Diskuze
Stavbaři dokončili železniční koridor Děčín-Břeclav
Děkujeme za pochopení.
Beran
každá liška svoji oháňku chválí....
Parametry "Koridoru" to v úsecích má daleko za sebou. Do železniční stanice Brno přijedete od Břeclavi 160km/hod. a brzdíte na 40 km/hod. a přišouráte se do stanice. Z Brna jedete na Blansko 70km/hod. Chtělo by to se přestat přetvařovat a makat pořádně, zkrátka managment nechat vrátit výplaty. Udělaly se úseky železniční trati a železniční stanice (ty největší) se nedělaly. Kdy bude Brno, Praha? Politická tlachání a skutky jsou v ..... Jen se za provozu mění podmínky hry a to je nepřípustné. Kde je to"Pendolíno"? Proč nejezdí (nesmí) a kolik je tam utopených peněz. Vždyť se mělo dělat taky (část) v Praze. Vždyť Pendolíno jezdí v Finsku, Švýcarsku,Portugalsku, Itálii. Ale nemůžeme jezdit v Ferari po polních cestách a je jen dobře, že Drážní úřad hlídá bezpečnost cestujících. Kdyby ne, tak by to vypadalo jak na silnicích. Kolik "rádoby odborníků" teď je u lizu.... Bohužel na pořádný koridor nemáme a s tím se musíme smířit. Ale za rozumnou cenu můžeme si část postavit - ale musí se s pravdou ven - bude to stát víc. Většina trati je na místě, kde ji budoval Franc-Josef, teď se jen "revitalizovala".Bajeasar
Konečně rozumně utracené peníze...
..například ve srovnání s D47 (dokáže někdo vůbec říct odkud kam ta dálnice vede?)Johnny
Logika rekonstrukce
Dokáže někdo říct, jakou logiku vlastně má rekonstrukce koridorů? Jde o to, že u Ústí nad Orlicí se trať nemění: jsou tam prudké zatáčky a v nich se jezdí jen 70 - 80 km/h (i když velká část tohoto úseku je opravami ještě nedotčena). Přitom po této trati jezdí mezinárodní vlaky EC a IC mezi Německem, Rakouskem a Maďarskem. Kdežto na "vedlejší" části koridoru u Zábřehu se v kopcích trať narovnává, jsou tam vyraženy už 2 nové tunely a další se kopou. Takže chceme snad psychicky terorizovat Němce pomalou jízdou ve vlaku, který může jet rychle a naopak těšit Čecha, který jede do Ostravy v 30 let starém vagónu, myšlenkou, že až dráhy za 20 let možná nakoupí nové vlaky, bude si moct užívat rychlosti 160 km/h????Honza
Re: Logika rekonstrukce
AB
HA ha, ak kcemu to je?
To je velmi pekne ze je postaveny koridor, ale kde je ten vlak k tomu koridoru to uz se v tomhle clanku nepise. O tom by mel autor napsat a nechvalit zde loby za x miliard. Zkuste se zeptat na vlakovou soupravu z italie ktera mela jezdit. To bude nasi republiku stat take peknych par milionu za popotahovani po soudech.R.Pavelka
Opravdu dokončili???!!
Je zajímavé, že když se koridor dokončil, že se ještě musí doupravovat železniční uzly. To teda není dokončen!!!!Jurečka
Vyhozené peníze
Vyjádření ČD nerozumím a proinvestované miliardy považuju za vyhozené oknem. Před nedávnem jsem četl člának v MF Dnes o starých jízdních řádech. Tak tedy, za první republiky trvala cesta vlakem z Prahy do Ostravy cca 5 hodin parní lokomotivou. Tak tomu bylo po celou dobu a bude i nadále, jen s tím rozdílem, že se bude jezdit po "koridoru" který stál desítky miliard. Stálo by zato najít původce této investiční akce a udělit mu cenu. Nechápu jak mohli takouvou investici schválit. Pozitivní efekty mi nějak unikají. Napadají mě jen samé negativní,: neustálá spoždění způsobená výstavbou koridorů, výsledná časová úspora doby cestování žádná, jezdit se bude stejnými vagony, nová pendolina nasadí jen na mezinárodní spoje pro cizince a zaměstnance CD (pozn. ti jezdi zdarma), vyhozené peníze které by se daly použít efektivněji a hospodárněji. A nakonec dojde-li výsledkem výstavby koridorů přece jen o zkrácení jízdní doby v řadu minut, bude každá ušerřená minuta opravdu drahá!Testosteron
Hmmm, uměj se pochválit
Je dobré, že se opravuje a rekonstruuje, jezdí to fakt pohodlněji, rychleji, ale taky by měli dodat cosi o rozkradených miliardách, také o nedodělaných uzlech a nádražích, menším počtu vozů, než se počítalo, takže také o větších intervalech nebo o tom, že pokud tam budou jezdit staré vozy, tak stejně musí jet pomalu. No ale Deo gratias i za tohle. Dráha stejně jednou vyhraje, protože má logiku z ekologického i ekonomického hlediska. až se ovšem zbaví zlodějů a začne se chovat normálně a pokorně. Jako starý vandrák miluju malé tratě a lokálky - a tady vidím, že se věci spíš blíží k průseru. A to je veliká škoda. A protože dojíždím denně do Prahy příměstskou dopravou, tak vidím i ten bordel tam. Takže bych zase tak moc práporama nemával, být odpovědným činovníkem drah. My, běžní jezdiči, z koridorů máme houby, akorát když se občas svezem, tak přes ty bariéry nic nevidíme. Huh. ...Johnny
Dokončený koridor?
Autorovi článku doporučuji, jet se projet vlakem po této trati a teprve potom něco psát. Takto si děláte jen ostudu. Například mezi Chocní a Ústím nad Orlicí není s výjímkou jednoho krátkého úseku zrekonstruováno skoro nic a na mnoha místech se ještě ani nezačalo kopat. To je dokončený koridor????Ventil
Re: Dokončený koridor?
Hm, to je ale odbočná větev II. koridoru, rozumbrado. První jde z České Třebové dolů. Doporučuji teprve po prostudování mapy něco psát a nedělat si jen ostudu.Dušek
Koridor
Je to pěkná sviňárna,vyhozené prachy za koridor,na kterém se nemůže jezdit rychle a je nekvalitní.To jsme se zase předvedli.Někdo se napakoval a vlaky budou jezdit jako doposud-tedy hrozněJohnny
Re: Koridor
Souhlasím, že na mnoha úsecích je rekostrukce nesmyslná: oblouky na trati zůstaly stejné a jezdí se proto i stejnou rychlostí jako dřív. Ale na rovných úsecích je problém taky v kvalitě vagónů: při rychlosti kolem 120 km/h házejí tak, že jen čekáte, kdy vyletí z kolejí. Takže to asi chtělo, spolu s rekonstrukcí inovovat i vlaky....zeměměřič
Bohumín
A odkdy je Bohumín na cestě z Břeclavi do Děčína. Bohumín je na II. koridoruZa vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...
Dobré zprávy ze Španělska. Olivy se dočkaly vláhy, olej by mohl zlevnit
Sucho a neúroda vyhnaly loni ceny olivového oleje na rekordní úrovně. Ve Španělsku, které je jeho...
Česko díky členství v EU zbohatlo. Poláci z něj ale vytěžili víc, říká analýza
Za dvacet let od vstupu Česka do EU se podařilo zvýšit životní úroveň vyjádřenou v HDP na obyvatele...
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!