Diskuze

Zkrachovala cestovka Travel Market

Konce prázdnin se nedožila další cestovní kancelář. Podle informací České podnikatelské pojišťovny zkrachovala cestovka Travel Market z Liberce. Právě u ČPP byl Travel Market pojištěný. Pojišťovna slíbila, že se postará o klienty, kteří zůstali v zahraničí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

primorsko-fans

31. 8. 2004 11:58
tonda kadlec II.
ještě dodatek. těsně před odjezdem z Bulharska, měli naši sousedé menší konflikt s majitelkou penzionu, kde jsme bydleli a kromě jiného se dozvěděli, že jí cestovka (tehdy na začátku srpna) dluží peníze za svý klienty za poslední tři turnusy. takže ti chudáci, co CKTM v dobré víře svěřili své peníze, nejsou jediní, kdo přišli o prachy.
bohužel, někdo (jako my, co se vrátili a dovolenou měli téměř bez komplikací) měl obrovskou kliku, a někdo pořádnou smůlu.
0 0
možnosti

primorsko-fans

31. 8. 2004 11:53
tonda kadlec
byl jsem s nimi letos na přelomu července a srpna, ale i před 4 lety (tehdy cestovka vedená stejným člověkem jako CKTM - antonínem kadlecem - vystupovala pod jménem Bulgariaturist, a sídlila v Liberci na Šaldově náměstí). na rozdíl od většiny ostatních klientů jsem byl poměrně spokojen. sice nám asi 10hodin před odletem oznámili, že penzion, který jsme si vybrali je plný a musí nás umístit jinam (dle fotek v katalogu byl standard obou penzionů shodný) ale jinak byla dovolená bez problémů (asi proto, že nebyl žádný problém, který by museli delegáti nebo cestovka tady v ČR nějak řešit). letadlo do Burgasu i zpátky do PRG letělo přesně na čas, transfery v Bulharsku taky sedly prakticky na minutu, informace o odjezdu O.K. kdybych nepotřeboval "bumážku" o ubytování pro potřeby celníků při odjezdu, vůbec bych neměl potřebu do kanceláře cestovky chodit.
ostatní klienti - podle toho co jsem zaslechl v kanceláři, letadle, či autobusu - asi tolik štěstí neměli. zažil jsem dost nasr... člověka, který na delegátku křičel: z Prahy jsem odletěl jindy než jsem si zaplatil, bydlím jinde, než sem si zaplatil a domů se dostanu jindy než sem si zaplatil. CKTM totiž lítala "vlastním letadlem", respektive letadlem BulgariaAir, které si vybukovala sama pro sebe. ze začátku sezony lítali v pondělí a středu, potom i v pátek. ona hádka se týkala odletu ve středu, který byl zřejmě kvůli malé obsazenosti letu zrušen a delegáti cestovky dostali "za úkol" přemluvit lidi, aby se vrátili do Česka už v pondělí nebo naopak o dva dny později, až v pátek.
soudě podle ohlasů klientů v autobuse z Ruzyně do Liberce, to téměř vypadalo na lynč pana "podnikatele" Kadlece. takže možná tomu předešel a byznys jednoduše zavřel :(((
0 0
možnosti

Šťastný Bulhar

31. 8. 2004 10:21
Všichni už jsou...ve Švýcarsku!
Tak si tak ráno poslouchám rádio a přemýšlím o tom, jestli se mi vejdou do kufru ploutve nebo ne a jen tak zaslechnu něco o krachu nějaké cestovky. No a až si začal dělat Mareš srandu o krachu CKTM, tak už jsem věděl, že se na nějaké ploutve můžu vys... :) Tímto bych chtěl pozdravit toho trotla, který si teď ve Švýcarsku užívá moje peníze a vás všech co jste se těšili s touhle "super" cestovkou do Bulharska. Přeju příjemný pobyt u rybníka v dešti:)
0 0
možnosti

Julie13

31. 8. 2004 12:35
Re: Je mi to líto, že
 se vám nevidařila dovolená.Já patřím mezi ty šťastnější, kteří se tam měli s touto cestovkou dobře.Vrátili jsme se tento pátek.Je ale pravdou, že mnozí z našeho autobusu měli veliké problémy s ubytováním.Nevěřím,že by p.Kadlec za Vaše peníze byl už v cizině.Měl nízké ceny a tak se domnívám, že ty ho dostali na kolena. Přeji Vám aby jste dostal od pojišťovny zpět Vaše náklady a příjemný zbytek dovolené někde jinde a s lepší cestovkou.
0 0
možnosti

Kabi

31. 8. 2004 9:51
Není to jenom o penězích
Já jsem s nimi byl. Váhal jsem mezi Alexandrií a jimi. Cena byla stejná. Mluvil Jsem přímo se spolumajitelem - jmenuje se Kadlec, který mi nasliboval hory doly, vyjmenoval, co všechno ve zmiňovaném hotelu je a není atd. prostě mě ukecal a já si vybral je. V Bulharsku to bylo docela dost strašné - delegáti neschopní, hotel byl penzion apod. V době našeho pobytu v Bulharsku si na tuto CK stěžovali všichni Prostě hrůza. Reklamoval jsem to už v Bulharsku a výsledek: Kadlec se mi vysmál, že jsem to zaplatil a že mám držet hubu. On má peněz dost. Chtěl jsem ho dát k soudu, protože to mám vše zdokumentováno, ale krachla cestovka. Psal jsem i do medií - noviny, televize abych varoval ostatní a odpověď: děkujeme za váš podnět, ale není až tolik zajímavý. Stalo se v červenci = dost času varovat ostaní o serioznosti zmíněné CK. No a tak to bude asi pořád. Je zde nedostatek informací a příjde mi to i na nezájem novinářů informovat lidi. Možná by tato informace pomohla někomu jinému, aby o své peníze nepřišel.
0 0
možnosti

cestovatel

31. 8. 2004 11:36
Re:
Když cestujete s někým, kdo každou sezonu mění název , nedivte se, že služby mohou být dle Vašich zkušeností . Seriozní kancelář se za svůj název nestydí
0 0
možnosti

Havířov Devils ! ! !

31. 8. 2004 9:43
EU
To mi připomíná jeden díl Rychlé roty:
 
Crrrr ....   Halo, ČUMTůR, ani tůru bez Čumtůru, tady Čumen.... bla bla bla....     já sliboval že na Bermudy odletíte, ne že tam skutečně doletíte.. nazdar!    
0 0
možnosti

GT

31. 8. 2004 8:48
no a dalsi bude GlobTour
ja myslim ze na rade je ted GlobTour i podle tech zprav ze jim neodjel autobus atd. je jen otazkou casu kdy
0 0
možnosti

[eT]

31. 8. 2004 6:49
Pojistovna slibila ...
Jak slibila? Copak dela nejaky dobry skutek? Vzdyt ta cestovka byla pojistena, tak co ma ta pojistovna co slibovat?
0 0
možnosti

Varel

31. 8. 2004 1:00
Kde je problem
Stare pravidlo rika, kdyz si muzes dovolit dovolenou tak si nemuzes nedovilit cestovni pripojisteni.  Ti co byli pojisteni dostanou penize spatky.  Ty co nebyli si zaslouzi je nedostat zpatky. Co kdyby se jim neco stalo na dovolene.  Kdo by je zachranoval pak.  Nestesti nechodi po horach. 
0 0
možnosti

Irena

31. 8. 2004 13:18
Re:
Co to meleš za nesmysly. Mícháš jablka a hrušky. Cestovní připojištění nemá nic společného s pojištěním v případě krachu. To si neplatí turista, ale cestovka a ta pojištěná byla.
0 0
možnosti

DrHorak

31. 8. 2004 0:06
Ach jo !
Každý rok se to opakuje. Nejspíš by se mělo před odjezdem dávat potvrzení o tom, že všechny služby, které si klient objednal, jsou zaplacené a řádně zajištěné. Nejlepší dovolená je stejně asi "na vlastní triko", ale ne každému to vyhovuje. Ať už se jedná o termín, který spousta lidí předem nemůže naplánovat, nebo o vlastní pohodlí. Člověk, který sedí za volantem téměř pořád, nemá asi náladu i na dovolené točit tím koláčem. V sousedním Německu jsem neviděl jeidnou zprávu o tom, že by někdo krachnul. Nabídky tam mají velmi solidní a lákavé a i sortiment služeb má jinou kvalitu.  Jinak ale letošní léto bylo, coby do počtu krachů, docela milostivé, ne?
0 0
možnosti

Tomáš

30. 8. 2004 23:45
Hlavně aby to bylo nejlevnější
No pokud prostě nebude u nás kupní síla na to, aby si lidi kupovali kvalitní věci a služby a bude tlak na to, aby všechno bylo co nejlevnější, tak se nemůžete divit. Kvalita za cenu pod náklady? V čechách běžný způsob podnikání... bohužel k tomu tlačí klienti a strašlivá konkurence.
0 0
možnosti