Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Češi dovezli méně ojetin než loni

Počet nově zaregistrovaných ojetin klesá. Vyplývá to ze zprávy Sdružení automobilového průmyslu (SAP). Češi za prvních šest měsíců nově zaregistrovali přes 54 500 osobních ojetých vozů. To je téměř o tři tisíce méně než ve stejném období loni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

puinek

dotaz
Poradte, co musim udelat kdyz si koupim auto v Nemecku. Co dal s nim tady?
0/0
9.9.2004 10:24

Tomas

Vraky z EU na nase silnice
Vuz dovezeny  z EU, ktery splni zakonne normy a projde STK neni vrak. Lobbiste Skody / oficialnich dovozcu prosim nepouzivejte  toto klise, tento zavadejici a manipulativni  primer.    Dekuji
0/0
8.7.2004 22:11

Zwerg

Re:
Vuz dovezeny  z EU, ktery podvodně "splni" zakonne normy a projde formalni - uplacenou STK neni bezpecne auto. Lobbiste dovozcu ojetin prosim nepouzivejte  toto klise, tento zavadejici a manipulativni  primer.    Dekuji
0/0
9.7.2004 0:34

Martin

Re:
To je, ale problem STK. At pilicie (stat) zahaji spravni rizeni s STK od niz na silnici zachyti nejaky vrak. V Nemecku na TUV vsichni chodi s obavou, projdu? Neprojdu na poprvy? Jenom v cechach to jde za 500Kc aniz by to auto videli.
0/0
4.8.2004 12:36

Bulka

Re: Re:
Nesplnil, ale pořád je to lepší než stejně uplacená Š120.
0/0
8.11.2004 13:32

tomik

kradu ?
copak kradu ? kdyz si chce koupit auto mladej clovek, tak ma moznost koupit bud za par tisic dvacet let starou schade 120, coz dekuji, ale pesky muzu chodit i bez auta, a nebo za 15-20k koupit ojetinu z nemecka nebo rakouska. mam 10 let staryho oplika, nakup pred rokem za 20k, a nestezuju si ... 10 let starou felcku/favorita tady pod 50k tezko sezenu, takze at me vleze cely skodaauto na hrb. 
0/0
8.7.2004 14:39

tomik2

Re:
10 let starou flecku tady nesezenes ani za million, protoze jednoduse jeste zadna felcka neni stara 10 let :-)
0/0
8.7.2004 15:09

tomik

Re:
no dobre, a  favorita snad jo ? sestrenka jednoho favorita ma, a muzu rict, ze bych s ni nemenil, i kdyby mi to nabizela :) cesky ojetiny jsou proste predrazeny vzhledem ke kvalite, a nebo jsou v nemecku a rakousku uplne blby, ze nam prodavaji jejich auta za takovou cenu, za jakou je prodavaji ...
0/0
8.7.2004 15:30

TopGun

Re:
:-) Ale su. V 1994 sa zacali vyrabat Feldy s jednobodovym vstrekovanim, este so Skodovackymi 40kW a 50kW motormi.
0/0
11.7.2004 20:16

Dežo

Asi všichni nakupují u těch
největších podvodníků a zlodějů v AAA Auta jsou předražená ale vše se odvíjí od poptávky
0/0
8.7.2004 14:27

Jarda

Drahá auta
Je prostě nahovno, že v ČR jsou pro obyčejného nepodnikajícího člověka drahá auta nová, tak i ojetá. Za 10 let starý křáp dávat 100 tisíc a více je prostě zlodějna. Dáte za to ty nekřestanský prachy a další prachy narvete do oprav. Takový auta jako Škoda Favorit a Felicia by neměly stát více jak Kč 50 tis.. Pak by po republice nejezdily Š 120, Lada apod., kdyby si lidé mohli je vyměnit za kvalitnější levnou ojetinu.
0/0
8.7.2004 14:21

tomik2

Re:
Hmmm kdyby ses vice snazil, nemusis byt socka
0/0
8.7.2004 15:21

Rommik

!
Prosím,SOVO!Ozvi se ,ať mne hned neodvezou na ARO!To co jsem si teď přečetl na Vašich www stránkách je naprosto šílené!!!!Máte představu o tom,co u nás jezdí po silnicích-mám na mysli vozidla jako Škoda 120,Lada atd.!Víte Vy vůbec,co je to bezpečná konstukce vozidla?Viděli jste tu spoustu mrtvých,kteří umírají ve "stodvacítkách?
0/0
8.7.2004 13:45

SOVA

Re:
Jsme jenom dobrovolne sdruzeni, nejvic nas stve, ze se sem po vstupu do EU vozi bourane vraky a z nich se tu pak delaji "ojeta auta". Na vic zatim nemame cas. Navic 120ky a ziguliky uz tu jednou jsou a pochybuji, ze se sem odnekud dovazi. Pokud se chcete zapojit do snah o zprisneni STK, jsme jedine pro. Vime, ze ministerstvo dopravy nejaka zprisneni chysta od pristiho roku, zatim nevime detaily.
0/0
8.7.2004 14:21

ANTISOVA

Re:
Neděláte nic jiného než lobing za jedinného místního výrobce a oficiální dovozce. Právě dovoz ojetého auta (normálně ojetého, nikoliv totální bouračky) je šance pro velkou většinu lidí vlastnících 120ky a žigulíky, vyměnit je za něco lepšího. Došlo by tím i k podstatnému zvýšení bezpečnosti na silnicích, ale o to vám samozřejmě nejde a nikdy nepůjde.
0/0
8.7.2004 14:31

tomik2

Re:
Je dobre ze SOVA existuje, a doufam ze co nejvice zabrani dovozu ojetin ze zahranici! Kdyz chce nekdo auto, tak na nej musi mit! A tim ze si koupi levnou ojetinu a potom nebude mit na opravy, kvalitni obuti apod se too moc nevyresi!
0/0
8.7.2004 15:24

tomik

Re:
ooo ano, o mocny, a kdo nema hned ve dvaceti milion, tak at do prace jezdi treba na koleckovych bruslich, ne ? ono existuje totiz i neco mimo prahu, venkov se tomu rika, a tam je auto k doprave opravdu potreba, protoze jinak se do prace proste nedostanes. kdyz bude za slusnou cenu k dostani ojeta felicie, koupim si felicii, kdyz bude za slusnou cenu neco jinyho, co nezere zrovna dvacet litru na sto, budu holt jezdit necim jinym :)
0/0
8.7.2004 15:35

tomik2

Re:
Milion tedy rozhodne nemam, jsem z toho venkova jak ty rikas a prave proto ze to auto potrebuji, tak jsem si koupil nove, nerikej mi ze jsi tak neschopny, ze nedas dohromady alespon tech 300tis Kc...Ono to jde, ve dvaceti tedy asi ne, ale v 25 tedy rozhodne ano! Ale pokud hulis jak fabrika, chlastas a vikendy travis po diskotekach a hospodach, tak se nediv
0/0
8.7.2004 17:03

tomik

Re:
nehulim, tedy alespon ne statem zdanene kurivo, obcas si pivo dam, ale vikendy travim vetsinou na oprave baraku, protoze krome auta potrebuju taky nekde bydlet :) coz znamena, ze pro me je problem ne 300, ale i tech 50 tisic ...
0/0
8.7.2004 17:49

zdenek

Re:
Zalezi na tom jak bourany auto, tech aut co jsou poslepovany z totalnich havarek je ze vsech dovezenych aut jen minimum a kvuli tomu zavedeme dalsi milion potvrzeni ktery postihnou vsechny. Ja jsem si ted sam pro sebe dovez z Nemecka auto (nenabourany) a na urade to meli 3 tydny nez to vyridily, nedovedu si predstavit jak dlouho by to trvalo potom. Jak jsem psal, staci funkcni stk a na silnice se nebezpecny auta nedostanou. Co me na vasich strankach hlavne vadi je to ze jsou vyrazne zamereny na dovazena auta, jakoby ty problemy u tech koupenych v cesku nehrozily.
0/0
8.7.2004 14:50

SOVA

SOVA bojuje proti nekvalitním ojetinám
Pokud máte negativní zkušenosti s dovozem ojetých aut ze zahraničí, zašlete je Sdružení na ochranu vlastníků automobilů(SOVA), jehož cílem je chránit práva spotřebitelů vůči prodejcům ojetých i nových vozů. Praktické rady jak nenaletět při koupi ojetého vozu naleznete na www.sdruzeni-sova.cz.
0/0
8.7.2004 13:23

zdenek

Re:
Souhlas s Rommikem, to co je na vasich strankach za navrhy je naprosto sileny, jenom dalsi hora byrokracie, ktery je uz ted pri prihlasovani auta spousta. Na napravu stavu kdy po nasich silnicich jezdi vraky at uz z dovozu nebo domaciho puvodu staci jedina vec, a to funkcni stk ktery si budou za svoji kontrolu rucit a ne jako ted ze stk projdou za mirny uplatek auta skoro neschopny jizdy.
0/0
8.7.2004 14:13

Zwerg

Re:
Pokud by dovozci ojetin nedělali se svými ze zahraničí dováženými vraky podvody jaké běžně dělají, tak by žádné sdružení jako je SOVA vůbec nemuselo existovat. Současná situace je však taková, že takřka 100% všech nabízených ojetin, hlavně těch, které jsou dovezené ze zahraničí, má stočený tachometr (proč asi autotobazary do smlouvy píší - "stav tachometru" místo "najeto" ? ) a jsou to původně havárky (značné množství také bylo vyřazeno z provozu v Německu. Majitele takového bazarového "skvostu" v Německu může při namátkové kontrole VIN občas čekat pěkné překvapení! )!  
 
Sdružení SOVA je jen snahou (obávám se, že nepšíliš účinnou), jak se těmto podvodům bránit.
0/0
9.7.2004 0:26

ANTISOVA

Re:
Super !!! Může mi někdo poradit co má člověk dělat aby se o něho neustále nepokoušeli starat podobné oraganizace jako je SOVA ? Kdy už bude o podobných byrokratických zm*dů konečně pokoj ?
0/0
8.7.2004 14:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.