Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Češi chtějí v reklamě informace

O tom, které médium zaručí nejúspěšnější reklamní kampaň, je možné vést dlouhé spory a k uspokojivé odpovědi zřejmě nedojdou ani největší odborníci. Z celkem 16 miliard, které spolkla česká reklama, neváhali zadavatelé investovat šest miliard do reklamy tiskové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pavel

ok
Takovy clanek bych v teto sezone necekal.  Super.
Sice opakuje znama fakta, ale z novych pruzkumu.
0/0
10.8.2004 11:17

Culibrk

Ja si preji
aby reklama a vsichni paraziti co se reklamou zivi sli do prrdele a horoucich pekel
0/0
10.8.2004 11:14

paa

Re:
ja si preju aby na svete nebyli blbi lide... evidentne to taky nejde, ze...
Bud rad za reklamu. Tobe by se chtelo platit za noviny nejakejch 200,- Kc, za casopis 500,- za televeizi mesicne 3000,- a za cteni idnes nejakych 10 Kc denne?
0/0
10.8.2004 11:21

Plavi

Neřekl bych
Tvé odhady cen jsou značně přehnané, nemluvě o tom, že to člověk samozřejmě stejně zaplatí na cenách výrobků - to je něco podobného jako proslavená iluze o "bezplatném" zdravotnictví atd.: stejně se to někde z nějakých daní zaplatí...
0/0
10.8.2004 11:35

michal

Re:
přesně tak!
0/0
10.8.2004 11:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.