Diskuze
V Kolíně budou jezdit kamiony i o víkendu
Děkujeme za pochopení.
Kolinak
Vyborne soudruzi
Takze mesto se zadluzilo kvuli cele slavne automobilce nekolika miliardami korun. Po Koline se uz dnes neda jezdit, protoze zatimco vsichni budovali obchvaty, my jsme si tady slavne vybudovali _prutah_ mestem, kterym jezdi veskera doprava smerem z/do Prahy i jinam. Ted tady ty kamiony budou jezdit i o vikendu, no to urcite oceni obyvatele vsech domu, ktere stoji v tesne blizkosti prutahu. No a za deset let, az skonci danove prazdniny, si TPCA cely ten montazni cirkus zabali a odtahne smerem na vychod. Dodnes maji neskutecne problemy s tim, aby sehnali dostatecny pocet delniku, protoze za ty penize (cca 8000) neni moc lidi ochotno nechat se buzerovat ze strany Japoncu a Francouzu, kteri nas asi maji za nejakou vychodoasijskou manufakturu, navrch aby zamestnance hodinu a pul denne buzerovali rozcvickami a menstruujici zeny oznacovali cervenymi paskami. Hlavne ze tzv. THP (ponovu a moderne tzv. manazeri) berou 30000+, zato to je vykvet. Napr. onen kouzelny pan, co rozesila emailem obezniky v anglictine plne hrubek, v nichz si plete obuv se cluny a dalsi perly. Suma sumarum - pristehuje se sem par set lidi ze severni Moravy a severnich Cech, kde je situace s nezamestnanosti katastrofalni, par let tady budou montovat nejake levne pojizdne smejdy, na danich zde nenechaji ani korunu a pak odtahnou. No a v Koline nam zbydou zdevastovane silnice, dluhy a dvojkolejna vlecka, co bude k nicemu. Zaplatbuh, ze se jim aspon nepodaril jejich genialni zamer s vybudovanim pristavu na blizkem pisaku, ktery chteli prokopat az do Labe. Podotykam, ze tam byly pred nedavnem postaveny dalsi domy a jinak je to oblibene letni koupaliste.Nadsamec
Re: Vyborne soudruzi
ja sem cetl ze zakladni plat delnika v TPCA je 12.000 Kc. Proc pises ze osum tisic?Nadsamec
zbytecny povyk
Mne pripada ze se zbytecne krici kvuli nicemu. Pokud jsem si to spravne zjistil tak provoz kamionu je zakazan o nedelich a svatcich od 0:00 do 22:00. V letei o sobotach pres den. Pokud TPCA nebude v nedeli vyrabet (jak stoji v clanku) tak mi logicky vychazi ze se nemuze jednat o nejaky masivni kamionovy provoz ale spis o par nakladaku, ktery tam v nedeli neco privezou a jinak nic. Takze proc kvuli tomu psat clanek ?? Ona je jeste porad okurkova sezona?cejkis
Re: zbytecny povyk
když nebude TPCA vyrábet jeden den v týdnu neznamená to že se tam nebude nic dít. Práve naopak bude se servisovat co se dá, aby se to nedělalo při výrobě :)Kolín
Ukazujete se na netu světu
Prosím Vás než tu začnete něco plácat, tak se podívejte laskavě na http://www.tpca-cz.com" target="_blank" rel="nofollow">http://www.tpca-cz.com ať český národ nevypadá tak blbě. Teď si to čtu na netu v Anglii a stydím se za český národ jak hloupej. Njdříve než začnete do něčeho rejpat přečtěte si to tam, pak vypadáte jak byby na trhu. Děkuji za pochopení. Nejdřívě vědět fakta a pak to rozebírat. Pak to je rozhovor jak když jeden mluví o koze a druhý o kole.Beavis Imbecil
Re: Ukazujete se na netu světu
cejkis
proč vyjímka ?
cejkis
Re: proč vyjímka ?
myslím, že pouze státní instituce jsou na úrovni rozvojových zemí.me2d
chudaci
CUDACI MEDVEDI..........TO UZ SI NEBUDOU MOC V KOLINE kde HRAT?........pockat paneee....pockat paneeeee......braaachoveeee(ja vim,nechal jsem se unest).........jinak jsem se chtel do kolina podivat(jako turista) ,ale kaslu na toBeavis Imbecil
Re: chudaci
medvědi už nejsou, nejdřív jim nalili beton do doupěte, pak je chytli, z kůže stáhli a nakonec toyota top management k obědu pozřel (vše jako výstraha těm, kdo se superkapitálu na odpor stavět bude )Pavel
TPCA
Přesně ta automobilka má vyrobit 300 000 aut ročně to je 822 automobilu. Podle těch příspěvku někteří to ani nevědíBeavis Imbecil
Re: TPCA
ještě přesněji: tahle "automobilka" nic vyrábět nebude, jedinou činností této manufaktury bude skládaní dílů od subdodavatelů, dnem i nocí (i přes víkend) se pohrnou tisíce kamionu ze všech světových stran narvaných lisovanými plechy, kteréžto opolidi s plenama budou násladně spojovati a všelijak opracovávatiAnonym
To není kvůli TPCA, blbí politici šetří, koridor neopraven, obchvat nestojí
Bydlím v Kolíně u výpadovky na pardubice a už teď zde za den projede stovka kamionů i víkendu a to ještě ve městě jedou 80 km/hod (nejmíň). Nemyslím si, že by převážely o víkendech hromadu se kazících potravin. Je lepší když pojedou o víkendu, protože Kolín přes týden je už celkem dost ucpanej, někdy už to je horší než v Praze, alespoń to přes týden uvolní trochu silnice (místo 200 kamiónu za den, jich projede 150). Jo a Kolín leží na hlavním železničním koridoru, ale ještě není zmodernozován(i když měl být v roce 2000), zeptejte se na to ČD, vlaky zde musí zpomalovat 50 km/hod. Rekonstrukce ma začít příští rok, tak se nedivte, že TPCA to chce vozit kamiony. Kdo jezdí vlakem tak ví když se rekonstrujuje trať tak to má pro cestující a pro převoz nákladu katastrofální zpoždění (osobní vlaky cca 60 min a nákladní vlaky cca 4-6 hodin). Nevím kam by ty vlaky v kolíně dávali kdyby polovina trati byla rozkopána. Naví Byokrati už nám 10 let slibujou obchvat města, ale prý je moc drahý (moc mostů cca 8, přes traťě a Labe)Karo Drak
Re: To není kvůli TPCA, blbí politici šetří, koridor neopraven, obchvat nestojí
PROČ to ale článek neuvádí? Je přece jasný že k fabrice vede vlečka a že jeden z důvodů výběru místa byla právě páteřní železniční trať.Rejpal
Informace asi není úplná
Vyjímka se uděluje vždy jen na určitou dobu. To tam asi páni novináři zapoměli napsat.Karo Drak
Re: Informace asi není úplná
Mě to připadá jako záměr. Neudat důvod ani dobu platnosti...Krakonos CDN
A koho to s*re
Pro me za me muzou ty prelozeny kamiony vozit vo vikendech i zidy , Pekne prevazet ten zku*venej gesindels do Auschvitz na vyhlazeni jako za ADOLFA HITLERA , COPAK SE MUSI TEN PEJZATEJ DOBYTEK LIFROVAT DO KREMATORIA JEN PO KOLEJICH ???.........Tutek
Re: A koho to s*re
sám seš žid a na jiný to svádíš tak si svůj komplex řeš někde jindeRohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
To si děláte legraci. Mobilní operátor naúčtoval Američanovi tři miliony
Nemilého překvapení se po návratu do Spojených států dočkat muž z Floridy, který se loni v létě...
Každý je vítěz. Hra pomáhá nakrmit chudé Bangladéšany a baví sociální sítě
Obyvatele Bangladéše trápí vysoké ceny potravin, které si kvůli inflaci nemohou dovolit. Přesto...
Letiště v Česku odbavila o třetinu víc pasažérů. Většinu z nich z Ruzyně
Letiště v Česku loni odbavila téměř 15 milionů cestujících, meziročně zhruba o 29 procent více, ale...
Za zájezd jen čtvrtinu předem, navrhuje EU. Cestovky s tím mají problém
Premium Předem zaplaťte jen 25 procent a doplatek až čtyři týdny před odjezdem na dovolenou. Takový návrh...