Diskuze

Dětí se rodí víc, Čechů přesto ubylo

Rodiče ze silných ročníků začínají zakládat rodiny a v Česku se tak rodí o něco více dětí, než v minulosti. Jen za první letošní čtvrtletí jich světlo světa spatřilo 23494, o necelou tisícovku více než loni. Přesto počet obyvatel opět klesl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nedobik

28. 6. 2004 13:30
Řekl bych asi takto bez rasistického podtextu:
Když se rodí víc dětí a přesto Čechů ubylo, tak se pravděpodobně jedná o Romy se slovenskou národností na našem území!
0 0
možnosti

Děsběs

28. 6. 2004 13:14
VAROVÁNÍ MINISTRA SOCIÁLNÍCH VĚCÍ:
PLOZENÍ DĚTÍ ŠKODÍ VAŠÍ PENĚŽENCE
0 0
možnosti

martinfx

27. 6. 2004 15:34
to je ta rovnoprávnost
My muži už vlastně ani nevíme, jak vypadá normální ženská, která se chce v rodině starat o děti. A v tom to je....  Dnešní model ženy je v řídící funkci s laskavým pohledem k dítěti.  Ale ono to nejde... Dětem se je třeba věnovat neustále. Pokud bude této společnosti pořád dokola vštěpována vize feministek přebírající valnou část mužské role v rodině, potom to půjde pořád od rodiny pryč. Asi bych nechtěl založit rodinu se ženou, která k rodině nemá vztah a jejím prvořadým zájmem je, kolika lidem šéfuje.... Místo vaření se stará o burzu a místo rodinného krbu vede plamenné řeči na poradách vedení .....  Tak takhle to vidím já.
0 0
možnosti

usnicka

27. 6. 2004 18:21
Re: OK
Vidíš to správně
0 0
možnosti

Věra

26. 6. 2004 10:07
Vůbec se nedivím, když chce někdo zákon o reg.partnerství!
Tímto zákonem totiž degraduje rodinu jako základ státu na stejný základ jako rodinu dvou homosexuálů nebo lesbiček, která není základem státu, ale něčím nenormálním, nepřirozeným!! Pokud nepřestanou politici této 5-10% menšině dávat privilegia, která této menšině nepřísluší, pak to nedopadne dobře!!! Politici by museli v tom případě kde jaké menšině dát sttejná práva jako této nenormální menšině 5-10% homosexuálů a lesbiček!!!!!!!
0 0
možnosti

mk

26. 6. 2004 14:13
Re:
na vasem miste byx se uklidnil, neprospiva to zdravi.. vas prispevek svedci jenom o tom, ze jste maximalne netolerantni vuci vsemu byt jen malo odlisnemu od vami uznavanyx standardu. o jakyx privilegiix to tu vlastne pisete? kde jste prisla na to, ze homosexualove a lesbicky nejsou sxopni napr. vyxovavat dite? podle meho nazoru je dulezitejsi to, zda dite vyrosta v prostredi, ktere ho zahrnuje laskou.. ale to vy a vam podobni asi nepoxopite.. vy tady vyskakujete, ze je neco spatne a vam se to nelibi, ale v principu jen odsuzujete jine a reseni nenabizite.. jenom na okraj, registrovane partnerstvi neni privilegium, a podle toho, co o tom navrhu zakona vim, tak by se mohl aplikovat i na smisena partnerstvi, jde jen o pravni zalezitost. diki pokryteckym dogmatikum z KDU vsak tento zakon nepresel. ti vsak maji jenom spoustu reci o tom, jak jsou za podporu rodiny a buhvi co jeste, ale za vsexna ta leta, co jsou ve vlade, jsem nepostrehl jediny zakon nebo neco jineho z "jejix dilny", kterym by mlade rodiny podporili a motivovali mit dite..
0 0
možnosti

usnicka

26. 6. 2004 9:46
jo,jo
Sttelle, a proč je to tak jak je? Protože bez uznání rodiny není nic, kvalitní rodina je pilíř kvalitního žití. K tomu všemu bychom měli přehodnotit svět a jít jinou cestou ... oduchovnit se. Jelikož plno lidí dojde nesprávným směrem k těžkým útrapám, začne jich pár na sobě makat a budou opět chtít rodinu, být v psychické a fyzické pohodě atd. Jediná cesta ke kvalitnímu přežití v tomto sku... systému je duchovní rozvoj a štěstí ... abychom alespoň trochu byli svobodní ..., protože nikdo nám tu s ničím nepomůže! Pravá láska, zdraví, svoboda ... jedinný lék pro rodiny i jednotlivce. Kdo nechce zahynout, probudí se a třeba za x desetiletí z těchto srač... vyjdeme jako kvalitní jedinci, kdo ví!
0 0
možnosti

Sttell

24. 6. 2004 16:57
nemanželské děti
Dá se pouze konstatovat že proces autodestrukce české společnosti úspěšně započatý v devadesátých létech minulého století se velmi slibně rozvíjí.A proto nechápu na co si autor tohoto článku vlastně stěžuje.Pokud vezmeme v potaz že všechno co bylo do roku 1989 komunisty vytvořeno je špatné a zavrženíhodné,nemůžeme z toho rodinu jaksi vynechat.Komunisté tvrdili že rodina tvoří základ státu,kdežto novodobí reformátoři tvrdí že nikoliv rodina,ale občan je základem státu.A jestliže majoritní společnost souhlasila s názorem že vše co komunisté podporovali či vytvořili musí být zničeno a rozvráceno je tímto bohulibím konáním postižena i klasická rodina.To znamená že pokud někdo má tu odvahu a uzavře klasické manželství ať už církevním či občanským sňatkem a dovolí si mít i děti je společností diskriminován a zahnán na okraj sociální bídy.Proto musí zákonitě dojít k jevům a skutečnostem jež jsou v článku popisovány,musí dojít k důchodové reformě a zvýšení odchodu do důchodu minimálně od 70 let věku,musí si občané na svůj důchod začít usilovně spořit,aby jako základní prvek mohli tento svůj vysněný stát podporovat.Ovšem pikantní na tom všem je že osud majoritní společnosti bude velmi smutný - dílem vyhyne a dílem bude asimilována euro asiatským etnikem.Nu což za pokrok se musí platit.
0 0
možnosti

letec

23. 6. 2004 22:21
mate pravdu!
Jo, mate pravdu ... po precteni vsech prispevku jsem dosel k nazoru, ze deti chteji jenom komuniste (okolo 20%). Deti zasadne nechteji ODeESaci (okolo 30%) ... coz znamena, ze za chvili se muzem prejmenovat na Euroasian Republic, protoze lidi z Asie, popr. Romu (ti jsou taky z Asie) bude vic nez nas a predpokladam, ze Japonci se sem asi nepohrnou . Vzhledem k tomu, ze jsem do EP volil ODS, tak deti radsi nechci, protoze kdyz si budu muset utahnout opasek (kvuli vyrovnani deficitu), tak to muze byt tak drasticke, ze bych mohl prijit o potenci a potom i kdybych deti chtel, tak by to asi neslo ... jo, o tom jsem naposledy premyslel v Sanuru (je to na Bali, Indonesie).
0 0
možnosti

letec

23. 6. 2004 21:05
hold nejsme v Emiratech ...
Proc Cesi nechtej mit deti?? ... protoze neziji v Spojenych Arabskych Emiratech!!! Tam dostavaji mladi k svatbe darek od vlady v prepoctu okolo 1 000 000 Kc. Tak to poradne roztocej, no a potom ke kazdemu decku porodne ca. 500 000 Kc. Mozna to bude CSSD taky slibovat v pristich volbach ... ?!?
0 0
možnosti

simsalabim

23. 6. 2004 18:41
nejsou lidi?
Planeta je přelidněna.  I když úbytek lidí by měl být úplně jinde ( v Africe, a mezi cikány). Pokud se v přírodě nějaký druh přemnoží, příroda si s tím musí poradit.S člověkem se jí to zatím moc nedaří, ale co není může být. 
0 0
možnosti

Jonáš

23. 6. 2004 17:16
Reklama !!
Jděte už někam s tou reklamou.....!§!!
0 0
možnosti