete) to ze jste od rana do vecera v businessu a starate se aby to slapalo a behalo jak ma! To sousedi nevidi vidi jen to ze mate neco co jste pred tim nemeli a znamena to ze jste si na to nakradl. Takovej co umi jen blbe zvanit je v cesku na tucty co sedi doma na prdeli oddelaji si svych 8 a pul a jdu domu lenosit a nadavaji jak se maji spatne atd ..
Dal, to ze mam dum v horach v cesku samozrejme take zde nepisu ale kdyz nedate proc se nepochlubit ze. Prave v lednu se dostavel ne sam samozrejme. take me nikdo financne nepodporoval jen jsem dostaval na jizdne a 100kc na vydaje ve skole do tkre jsem dojizdel na slovac pres celou republiku 4 roky. na vlastni jsem se postavil hned po skole. mam vse na co si vzpomenu a kdyz na to nemam nasetrim si dluhy take nemam a na nic si nestzuji nebot to stejne nepomuze jsem jeden z tech co spise delaji nez narikaji na ceskou pol scenu nebot jak rikate stejne to nepomuze.
Dalsi bod: o me deti se nestrachujte psal jsem ze jsem GAY a jako gay se nepohrnu delat deti jen proto aby vy jste mel dobry pocit. A sam urcite nebudu mam rodinu, mam chytreho synovce, sestru a a milujici rodice, Ty zde vsak nebudou vecne ale ted je zde mam a proto si jich uzivam a poporuji je, nebot jak jsem rikal sousedksa zavist je horsi nez spidla!  
0/0
23.6.2004 21:22

xRocky

Re:
S Vámi je opravdu těžké diskutovat - snad jenom drobnou radu - zkuste si přečíst svůj první příspěvek, potom to co jsem napsal já a potom svůj druhý příspěvek a trochu se nad sebou zamyslete. Mě je samozřejmě úlně šumafuk jestli jste GAY nebo třeba Marťan, a to co si o mě myslí okolní svět mě nezajímá. Já zřejmě opravdu žiju v jiné společnosti než Vy, pro moje  sousedy je moje auto (když už Vám TOHLE připadá jako důležité) hodně nedpodstatná záležitost. Je mi Vás (i když Vás to samozřejmě nezajímá) líto. Neříkejte že jste až tak spokojený - proč tedy přispíváte takhle agresivním příspěvkem do téhle diskuse - aby jste se sám ujistil jaká jste hvězda proti těm "hlupákům" kteří mají děti? Jasně že je nesympatické se chlubit tím co člověk dosáhl, jen jsem chtěl říct že si nemyslím že děti znamenají být strhaný a zničený jak píšete ve svém prvním příspěvku. Rodiče toho Vašeho synovce jsou taky tak zničení (jako ti Vaši "nešťastní" spolužáci), taky jim ostatní hádají mnohem vyšší věk??
0/0
23.6.2004 22:45

Vaclav Hanus

Re: to xRocky
No, nevim co je hovadina, ale to co popisujetge vy mi prijde jako demagogicka fikce. Jste jen "...prumenry technik, ktery svemu vykoristovateli prinese o neco vic...". Z toho jasne vyplyva, ze mate mesicni prijem nekde mezi 20t a 23 t. Jelikoz prumerny prijem je 18t. A z tohodle, z tohodle rozhodne nelze poridit takovy zpusob zivota a takove materialno jake popisujete. Takze, lzete! Budto jste preci jen sem -tam neco vytunaloval a nebo lzete jen proto, aby jste se vytahoval.
0/0
24.6.2004 12:46

Komplic

Re: prumer
to je taky demagogie. Prumer je osemetny pojem. V Praze je prumer 24000 Kc a za nadprumer bych povazovat az platy kolem 50 K. Pokud ma clovek dobry zacatek, klidne muze do 10 let dosahnout vseho, co je vyse spomenute a bez jakychkoliv tunelu.
0/0
24.6.2004 13:25

Vaclav Hanus

Re: blbost
prumerna mzda v prumyslu v CR neni zadny osemetny pojem. Je to presne specifikovany pojem uradem, ktery se jmenuje CSSU a pravidelne se vykazuje. Tvuj pohled symbolizuje typickeho prazskeho sovinistu ve smyslu "existuje jen praha, ostatni me nezajima". Tyto noviny jsou republikove. Paklize je nekdo obycejny technik, tak to implikuje obycejny plat. Obycejny plat je plat prumerny. Jak jsem vyse psal, xRocky lze, protoze kdyby byl v situaci jakou popisujete vy, tak mal napsat jsem obycejny techni vydelavajici v Pze, coz je zasdane neco jineho jako oibycejny technik vydelavajici ve Zruci n/Sazavou. Prijmovy rozdil u teze odbornosti cini asi tak dvounasobek. Paklize je takovy obycejny technik v praze, tak se mu opravdu nedivim, ze neni strhany pri vychove dvou deti...
0/0
26.6.2004 13:15

Vaclav Hanus

Re: a co kdyz nema dobry zacatek???
Dobry zacatek mela po roce 89 v teto zemi jen mensina obyvatel
0/0
26.6.2004 13:16

usnicka

Re: souhlas
Flerete, s prvním Tvým příspěvkem s Tebou souhlasím... je to prostě tak! K 2. přísp.-tehdy ale byla komunistická doba a byty zadara nebo za 30 000 Kč. /Jsem stejně stará jako Ty i dítě mám stejně velké/.
 
0/0
26.6.2004 9:38

Fifi_K

Re:
To se fakt ani okomentovat nedá! Omezenec je slabý slovo. Ať si každej plodí děti kdy chce. Já jsem ročník 74, jsem právě těhotná a ABSOLUTNĚ nic mi neuteklo. Naprosto si to užívám. Stejně jako celý dosavadní život. Což se asi o našem omezenci říct nedá, má-li takovýhle názory!
0/0
23.6.2004 16:06

omezenec

Re:
To bych cht2l vid2t toho, který na tebe vlezl, fuj, ty vykopávko.
0/0
23.6.2004 18:18

Racohejl

Re:
Chlap který to má v hlavě v pořádku dítě mít nechce   Kdo si takhle zavaří je ňouma.
0/0
23.6.2004 15:42

:-)

Re: flerete, flerete :-)
Když je u Tebe ženská v 35 letech  stará vykopávka, co je tedy podle Tebe v 45, 55, 65, 75, 85 etc. etc. letech?  
0/0
23.6.2004 16:04

Jonáš

Re:
Právě proto ženský tají kolik jim je.....
0/0
23.6.2004 16:10

:-)

Re: Tají, tají ...
a někdy dokonce i matou tělem, potvory
0/0
23.6.2004 16:24

Jonáš

Re:
Mne nezmatou...stačí se podívat na krk a člověk ví, která bije....respektive KOLIK bije
0/0
23.6.2004 17:12

:-)

Re: ... ja mám
docela hezkej krk      ač už téměř vykopávka...
0/0
24.6.2004 9:44

:-)

Re: ...jen mně pod ním
chytit a zatřepat ! 
0/0
24.6.2004 9:52

Gargy

Re:
Ty jsi asi nějakej zapomenutej komunista. To co se děje u nás je na západě běžné už mraky let. To akorát soudruzi chtěli porazit kapitalisty počtem obyvatel a v Číně se jim docela dařilo. Tak se nedivte, že mladí nechcou mít děti. Takové názory mají jenom zas.aní komunisti.
0/0
23.6.2004 16:23

Obracec_kalendare

...
Já nevím proč bysme se měli pořád držet tý cifry 10mega, proč by nás tady nemohlo žít třeba jenom 4-5 mega? Nebo na to taky EU vymyslela nějaký tabulky a proto sem chce Špidlík lákat zaostalé hordy cizinců......... 
0/0
23.6.2004 15:18

outlander

Re:
problem neni v poctu obyvatel hlupacku, ale v tom, ze populace starne. problem je, ze je stale vice duchodcu a stale mene lidi v aktivnim veku. A s mensim poctem nove narozenych deti se to bude jen zhorsovat. Pak to muze dopadnout tak, ze nas tu bude treba 6 mega, z toho 3,5 mega duchodcu, 2 mega pracujicich zivicih tech 3,5 mega duchodcu a k tomu par deti. Nebo taky zrusi duchod, nebo ho posunou na 80. let. Miluju tyhle kecaly a chudacky, kteri jen pindaj nesmysly, maji houby prehled a jen machrujou s priprcama. Pripominaji mi jisteho pana profesora, ktery taky posledni dobou jen obecne a arogantne pinda blbosti a nesnazi se premyslet, natoz neco resit. Je mi smutno z toho, ze je u nas mnoho takovych lidi. Clovek si obcas rika, ze by nejradsi zdrhl pryc, ale pak si rekne, ze utika jen zbabelec, a ze nekdo kdo se bude alespon o zmenu snazit, tu musi zustat. 
0/0
23.6.2004 22:24

Komplic

samota je hrozna
Je to vsechno o pohodli. Dnesni doba nabizi spoustu vymluv, proc deti nemit. A tech lakadel v zivote mladyho cloveka... Osobni pohodli a fun/entertainment prevlada nad jinymi hodnotami.  Znam to z osobni zkusenosti. Nastesti jsem se vcas zastavil a prehodnotil svoje priority. Kdyz to jeden nestihne, pak se divi. Znam spoustu lidi, kteri maji mezi 30-37 let a maji doslova vsechno, co potrebuji a jeste vic. Jezdi po svete, utraceji na znackovy obleceni, stravuji se zasadne v dobrych restauracich, ale jsou to samotari. Typicka generace singlu, ktera uz neni schopna navazat hlubsi vztah, protoze zili v tom svym egoizmu tak dlouhu, ze uz se nechteji nikomu prizbusobovat. Jenom tusi, ze je strasny umirat osamoceny, tak se jeste stale snazi....
0/0
23.6.2004 15:01

heykal

Re:
Souhlasiim. Patrim mezi ne. Ale hezkou a prijemnou partnerku neni mozne najit, i kdyz jsem o dekadu mladsi
0/0
23.6.2004 15:05

kdosi

Re:
Proc hezkou? K cemu TI bude? A "bajecne" zeny se daji stale nalezt. Staci koukat se vyskytovat na spravnych mistech.... po te co jsem prehodnotil svou samotu (v 27 letech) a zacal chodit lozit tak jsem zjistil kolik je na svete bezva zen. S jednou jiz chodi a zaciname planovat dite... musim se pochlubit ze kromne mnoha bajecnych vlastnosti je i hezka...
0/0
23.6.2004 15:28

Nedobik

Re: Hezká je tak akorát pro tebe!
Já ji viděl a vůbec se mi nelíbila. Ale je to tak správně, kdyby se líbila i ostatním, tak by tě jí přeřízli. Tak buď rád, jaká je!  
0/0
28.6.2004 13:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.