Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Telecom dostal pokutu za monopol u ADSL

Antimonopolní úřad potrestal Český Telecom za omezování konkurence u rychlého připojení k internetu přes ADSL. Podle pravomocného verdiktu musí Telecom zaplatit 23 milionů korun. Firma od února 2002 do ledna 2003 znemožňovala konkurenci vstoupit na trh.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jarmila

Pokuta?
Vydělám 50, pokuta je 23, odhaduju, že vejvar je 27.  To se snad vyplatí, ne?
0/0
4.11.2004 23:31

joska

co takhle ty prachy vratit?
Jediny, co mi u toho pripada zajimavy, ze vlastne stat da pokutu podniku, ktery z vetsiny vlastni stat. asi jako kdyz si nakradu do jedny kapsy prachy, a pak, aby to bylo fer, si povine cast penez prendam do druhy kapsy. Nemel by radeji prikazat Telekomu, aby uzivatelum, kteri po tu dobu platily za adsl vratil rozdil? Vlastne by to nebylo tak technicky nemozne. (a bylo by to o par procent spravedlivejsi)
0/0
4.11.2004 13:26

tom

a vubec
Problem jsou spise ceny, nez FUP, nebo datove limity. Sice zacinaji na 500 bez DPH, ale za pomerne omezenou verzi. No a kdo nechce agregaci..lepe receno chce malo, tak muze pres Telenor sit s agregaci 1:4, ovsem za peknej balik. A ceny jsouz ase problem nizkych platu u nas. Taky si muzu stezovat, ze obyc fabka stoji 300 000 kdyz je prumernej plat 17000:( 
0/0
4.11.2004 13:21

Anticrha

co tu nadáváte?
vždyť náš milovaný, vynikající laciný poskytovatel světového připojení Teleklam nikdy, stejně jako Staník Grossů nelže. A myslí to poctivě. Pravda jeho "neomezený internet" je tak trochu omezený - tj. v rychlosti a datech, ale v zásadě je neomezený, jak by hlásilo Radio Jerevan. Zrušení monopolu na vás, zloději. A pamatujete někdo tady, jak mlufka této organizace odpovídal v onlinu? To byla soda, Goebbels by zblednul závistí a kníže Potěmkin by se nachal inspirovat, stejně jako Dr. Chocholoušek.
0/0
4.11.2004 13:15

cruiser

Re: co tu nadáváte?
A kdopak nám ten monopol zařídil?. Byl to pan Dyba v roce 94 ministr průmyslu který s úsměvem pravil , že takový to monopol je jediná možnost jak rychle zvýšit telefonizaci republiky!! A jeho šéf Klaus mu velmi přitakával , neboť to byl jeho nejoblíbenější ministr - uměl hrát tenis.
0/0
4.11.2004 13:28

gagaryn

Re: Re: co tu nadáváte?
kvůli tenisu teď nemáme neomezený internet
0/0
4.11.2004 13:41

Kladivo na socany

Re: Re: co tu nadáváte?
samozřejmě, může za to Klaus, Železný a popeláři.
0/0
4.11.2004 15:41

Karber

Re: Re: Re: co tu nadáváte?
A taky debil s nickem Kladivo na socany, kterej ty prvně jmenované dva gaunery a jejich nohsledy pödporuje.
0/0
4.11.2004 16:25

Kladivo na socany

Re: Re: Re: Re: co tu nadáváte?
volič socanů s dírou na zadku, IQ invalidní slepice a charakteru poslance Kořistky mě opravdu, ale opravdu nemůže urazit.
0/0
4.11.2004 16:44

Michal

Re: co tu nadáváte?
Pan zákazník již pochopil co je Fair User Policy , částečně , ale neví že to používají všichni operátoři jak už je zmiňováno v této diskuzi. Omezený je nejenom internet.
0/0
4.11.2004 14:39

jarin333

Re: Re: co tu nadáváte?
Contactel žádnou FUP nemá, ty chytráku!!!
0/0
4.11.2004 17:14

dan_do

???
Od koho :-D od pokutu :-D
0/0
4.11.2004 12:03

Tomáš Marný

Re: ???
Na to oni neregálujou, do diskuse je nutno napsat třeba "cikán", nejlépe ještě "špinavej", cenzor je to cobydup a třeba se toho všimne :-D.
0/0
4.11.2004 12:31

Raul

Opravte si nadpis!!!
Od? Od antimonopolního úřadu vám asi vypadlo z nadpisu, že?
0/0
4.11.2004 11:39

Zlej

to je organizace tenhle
Zm...docom. Zloději, podvodníci nic víc. Ale nejhorší je, že normální člověk nemá možnost jít na net za slušný prachy. Když jsem to zkoušel u slavný UPC, jeho "čelo" je prej u nás nedostupný. A to jsem z Prahy, dva roky u nás permanentně visí reklama na UPC a jeho produkty, včetně netu, samozřejmě, nesčíslněkrát tam opruzovali jejich agenti atd.  A vona ta služba nejni dostupná.  To je fakt na Chocholouška nebo žalobu pro klamavou reklamu. Ale Telekrám, ten je na vybombardování.  
0/0
4.11.2004 11:26

Pendrgast

Re: to je organizace tenhle
kazdej ma moznost, staci nebejt idiot a vsechno jde .... i kdyz je pravda ze telekom jsou smejdi
0/0
4.11.2004 11:41

Zlej

Re: Re: to je organizace tenhle
jenže já nemám ani časbrozdat každej den kolik hodin aby se mi vyplatil net za 1000 a víc, ani náladu platit nějakejch 1500,- za cosi s tzv FUP a agregací 1 ku 50 nebo shánět jakýsi Wi-Fi a pod. To stojí dost peněz a to se mi nevyplatí. To co imaginárně nabízí UPC za 555,- je pro mě ideální... . Holt si musim počkat, vono se to nějak vyvrbí, ta konkurence jednou snad přijde i u nás.
0/0
4.11.2004 12:01

Michal

Re: Re: Re: to je organizace tenhle
Podívej se ceny u Nextry a u ČT, litr to rozhodně není
0/0
4.11.2004 12:10

Bublifuk

Re: Re: Re: Re: to je organizace tenhle
to máš pravdu, je to asi tak okolo 1500,- až 12000,- no nekupte to kurňa, jak by řekl Čmaňa.
0/0
4.11.2004 12:42

tom

Re: Re: Re: to je organizace tenhle
Pane Zlej, kdyz nemate cas kazdy den brouzdat hoidny po netu, tak vam FUP zas tolik nebude vadit, pokud tedy nejste notoricky stahovac nelegalniho obsahu(zamerne pouzito slovo obsah, jelikoz vypisovat filmy, soft a vse je moc zlouhave}, jelikoz toho legalniho na stahovani neni zas tolik, abyste pokzade prekracoval tech 3(dobre ty tri jsou pomerne malo, ale normalnimu uziateli staci cca 2 az 5Gb za mesic), nebo 10GB za mesic. Navic nevim jaky problem mate s agregaci. Ano, net vam nepojede tou rychlosti jaka je napsana u vaseho tarifu, ale napr 512 me u meho poskytovatele jede prumerne na 390 az 450, nejcasteji se pohybuje v rozmezi 410 az 430. Coz je myslim dostacujici(sam uvadite ze na netu hodiny travit nebudete, me to staci i kdyz na netu travim zhruba 12 hodin denne, protoze pres nej pracuji). Proto myslim, ze vase stiznosti jsou neopodstatnene. Pravda je tkaova, ze cena by mela byt nizsi...zaklad nekde na 500kc mesicne za omezenou sluzbu, za 1000 by melo byt 512 neomeze, za 2000 by
0/0
4.11.2004 12:46

Zlej

Re: Re: Re: Re: to je organizace tenhle
s tím naprosto souhlasím, nejsem stahovač, kašlu na mp3, nekvalitní ripy a pod, mám radši originál DVD, SACD, DVD-A apod. Jde mi o princip. Když chtěj za připojení cca 1500,-, tak nechci agregaci ani FUP. Protože když jednou budu mít čas a náladu u netu bejt dýl, tak kdo mi zaručí, že zrovinka v tý době cca 3-5 spolusurferů (či stahovačů) neudělá z mýho adsl prachsprostej dial up? A za tohle já prostě monopolu soudruha Mlynáře platit nehodlám. 
0/0
4.11.2004 12:54

tom

Re: Re: Re: Re: Re: to je organizace tenhle
No ale tvrzeni o dial upu jsou myslim prehnana...za celou dobu co ADSL mam a par mych znamych taky, neklesla rychlost nikomu pod polovinu udavane hodnoty..a to uz onen znamej zmenil providera a problem zmizel. Ne za vsechno je vinen Telecom. FUP je snaha prave o to, jak zajistit slusnou rychlost vsem. Agregaci se totiz u podobneho rpipojeni NEVYHNETE, proste to NEJDE. Maximalne misto 1:50 si priplatite za 1:20, ale zatim jsem k tomu nenasel duvod. A prave proto, protoze agregaci se uplne vyhnout nelze, tak je tu FUP, protoze jinak by vas onen soused stahovac srazil na rychlosti, takto mu po chvili srazi rychlost provider a vam zustane normalni. FUP je jen obrana pred lidma, kteri cedi pres levne ADSL tuny filmu, porna a her, aby je pak palili kamaradum apod. A stejne vam nezbude nic jineho, nez vybirat z nabidky, ktera tu momentlane je. Osobne vidim velky rozdil mezi tim co bylo na zacatku a tim, co je nyni. Zmizel otravny Dashboard, vse se zjednodusilo, zvedla se rychlost a klesla cen
0/0
4.11.2004 13:10

cruiser

Re: Re: Re: Re: Re: to je organizace tenhle
Monopol soudruha Mlynáře? Máš sakra krátkou paměť hochu pokud si nepamatuješ kdo nám ten monopol zařídil. Byl to pan Dyba v roce 94 ministr průmyslu který s úsměvem pravil , že takový to monopol je jediná možnost jak rychle zvýšit telefonizaci republiky!! A jeho šéf Klaus mu velmi přitakával , neboť to byl jeho nejoblíbenější ministr - uměl hrát tenis.
0/0
4.11.2004 13:21

tom

Re: Re: Re: Re: to je organizace tenhle
nejak mit o usekli..kurnik 1000 znaku hned zmizi:)  nO tkaze za 2000 by melo byt tak 1 az 2MB linka. A uz nevim co jsem tam jeste psal... Leda tak, ze problem je spis technicka podpora..ta je ale spatna u vsech operatoru. Howk
0/0
4.11.2004 13:04

Michal

Re: to je organizace tenhle
bla bla a bla bla. Chudáčku ty máš ale pech. Zkus adsl! Má dosah 3,8km od ústředny tak třeba signál dorazí i do Kotěhůlek u vás.
0/0
4.11.2004 12:07

TNX

Re: Re: to je organizace tenhle
Inteligence promluvila. :-(
0/0
4.11.2004 12:09

Michal

Re: Re: Re: to je organizace tenhle
Na 1. příspěvek tohoto vlákna se rozumně odpovědět nedá. Mělo to být no comment...
0/0
4.11.2004 12:15

SD

Re: Re: Re: Re: to je organizace tenhle
Taky jsem si nevšiml, že by tam byl nějaký otazník. Je to stručné "konstatování" situace. Díky bohu aspoň za GPRS ... kdyby podobně fingovala konkurence na pevných linkách, tak nikdo neví co je to agregace a ADSL_dial_up_speed_co_vas_posadi_na_zadek
0/0
4.11.2004 12:52

Zlej

Re: Re: to je organizace tenhle
takže dle pana prof.drsc. mudr judr, mvdr csc Michala se ADSL šíří asi vzduchem.... hm to sem netušil. Ať žije squělý Telekrám za 1500,- s agregací a faktickou rychlostí dial upu. Pusť živjót pártija! Urááááá!
0/0
4.11.2004 12:19

Michal

Re: Re: Re: to je organizace tenhle
No právě, teď byla akce zřízení lajny za 1Kč. Hádej kvůli jakým uživatelům?
0/0
4.11.2004 12:26

Michal

Re: Re: Re: Re: to je organizace tenhle
Myslím tím zřízení telefonní linky, na který si pak můžeš objednat adsl od nějakého providera.
0/0
4.11.2004 12:28

Zlej

Re: Re: Re: Re: Re: to je organizace tenhle
no to si helfnul, to bych fakt netušil. telefén samozřejmě zatím vlastnín, od výše zmíněnýho zlodějskýho Telekrámu - linka je asi starší než barák, přístroj mám vlastní protože jejich by nechtěli ani do archeologickýho muzea. A fakt nemám zájem o adsl těch podvodníků. Když to bombasticky na tiskovce uváděli, na chvilku jsem zajásal a říkal si - konečně. Ale když jsem zjistil podmínky - ani omylem! Podvodníci a lháři to jsou, vůbec nic tam nebylo o jejich FUP a agregaci, to cudně tajej, vím že rychlost je tragická, podpora a pomoc žádná, opravy nebo nápravy se člověk nedočká - to je má vlastní zkušenost s "garantovanou rychlostí" u dial upu - místo garantovaných cca 20kb(s jsem dosahoval průměrně 5-10 kb/s a po rozhovoru s technikem dle jejich doporučení nebyl schopen ze sebe vytlačil nic, proč to nefachá. Prostě škoda mluvit. A btw ty seš zaměstnanec co?
0/0
4.11.2004 12:37

Michal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je organizace tenhle
To víš, dělám v marketingu a za každý reklamní přípěvek mám 500 :-)) FUP co jsem koukal tak používá Nextra a telecom aj. , je to standard a cesta k nižší ceně pro zákazníka. S FUPem jsou samozřejmě stahovači filmů a mp3 na štíru. Já budu svojí přípojku využívat na hry a surfování, na to mi to stačí. Chápu stahovače, ale ty si to holt musej zaplatit. S tou pevnou linkou co má 20 kb/s si na tom ještě dobře, u nás dosahují kluci 14,4k a nikdo jim neřekl proč tak málo. Taky bych byl nasranej.
0/0
4.11.2004 13:11

Zlej

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je organizace tenhle
s tou rychlostí - čti pozornějc. - maximální byla asi 10 kb/s, u filu třeba typu zip jsem to vzdal - byla tak 1-2 kb/s - prostě - nebuď šnek - buď Quick. Další služby Telekrámu. Zlatej Contactel.
0/0
4.11.2004 13:19

Michal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je organizace tenhle
To se divím že to psychicky vydržíš surfovat na 10 kb/s. Já sem odpad na tý u kámoše 14,4 hned. Jinak doma mi to chodí maximálně 44k a ústředna je tak 300m. taky by mě zajímalo, kde je zakopanej pes.
0/0
4.11.2004 13:39

Zlej

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je organizace tenhle
právě že sem to už nevydržel - viz můj první příspěvek, uznávám, že sem nas..nej jaj nevím co.
0/0
4.11.2004 14:34

Standa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to je organizace tenhle
Standard? To si nemyslim jsou i jine cesty - viz Contactel - poplatek za data stazena nad limit to si pak kazdej rozmysli ale rychlost mas porad stejnou.
0/0
4.11.2004 13:28

swm

Re: Re: Re: to je organizace tenhle
Jestli fakticky stahujes na dialu 50kB/s, tak nechapu, proc chces menit pripojeni :-))
0/0
4.11.2004 12:33

Zlej

Re: Re: Re: Re: to je organizace tenhle
s bídou 5-10 kb/s u čehokoliv co se týká dat 1-2 kb/s. Prostě bomba. Ale za 1500,- si představuju trochu víc.
0/0
4.11.2004 12:39

Bublifuk

Re: Re: to je organizace tenhle
hm, adsl za nějakých 1200,- až 3000,- s 1 GB dat, pak ti sníží rychlost na 64 MB/s a je vás na jedné lince 50 až 100. Tak to je bomba (ale tak v Albánii a to jim možná ještě křivdím). Pan Zlej má v podstatě pravdu. A může za to Mlynář, Telekom i ostaní nenasytové - operátoři. V rozvinutých zemích mají super připojení k síti za slušnou cenu, u nás paskvil za nehoráznou.
0/0
4.11.2004 12:30

Michal

Re: Re: Re: to je organizace tenhle
Já myslím že 64 Megabytama za sekundu by si mohl být spokojen ;-)
0/0
4.11.2004 12:47

tom

Re: Re: Re: to je organizace tenhle
JA mam ADSL 512(10GB limit, pak pripalcim) a naprosto staci. Realna rychlost kolem 410 az 430, obcas spadne na 390(ale to jsem zatim zazil jen 5x a ADSL mam temer od zrodu, tehda to jeste byla 192 uplne bez omezeni a agregace taky tehda zapnuta nebyla(ale bratru za 1500 nebo 1600, uz presne nevim). Tech 10GB jsem prekrocil jen parkrat..dvakrat, mozna trikrat, kdyz jsem stahoval nejake velke veci. Jinak prumer je okolo 5GB za mesic, nekdy 7. A to jsem na netu 12 hodin denne, obcas si poslechnu radio po netu a zpravy a dalsi capiny sleduju taky po netu. Taky si obcas zaparim na gamezone. Jinak pravda je, ze to co je spatne je technicka podpora..jsou ta jen telefonisti bez vzdelani s brozurkou pred sebou..a to u vsech firem..ale na to jsou zas dobra fora na ruznych strankach. Podtrzeno secteno: Cena by mohla byt o cca 30 az 50 procent nizsi a chovani k zakaznikum naopak lepsi. Jinak ale nemam prilis vyhrad..ps. jo a co se tyce vypadku..tak za celou dobu jich bylo do deseti..bohuzel obcas
0/0
4.11.2004 12:58

tom

Re: Re: Re: Re: to je organizace tenhle
bohuzel obcas i na celej den. Coz je je pro me problem, protoze pres net pracuju. Ale nektere byly ohlasene, melo jit o upravu ustredny. Jinak po nekterych vypadcich se realna rychlost zvysila, kdyz jsem volal na infolinku, tak rikali neco o novem softu a podruhe o rozsireni ustredny. Takze aspon neco delaji. Nicmene i pres to jsem radeji nevolil primo Telecom, uz z principu za jeho drivejsi jeste horsi chovani nez je dnes. Pravda je takova, ze se to lepsi a snad to casem dojde na nejakej rozumnej standard.
0/0
4.11.2004 13:02

Surfer

Re: Re: Re: to je organizace tenhle
No to bych bral, linku 64MB/s, to nemaj ani Japonci a to sou ňáký kabrňáci!!!
0/0
4.11.2004 17:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.