Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Propustíme 30 tisíc lidí, hrozí VW Němcům

Na německý trh práce se řítí další pohroma. Automobilka Volkswagen hrozí propuštěním, pokud se nedohodne s odbory na zmrazení platů. O práci by mohlo přijít více než třicet tisíc lidí. Jednání by měla začít v polovině příštího týdne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vendyb

VW
Nevim proč tady hanite VW a Škodovky - Mam Golfa od 97 roku, mam najeto 177tis km a neměl jsem s motorem ani autem žádné problémy. A když srovnam jízdní vlastnosti s konkurencí té doby (jako Renault a podobně), tak to Golf vyhrál na plné čáře. Je fakt, že v poslední době se konkurence zlepšila (viz tragický Eskort/ nový Focus), ale auta z Německa jsou pořád nejlepší. Ale servis teda fakt nestojí za nic.
0/0
12.9.2004 11:49

Janek

Passat
Člověče, já mám Passata dva roky starého a jsem nadmíru spokojenej. Fakt je, že servis je katastrofální a nemít známý, tak jsem v loji, ale jinak vše OK.
0/0
9.9.2004 22:43

Krusovicky Lezak

Re:
Zavady na mem sluzebnim Passatu za posledni tri mesice: 2 x porucha posilovace rizeni (zda se , ze to poprve to poradne neopravili), dale nefunkcni spinani zadnich cervenych brzdovych svetel. Pokud vam neco blbne jen obcas a zavada neni jasne transparentni, je dohadovani s jejich autorizovanymi servisy katastrofa. Naposledy nam na jinem voze podelali instalaci repraku - spony se dostaly dovnitr do repraku a ty ted pekne chrasti .... nehlede na to, ze je kolega musel vytahnout a doslova to z nich vyklepat .....
0/0
9.9.2004 22:57

ufi

se dalo čekat,
že to dlouho neutáhnou, když dělníci v německu chtěj kapitalistickej plat a socialistickou morálku v práci, tj. odpracovat denně tak 5-6 hodin
0/0
9.9.2004 21:38

cukista

Re:
Presne tak. A za vsechno muzou ty zk.... odbory, ktere svoji demagogii situaci jenom zhorsuji. To, co platilo, kdyz neexistoval zahranicni obchod (jinymi slovy nebyla globalizace a nemec nemel kde koupil levne cizi auto) tak se to jeste dalo zvladnout, bohuzel dnes nikoliv. A to same plati i u nas. Bez prace nejsou kolace a ani socialni davky nepadaji z nebe.
0/0
9.9.2004 21:48

ufo

Re:
clovece,  to vse v nemecku bylo.....nez padla  "zed".vychod huntuje  vse co se da..
0/0
9.9.2004 23:02

Petr V.

VW - HNUS!
Sorry, ale VW je snad nejhorsi auto co lze dnes koupit. A je uplne jedno jaky model (i kdyz dodavky docela jeste jdou). Mel jsem firmu, osobni prepravu, a 8 vozu VW jsme museli jezdit servisovat do Nemecka. Servisy v CR - HNUS! Kvalita vozu :))... k pobaveni. VW dochazi, ze jdou do haje a snazi se aplikovat lacine pristupy, technologie a materialy! A takove pikanterie jako, ze u VW Polo nejde odpojit Tripling (v meste extremne nebezpecna vec), stredovy ventilator v nejnizsi poloze fouka ridici vzduch do oci, odpadavajici plasty, otresne tlumice (po 15k v haji) a desitky dalsich "vymozenosti", ktere jen doopravdy tupemu ridici nevadi, poslou VW do haje! A lidi kolem VW :)))) ... servisaci tupy jak prave stado beranu. Pravidelne se nam stavalo, ze nam nekdo vymenil u auta v servisu znaky, baterku, zarovky, vykradene veci z kasliku .... jednou jsem dokonce potkali kluciny ze servisu (autorizovaneho!) jak se honi na Strakonicke s nasim Passatem. Asi ho chteli trochu protahnout :/ Jejich sluzby ... spise k placi. Zaruka mobility ... NANIC. Na aute 6 zavad v zaruce, nahradni auto nepujci. Takze klidne 30 dnu (zakona doba na opravu) nejezdete. V servisu vam prijimaci technik rekne: Tak s tim jezdete tak dlouho, dokut to kvuli te zavade "neklekne", pak pro vas prijedeme a pujcime vam na 3 dny (!!) nahradni vozidlo. Ze se muzete nekde treba prizabit .... Mno to by mohlo asi stacit. Skoda, ze se mi to nechce popisovat vsechno, proze takovej "porod" co jsem si s touto znackou zazil, to by vydalo na knizku!
Proste uz NIKDY VW!!!
0/0
9.9.2004 19:32

svobodny clovek

Re:
Zajimave je, ze Skodovky jsou dost kvalitni a pritom maji jsou vlastne VW. Slysel jsem, ze Passaty prodavane u nas jsou hodne nekvalitni, ale je to pry tim, ze se vyrabeji na Slovensku.
0/0
9.9.2004 19:40

Nacionalista

Re:
ŠKODOVKY ŽE JESOU KVALITNÍ... To bych chtěl nějakou vidět. Všechno tam klepe a drnčí, a ve 130 člověk neslyší vlastního slova. (Nemluvím o 130LS, ale o "nové" fabii, oktavii a dalších -iích...) Pche. Fuj hnus. AŤ ŽIJÍ JAPONCI! :))
0/0
9.9.2004 20:00

sarunecka

Re: Škoda 1000 MB
To byl vůz. Spolehlivý, tichý a úsporný.
0/0
9.9.2004 20:19

Nacionalista

Re:
To zase ano, a věřím, že v porovnání s dnešní "škodaslov" produkcí stále je :)))))
0/0
9.9.2004 20:51

Kamil

Re:
Nemohu souhlasit ,že  je škoda nekvalitní auto. Mam fabku kombíka a v 160 km/hod je v interieru celkem klidek ( mam ji v benzinu). Jezdim s ni cca 2 roky a mám najeto 100 000. Mimo 2 drobější závady bez komlplikací a se servisem jsem spokojen :-)
0/0
10.9.2004 9:30

drum

Re:
Slysel jsem, ze Passaty prodavane u nas jsou hodne nekvalitni, ale je to pry tim, ze se vyrabeji na Slovensku. - tak to si "slysel" zle! VW v Bratislave je povazovaná za jednu z najkvalitnejsích z celého koncernu. Nemal by si dat na nejaké krcmové reci.
0/0
9.9.2004 23:17

houba_

Re:
a nedela s blave jen tuareg?
0/0
10.9.2004 13:12

Krusovicky Lezak

Re:
Souhlas. Mel jsem jako sluzebni vuz VW Passat a jako osobni vuz bych si nekoupil, kazdou chvili v servisu. Je tam skutecne znat, ze vysoke mzdove naklady kompenzuji na materialu a provedeni, jejich novejsi modely jsou podstatne horsi nez starsi predchudci. S Audi se zda o neco lepsi.
0/0
9.9.2004 21:11

svobodny clovek

Re:
Vysoke mzdove naklady ? Passaty prodavane v Cesku se montuji na Slovensku. A to je prave pricina problemu s kvalitou
0/0
9.9.2004 21:26

Krusovicky Lezak

Re:
Mozna, nevim. Osobne mam jiz nejakou dobu Mazdu a nemam s ni jediny problem, za tu cenu .....
0/0
9.9.2004 22:37

Honza

Re:
Potvrzuji, mám 3 roky starou 626 a šlape jak hodinky.
Kupoval jsem ji jako 1,5 roku starou, takže ceny šla o 1/3 dolů oproti novému autu. 
0/0
10.9.2004 9:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.