Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Změna banky ušetří tisíce korun za rok

Sečtou-li se všechny drobné položky na bankovním výpisu, lidé nechají v bance za základní služby stokorunové částky měsíčně. A peněz, které si banka za správu účtu ponechá, přibývá. Poplatky za příjem platu, zaplacení inkasa či za výběry rostou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kid_lomihnat

CS zdvojnasobila polatky za Servis 24
bylo to moc zajimave poctenicko jak usporit korunky prevedenim prikazu pod SIPO, ale na banky jsme mali páni.
Treba CS mi ted na BÚ zvedla poplatky za internetbankovnictvi - servis 24 - na dvojnasobek z 50 na 100Kc mesicne. Inkasuji si jen za fakt, ze u nich mam ucet bez ohledu na mnozstvi "prace" ktere pro me udelaji. Mimochodem se nenamahali mi to oznamit. Do obalek s vypisy vkladaji jen same souteze a akce, ale aktualni cenik - to je ani nenapadne.
Tu "praci" jsem dal do uvozovak proto, ze vsechnu praci uz za ne delam sam. Zvysenim poplaktu u prepazek lidi vyhnali k internetu, usporili naklady a ja jim delam praci te pani za okenkem. A za to mi jeste zdvojnasobili poplatky.
Nemam pro ne slusneho slova a to myslim doslova, protoze jsem jim zavolal na infolinku a pekne jsem jim to vypovedel. Trochu jsem se uklidnil na ucet te slecny u telefonu, ale akcionari si tu moji padesatikorunu mesicne vezmou s usmevem.
0/0
27.8.2004 15:15

Sedmispáč ;o)

má zkušenost s CS, a.s.
mám u Spořky sporožiro už hodně dlouho, po přečtení celé diskuze jsem se odhodlal to spočítat : mesíční náklady cca 65Kč (vedení, zasílání výpisu, netbanking atd.)+ VISA Classic (embosovaná) za 400Kč ročně (nechám si vrátit poplatek přes Bonus Program) = celkově to vychází ročně na cca 800Kč. teď jsem koukal na stránky csas a jsou tam i nějaký přiblblý balíčky (45Kč měsíčně, ale jen elektronické karty nebo 90Kč a embosovaná karta) - náklady by mě vyšli úplně stejný (baj voko) akorát bych ušetřil body z Bonus Programu, ale co s nima? rádio z bakelitu do sprchy? ;o) má někdo lepší tip na banku ?
Sedmispáč
0/0
23.8.2004 23:05

Moderna

Re:
Účet u ČS mají většinou retardovaní idioti ala jejich TV-shots :(... a DŮCHODCI. Do té banky cokoli posílat je o nervy... FUJ
0/0
27.8.2004 18:21

Hypo

Ceskej bullshit
nekdy me chyta takovej vztek na to, jak ze sebe nechaj Cesi delat takovy blbce.....Vyuzivany stadecko...A slusnost predevsim...... Je to potreba uvedomit si, ze VY jim platite ty prekrasny mremorovany budovy, platy, a hlavne prusery.....Ze se tam nekdo uz nenastval a serval chudaka pokladni na prepazce, ktera za to sice nemuze, ale  k panu Vedoucimu se to dostane.... a Vejs... a Vejs....Mozna se neco stane, mozna nic. Ale je  to celkem OK tady v USA platit za Visa kartu, vedeni dvou uctu - sekovy a sporici - 0 $, mate ovsem podminku, ze s kartou musite 1x mesicne provest transakci, jinac vas bude stat 1 dolar, s konty muzete disponovat jak chcete...Na sporicim uctu mam ted mizernych .78% PA...
 
 
 
0/0
23.8.2004 20:42

Pavla

Re:
Tak to ja mam pet uctu, zdarma, bez jakychkoliv podminek vyberu atd. A na sporicim uctu mi davaji o procento a pul vice, ale neni nad to penize nesporit, ale investovat!!! PA
0/0
23.8.2004 21:19

Spoon_xx

Budte radi
Buďte rádi, že nemáte účet u zmiňované instituce : http://zpravodaj.netfirms.com
To by jste si teprv uzili
0/0
23.8.2004 20:39

simsalabim

a co daně?
Největší drzost je zdanění úroků! Z peněz, které dám do banky na poplatcích zaplatím přes dva tisíce, na úrocích dostanu pár stokorun. Čili mám ztrátu. Neměly by se daně platit ze zisku a ne ze ztráty?
0/0
23.8.2004 17:12

Josef

???
nevím na základě jakých informací byl tento článek napsán, ale já za vedení účtu v eBance neplatím ani korunu, veškeré transakce dělám přes Internet a platím jenom platební kartou (i v zahraničí) takže nevybírám z bankomatu. Takže sečteno podrženo náklady = 0Kč.
0/0
23.8.2004 15:57

Honza

Re:
Já tedy nevím, jakou máte e-banku, já jsem klientem asi 6 let, vedení účtu opraqvdu zdarma (při splnění podmínek výše došlých plateb), ale za transakce se platí - došlé/přišlé platby, vedení karty ... - kdybyste pozorně četl skladbu poplatků v článku, tak nebudete tvrdit takovou věc.
0/0
23.8.2004 17:26

Franta

Zase jeden
zblblej reklamou z televize. Ještě jsem neviděl, aby bylo někde něco zadarmo...možná až budeme v komunismu ke kterýmu se blížíme.
0/0
23.8.2004 18:32

fotr

Re:
"já za vedení účtu v eBance neplatím ani korunu"
- podmínkou je posílat si na účet min 15 000 Kč měsíčně (program Základ), nebo 30 000 Kč měsíčně (program Plus)
"veškeré transakce dělám přes Internet"
měsíční poplatek za možnost používat internetové bankovnictví (a bez něj nemá účet u e-banky smysl) je 45 Kč (program Základ), nebo 75 Kč měsíčně (program Plus); to poněkud mění tvrzení, že za vedení účtu se neplatí
- příkaz k úhradě a příkaz k inkasu v Kč v tuzemsku je 6,10 Kč (základ, 2,90 Kč Plus)
- příchozí platba (tuzemská) 6,10 Kč (základ, 2,90 Kč Plus)
 
"platím jenom platební kartou!"
- Maestro, VISA Electron roční poplatek 240 Kč
  MasterCard Standard, VISA Classic roční poplatek 450 Kč
"Takže sečteno podrženo náklady = 0Kč." Takže sečteno podtrženo pro program základ, nejmenší možné dosažitelné poplatky (nikam peníze neposílám, jedna jediná příchozí platba > 15 000 Kč, žádné výběry z bankomatu: - 6,10 Kč za příchozí platbu min 15 000 Kč - 45 Kč za internetové bankovnictví -  20 Kč za nejlevnější kartu Takže sečteno podrženo minimální možné náklady = 71,10 Kč http://www.ebanka.cz/index_OF_1.htm
0/0
23.8.2004 20:43

Tomáš Marný

Re:
Příkaz k úhradě a příchozí platba je sice za 6,10 Kč, ovšem pouze v rámci jeBanky. Jinak se připočítávají další 2,- Kč za zaúčtování v clearingovém centru, celkem je to tedy 8,10. Raiffeisen má třeba za příkaz k úhradě 3,- Kč, za příchozí platbu 5,- Kč. Je tedy vidět, že jeBanka má opravdu vedení účtu "zadarmo". Naštěstí po roční zkušenosti jeBanku nemusím, N-E-M-U-SÍ-M :-).
0/0
23.8.2004 22:09

fotr

Re:
Ještě poznámka, že platíš vždy kartou (a možná si myslíš, jak jsi na ně vyzrál).
Zdarma je to jen zdánlivě. I když si nevážíš svého času a nevadí ti zdržení při platbě kartou oproti hotovosti. Banka obchodníkovi strhává za každou platbu poplatek cca 1,5 - 8%. (Co jsem se ptal, tak majiteli většího krámu 2%, v Pizerii 5% /než těm zlodějům vypověděli smlouvu/, a dobu splatnosti 50 dní).
Takže až si budeš kupovat třeba ledničku a obchodník se tě zeptá "budete platit hotově, na půjčku, nebo kartou?", tak se nediv. A plať kartou. Co je pro tebe 10% sleva, kterou bys dostal při platbě v hotovosti? Ty na to máš, vždyť máš přeci " sečteno podrženo náklady = 0Kč."
Blahoslavení chudí duchem....
0/0
23.8.2004 21:04

Hugo

Re: 10% sleva při platbě v hotovosti?
Lednicku kupuji výhradně na internetu (a ještě mi to dovezou domů) a mám zhruba 15% slevu z MC, někdy i více. Tedy pseudosleva 10% při platbě v hotovosti u obchodníka mě nechává chladnou.
0/0
24.8.2004 15:33

Jan Horáček

Bankovní poplatky
Veškeré služby mají banky bohatě kryté z poskytování
úvěrů z peněz klientů. Myslím, že by banky měly naopak
poskytovat podstatně vyšší úroky z vkladů, minimálně
40%  jejich úrokového výnosu, protože vklady jsou
provozní kapitál, kterým jsou banky sponzorovány
od klientů.
0/0
23.8.2004 15:42

Hádej

kde to vzali?
Nevím, kde ty ceny vzali, ale ja platím 50 Kč/ měs a jsou v tom 2 výběry z bankomatu, 2 účetní položky, karta a vedení účtu.
0/0
23.8.2004 15:32

www.KamPoMaturite.cz - letošní

Nechápu, proč k článku není jednoduchá tabulka
Nechápu, proč k článku není jednoduchá tabulka, porovnání a vyhodnocení nákladnosti jednotlivých bank. Není tak těžké rozpoznat banky, kde zákazníka doslova a do písmené "dojí" na každém pohybu či náznaku služby. Např. ČSpořitelna již dávno není lidovou bankou
www.KamPoMaturite.cz - letošní řešení přijímacích testů a pomaturitní vzdělávání
0/0
23.8.2004 15:29

koukalek

A pokud začnou všichni šetřit...
...na službách bank, udělají to banky stejně jako vodárny - lidi začali moc šetřit s vodou a my kvůli tomu musíme zdražit (!!!), abychom mohli vyrábět vodu a zároveň si na sebe vydělat...
0/0
23.8.2004 15:18

koukalek

Ať koukám kam koukám...
...všude se zlodějské límečky smějí: každého klienta oberou za používání jeho peněz průměrně asi nejméně o 100 Kč měsíčně, pokud jich je 5 milionů (odhad počtu pracujících), mohou si banky rozdělit v klidu každý měsíc půl miliardy za nic. A ještě se vymluví, že je pro ně klient drahý a drze chodí na přepážku, místo aby si udělal vše přes mobil či inet a neotravoval klid úředníků banky. Stát se z toho má taky dobře (15 % z úroků a podobně), tak proč by nenutil lidi mít účet. A když domácí, tak proč ne i cizí banky, byť takové poplatky doma neúčtují. A jak někdo správně podotkl - pošta je pořád ještě horší (vyšší sazby a delší fronty a ještě pomalejší obsluha než v bankách - a to už je co říci, protože v bankách se nespěchá). Částečně se tomu lze bránit pouze tím, že peníze pouze přijdou na účet a použije se jen výběr kartou a pojišťovně či komukoliv jinému, kdo to umožňuje, se zaplatí bez poplatku na jeho pobočce přímo z ruky. A do banky se nechodí a používá se jen bankomat. Ale to jsme zase zpět ve století páry...
0/0
23.8.2004 15:14

pavka

Re:
koukálku, asi nemáš konto v Postovní Spořitelně, ktyž souhlasíš s tím, že pošta je horší. Já PS používám už asi 6 let a musim říct, že se hodně zlepšili. Provozní doba např. 6:30-18:30 , jaká banka ti to nabídne?? Z toho bankovního vydřidušství co vládne v ČR je PS ještě dobrá a alespoň z tebe nedělá takového pitomce jako Ebanka a jí podobní.
0/0
23.8.2004 15:33

rex

Re:
nic moc... moja banka ma 0-24 na vsecky sluzby, a jeste ji mas doma
0/0
23.8.2004 19:50

koukalek

Re: Koukám, to je ale hluboké nedorozumění :-)...
...já jsem reagoval na poznámku, že chodit na poštu se složenkami se nevyplatí kvůli frontám, zoufale pomalé obsluze a tučným poplatkům za poslání složenky. Nicméně nesleduji Poštovní spořitelnu dnes, ale dříve byli pomalí s jediným okýnkem a nic tam nešlo on-line a podobně.
0/0
24.8.2004 6:46

obcanek

Re:
Koukálku,stejně jim zaplatíš i za výběr z bankomatu,stejně tě dostanou............
0/0
23.8.2004 18:32

koks

Ale nemusííííím
Nemusím. Ne mu sím. Já si rád přeplatím, protože nevím co s penězi jako každý druhý čech. Věřím bance víc než rodině a přesto že ji nepotřebuji, tam daruji každý měsíc další a další peníze a za to, že jsou tak hodní a hlídají mi je, zaplatím jako za elektřinu na měsíc. Oni přeci nebudou podnikat ve stanech :)
0/0
23.8.2004 15:01

nobody-perfect

Zmena banky ?
Pokud se Vám podari si vybrat bankovni ustav jako tomuto stastlivci, tak nemate sanci si sve penize ani vybrat :-) www.zpravodaj.netfirms.com
0/0
23.8.2004 15:01

Martin

Není kam přejít
Mám účet u ČS a to proto, že bankomat vidím z okna. Několikrát jsem se poohlížel po jiné bance, kde bych platil míň, ale žádnou jsem nenašel. Naopak, poplatky byly ještě vyšší a bankomatů poskrovnu.
0/0
23.8.2004 14:30

jjj

Re:
Pokud je někdo sám v domácnosti, nechal bych si platit  od zaměstnavatele  půlku hotově a půlku na účet. Já to tak mám a nemůžui si stěžovat. Visa kartu mám zdarma. Tudíž kde se dá, platím většinou kartou. Nemám problém a u ČSOB jsou teď min. poplatky - mají to nově. Bankomat tudíž potřebuju sporadicky a je mi potom jedno, že zaplatím třeba 25 Kč za výběr. Tak jak tak ušetřím. 
0/0
23.8.2004 14:42

PeT

Re:
Bohužel, zlodějská Česká spořitelna a její konzervativní netržně se chovající klientela je prapříčinou dnešního stavu. Klienti ČS si jako první nechali líbit poplatky za první poslední, aby tak ČS kompenzovala mnohamiliardové ztráty na ruském dluhopisovém trhu.  Bohužel dnes už NENÍ KE KOMU PŘEJÍT protože to je jeden velký kartel.
Zneužívaní dominantního postavení ČS na trhu s bankomaty měl řešit ÚOHS - kdyby k něčemu byl. Je to už dávno, ale vzpomeňte si, že nejdřív ČS vůbec nechtěla přejít na mezinárodní standard Visa/AmEx/MasterCard/Diners a chtěla provozovat jen ty svoje předpotoní karty platné pouze v ČR. Snaha účtovat ostatním bankám 50Kč za výber z jejich bankomatu je odobná nehoráznost, která roztočila spirálu poplatků za výběr z bankomatů
Proč riskovat na dluhopisovém trhu, když těm blbečkům zpoplatníme i to že nám dají peníze na účet, řekl si pan "bankéř" Stacka ČS je "banka roku"... k smích kdyby to nebylo k pláči.
Můžeme si za to ale sami. Kdyby se tohle stalo v Británii, tak po prvním zvednutí oplatků jimodejde polovina klientů ke konkurenci a příště si to rozmyslí, protože si tam spočítali, že získat nového klienta je 9x dražší než si udržet stávajícího.  
0/0
23.8.2004 16:46

DaN

Re:
Jo jo, naprosto mě fascinuje stav, kdy si osobně přinesu do své pobočky ČS své peníze, které si uložím na své vlastní konto (= ženská si je strčí do pokladny) a já za to ještě zaplatím 8 Kč,- !!! Tomu říkám podnikání :-((
0/0
23.8.2004 17:49

jjj

je pravda že ušetříš 1000
přešel jsem od GE, kde jsem platil něco málo příkazů, telefonbanking, kartu,  bez inkasa, debet a úvěr cca 25 Kč to vše za úctyhodných 225 - 250 Kč. V současné době s dalšími službami - internetbanking, druhá karta (200/rok) v ČSOB od července za cca 70 Kč. Sice to nejsou tisíce, ale víc jak tisíc to je. I když velkou hodnotu tisícovka nemá, za zrušení to stojí. 
0/0
23.8.2004 14:07

Děsběs

Jsem nedobrovolný bankéř.....
Můj zaměstnavatel mě donutil založit si konto v bance, kam mi posílá výplatu (10.000/měs.). Jsem skutečně dojat, že moje skromná gáže leží u peněžního ústavu, který si za to, že disponuje mými penězi, nechá tučně platit a navíc mě straší vědomí, že na mé peníze může kdykoliv sáhnout např. úředník ze zdravotní pojišťovny nebo jiného ústavu, který se bude domnívat, že mu něco dlužím! Nedávno se mi to málem stalo u Plynáren - banka mi provedla platbu se špatným variabilním symbolem a následkem toho mi málem odpojili plyn, neboť mi upomínka došla během mé dovolené, kdy jsem si ji samozřejmě nevyzvedl..... DLE MÉHO NÁZORU JE V ČR STÁLE NEJLEPŽÍ DIE MATRATZBANK
0/0
23.8.2004 14:03

PatrikChrz

Re:
Pokud máš účet jenom kvůli posílání výplaty, tak si zařiď vkladní knížku. Zřízení, vedení i výběry a vklady v hotovosti zdarma a výplata se na ní nechá taky posílat (bezhotovnostě) a vybírat (zdarma) se dá na každé poště.
Rodiče mají takhle vkladní knížku u poštovní spořitelny a za rok nezaplatí na poplatních ani korunu. Já jsem kdysi měl vkladní knížku u Agrobanky (dneska GE) a kdybych jí neztratil, používám jí dodnes (umořovací řízení by stálo tři stovky a to bylo víc, než zůstatek, co jsem tam měl).
0/0
23.8.2004 20:12

Poměnka

pro redaktora pana Jiřího Nádobu
Vážený pane redaktrore, ve Vašem článku "Změna banky ušetří tisíce korun za rok" píšete mimo jiné, že nynější politika bankám úspěšně vychází a jejich majitelé sázejí na to, že Češi budou dál bankám ochotně platit. Zajímalo by mě jakou "obranu" by jste v tomto případě Čechům poradil!!! Myslím, že nemáme moc navybranou. Těžko banka bude prosit klienta rušícího účet, aby zůstal. Někde účet mít musíme. Děkuji.
0/0
23.8.2004 14:00

cool99

Re:
Musíš převést účet tam kdejsou evidentně levnější - rozdíly opravdu jsou. Pokud to udělá značné procento klientů banky - nejlépe hned po zdražení poplatků. Myslím, že by to fungovalo.
0/0
23.8.2004 16:16

Honza

Re:
... aspoň do doby, než by ta banka, do které by přešla spousta klientů přehodnotila ceník a masivně by zvedla poplatky (viz vloni na podzim reklama vedení zdarma a najednou po vstupu zahr. partnera to je jinak ...) - pořád měnit banky ? a co když i ta další, ta další, ta další ... neúměrně zdtraží a srovná tak krok s konkurencí?
0/0
23.8.2004 17:31

Poměnka

Re: pro cool99
A Vy víte jaká je nejlevnější banka v součastnosti? Jestli ano, budu vděčná, když mi ušetříte náročné zjišťování informací o všch bankách. Děkuji předem za odpověd.
0/0
31.8.2004 19:18

mgns

poplatky
Vysoké poplatky jsou nepříjemné, navíc přechod k jiné bance se prodraží a návratnost je pochybná. Snažil jsem se snížit poplaky tím, že jsem některé měsíční platby převedl na čtvrtletní a některá inkasa navedl přes SIPO. Teď už jen čekám, kdy mi to Pošta také zpoplatní....
0/0
23.8.2004 14:00

Honza

Re:
Máte pravdu, také jsem v rámci úspor postupně "navěsil" na SIPO, co jen jde - telefon, noviny, pojistky u několika pojišťoven, dokonce i penzijní připojištění. Je otázkou času, kdy od těchto institucí dostanu dopis, že v rámci úspor "jsou nuceni" zrušit platbu přes SIPO a nabízí mi jako výhodu, že si mohu zřídit inkaso ze svého účtu ve prospěch jejich - u jiné banky ... .
0/0
23.8.2004 14:58

Tomáš Marný

Re:
Jo, inkaso je zvláště "výhodné" u RaiffeisenBANK - platba jednorázovým příkazem za 3,- Kč, trvalým příkazem za 5,- Kč, inkasem za 7,- Kč. Zřejmě jsou rádi, když jim lezou do banky nebo alespoň do internetové aplikace :-(.
0/0
23.8.2004 15:06

Poměnka

pro redaktora pana Jiřího Nádobu
Vážený pane redaktrore, ve Vašem článku "Změna banky ušetří tisíce korun za rok" píšete mimo jiné, že nynější politika bankám úspěšně vychází a jejich majitelé sázejí na to, že Češi budou dál bankám ochotně platit. Zajímalo by mě jakou "obranu" by jste v tomto případě Čechům poradil!!! Myslím, že nemáme moc navybranou. Těžko banka bude prosit klienta rušícího účet, aby zůstal. Někde účet mít musíme.
0/0
23.8.2004 13:58

Lucie

otázka priorit
Nechci moc prudit, ale myslím si, že než ztrácet čas tím, abych pídila po tom, kde učetřit nějakou tu desetikorunu/stokorunu, je smysluplnější věnovat tento čas přemýšlení, jak naopak tyto (nebo lépe mnohem větší) peníze vydělat. Umění není ušetřit, ale VYDĚLAT!!!
0/0
23.8.2004 13:22

Tomáš Marný

Re:
Ano, právě s takovými lidmi jako Vy banky počítají. Proč by Živnobanka nezdražila čtyřnásobně, pár stovek lidí sice uteklo, ale pořád jí zůstalo stádo tupců, kterým nevadí, že ze dne na den dávají místo 25,- Kč stovku měsíčně...
0/0
23.8.2004 13:29

Kdosi

Re:
No to si nemyslím. Umění je obojí. Nevím, proč se nechat okrádat.
 
Teda jestli nejste bankéřm to bych Vašemu výroku rozuměl...
 
..... a Lucie.....  peníze taky nejsou všechno, ne? Ono to okrádání bankami lidem vadí stejně spíš z principu....
0/0
23.8.2004 13:29

Lucie

Re:
Ne, opravdu nejsem bankéřem :-)), i když ve sféře financí pracuji.
Peníze opravdu nejsou všechno, PRÁVĚ proto nestrávím mládí hledáním, kde ušetřím kdejakou korunu ...
Tím, že člověk bude přebíhat mezi jednotlivými bankami podle momentální výhodnosti poplatků si podle mne moc nepomůže (levná banka časem podraží, ta co už byla drahá sice taky, ale méně ...). Já platím něco kolem stovky (nevím přesně) a to u ČSOB. Nabízejí mi služby osobního bankéře, ale to odmítám, stejně mi nabídnou jen to, na čem vydělá banka, jinak by to nedělali ...
 
0/0
23.8.2004 14:02

stanule

Re:
Mila Lucie, taky jsem mlada a taky nechci travit cas hledanim,kde usetrim.Ale myslim si , ze v tomto pripade jde o princip,ne?!?Copak nam bude za chvili vsechno jedno a budeme se snazit jen co nejvic vydelat, abychom vsechny ty nesmyslne poplatky zaplatili?
0/0
23.8.2004 14:31

my_kl

Re: ale
o tom to přeci není. Otázka zní PROČ bychom měli platit bankám takovéto poplatky (když navíc jejich matky se ke svým klientům chovají zcela odlišně...)
0/0
23.8.2004 16:45

Béďa

Zlaté časy
skončí "českým bankám" až po zavedení jednotné měny Euro. Pak nebude problém mít běžný účet třeba v Erste bank ve Vídni a platit (spíše neplatit) stejné poplatky jako např. Rakušané. Do té doby holt se nic nezmění, protože naše vládní a zákonodárné orgány na to kašlou a tu lichvu nejen že se nesnaží zatrhnout, ale ještě ji podporujou (viz. nedávné přijetí zástupců firem, které odvádějí nejvyšší odvody ze "zisku" do státního rozpočtu ministrem financí - byly mezi nimi hlavně banky).
0/0
23.8.2004 13:04

Honza

Re:
Uprimne receno doufam ze "zlate casy" skonci bankam mnohem driv - protoze Eura se jen tak nedockame :-/.
0/0
23.8.2004 13:52

Spoon_xx

Nejen poplatky
Nejen poplatky , ale i to jak banky a sporitelny nakladaji s nasimi ucty!!¨ Podrobnosti, i kdyz prozatim beze jmen najdete zde : http://zpravodaj.netfirms.com
0/0
23.8.2004 13:03

no name

nazor
jako nehoraznost se mi zdaji poplatky za zruseni uctu. az prijde banka s nulovymi poplatky pro bezny ucet (vydelavat preci muze na podnikatelskych uctech a hlavne na urocich ze sverenych penez), tak tam jdu a myslim ze nebudu sam. druha vec je, ze pokud ziska banka hodne klientu a je si tzv. jista v kramflecich, tak si prasacky jiste dovoli klienty postupne skubat. ja sazim na oboustranou loajalnost a to se da aplikovat obecne na vse (prace, kamaradi, partneri, ...)
0/0
23.8.2004 12:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.