Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tvrdík: Airbus byl prostě výhodnější

České aerolinie si po řadě let, jež strávily se stroji Boeing, vybraly letadla od Airbusu. Podle prezidenta ČSA Jaroslava Tvrdíka byla evropská firma prostě výhodnější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Deny

Diky
Zaplatpanbuh za to,ze penize zustaly v Evrope,ktera se z nich muze rozvijet a jejiz dotace z dani cerpame i my .To bychom si pomohli utapet miliardy u svetovych parazitu za oceanem.
0/0
21.10.2004 20:48

uran235

??
Co muze trafikant Tvrdik vedet o letadlech?
0/0
21.10.2004 9:44

Airman

Re: ??
O letadlech nemusí vědět vůbec nic. Od toho jsou mechanici a piloti.
0/0
21.10.2004 13:26

Jarek

Je to stejně
jenom truc za AERO a nepovedený vstup Boeningu do českých letadel.Jinak zase vyhozené prachy,které jsou potřeba především v jiných odvětvích hospodářství
0/0
21.10.2004 8:05

briza

Re: Je to stejně
To jako, ze by CSA mely sve vlastni prachy investovat do "jineho odvetvi hspodarstvi" kdyz podnikaji (a celkem uspesne) v letecke doprave? Koukam, ze duch Statni planovaci komise jeste zije. :-)))
0/0
21.10.2004 11:08

Ekonom

Výhodnější,jak to myslel konkrétně
Asi jak pro koho,Tvrdej(mysleno inteligencí) dostal patrně slušnou provizi z uskutečněného kšeftu a teď by mohl dostat zase novou trfiku
0/0
21.10.2004 8:03

Airman

Re: Výhodnější,jak to myslel konkrétně
Jasně. A sním celá výběrová komise, celé představenstvo a celá dozorčí rada. Airbus totiž vyhrál jednomyslně. Škoda, že ty kluci americký také někoho nepodmázli. Jednoznačně tady vyhrál lepší.
0/0
21.10.2004 13:20

realista

Jen tak naokraj....
jak to vypadá 600milionů zisku bude v aerolinkách na konci roku. Ale takový zisk byl již za minulého ředitele v průběhu roku před Tvrdíkovým nástupem do trafiky. Takže, neklesl on nám vlastně za jeho šéfování zisk?
Co se týká vyšachování Boeningu z obchodu tak souhlas. Za to jak vedl Aero a ještě nestydatě chtěl miliardu odchodného si nic jiného nezaslouží. Přišel o zakázku za dvacet miliard na stíhačky, přišel o zakázku za dalších dvacet miliard na dopravní letadla . Dobře mu tak. Partnerství musí být oboustranně výhodné. Smlouva na vrtulníky Sikorsky už je přepracována tak, aby byla zisková, vše se obrací k lepšímu.
0/0
21.10.2004 6:34

Airman

Re: Jen tak naokraj....
Ano v průběhu roku ten zisk možná byl. Ale pak jej zase minulé vedení dokázalo vytunelovat. Jestliže připočteme k těm 600 miliónům neplánovanou ztrátu 800 miliónů, která vznikné vzrůstající cenou paliva a dále pořízení dalších deseti letadel (na leasing), tak je to hodně slušný hospodářský výsledek.
0/0
21.10.2004 13:24

Thyronx

Tvrdik zni fundovane.
Zda se ze Tvrdik se zabydlel a vi o cem mluvi. V kratkodobem vyhledu je Airbus lepsi pro ekonomicke cestovani (bez pohodli). Vyhledove Being prijde s B7E7 ktery uz ma svou podobu a fotky lze nalezt na webu. Bude to prave atraktivni velikost ( a hlavne vnitrni i vnejsi design) pro stredni lety.Nepobere tolika cestujicich ale bude zaruceno pohodli. O obrim Arbusu ktery ma za par let prijit a o kterem se hloupe psalo ze bude mit telocvicnu,bar a pod....bych jen zminil, ze to budeopravdu obri letadlo, ale ze sedacky budou zaplnovat kazde volne mistecko protoze $$$$ jsou $$$$ v teto dobe drahe ropy. Ostatne evropske aerolinky ( snad s vyjimkou KLM protoze jede v zavesu s Northwestem) jsou pro transatlanticke lety neatraktivni z duvodu ceny letenek. NWA (KLM) nabizi letenky za ceny kterym treba Lufthansa nemuze konkurovat. A pri evropskem zdaneni vseho zrejme jejich cena jeste hodne vzroste. Priplatky k letenkam opravdu nemohou nahradit vyssi cenu paliva.Ta je dnes temer dvojnasobna a tedy Aerolinky maji podstatne nizsi zisk. CSA neni ovsem take lacina jak by se nekdo mylne domnival. Moje nejoblibenejsi transatlanticka spolecnost je tradicne Northwest.
0/0
21.10.2004 4:13

briza

Re: Tvrdik zni fundovane.
Jen k tomu pohodli. Pohodli je dano do znacne miry tim jak kvalitni sedacky si ta, ktera aerolinka objedna a kolik jich necha (s jakou rozteci) do letadla namontovat. Mimochodem, Airbus tu rukavici hozenou Boeingem v podobe 7E7 mozna zvedne. Uvazuje se o vyvoji A350 ktery by mel byt primym konkurentem 7E7. Rozhodnuti ma padnout na prelomu roku.
0/0
21.10.2004 11:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.