Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nová pravidla vyostří boj autosalonů a servisů

Od příštího týdne začínají v Česku platit nová pravidla Evropské unie pro prodej a servis aut. Měla by přinést ostřejší boj o zákazníka a teoreticky i nižší ceny a lepší služby. Automobilky a dovozci museli sepsat se svými prodejci nové smlouvy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fitipaldi

trochu oleje do ohně
V rodině máme SEAT TOLEDO-koncepčně dobré auto. Párkrát jsem s tím zajel do značkového servisu do Průhonic. Co tam mě předvedli, je zážitek na celý život. Cenová politika obecně u SEAT/VW je natolik dementní, že to může vést tak akorát k záhubě. Dám příklad brzdový váleček běžně v prodeji se dá koupit za ~200,-  u SEATu to samé t.z.v. značkové prodávají ~ 1800 t.j. 9x tolik. Svíčky BOSCH u SEATu prodávali za 250/kus, přímo u BOSCH za 150/kus. Z toho plyne, že jejich chování/myšlení z ekonomického hlediska je zcela dementní. Obecně lze říci, že politice VW už teče pořádně do bot-VYSOKÉ CENY za neodpovídající kvalitu a vypadá to, že to tu Asiati(pokud se něco nezmění k lepšímu) převálcují. Já sám jsem už přesedlal na TOYOTU.
0/0
2.11.2004 13:29

Fréderic

Re: trochu oleje do ohně
Máte pravdu, taky mám Toledo II, 1.8 20 VT, zatím 50tkm. Dobrý auto (jižanskej šmrnc, německá technika a můj kus vyrobenej v Bruselu) a za ty peníze velmi slušná výbava. Ale - cena servisních prací skoro jako u BMW, značkové součástky k motoru (z nichž některé jsou shodné s Octavií) i 3x dražší než u Škodovky - a že ani tam to není nejlevnější, blbá výměna oleje a filtru za 2. 000 atd. S autem spokojenost, ale to kolem toho... Jestli tak bude VW postupovat dál,  bude je za chvilku kupovat opravdu jenom skalní fanda.
0/0
4.11.2004 11:12

Plachow

Sci-Fi
Eh? To byla úvodní epizoda nějakého sci-fi seriálu? :-)
0/0
30.10.2004 8:21

Plachow

Re: Sci-Fi
Pardon, toto měla být reakce na ( Thyronx , 30.10.2004 03:52 )
0/0
30.10.2004 8:22

Roumen

Re: Re: Sci-Fi
Proc sci-fi? Takhle to funguje normalne. Prijdes, vyberes, bud maji presne tu barvu/vybavu (nepravdepodobny) nebo to objednaji. Pujcku nebo leasing ti dojednaji, stejne jako SPZ a pojisteni. Cena je katalogova. Zaruka se lisi podle vyrobce a podle toho na co...obvykle je 1-3 roky, ale napriklad na karoserii byva 10 let...
0/0
31.10.2004 8:11

alfabet

Neoriginální náhradní díly
Tvůrci direktivy EU by se měli poučit v ČR, kde "zfládrovaných" aut jezdí tisíce, policie to toleruje a vede to jen k nebezpečnému stavu těchto vozidel a katastrofálním důsledkům při haváriích.
0/0
30.10.2004 8:20

Driver

Re: Neoriginální náhradní díly
No proc asi chteji aka (AAA) prodavat nova auta???? Pak si koupite "zbrusu" novou Octavku, ale motor bude z bouracky na D1. Jsou to holt kouzelnici!
0/0
30.10.2004 10:09

jeen

Re: Re: Neoriginální náhradní díly
S autobazarem AAA má můj příbuzný "nezapomenutelné" zážitky. Pokud zavedou podobné manýry i do prodeje nových aut, potěš nás volná ruka trhu.
0/0
30.10.2004 10:16

TARET

Re: Re: Re: Neoriginální náhradní díly
NO ŽE VŽDYCKY JEN PŘÍBUZNÍ
0/0
30.10.2004 14:38

BIOS

Re: Re: Re: Re: Neoriginální náhradní díly
Tohle sice není od mýho příbuznýho, ale zato jen ten text hodně poučnej.
0/0
30.10.2004 23:11

svobodny clovek

Re: Re: Re: Re: Re: Neoriginální náhradní díly
Bezni, jednodussi lide dost daji na to co jim doporuci Jagr nebo Gott. No a ti si za to radi nechaji zaplatit od AAA, aniz by si zjistili co je to za podvodniky. A o tom ten cely podvod je.
0/0
31.10.2004 15:39

jarno

Re: Re: Re: Re: Re: Neoriginální náhradní díly
super clanek- ten jejich jakoby leasing to je normalni nelegalni okradani je smutny ze to spousta lidi vi ale zisky  acek odpovidaj tomu ze ne vsichni to chapou. ! uz pri pohledu do inzerce clovek vidi klamavou reklamu kdyz nabizi vozy jiz od .... a samozdrejme tam zadny takovy model za uvedenou nesmyslne nizkou cenu nemaj ale ucel to splni a cloveka to k nim pritahne a tam jim strci za ty prachy autak o tri roky starsi !!!  a nejlepsi jejich forek je  vykup , jednou jsem vydel starsiho pana spis dedu s jeho pani jak privezly na vykup facko jasne neznaly pomeru deda rekl tak teda tech 65 tisic jak jsme se domluvily po telefonu hmm zamumlal poskok od acek hned prijdu . dedovi rekl petatricet a to jeste mozna deda zbelal ale na prijezd sanitky uz jsem necekal! takze kdyby acka zmizely z povrchu zemskyho ja pro ne plakat nebudu ! ! !
 
 
0/0
31.10.2004 22:00

Roumen

Re: Re: Re: Re: Neoriginální náhradní díly
Tchyne u nich pred rokem kupovala oktavku. Do dneska nema radio (ktery ji slibili zabudovat) a co to auto vyvadi za skopiciny...jako bez dalkace k centralu se clovek obejde, cert to vem, ze mesic po prodeji prestal chodit, ale kdyz ji to startuje az pri patym pokusu a cestou domu ji to pred mesicem celou dobu samo kroutilo do max otacek, tak to uz je mimo normal... Musi s tim do servisu co dva mesice. Je to horsi nez 20 let stary auto.
0/0
31.10.2004 8:16

Napálenej

Re: Re: Re: Re: Re: Neoriginální náhradní díly
Typická kvalita Ochcávek, bez ohledu, kde je koupíš. ŠKODA SIMPLY NEVER!!!
0/0
31.10.2004 10:15

Roumen

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neoriginální náhradní díly
Zevseobecnujes spatnym smerem....typicka kvalita AAA...
0/0
31.10.2004 11:26

svobodny clovek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neoriginální náhradní díly
SKODA SIMLY CLEVER. Koupil jsem si novou Octavii a jsem nadmiru spokojen. Absolutni spolehlivost. SKODA NAVZDY
0/0
31.10.2004 15:24

Daňový soumar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neoriginální náhradní díly
Prodávám Ochcávku a absolutní nespokojenost. Větší šrot jsem v životě neměl a už ani mít nebudu. To už totiž není možný! ŠKODA SIMPLY NEVER!!!
0/0
1.11.2004 10:53

proc

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neoriginální náhradní díly
Nerikej ze si koupil novou
0/0
1.11.2004 14:17

X

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neoriginální náhradní díly
HELE KáMO, TU TVOJI OKTáVKU TU PRODáVáš Už ASI 2 ROKY
0/0
3.11.2004 8:19

vole

Re: Re: Re: Re: Neoriginální náhradní díly
zalez ty propagandisto Áčkařskej
0/0
31.10.2004 18:28

Geddy

Re: Re: Re: Neoriginální náhradní díly
Kdo si koupí v "áčkách"byť jen starou dřevěnou kolobrndu,má počítat s tím,že jí bude mít s červotočem.Jsou to pěkní švindlíři-kámoš nevěřil-nechal se obalamutit super cenou a než dojel domů-šoupal nohy o silnici,páč se mu propadla podlaha-při okamžité reklamaci se mu vysmáli.
0/0
31.10.2004 15:08

Thyronx

autoprodejny
Kdyz jednou za 3 roky jdu kupovat nove auto... (vzdy Ford)... je to zcela jednoduche. Vim co presne chci jake barve a vybave a pribliznou cenu. Kdyz vuz v uvedene vybave a barve neni v prodejne, prodejna mi ho sezene rekneme behem tydne. Chci predem vedet cenu. Prodavac mi ukaze v papirech za jakou cenu prodejna nakoupila vuz u vyrobce, a prirazku mu odsouhlasim nebo jdu jinam. Samozrejme na modely ktere se vyrabeji vice let a nejsou to novinky pozaduji urokovou sazbu na pujcku 0 procent na 3-5 let podle moznosti prodejny. Vuz cisty a s plnou nadrzi ocekavam druhy den po podepsani papiru.V te dobe uz vim mesicni splatky a na voze mam uz namontovanou novou nebo moji starou SPZetku. Zaruka od predniho po zadni naraznik na COKOLIV je 3 roky nebo 50,000km. Zadne jednani s Bankou,vyrizovani pujcky a pod. Zpravidla chci pujcku primo od Forda a i kdyby ne, prodejna pujcku u jine Banky vyridi sama. Ona ta prodejna totiz CHCE prodavat. Staci zpravidla kdyz e prokazi kreditni kartou a prod
0/0
30.10.2004 3:52

ppetr

Re: autoprodejny
tady uz to melo byt davno,jenze EU je ve vsech vecech pozadu !!!!!!
a nejhorsi je to s danema.ten socialni system tu EVROPU jednou doslova a dopismene ZABIJE
0/0
30.10.2004 6:48

jedno

Re: autoprodejny
HA HA HA, pujcka na 0 procent, a lidi v bance jsou placeni z té nuly, že jo ? NAIVKO
0/0
31.10.2004 14:33

Palmexman

Re: Re: autoprodejny
Prosím tě - to nevíš, že Thyronx všechny své příspěky ( v USA je všechno nej, my tady jsme banda pitomců) píše zpoza zdí bohnického sanatoria?
0/0
31.10.2004 14:58

Your Daddy

Re: Re: autoprodejny
Thyronx je mozna lehce afektovany, faktem ale je jsou ve Statech pomerne rozsirene 0% pujcky na auta. jde ovsem o to, ze kdyz auto zaplatis cash tak dostanes slevu. Takze je to jen marketingovej tah na kterej Thyronx a tisice americanu skoci.
0/0
31.10.2004 17:01

BIOS

Re: Re: Re: autoprodejny
Přesně tak. V USA člověk dostane půjčku s 0% navýšením na kde co, nejen na auta, ale pokud kupující zaplatí cash (tedy myšleno kartou, ne balíkem bankovek), tak dostane slevu.
0/0
31.10.2004 17:44

vita

Re: autoprodejny
a potom ses probudil
0/0
31.10.2004 18:15

Mirek

Re: autoprodejny
Ty  jsi  dobrej  debil. Starou  SPZ  namontovat  na  nový  auto  ? Kterej  dealer  Ti  ukázal  nákupní  fakturu ? Byla  to  opravdu  nákupní  faktura  ?  Tobě  se  asi něco  zdálo !
0/0
31.10.2004 19:52

Your Daddy

Re: Re: autoprodejny
Debil mozna je, ale "license plate" opravdu v US zustava s majitelem (muzes ji mit samozrejme i customizovanou dle prani).
0/0
31.10.2004 19:56

Mirek

Re: Re: Re: autoprodejny
V  Rakousku  mám  pocit  má  každý  svou  značku.  Jestli  je  debil  z  USA, tak  ať  tady  nemachruje,  jak  by  to  provedl  v  Čechách.  Je  totálně  mimo  mísu. O  tom  jak  to  chodí  v  jůesej já  vím  prd a  on  zase  ví  prd  jak  to  chodí  v  Česku.
0/0
31.10.2004 21:36

2good4u

Re: autoprodejny
Tak takovejm jako THYRONX jsme rikali "lay-down" kdyz jsem prodaval auta pro MMSA (Mitsubishi Motor Sales of America). A urcite jsme je zboznovali. To jsou jisty prachy a daji se jednoduseji tzv "rip-off" cili se na nich da udelat nejlepsi vejvar  Jen tak dale, ani se nedivim ze ti hosi u Forda ho miluji  To co tady placa je absolutni nesmysl. "Invoice price" je ten nejlepsi marketingovy tah jakej ve statech v automobilovym prumyslu zatim vymysleli.  THYRONX, THYRONX tak ted jsi tomu dal ranu a oni ti to tady v Cesku
0/0
1.11.2004 12:29

2good4u

Re: Re: autoprodejny
v Cesku zerou
0/0
1.11.2004 12:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.