Diskuze

Nová pravidla vyostří boj autosalonů a servisů

Od příštího týdne začínají v Česku platit nová pravidla Evropské unie pro prodej a servis aut. Měla by přinést ostřejší boj o zákazníka a teoreticky i nižší ceny a lepší služby. Automobilky a dovozci museli sepsat se svými prodejci nové smlouvy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fitipaldi

2. 11. 2004 13:29
trochu oleje do ohně
V rodině máme SEAT TOLEDO-koncepčně dobré auto. Párkrát jsem s tím zajel do značkového servisu do Průhonic. Co tam mě předvedli, je zážitek na celý život. Cenová politika obecně u SEAT/VW je natolik dementní, že to může vést tak akorát k záhubě. Dám příklad brzdový váleček běžně v prodeji se dá koupit za ~200,-  u SEATu to samé t.z.v. značkové prodávají ~ 1800 t.j. 9x tolik. Svíčky BOSCH u SEATu prodávali za 250/kus, přímo u BOSCH za 150/kus. Z toho plyne, že jejich chování/myšlení z ekonomického hlediska je zcela dementní. Obecně lze říci, že politice VW už teče pořádně do bot-VYSOKÉ CENY za neodpovídající kvalitu a vypadá to, že to tu Asiati(pokud se něco nezmění k lepšímu) převálcují. Já sám jsem už přesedlal na TOYOTU.
0 0
možnosti

Fréderic

4. 11. 2004 11:12
Re: trochu oleje do ohně
Máte pravdu, taky mám Toledo II, 1.8 20 VT, zatím 50tkm. Dobrý auto (jižanskej šmrnc, německá technika a můj kus vyrobenej v Bruselu) a za ty peníze velmi slušná výbava. Ale - cena servisních prací skoro jako u BMW, značkové součástky k motoru (z nichž některé jsou shodné s Octavií) i 3x dražší než u Škodovky - a že ani tam to není nejlevnější, blbá výměna oleje a filtru za 2. 000 atd. S autem spokojenost, ale to kolem toho... Jestli tak bude VW postupovat dál,  bude je za chvilku kupovat opravdu jenom skalní fanda.
0 0
možnosti

Plachow

30. 10. 2004 8:21
Sci-Fi
Eh? To byla úvodní epizoda nějakého sci-fi seriálu? :-)
0 0
možnosti

Plachow

30. 10. 2004 8:22
Re: Sci-Fi
Pardon, toto měla být reakce na ( Thyronx , 30.10.2004 03:52 )
0 0
možnosti

alfabet

30. 10. 2004 8:20
Neoriginální náhradní díly
Tvůrci direktivy EU by se měli poučit v ČR, kde "zfládrovaných" aut jezdí tisíce, policie to toleruje a vede to jen k nebezpečnému stavu těchto vozidel a katastrofálním důsledkům při haváriích.
0 0
možnosti

Thyronx

30. 10. 2004 3:52
autoprodejny
Kdyz jednou za 3 roky jdu kupovat nove auto... (vzdy Ford)... je to zcela jednoduche. Vim co presne chci jake barve a vybave a pribliznou cenu. Kdyz vuz v uvedene vybave a barve neni v prodejne, prodejna mi ho sezene rekneme behem tydne. Chci predem vedet cenu. Prodavac mi ukaze v papirech za jakou cenu prodejna nakoupila vuz u vyrobce, a prirazku mu odsouhlasim nebo jdu jinam. Samozrejme na modely ktere se vyrabeji vice let a nejsou to novinky pozaduji urokovou sazbu na pujcku 0 procent na 3-5 let podle moznosti prodejny. Vuz cisty a s plnou nadrzi ocekavam druhy den po podepsani papiru.V te dobe uz vim mesicni splatky a na voze mam uz namontovanou novou nebo moji starou SPZetku. Zaruka od predniho po zadni naraznik na COKOLIV je 3 roky nebo 50,000km. Zadne jednani s Bankou,vyrizovani pujcky a pod. Zpravidla chci pujcku primo od Forda a i kdyby ne, prodejna pujcku u jine Banky vyridi sama. Ona ta prodejna totiz CHCE prodavat. Staci zpravidla kdyz e prokazi kreditni kartou a prod
0 0
možnosti