Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Cigarety zdražují, kouří se levné značky

Kouřit Češi nepřestali, ale raději si kupují levnější značky. Takový je výsledek letošního zvýšení daní a růstu cen. Největší úbytek zájmu zaznamenaly proti loňskému roku středně drahé cigarety, jako jsou Petra, Sparta či West.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pajin

koureni
stat nas okrada cim dal tim vic tak proc nezdrazovat jeste ty hovada v senatu maji skoro vse gratis tak na ne dreme jak ko.... bohusel cesky stat
0/0
9.10.2004 11:34

pajin

Re: koureni
souhlasim s tebou!!!!!janina
0/0
9.10.2004 11:44

Silný kuřák

Tak vypadají ksichty kuřáků při zdražení cigaret!!
0/0
1.10.2004 19:10

master saver

alternativa pro kuraky
zalozte devizovej ucet v USD, zaplatte si kartu pres kterou jde platit na webu v USD, logujte na www.yesmoke.ch     karton camelek za 312 za to stoji.
bye.
 
0/0
24.9.2004 21:09

Sanjuro

Re: alternativa pro kuraky

to je tak výhodný, že snad začnu kouřit.X

0/0
8.8.2007 9:53

Depek

Kuřáci kuřte, alkoholici pijte jako praví vlastenci,
, ať se sype hodně peněz do státní kasy. Jestli přestanete hulit a pit, zrujinujete Sobotkovi rozpočet a bude potřeba zvýšit dnešní velmi nízkou DPH a upravit hanebně nízké daně z příjmů fyzických osob.
0/0
24.9.2004 12:31

eliska

..kdyz uz musite hulit
..nevim proc hulit emericky ciga, o kterych emericky advokati a zdravotni pojistovny tvrdi ze skodi na zdravi ?...soudi o biliony dollaru....proc podporovat prosperitu nekoho jinyho na ukor sveho zdravi a rozpoctu pro svoji rodinu..nemam absolutne nic proti huleni, ale kurte si ve svych cverecnich metrech a necpete svoje penize tam kde vas nejvic odsuzuji a jste jim k smichu...to samy plati o chlastu...ozerte se do nemoty, ale neotravujte na verejnosti, nelezte za volant,  neblijte a nemocte na verejnych mistech...
0/0
23.9.2004 21:15

bob

hnupi
Serte na to lidi!!!!!!Co vam to dava?Ja kourim obcas travu a to je fakt o necem jinym a hlavne za to nevyhazuju takovy prachy.Takze moje rada je serte na to
0/0
21.9.2004 21:32

pehlad

kouření
Je sice škodlivé ale jak se nekouří už si firma vyrábějící tento sajrajt stěžuje že ubývají zisky do kapsy.A státní rozpočet s kouřením počítá a to dost,stejně jako palivo plyn atd.
0/0
21.9.2004 21:31

MiroSlaF

Kourim caj
a seru na zdrazovani, caj je stale jevnej a v pohode ;)
0/0
21.9.2004 21:30

VITA11

PRŮZKUM
kouří : BLBÝ , BAREVNÝ A CHUDÝ
0/0
21.9.2004 19:48

OvonBism

Re: PRŮZKUM
a autama jezdi BLBI, BOHATI A BILI.
Auta prece taky kouri, ne???????????????????????
0/0
22.9.2004 9:33

focus007

Re: PRŮZKUM
No to je moudro vole!!!!
0/0
24.9.2004 10:19

maxipesfeek

Nápad
Já sám jsem kuřák. A docela by mě lákalo zkusit kouřit něco, co neni z tabáku. Prostě vymyslet nejakou syntetickou věc(nebo třeba přírodní, to je jedno), která by se na venek chovala jako tabák - tzn. hořela by a dala by se šlukovat. Nevím to určitě, ale myslím, že bych to zkusil. Mě totiž kouřit baví!! Takže nějaká napodobenina, která by byla míň škodlivá než tabák, pěkně by voněla, aby pořád někdo neprudil, že mu smrdím pod nos a nedopalek by byl sladkej a zároveň neměl moc kalorií a dal se sníst??? Zamyslete se, chytré hlavy, rád si to koupim. (Teda, jestli to vzhledem k nižší spotřební dani bude levnější..) 
0/0
21.9.2004 17:36

maxipesfeek

Re: Nápad
navenek dohromady, sorry.
0/0
21.9.2004 17:37

idemtidem

Re: Nápad
A to jste jeste neslysel, ze nejskdlivejsi neni nikotin obsazeny v tabaku, ale ty zplodiny, ktere vznikaji jeho horenim. Takze je celkem jedno, co hori, kdyz to hori.
0/0
21.9.2004 20:43

xxx

Re: Nápad
Mno tak zkus eukaliptky, prece. A v poradnejch by ani nemel bejt zadnej tabak... Jinak 25ks jich stoji 50Kc a jsou kolkovany, ale vubec nevim proc???
0/0
21.9.2004 21:11

Ig

Re: Re: Nápad
Jestli myslíš ty indický "Beedies", tak to není z eukalyptu, ale je to betelovej list, ve kterým je pár zrnek tabáku. Proto ten kolek. V Indii stojí okolo 10 rupií, to je cca 8 Kč
0/0
21.9.2004 21:41

focus007

Re: Nápad
Tady nejni seznamka hošo,nebo z tebe tohle padá při plným vědomí???
0/0
24.9.2004 10:20

alka

nekuřte
nekuřte,ministr přece varuje
0/0
21.9.2004 17:22

Monkei123

Re: nekuřte
A nejlepsi je, gdyz "ministerstvo zdravotnictvi varuje: vas lekar vam muze pomoci prestat s kourenim"...
0/0
21.9.2004 17:50

Jen tak pro zamyšlení

Kouření
0/0
21.9.2004 17:02

Startky

Hulim
Modrobílí rakety(startky)
0/0
21.9.2004 16:51

j
Klidně nechám nějakou ženskou pokouřit zadarmo
0/0
21.9.2004 16:32

Monkei123

Re: borak, 21.09.2004 10:04
Tak ja nevim, na co byl tento clanek reakci, jaxi to nemuzu dohledat, ale vim, ze pisatel tohoto clanku ma v palici vylizano. Myslim, ze reagovat nebudu, snat jen na posledni vetu, ohledne diskriminace: ANO, nekuraci diskriminuji kuraky tim, ze jim zakazuji kourit napr. na verejnych prostranstvich apod. To je jasny priklad diskriminace, dokonce se svymi pravniky zvazuji moznost podat ustavni stiznost.
0/0
21.9.2004 17:55

Mates

Re: Re: borak, 21.09.2004 10:04
Az budou kuřáci na veřejných prostranstvích chodit v neprodyšných skafandrech a do těch si budou kouřit, tak jim to nebude nikdo zakazovat. Ale jak je známo tak cigarety ničí zdraví, i když to kuřákům příjde směšné, a to nikdo nemá právo nikomu jinému ničit. když Vám někdo zlomí ruku nebo vás porazí na přechodu tak se s ním budete soudit a to je úplně stejné. Kouření je společensky tolerovaná závislost. Narkomani i alkoholici se musí léčit v léčebnách za pomoci psychiatrů a přitom stejnou psychickou poruchu mají i kuřáci.  
0/0
21.9.2004 19:58

Monkei123

Re: Re: Re: borak, 21.09.2004 10:04
Tak tady bych s tebou o těch posledních šesti slovech polemizoval, ale to je jedno. Jestli ti kouř vadí, taxe do skafandru zabal ty a hotovo. Já si můžu kouřit gde chci a ty mě nebudeš omezovat, jo? Jinak pokud se ti nechce ve skafandru chodit tak to vem buď oklikou nebo autem anebo si postav stan vlese a zij tam celej zivot. V lese je zdravej vzduch.
 
Nazdar.
0/0
21.9.2004 20:03

xxx

Re: Re: Re: Re: borak, 21.09.2004 10:04
Jasne ty chytraku..Nekdo by si na tebe mel poridit  pistoli a bude to pak tvuj problem,ze nemas neprustrelnou vestu. TY nicis zdravi MNE a jsou situace,kdy se proste pred kuraky utect neda! Pokud jsi takovy blb,ze si to neuvedomujes a schazi  ti zakladni lidska slusnost,tak je mi te opravdu lito! 
BTW: On je clovek hrozny machr,kdyz se citi zdrav a ma hlasky typu: Stejne jednou umru...Ale az ti bude nekdo z rodiny umirat na rakovinu plic,tak mozna prehodnotis.Nazdar
 
 
 
0/0
21.9.2004 23:48

patejl

Re: Re: Re: Re: Re: borak, 21.09.2004 10:04
to je blbost. automobilismus prokazatelne poskozuje zdravi daleko vic, prece nechces tvrdit ze kdyz se na ulici nacuchas smradu z cigara tak zdechnes na rakovinu plic!?  co se tyce uzavrenych prostor, ve vetsine verejnych uzavrenych prostor je koureni zakazano. snad krome hospod, ale nikdo ti nebrani abys sel do nekuracke nebo snad ano? ze zadne takove neznas? no tak si nejakou zaloz ne? muzes si tam pak pozvat sve soukmenovce zde z diskuse, jiste ti tam udelaji dobrou trzbu
0/0
22.9.2004 17:38

hugo

Re: Re: Re: Re: Re: borak, 21.09.2004 10:04

Nikdo nenutí nekuřáky, aby lezli mezi nás kuřáky! Tak se nám vyhýbej a nevyšiluj! Beztak je všude dost lidí- i bez odporně voňavých a zdravých nekuřáků!

0/0
8.8.2007 9:51

noname

Re: Re: Re: Re: borak, 21.09.2004 10:04
Ale ty si prave nemuzes kourit kde chces ty nulo. V tom pripade mi dej tvou adresu a ja si pujdu zastrilet kde chci. Anebo ti pujdu pod okna hazet dymovnici, vsak se klidne odstehuj, kdyz te to nebavi. Ty si opravdu vylizanec.
0/0
22.9.2004 10:21

Monkei123

Re: Re: Re: borak, 21.09.2004 10:04
Jo a ještě jedna reakce. Nekuraci sou zase stresovani, coz tedy take dokaze zabijet (to je vedecky dokazano). Tagze as pudes po ulici, tak te nechci videt jinak nez s plynovou maskou protoze nechci videt tvuj stresovanej xicht abys to na me neprenes. Este bych pak kvuli tobe brzo umrel... :(
0/0
21.9.2004 20:05

creeters

Re: Re: Re: Re: borak, 21.09.2004 10:04
 ... koukam ze ty budes poradnej zhulenec ... tak se skovej nekde, kde nas nekuraky nebudes otravovat tema plynama (treba si strc tu svoji hlavu do pr....) a nesnaz se otravovat jeste blbejma kecama v tyhle diskusi
0/0
21.9.2004 22:27

idemtidem

Re: Re: borak, 21.09.2004 10:04
To je argument! A lide, kteri ridi pod vlivem alkoholu jsou diskriminovani temi, kteri jim to zakazuji, ze?
 
Tak az do tebe nejaky opila naboura nebo zabije clena tve rodiny, tak si podle tve logiky nemas nac stezovat.
0/0
21.9.2004 20:52

Monkei123

Re: Re: Re: borak, 21.09.2004 10:04
Neminim se vyjadrovat k cemukoli jinemu nez koureni.Doporucil bych ti, vazeny slepici mozecku, abysis precet tema teto diskuze.
0/0
21.9.2004 21:19

idemtidem

Re: Re: Re: Re: borak, 21.09.2004 10:04
Nikdo te ovsem nezadal, aby jsi se k necemu jinemu vyjadroval. Kde je zakazano, ze se nesmi pouzivat prirovnani? Pripad s opilym ridicem sdili principy s pripadem, ve kterem vystupuje kourici clovek. Pokud souhlasis s jendnim, musis souhlasim i s druhym a naopak (teda nemusis, ale potom pouzivas dvoji metr, coz je v diskuzi o tom, co spravne je a neni, nepripustne).
0/0
21.9.2004 21:36

borak

Re: Monkei123 21.09.2004 17:55
tak s tou ustavni stiznosti si to rozseknul, ten je dobrej!!!! to dej vedet az bude jednani, ja se ti prijedu vysmat.
0/0
21.9.2004 22:30

Hary

ženská je jenom ženská ale dobrý cigárko to je pokouřeníčko :)))
a vy všichni nekuřáci co tady pořád tak moralizujete mi můžete třeba políbit řiť  vám taky nikdo nekecá do toho že nekouříte
0/0
21.9.2004 15:34

Loner

Re:
S cigarem to mas jako se zenskou, klidne kurte, ale doma
0/0
21.9.2004 15:49

idemtidem

Re: ženská je jenom ženská ale dobrý cigárko to je pokouřeníčko :)))
Svoboda jednoho konci tam, kde zacina svoboda druheho. Nekuraci do zadnych svobod ci prav nezasahuji, ale kuraci ano.
0/0
21.9.2004 20:53

antitabák

Mám jeden dobrý recept.
Když vám někdo kdekoliv, třeba v restauraci u večeře, nebo na zastávce hulí pod nosem a obtěžuje vás tím kouřem, stříkněte na něj (nebo před něj, to stačí) slzák. Když se mu to stane vícekrát, možná ho to trkne.
0/0
21.9.2004 11:38

borak

Re: slzak nebrat!!!
preferuji domluvu. po slzaku by ses mohl v bulvaru docist jak zase nekuraci diskriminovali dane/nemocenskou/duchodplaticiho kuraka, ktery je uz tak handicapovan, protoze z tech kas (snad az na tu nemocenskou!!!) nikdy nic nedostane zpatky. ale uprdnout se mu pod nos by asi bylo stilovejsi    
0/0
21.9.2004 11:48

Kajman

Re:
Ty si vul, jen ze ten tvuj slzak se rozleze po cele restauraci. Preferuju take domluvu a kdyz selze, capnu typka pod krkem a leti z restaurace. Zatim sem jich vyhodil asi 5, ostatni si dali rici. No 95 kg svaloviny je sakra znat :)))
0/0
21.9.2004 15:53

dundee

Re: Re:
Kajmane, to je hezky, ze mas takovou nadvahu, ale co se fakt pocita, to je vaha mozku. A tvych 60 gramu je proklate malo i na steriodovyho vypatlance.
0/0
21.9.2004 16:16

Re: Mám jeden dobrý recept.
Stačí když mu zakašleš přímo do ksichtu
 
0/0
21.9.2004 16:34

antisocan

socanská malá násobilka
Nějak mi to neleze do hlavy. Vypatlaní socani přece počítají v příjmu státního rozpočtu se zvýšenou částku za výběr daní z cigaret - ale kouří se levnější - tedy menší daně, navíc při stejném obratu 22 mld a vyšších nákladech menší odvody daně z příjmů do SR - tak jak to počítáš, Sobotko  - vivat socky a jejich propočet státního rozpočtu
0/0
21.9.2004 10:17

Michal Polesny

Re:
logicky - kdyz budu brat 40% ze 22 mld, mam v kase 8,8 mld, kdyz budu brat o 10% vic, mam 11 mld. Je uplne jedno jestli lidi nakoupi 220 mil. krabicek po 100Kc nebo petkrat tolik za 20 korun, ke mne se vzdycky dostane tech 11 mld. Zadne naklady me nezajimaji, to si prece musi vyresit vyrobce z toho, co mu po odpoctu spotrebni dane zbyde...
0/0
21.9.2004 10:25

antisocan

Re:
No ale u daně z příjmů zákonitě musí dojít k poklesu - sakra při stejném obratu 22 mld se meziročně zvýší náklady - dražší vstupy, valorizace mezd ....... pokud nezvýším obrat, budu mít při vyšších daňových nákladech menší základ daně a tím 28% odvod - !! prostě meziročně pofrčí prodejci se ziskem a daňovým základem dolů - nebo to jsou snad pohádky?    - Sobotka ostrouhá v každém případě - vtěžnost daně z příjmů v absolutní hodnotě půjde do .
0/0
21.9.2004 10:54

speedster@iol.cz

Re:
Jeste jste zapomneli na to , ze mezeru levnych cigeret zaplni vietnamci s pancovanym tabakem a z nej sobotka neuvidi na danich ani kacku. Pouze donutil nektere socialni skupiny dat prednost trznici misto normalnich obchodu kde aspon dane platili. To se stalo na slovensku. Po zdrazeni cigar a chlastu akorat stat splakal nad vydelkem. Ukrajina guys se o dovoz postarali.
0/0
21.9.2004 15:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.