Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Paroubek řekl, komu stát půjčí na byt

Původní velkorysé plány premiéra Grosse na novomanželské půjčky nakonec oklestily poměrně přísné podmínky. Návrh, který ministr pro místní rozvoj Jiří Paroubek nese do vlády, počítá například s půjčkami jen pro manželské páry a mladé lidi alespoň s jedním nezletilým dítětem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cornie

zatímco
Zatímco ti, kteří ten byt skutečně potřebujou aby mohli přivést na svět dítě do normálního důstojnýho prostředí nedostanou opět nic -ta podmínka s tím dítětěm je fakt IDIOTSKÁ stejně jako celej tendle návrh...
Už aby byly volby..
0/0
6.10.2004 12:00

paintman

Re: zatímco
rekl bych ze tady jde spis o to pomoct lidem ktery uz dite na tenhle zkur**nej svet priveli a nemaj dustojny prostredi pro zivot. na to jak socany nemam rad, tak tenhle navrh neni tak zlej. ovsem obavam se spatnyho provedeni
0/0
6.10.2004 15:07

cornie

budou podvody
žadatelům stačí přepsat svůj současný byt na jiného člena rodiny a směle můžou zažádat.. a už se bude stavět za státní prachy další a další bejvák :-/
0/0
6.10.2004 11:55

TakyPavel

Manželé nebo mladí lidé s dítětem
jako kritérium ČSSD pro půjčku vlastně znamenají, že se buď zvýší počet sňatků mezi lidmi, kteří budou i dále žít odděleně, nebo že se zvýší snaha přivést na svět co nejvíce dětí mimo manželství. No, pánbůh pomáhej, tohle dilema spoluvládní KDU -ČSL opravdu nezávidím ....
0/0
6.10.2004 11:09

jarazesokola

socani jsou blazni
Je to opravdu vtipne, kdyz clovek patri mezi ty, kteri se napred snazi zajistit bydleni a pak deti.  Ale v čele s mašinfírou to asi je blbost, ze. Takze at zije nezodpovednost a socialni jistoty. Nicmeme by bylo jednodusi snizit dane a necpat furt nekomu neco do chrtanu.
 
0/0
6.10.2004 10:52

Vařenej Čáp S Mákem

Re: socani jsou blazni
nejdřív ale bude nutné vrátit premiéra "na správnou kolej". :-))) Jako náčelník depa by mohl ale taky nadělat pěknou rotiku, takže nevim, nevim co s ním. Leda....????
Do Bruselu??? Jasně....pošlem ho do bruselu. Už tam budou takový dva. Brusel si za své osudné rozšíření nic jiného nezaslouží.
0/0
6.10.2004 10:57

Cicero

Re: socani jsou blazni
jasně - zítra snížíme daně a pozítří si začneme platit školné, péči u lékaře atd...normální lidi by bez sociálních jistot vůbec nemohli žít. Zaplať panbůh, že zatím můžu dát děcko do školy a jít k doktorovi zadarmo, tak jak by tomu mělo být v každé normální kulturní zemi. Protože až to budu muset platit tak moje děti budou bez vzdělání a já bez lékařské péče, protože na to nebudu mít peníze. A to bude v pořádku?? To je tady ten stát jen pro bohaté??
0/0
6.10.2004 15:19

Vařenej Čáp S Mákem

rovnost, svoboda, bratrství
...si u TV novin někdy připadám jak za francouzský revoluce. :-)
I když kdyby jsme tomu dali rozumnou podobu...
Rovnost daně - svoboda podnikání - a Grossovo bachařský bratrstvo za mříže (pro změnu z druhé strany než, kde se "soudružsky udělali")  :-))))))))))
0/0
6.10.2004 10:52

Cicero

Re: rovnost, svoboda, bratrství
Jaká rovnost daně - šmankote?? To je přece zcela normální, že ty bohatší budou na ty chudší vždycky trochu doplácet. Ale to je normální a přirozená sociální solidarita na kterou musí!! dohlížet stát. Ach jo - až se jednou ocictnete na ulici začnete mluvit jinak. A pokud budete mít to štěstí a nestane se vám to, nesmíte ohrnovat nos na lidma, kteří jsou na tom tak...a je sociální povinnost nás všech postarat se na úrovni státu o všechny. nebudou si žít jako vy, ale nesmí trpět chudobou a nebo bídou. Proboha - je rok 2004, tak se vzpamatujte...   
0/0
6.10.2004 15:26

Daff

Re: Re: rovnost, svoboda, bratrství
To si z nas delas prdel ty blbecku!!! Proc bych ja, ktery travim 10 hodin denne v praci, mel porad dotovat nejaky nemakace, cikany a podobnou verbez!!!! Zajiste jsi sympatizantem komancu nebo socanu, ze???
0/0
6.10.2004 18:33

Cicero

Re: Re: Re: rovnost, svoboda, bratrství
Četl jsi ty důvody sociálních jistot, o kterých mluvím a nebo jen umiíš nadávat. Všichni se dnes tváří hrozně komerčně. Jo - až do okamžiku, než se přestane dařit a zůstanou bez práce. To se dnes může stát každému. Každému!!!! I tobě, kamaráde...Jak ti pak bude, až po tobě budou chtít školné pro děti, bez peněz nebudeš mít doktora a zhebneš apod. ??
0/0
7.10.2004 11:32

Vařenej Čáp S Mákem

SMRT SOCANŮM :-)
Ať zdechnou na plochý nohy ty hajtry socanský. :-)
Loni jsem málem splnil podmínky na hypotéku, chyběl fous a měl jsem to. Letos jsem s příjmy o fous lepší, tak doufám, že fakt, že budu přispívat ještě na nějaké půjčky, na které sám nedosáhnu mě opět nevzdálí od vysněné hypotéky.
Bych se pak dočkal zajímavého paradoxu. Já jako slušně vydělávající člověk bych neměl vlastní bydlení, protože je přede mnou ještě řada chudších a já si přece můžu pomoci sám. To bych si ale taky nemohl, protože někdo musí zaplatit ty půjčky pro "potřebné". Kdo to bude? No středněpříjmový občan, kterému zvýšíme daně (přímé, nepřímé - jak je napadne).
Kill communists. :-)
Ty s růžema mezi ně počítám taky. That's for sure. :-)
0/0
6.10.2004 10:47

Tomas321

Je to kreten!
Takze 300 tis. a zadny doklad o prijmu...no skvele. Jakoupak spcital pan Paroubek p-st navratnosti techto pujcek ooo pardon oni se tim na MMR ani nezabyvaji a taky na co - za 2 roky uz tam nebudou a jejich problem to pak nebude...... Ddyz socka dostane 300 tis. myslite ze je nekdy splati??? to nebudou pujcky, to je rozdavani penez danovych poplatniku....lidi zamyslete se!!! jde to z nasich penez! Kdyby ty penize co jsou v tom fondu radeji pouzili na reformu trhu s byty a deregulaci najemneho - lepe by udelali. Ale socialisti jsou socialisti, resp. spise uz komunisti. Kez by vsichni pochcipali....
 
0/0
6.10.2004 9:28

Daff

Re: Je to kreten!
Souhlas!! V zajmu CR!!
0/0
6.10.2004 18:37

MedaBeda

ponauceni
Takze soudruzi ani hlavou ani rukama. Jasny signal od ČSSD cim to ze mame pracovat. 
0/0
6.10.2004 8:57

mpixel

Prošukat se k novému bytu.
Prošukat se k novému bytu !!!
0/0
6.10.2004 8:46

medouz

cssd
uprimne, po precteni clanku a diskuze k nemu, je mi docela lito, jak se cssd chova, jak vymysli neaplikovatelne napady do realneho zivota, navic se k tomu opet pokousi rozdmychavat ohnicek zavisti, tomu dame, tem pridame, tamtem nic-- jojo, jen jsem zvedav, co si na nas zajimaveho jeste pripravi. nicmene, litost stranou, cssd jsem nikdy nevolil a prisaham, ze nikdy nebudu, pro me je to s komunistama jedna pakaz, uz aby byla od pryc valu.
0/0
5.10.2004 23:50

app

Socanská úvaha
To je opravdu úvaha hodná socanský vymydlenců.
Namrskejte si děti = budeme vás podporovat, vy chudáčci, který nemáte se svýma holomkama kde bydlet.
A ti hlupáčci, který si nejdřív zajistí bydlení, aby si teprv pak pořídili zabezpečené dítě???? No schválně hádejte... NO? NIC?
No jakpak to chodí v makovicích socanů? Chudák je přeci ten, kdo se o sebe nepostará, tak mu budou ti pilněší klopit.
 
XINDL        Z A S R A N E J!!!   
0/0
5.10.2004 23:20

Kenkaku

Re: Socanská úvaha
tak to výborně sedí... každý rozumný člověk si nejdřív pořídí byt a potom dítě... Takže dělám jako debil abych si mohl založit rodinu...a dotoval vypatlance který na to kašlou!!!!
0/0
6.10.2004 7:29

pepta

Re: Re: Socanská úvaha
Problém je v tom, ze kdyby vsichni makali tak dlouho, az usetri na byt bez pomoci pujcky, tak vetsina bude moci mit deti v padesati, a to uz moc nejde...
0/0
6.10.2004 7:48

Pavla

Re: Re: Re: Socanská úvaha
To je pravda, ale je stále hodně těch, kteří nejdříve šetří a zařídí si bydlení a až potom přijdou na řadu děti. Jsem bohužel ten případ. Pokud by socani chtěli opravdu pomoct, neozmezovali by to podmínkou mít děti. Toto by byla první věc, kterou bych od socanů přivítala, ale bohužel zůstave pri starém - zase pro mě nic neudělali ...
0/0
6.10.2004 8:32

souhlasím

Re: Re: Re: Re: Socanská úvaha
za takových podmínek si Paroubek ty peníze, za které stejně nic člověk nepořídí strčit do prdele!!
0/0
6.10.2004 10:03

achill

Re: Socanská úvaha
Jsi zaslepený osel!!! Kdo nechce vidět a rozumět, ten nevidí a nerozumí.
0/0
6.10.2004 9:47

ivo

A co naše Vaše banky???
Nikdo z diskutujících se nezamyslel nad praktickou stránkou půjček. Dvě % úroků je fajn. Půjčky však budou poskytovat naše milé (komerční) banky jistě za lidumilných podmínek. Za uzavření smlouvy tak 10 K, za vedení účtu 0,2 K, za .... Stačí si jen vzpomenout na chování stavebních spořitelen u dalšího dotovaného produktu - staveb. spoření. A proto všechny státní dotace ku hovnu jsou a krmí jen naše kamarády z EU. Jenže která politická strana nám zajistí rozumné hospodaření? (možná až vezmou Turky do EU mohli bychom jejich hospodaření převzít)
 
 
0/0
5.10.2004 23:06

Perník

Re: A co naše Vaše banky???
Ale samozřejmě, že to tak muselo dopadnout. Snad jsi si nemyslel, že by socani dali něco lidem jen tak, že jim je líto, že je o to oškubali. Naopak, bude nutno nabrat nové státní úředníky a pak malá domů za licence bank a provize z poplatků. To už však do kapsy našim milým nedoceněným úředníkům.
0/0
5.10.2004 23:11

celtic

Paroubek
Paroubek je sice vůl, ale s tímto návrhem souhlasím. Novomanželské půjčky bych dával jen manželům a levné půjčky na byt bych také dával jen těm co vychovávají děti. Nejsme tak bohatí, abychom mohli dávat vše všem! Nebo chcete abychom se stále více socialisticky zadlužovali?
0/0
5.10.2004 22:24

Perník

Re: Paroubek
takže půjčky těm, co si naflákají haranty bez uvážení, kde budou spát. To snad ne? Takže ti rozumní, co raději přivedou potomstvo do svého, ostrouhají. To je zase podpora našich plodných nepracujících spoluobčanů?
0/0
5.10.2004 22:49

qoknu

Re: Re: Paroubek
celtik to myslí dobře. Opravdu bych dávala půjčky jen manželům s dětmi. Zbytečně používat ostrá slova /haranti/. Je spousta lidí, kteří nemají na to koupit si byt a bydlí u rodičů.  Při dnešní ceně bytů je to těžké.Co je na tom špatného, že mají třeba jedno či dvě děti? Ne každá žena chce čekat třeba do 30 -35 let na první dítě. Byla bych pro omezit to. Dát opravdu jen sezdaným, kteří pracují.
0/0
6.10.2004 7:14

deformacie

Re: Paroubek
Novomanzelske pozicky su komunisticky vymysel, ktory ozivila dnesna CSSD.Namiesto komplikovanej (pre bandu primitivov) a dochodkovej socialnej reformy hlada populisticke cesty ako nalakat na ucet danovych poplatnikov naivnych volicov. Ak existuje viac danovych sadzieb, ak su ucelove vynimky, ak su regulacie najomneho, vzdy bude existovat velky priestor pre spekulantov, co to budu vyuzivat. 
0/0
5.10.2004 23:09

kakamo

Zaměřme
se prosím pozorně na tohoto člověka....zaměřme se na to jak je vůbec možné aby tohle individum socánské vůbec dostalo šanci realizovat ten svůj kreténismus v praxi!!!! Je tohle sen nebo skutečnost! Neocitli jsme tak nějak všichni v nějakém virtuálním prasečím chlívku plném chrochtajících narůžovělých čuníků jejichž jediným a existenci zachovávajícím bojem je přesvědčit svého možného řezníka (voliče) nezabíjet....nezabíjet!!?? Mám pocit, že asi ocitli!!!! Protože ten čuňta, který se na nás směje z fotečky u článku a kydá ty svoje pí..oviny ...do nebe volající bludy měkého mozku....ten čuňta bojuje o přežití a plný korýtko!!!!! Ale protože se považuji za dobrého řezníka, který ví kdy je třeba píchnout a dát do mrazícího boxu, jsem rozhodnut jasně....VOLÍM ODS a Paroubku ty mi můžeš!!!!  
0/0
5.10.2004 22:24

vilhaus

0/0
5.10.2004 22:04

pravicovy volic

hajzlik
Paroubka som sledoval v dialogu s primatorom (Prahy?)  v nedelu na Prime.Predtym som ho par krat pocul na CT. Mozem povedat, ze takeho arogantneho blba a v takej vysokej funkcii som davno nevidel, minimalne od roku '98.
0/0
5.10.2004 21:28

Domácí kuchta

Re: hajzlik
Taky jsem to sledovala, dívám se celkem pravidelně, ale musela jsem od této debaty odejít. Představa, že takoví to lidé o nás rozhodují mne děsí. Kdybych měla doma takového "člověka", umlátím ho kastrolkama.
0/0
6.10.2004 7:38

Jirka

Zase jenom keci
A nic jineho to snad neni mozný at jdou do háje
0/0
5.10.2004 20:30

zberanek

ČSSD
Je až s podivem, kde bere ČSSD takové „vynikající odborníky“. Už jich je celá řada – Grossem počínaje a Parobkem konče. Jo, už aby byly volby a na tyto „borce“ budeme vzpomínat jen na jako špatný sen.
0/0
5.10.2004 19:40

nebydlící

Půjčky? Deregulace?
K čemu půjčky, když podle socanů máme nedostatek bytů (420/1000 obyvatel)? Sice více bytů v EU má už jen Francie a Německo, jinak jsou všechny země s počtem za námi, ale ČSSD tvrdí, že deregulace ničemu nepomůže, že bytů je prostě málo. Tak co si lidé za tu půjčku budou kupovat, když bytů je málo????
Nejdřív je potřeba postavit statisíce bytů, a až budeme mít jedničku v EU (stačilo by 500/1000, ale lepší bude 1000/1000), pak bude možné deregulovat. Ale to pak manželé budou muset bydlet zvlášť a rozsadit své děti do volných bytů a regulovčíci si budou škubat vlasy z hlavy, protože rázem přijdou o stabilní příjem 15.000,- Kč měsíčně z načerno pronajatého obecního bytu. Nebude možné do něj nikoho sehnat, protože každý bude mít 1 byt pro sebe.
Možná se to pak bude muset všechno zbourat a vrátit do starých dobrých Evropských kolejí, tentokrát už bez nespravedlivé asociální a amorální regulace.
0/0
5.10.2004 19:31

VITA11

Re: Půjčky? Deregulace?
ty už jdi do pldele ty ňoumo s debilnním nickem . Tvoje 100000000x opakovaná debillní názory a nářky jsou khoovnu . Jestli nebydlíš a nejsi regulovčník tak si kup 90m2 bytu v Praze jako já přestaň se tady ventilovat ubožáku.
0/0
5.10.2004 23:20

nebydlící

Regulovaný bytový apartheid
Docela mě baví prezentace tady tohoto pána v televizi, kdy vystupuje jako totální křupan a uráží všechny okolo. Jeho názory jsou v podobném smyslu.
Takže bezdětní, kteří jako na smilování čekají léta na deregulaci, aby si mohli dovolit přiměřené bydlení a mít dítě nic mít nebudou, protože deregulace nebude a půjčku taky nedostanou.
Podmínkou je, dotyčný nesmí vlastnit žádný byt. Ale pokud to bude regulovčík, co již teď bydlí v 4+1 v centru Prahy za 3 tisíce, tak mu dáme ještě půjčku, aby si mohl koupit luxusní barák a obecní byt střelit na černém trhu nebydlícím za 15 tisíc, načež tito mu s přehledem budou umořovat státní půjčku a regulovaná pijavice bude chrochtat blahem!
K čertu se socdemáky a jejich regulovanou spravedlností!!
0/0
5.10.2004 19:00

Zlej

Re: Regulovaný bytový apartheid
pravda pravdoucí
0/0
5.10.2004 19:20

bytové družstvo

Re: Regulovaný bytový apartheid
Radsi se snaž a nepiš sem
0/0
5.10.2004 21:41

Raffael

Milá vládo!
S těmi podmínkami, které navrhuješ si můžeš tu svou půjčku třeba nacpat do špic! Já bych tu tvou "půjčku" vůbec nepotřeboval a mohl bych si dovolit normální úvěr, jen kdybys mě ,vládo, tak nekřesťansky neobírala na daních. Kdybych nemusel financovat všechny ty nemakačenky, které tak štědře podporuješ, tak bych si mohl dovolit i bydlení za SVOJE!!!  
0/0
5.10.2004 18:52

Thyronx

Ano Rafaeli,
Nejriv Vam nasadi neuveritelne dane, pak zvysi DPH o 350%, a pak nasadi firmam takove odvody ze firmy zacnou propoustet.Nemuzou to uzivit. Tahle vlada nejen ze diskriminuje a potlacuje podnikani a motivaci ale jeste je natolik drza ze se tim chlubi. Vsechno co vlada naplanuje a udela - dela vlastne pro svuj konec v pristich volbach. Mam pocit ze lidi po volbach zaslapou CSSD i s Groosem do zeme.
0/0
5.10.2004 20:49

houba_

hezky je to vymysleno
podke predstav paroubka si to teda mladi rozdaji nekde pod mostem, a po narozeni ditete zacnou zadat o pucku na byt.
az jim pujcku priklepnou, tak zjisti, ze 300k stejne nic neporidi a dite budou dal vychovavat pod mostem
zkratka - ti co si zaobstarali rodinu bydlenim a nyni splaceji komecni pujcky maji proste smulu, a ti kteri na to se**rou pujdou s natazenou rukou pro prachy. Uz ta podminka, ze srazka 10k bude jen do 4 deti svedci o tom, pro koho je pujcka urcena
0/0
5.10.2004 18:41

nebydlící

Re: hezky je to vymysleno
Pod mostem snad nebudou muset žít. V Annonci jsou stovky inzerátů, kde regulované nájemní pijavice nabízí obecní byty na pronájem za 15.000 měsíčně.
Jen si ty mladé páry nebudou smět dát jmenovku na zvonek, aby se na to nepřišlo...
0/0
5.10.2004 19:23

houba_

Re: Re: hezky je to vymysleno
jasne,
chtel jsem jen ukazat, ze byti budou zase jen ti, kteri se o sebe staraji sami
0/0
5.10.2004 20:34

bytové družstvo

Re: Re: hezky je to vymysleno
Buď ber za 15000 nebo si kup svůj byt  
0/0
5.10.2004 22:37

Jaroslav

Ale pro členy ČSSD a rudých odborů bude výjimka.
Jako dneska všude.
0/0
5.10.2004 18:28

vykuk

co mám dělat
se svým přijmem 1,5 mil hrubého ročně na půjčku nedosáhnu
0/0
5.10.2004 17:49

vykuk

Re: co mám dělat
ale z daní co ročně zaplatím jich pan Paroubek několik poskytne. To jsou ty výhody sociálně spravedlivého státu.
0/0
5.10.2004 17:51

Si0

Re: Re: co mám dělat
Ještě existuje něco jako solidarita.
0/0
5.10.2004 17:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.