Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Amerika a EU rozpoutaly válku o letadla

Světové obchodní organizaci dorazily na stůl dvě stížnosti. S první přišly ve středu Spojené státy, které obvinily Evropskou unii, že poskytuje dotace výrobci letadel Airbusu. Druhá dorazila krátce nato od Evropské unie. Viní v ní USA, že dotují Boeing.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cmar

EU - USA ???
osobne by som na mieste csa rozhodol pre Airbus .. USa sa moc strka do cudzich zalezitosti .. zakazala predat Věru, by som im to vratil a poslal Boeing domov.. aj s dovetkom.. holt hoši .. Věra :))
0/0
8.10.2004 11:26

jimi

Re: EU - USA ???
jenže koupě boeingů může být součástí dohody o jeho odchodu z AERA, takže uvidíme!
0/0
11.10.2004 15:57

Krakonos CDN

A koho zajimaj vase narky
jak se vam sedi v nepohodlnejch sedackach letadel , mate litat First class jako ja ale na to v tom vytunelovanym krateru vod juden nemate . Meli jste ty vobrezany pejzatce uz davno posilat na prulety kominama jako za Ady v nakym Auschwitz 2 a tyhle pitomy starosti by jste dnes nemeli ...............
0/0
8.10.2004 6:39

Yzzy

Re: A koho zajimaj vase narky
lol ty musis bejt strasne vymazanej.Ty litas first class leda na hajzl,osliku.
0/0
11.10.2004 5:21

Calvin

Nechápu.
Jak může někdo hodnotit pouze Boeing vs. Airbus, aniž by jakkoliv reflektoval na jednotlivé typy letadel. Nové A330/A340 na dálkové trasy jsou rozhodně pohodlnější, tišší a modernější než starší adekvátní B767, který je ale o cca 10 let dříve na trhu. Naopak nový B777 je podstatně lepší v porovnáním se starými Airbusy 310/300 a to nejen v pohodlí, ale také v high-tech vybavení kabiny. Takže komplexně toto nelze zhodnotit, aniž bychom porovnávali jednotlivé adekvátní typy letadel proti sobě. Jinak, pokud toto provedeme, tak zjistíme, že Airbus má v současnosti širší a úplnější nabídku letadel a Boeing v podstatě nabízí pouze 737NG, 777 a  trochu přestárlé Jumbo 747.  
0/0
7.10.2004 22:44

radek

mám dotaz
chci být tak svůdný jako pan exprezident havel ... co mám pro to udělat?
0/0
7.10.2004 20:34

dj

Re: mám dotaz
zkrať si gatě :-)
0/0
8.10.2004 0:30

carlo111

Boeing vede
Litam jak Boeingy tak i Airbusy. Musim rict, ze Boeing je o dost tissi a i o neco pohodlnejsi.
0/0
7.10.2004 18:31

DaD

Re: Boeing vede
Letel's nekdy 737-ckou?? Kdyz to porovnas s A310 je to nebe a dudy. Merim dva metry a pro me je Boeing utrpenim. 747 to same, 757 jakbysmet, zlaty Airbus. Mozna verze 777 jsou lepsi, ale ty jeste nejsou tak bezne....
0/0
7.10.2004 18:54

x

Re: Boeing vede
Souhlasim, ze Boeing je tissi, ale rozhodne ne pohodlnejsi. Hlavne na lidi vyssich postav Boeing rozhodne nemysli ... :(
0/0
7.10.2004 19:54

Znalec:)

Re: Boeing vede
Trochu neco vim o poslednim technickem vyvoji dopravnich letadel a v soucasnosti ma jednoznacne navrch Airbus. Kolik si letecka spol. necha namontovat sedacek a jake kvality je vec uplne jina:)
0/0
7.10.2004 19:54

American z Vysocan

Re: Re: Boeing vede
To mas (te) uplnou pravdu. Podivejte se na www.seatguru.com Dle meho nazoru je nejpohodlnejsi Airbus A340
0/0
7.10.2004 22:42

lomax

Houno
Ať jde ten dementní B**sh do p**dele a strčí si tam hamburgera i s Boeingem
0/0
7.10.2004 17:10

Blade Runner

Re: Houno
Hamburgr se mu tam možná vejde, ale taková 747 v zadku, no teda!
0/0
7.10.2004 18:56

American z Vysocan

Re: Houno
Jo. On je tak hloupej, ze to udela kdyz mu to Cheney rekne.
0/0
7.10.2004 22:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.