Diskuze

Kontrola: Rychlovlaky jsou drahé a pomalé

Mnohem později, pomalu a na předražených tratích budou jezdit v Česku rychlé vlaky. Tvrdí to Nejvyšší kontrolní úřad ve své kritické zprávě o financování a výstavbě rychlostních železničních koridorů. Ale slovo rychlé není podle kontrolorů tím správným označením.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

admiral_Atvar

27. 10. 2004 14:51
blbost ve clanku
ten clanek je blabol. koridory nejsou VRT, ale priblizeni komousi zanedbanych trati urovni beznych, ne-vrt trati v zahranici. VRT se teprve budou, mozna, stavet,
0 0
možnosti

admiral_Atvar

27. 10. 2004 14:52
doplneni
VRT=vysoko rychlostni trat, neco jako ono TGV. spec. rovna zeleznice pro osobni soupravy na vysoke rychlosti, bez nakladniho provozu.
0 0
možnosti

kapacita

5. 10. 2004 8:36
blbci
To jsou všechno kecy lidí kteří tomu vůbec nerozumí. A paka novinářský se toho hned chytli. Ne vím co je to za blbce, kteří si myslí, že když koridory vedou většinou ve stávající trase, že se na nich dá rychlost zvyšovat do nekonečna
0 0
možnosti

Yzzy

4. 10. 2004 17:05
Fsichni moc kecate
a kecy nemaj cenu-vemte bouchacku a vystrilejte hlavnim vod drahy mozky z hlavy-sice pudete sedet,ale zas na druhou stranu si pak kazdej rozmysli "pucovat" si vod statu.
0 0
možnosti

Jardat

3. 10. 2004 9:27
Pamatujete ....
, Pří nástupu OF k moci, jsem slyšel debatu pana Klause tuším s panem Komárkem. V debatě se tito pánové přeli o to, zdali budeme privatizovat a dělat zásadní změny spolu s příjímáním zákonů a nebo zdali uděláme zákony a až potom budeme dělat privatizovat. Klaus prosadil první řešení a podívejme kde jsem teď , Klaus na hradě a stát v prdeli.......
0 0
možnosti

Okradený ministerstvem dopravy

2. 10. 2004 12:29
podvodníci
Koridor byl podezřelý už od začátku.Ministerstvo dopravy je nejhorší ministerstvo vůbec.Jsou to arogantní úředníci kreří nepokrytě okrádají Občany.Nerespektují zákony.Já si napřiklad musím platit právníka proto aby titoarogantní úředníci  z ministerstva dopravy dodržovali zákon což jako státní úředníci mají za povinost.Navíc je patrné že toto naprosto nefungující ministerstvo zadává veřejné zakázky stále stejným firmám.Ale jak už jsem říkal pro tyhle lidi ministerstva dopravy je grázlovství uřední postup.
0 0
možnosti

xfantasy

3. 10. 2004 14:55
Re: podvodníci
Máš naprostou pravdu...jezdil jsem na koridoru Přerov-Ostrava a byla tam jen SKANSKA nebo ODS (Dopravní stavby Ostrava...taky nějaké podezřelé jmnéno...ani bych se nedivil kdyby existovala stavební firma ČSSD ... něco jako české státní savby dopravní ale pak si myslím, že by se specializovala jen antunely!!!!)
0 0
možnosti

domeno

1. 10. 2004 15:08
hrusky a jablka
Kolikrat se stalo, že si čeští úředníci na státním majetku udělali živnost a sponzora domácího rozpočtu. Porovnejte si hlávní aktéry, politickou příslušnost, a majetek. Tady se udělal hunbuk a.... soukromý firmy za státní peníz udělaly ČD ...malou generální opravu tratí... Ale protože "umí" tak radši mezi stanicemi, protože stanice by stála hodně a zodpovědnost je větší....  Chyba byla, že se stavělo ve staré stopě a ne nanovo. Jenže o tom rozhodly hlavy pomazané... a zasponzorované...
0 0
možnosti

Modráček

2. 10. 2004 19:11
Re: hrusky a jablka
Přesně tak, chtělo to nové drážní těleso. S tím stávajícím se žádné zázraky neudělají.
0 0
možnosti

Modráček

30. 9. 2004 17:37
125 km/h
Průměrná rychlost na koridorech bude 125 km/h. Žádných 160. Tento projekt byl nevýhodný už od začátku a Fiat si nepochybně mne ruce nad perfektním kšeftem. Navíc nikdo neví, kdy Pendolina vlastně vyjedou. Rozhodně to nebude na začátku příštího roku. Na koridorech se prodělaly težké miliardy, při výstavbě se evidovala spousta "černých duší".
0 0
možnosti

KoKeMoN

30. 9. 2004 17:30
Vsem Stezovatelum
Vy tu jeste zijete? Blazni! Ja uz jsem se odstehoval pred 10ti lety a dodnes toho nelituji. Jenom se na vas a vase problemy smeji zpoza oceanu. Vsak ona si ta Evropa rozebere takove zakrsky jako CZ tak i tak, drive nebo pozdeji, protoze EU jde hlavne o levnou pracovni silu, aby se vyspele zapadni zeme mohly soustredit na sluzby-orientovane cinnosti. Cha cha cha cha. Screw u pippies!
0 0
možnosti

Modráček

30. 9. 2004 17:38
Re: Vsem Stezovatelum
Pozdravuj Bushistán! Pokud to není zakázáno v rámci protiteroristických opatření.
0 0
možnosti

Žasnoucí

30. 9. 2004 11:39
Pryč s byrokraty
Místo aby někdo konečně řekl, že se v tomhle uprděném státě taky něco udělalo dobře a dotáhlo do slušného konce, tak jen trapné řeči opilce, který se po ránu probral po noční chlastačce. Úřad neví, která bije, jen musí úchylně kritizovat za každou cenu, bo to má v náplni práce. To je vidět, že si neráčili přečíst úvod celého projektu, k čemu to je, co se tím řeší a jaké budou parametry. Jestli někoho zrušit, tak ty darmožrouty z úřadů, to by se ušetřilo miliard
0 0
možnosti

briza

30. 9. 2004 13:25
Re: Pryč s byrokraty
Ze se ze stavby koridoru stava dalsi dojna krava dodavatelu a la Temelin neni zadny novy objev a NKU neni jediny kdo na predrazene koridory upozornuje. Diky alespon za tenhle fungujici urad.
0 0
možnosti

martan

30. 9. 2004 11:22
fakta
No  to se přeci od začátku vědělo, že se bude jezdit maximálně 160 km/h, ale rozhodně ne všude. Jestli se tady snad někdo cítí podveden, když si myslel, že tahle "rychlost" bude všude, tak byl hóóódně naivní.
A milá redakce by se měla naučit srovnávat srovnatelné. Kdyby se stavěla nová trať s rychlostí alespoň 250 km/h tak jistě srovnání s ICE a TGV je namístě. Ale tady, kdy se jedná o jakousi "generální opravu" starých tratí + něco málo, co je z hlediska využitelnosti nezbytné? Autor článku by se nad sebou měl vážně zamyslet
0 0
možnosti