Diskuze

Tržby zachraňují módní mobily

Ve světě mobilních telefonů to vře. Jedničce Nokii klesá prodej, asijská konkurence tlačí dolů ceny a válcuje trh novými modely. Výrobci chtějí z víc než půl miliardy prodaných telefonů na světě ukousnout co nejvíc. Proto se přizpůsobují módním vlnám.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Honzajs

20. 7. 2004 16:49
Siemens
Má již několik let SIemens C35 a zatím nenám důvod ho měnit.  Dovolám se z něj, SMSku pošlu taky. A nic jiného od mobilu nevyžaduji.
Internet mám doma přes ADSL, MMS mě netrápí.
A víkend či dovolenou bez internetu také přežiju.  I když uznávám, že tomu, kdo se pohybuje neustále v terénu se může připojení na internet přes mobil hodit.
 
 
0 0
možnosti

TommyCZ

20. 7. 2004 10:16
Vecko
Vecka si strcte do spic, vetsina ma externi antenu, ktera tlaci v kapse, a mezi zbytkem zase takovy vyber neni. Pri vyberu telefonu hledim pouze na jeho vlastnosti, na vzhled prdim.
0 0
možnosti

Pepino

20. 7. 2004 8:54
cena
Až bude mobilní telefon stát do 3000.-Kč budu si ho také kupovat každý rok jako jinde ve světě.Ale při těchto cenách si ho každý čech bude hledět aby mu co nejdéle vydržel.
0 0
možnosti

Sveter

20. 7. 2004 8:33
3310
Nokia 3310 je the best
0 0
možnosti

Miagi

20. 7. 2004 9:19
Re:
No tak ten je naprosto šílenej. Jako zbraň ok, ale jinak děs a hrůza.
0 0
možnosti

bonecek

20. 7. 2004 7:49
telefon nadupaný funkcemi je na....
Potřebuju jednoduchý telefon s pamětí na čísla ,SMS a víc nepotřebuji.Nadupání funkcemi je jen trik na zvýšení ceny.Většina tyhle nadupané funkce stejně nepoužívá.
0 0
možnosti

Fred

20. 7. 2004 7:31
Nokia
"Ve světě mobilních telefonů to vře. Jedničce Nokii klesá prodej, asijská konkurence tlačí dolů ceny a válcuje trh novými modely"
NOKIA JE JEDNIČKA
A TO JAKO V ČEM
leda ve stavebnictví - výroba cihel
0 0
možnosti

Phickus

20. 7. 2004 9:47
Re:
Trzni podil, cytraku.
0 0
možnosti

spaldings

20. 7. 2004 7:16
Nejdou kšefty, no
Žádná tragedie. Tak nehorázný poměr cena-užitnost, jako je u mobilů, o provozu ani nemluvě (haléřové náklady, desetikorunové ceny), to nemůže být stále. A to je ve hře pořád cílová skupina pubescentů, kteří vyhazují peníze rodičů. Je to až směšné, jak se všichni ti marketinko-sales manageři drží jedné příručky.
0 0
možnosti

sharka

20. 7. 2004 7:07
dulezite je, aby se clovek dovolal
a jestli pritom bude mluvit do vecka nebo do obycejneho mobilu s ne zrovna barevnym displejem, to snad je jedno...alespon tomu, kdo nutne musi volat, protoze je v tisni..
0 0
možnosti

pepik52

20. 7. 2004 6:40
cena a jednoduchost..
jednoduchý a cenově dostupný mobil ten schází na trhu ...treba pro zy starší ročníky kteří nemohou dát za mobil 6-7 tisíc..
0 0
možnosti

PTAK

20. 7. 2004 6:13
To je zajímavé ....
..... že Češi tak málo mění své mobily, oproti Italům. Jestli to nebude tím, že mají nižší průměrné příjmy a ceny telefonů jsou plus mínus stejné, z toho mi logicky vychází nižší kupní síla.
 
Tenhle článek fakt stojí za to, kdyby raději napsali, že výrobci vyrábějí telefony s více funkce, které se však lidem až tolik nelíbí, mají horší nebo stejnou výdrž baterky jako před lety a to že to má foťák, je mi na dvě věci, protože z těch fotek nikdy nic pořádného nebude. Přitom by stačilo, kdyby se soustředili výrobci na to, aby byl foťák "tak akorát velký", měl přesnou klávesnici, velký a dobře čitelný displej, kvalitní příjem, kvalitní zvuk, BT a dokázal se člověk přes něj rychle připojit na internet. Nic víc, podle mě není potřeba.
0 0
možnosti