Diskuze
V srpnu vyjedou ze salonů nové fabie
Děkujeme za pochopení.
Ema mele mámu, táta mele Emu
Rozdíl
Ať dělám co dělám, prostě navenek vidím jedinej rozdíl - "céčko" jako zadní světla. Interiér Fábky mi připadá ošklivej (ale někomu se může líbit), ten novej je přímo strašnej. Jinak má solidní podvozek. Ale co se výbavy týká, tak je to katastrofa, to mi nikdo nevymluví.svobodny clovek
Je jeste hezci
Ta faceliftovana je jeste hezci nez puvodnisvobodny clovek
Re:
To sis spletl diskusi ... Tady se nediskutuje o Dolly Buster ...Alex
Fabia:-)
tak nevim... ja mam Fabii skoro rok, v plne vybave a nemuzu rict ani slovo... 20000km na budiku a zatim ani spalena zarovka. Skusenosti kamarada se srackou Citroen C3 jsou napr. uplne jine. Za 360000 jsem chtel novy auto. Jsem naprosto spokojenej. A design.... nesnasim ulety typu Focus, kosmoauta Renaultu a pod. Komu se to libi, at si je koupi.... ja mam rad konzervativni design.. co mi pripomina auto a ne raketu ze Startacku.TopGun
Ked uz tu porovnavame.
Pri porovnavani aut (ceskych/nemeckych/japonskych/francuzskych), treba brat v uvahu, kde sa v skutocnosti tieto auta montovali. Napriklad Honda vyrabala koncom 90-tych rokov modely Civic v Japonsku, ale i v anglicku a v kazdom servise vam potvrdia, ze tie anglicke su poruchove, kym tie japonske byvaju bez problemov. Podobne rozdiely najdete aj u ostatnych znaciek, ktore auta montuju inde, nez doma.Pepino
Furt ta sama sunka
Male auto .... nehezky interier .... zase nic pro lidiPety
Re:
Strohý interiér ještě neznamená že musí být zákonitě ošklivý. Každý si nepotrpí na spoustu hejblátek a pičičáren. Interiér Fabie se hlavně vyznačuje vysokou kvalitou dílenského zpracování, což je mnohdy lepší, než spousta elegantně řešených knoflíků, které vám zůstanou po půl roce v ruce jako například u Renaultů. S Fabíí jsem najezdil už 80.000 km (bez sebemenších problémů) a v interiéru dodnes nic nedrnčí ani nevrže. A co se týče té šunky, tak to je střelba úplňe mimo terč. Fabia byla v časopisu AutiBild vyhodnocena jako třetí nejspolihlivější vůz (ve svém segmentu) za rok 2003 v poměru najetých kilometrů a vynaložených nákladů za opravy. Nechala za sebou i koncernové kolegy WV Polo a Seat Ibiza. Koneckonců, komu se nelíbí, kupovat si ji nemusí.TDi
Re:
Ano je to druhe nejkrasnejsi auto na svete , to prvni?Hmmmm......ktere koliv jineCarlos
Divné značení
Nějak nechápu, proč škodovka říká faceliftům nový model a nepostřehnutelné změny označuje jako facelift. Nemám rád ten německy nenápaditý design, i když fabča zvenku celkem ujde. Velice mě ale zklamal "posun" ve ztvárnění interiéru u nové oktávky a "facelift" fabie je na tom snad ještě hůř. Působí to na mě humpolácky a lacině, konkurence už je dávno někde jinde.headUP
hjgf
škodováci jsou fakt kouzelníci:no víte jakej je kumšt udělat na autě facelift tak aby si toho nikdo nevšiml?TDi
NO SUPER
Pre nekolika lety (asi dvanact ) Se rikalo Japonec na konec.Ja jsem koupil nissan micra asi devet let stary a nebyl jediny problem olej ,olej ,olej+brzdovka .Sluzebni auto mam feldu a kdyz vidim kolik do ni firma sype aby ji udrzela pri zivote musim se smat skodovkarum. Tejde mam opla je to zase horsi nez ten nissan ale stale lesi nez ta fabia cena stejna akorat tolik nezere a nerozbiji se a tak bych chtel jen podotknout ze vykriky o korejcich mne pripominaji ty o japoncich z pocatku devadesatych let .Mozna protoze jsem zadnym nemel moznost jezdit tak je neodsuzujuZákazník..
Re: To samé říkali Bbritové o škodovce..
Nemůžeš přeci srovnávat felícii , která je vlastně vylepšenej Favorit . Já zase říkám , že škodovka je dobré auto srovnatelná s Nisanem .Sestra podlehlaeufórii a koupila si Micru , má ji necelej rok , krom toho , že již při koupi vrzala zadení náprava , byly z výroby ušpiněný potahy, v současnosti ji nesvítí levá strana vozu , a není to prasklou žárovkou , ale zřejmně pojistkou, občas nemůže nastartovat, protože ve spínací skříňce je nějakej úblb, musí několikrát otočit klíčkem než se ji podaří nastartovat.. Je to zřejmně tím , že musíš mýt i štěstí na auto , které si koupíš.. Podle TUV je Nisan Micra na 50 místě se stejným procentem závad jako Fábie . Já pořád říkám , nemohu posuzovat je jedna paní povídala , ale musím sledovat právě tyto statistiky , které dávají aspoň nějakej obrazec o daném typu. jinak souhlas je v tom , že spousta Japonců je na předních místech Nejlepší je Toyta. Ale spousta značek , včetně tvého Opla je podle statistiky až někde ve druhé polovině stovky za škodovkou..Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...