Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jaguar v Coventry končí, na 1000 lidí je bez práce

Americký automobilový gigant Ford končí s výrobou luxusních vozů Jaguar v anglickém Coventry. Asi 1 100 lidí, tedy asi polovina, přijde o práci. Firma zdůvodnila své rozhodnutí slabou poptávkou na americkém trhu, který je pro společnost klíčový.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dexter101

Dusledek globalizace
Nici vsechno hezke, Jaguar se nikdy nemel poustet do experimentovani se stedni tridou vozu a pokouset se pod vedenim nezdrave dravych Americanu o expanzi. Amici znici vsechno na co sahnou!
0/0
17.9.2004 17:01

Virusss

achjo...
Jo a Jaguary se mi vzdycky libily a mrzi me, ze jdou do hajzlu... Na druhou stranu - co je to za Jaguara, co ma nahon na predek, je v kombajnu a zere saze? To videt nas deda, tak by si hruzou vytrhal vlasy a sel se povesit na pudu...
0/0
17.9.2004 16:16

Kolenochod

S Jaguarem to jde z kopce
Kde jen jsou ty zlate casy Jaguaru, dnes pomalu, aby se clovek stydel, ze takove auto vlastni (to se ovsem me netyka)
0/0
17.9.2004 15:06

fjmiles

Re: Jaguar
By the way. Jaguar neni nic moc. Na US trhu podle ceny daleko za Volvo, BMW a VW.
0/0
17.9.2004 15:27

Thyronx

Re: Jaguar je auto...
Jaguar je oblibene auto americkych bohatsich vrstev. Hodne tu jezdi na rozdil od VW, a Mercedesu. VW v letech 2000-2001 dovezl a prodal v USA 55,000 aut rocne a ted prodava okolo 10,000 vozu. Jejich kvalita a ceny odrazuji.Mercedesy jsou na tom ovsem daleko hur.Z nemeckych automobilek tu ma dobre jmeno Audi a Porsche.BMW je v zavesu a pak dlouho nic. Ford samozrejme prodava v USA Jaguary i Volva.Americky trh je pro kazdou automobilku klicovy. Uz proto tu v USA stavi sva auta snad vsechny japonske automobilky a s nimi BMW, Mercedes... kdo neprodava sve vozy v USA je postaven do zcela jine kategorie vyrobcu. A tak treba Peugeot ktery pred mnoha lety vyklidil americke trhy ted prodava v jen v Evrope.V USA ale neprodava ani Renault,Fiat,Opel,....
0/0
17.9.2004 16:16

prkno

Re:
Tady v Kalifornii jezdi Mercedesu spousty. Co se tyka Jaguara, tak se nedivim jak to dopadlo. Je to predrazeny Ford (tim i automaticky nekvalitni).
0/0
17.9.2004 16:40

Kostička

hrobník Ford
Další značka, kterou Ford "pohřbil". Z Volva udělal naprostou tuctovku, teď Jaguar. Pak je asi na řadě Land Rover a brzo se možná dočkáme, jak babyAston bude sdílet společnou platformu s Hyundai Scoupe.
0/0
17.9.2004 14:52

jara

Re: hrobnikovi
Proc by za to proboha zivyho mohl Ford to rozumbtado?...a ty mas na tu "tuctovku" jmenem Volvo anebo machrujes ve Skoda 100??
0/0
17.9.2004 15:16

Smil

Re:
ford muze za vsechno, nikdy bych si ty plecky nekoupil.
0/0
17.9.2004 15:38

rumcajs

Re: další...
hluboká myšlenka...ty musíš být ing....
0/0
17.9.2004 15:42

rumcajs

Re: kolik ti je? 10?
ty seš pakoš, takovou úvahu může vymyslet jen debilek...
0/0
17.9.2004 15:40

Thyronx

Re: Kosticko,
Kosticko, Forda stoji tyhle automobilky pred krachem obrovske penize. Snazi se jim pomoci financne i organizacne. To tve vyjimecne Volvo se neprodavalo a bylo pred krachem. Cely vyvoj ve vsech automobilkach jako je Volvo nebo Jaguar je v rukou jejich automobilek a ne Fordu. Kazda z nich vi, ze muysi vyrabet to co se prodava, jinak jde ke dnu.Vyvoj noveho modelu vzdy stoji miliony USD a vyrabet prodelecne proste dnbes nelze. Anglicke automobilky maji problemy s kvalitou ale daleko hur dopadne VW a Opel. Jejich kvalita jde do hajzlu a na jejich trhy budou nastupovat Toyoty. Jsou daleko kvalitnejsi, lacinejsi a technicky na vyssi urovni. Japonci prevalcujou cely evropsky automobilovy trh.
0/0
17.9.2004 16:08

Virusss

Re:
Jenom k ty posledni vete - Toyota atp neovladnou evropsky trh z jedinyho prostyho duvodu - EU. Eu se totiz postara napr. formou cla o to, aby si lidi sakra rozmysleli, jestli si poridi japonce nebo evropana...
0/0
17.9.2004 16:14

Thyronx

Re: Blbost.
Toyota a Honda Vas ovladnou. Maji daleko nizsi ceny a daleko vyssi kvality a technickou uroven nez evropske vozy. Na svete budou neschopne automobilky odpadat.Zarnym prikladem byla nedavna udalost v Nemecku.Hrozilo ze Mercedes zavre svoje zavody pro nerenrabilnost pokud lidi nepristoupi na 40 hod pracovni tyden. V dnesni konkurenci jde doslova o zivot automobilek a vyhrava jen nejsilnejsi. Postaveni noveho modelu stoji miliony a automobilka ktera nema zisk, nemuze vyvijet nove vozy a to je jeji konec.
0/0
17.9.2004 16:20

William Walker

Re:
...takze At zije Skoda ! :)
0/0
17.9.2004 16:51

aha

Re:
To tezko. Japonske automobilky kuli clu stavi v Evrope tovarny. Zajimave je, ze i v techto tovarnach jsou schopni udrzet lepsi produktivitu a kvalitu nez evropske znacky.
0/0
17.9.2004 16:29

Kajoo

Re: zahada...
Preco asi Toyota stavia v Koline fabriku ?
0/0
17.9.2004 17:47

2good4u

Re:
Naprost souhlas, Japonci jsou dnes uz daleko pred Nemeckymi automobilkami. A ovladnou i Evropu krome Nemecka kde hold nemcour vzdycky koupi radeji nemecke auto.
0/0
20.9.2004 9:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.