Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Do Kolína přijdou dělníci z celé země

Desítky a možná stovky nových rodin se zřejmě přistěhují do Kolína. To kvůli automobilce Toyoty, Peugeotu a Citroenu (TPCA), která příští jaro zahájí výrobu. Továrna totiž po celé zemi shání 1600 dělníků, kterým nabízí zaměstnanecké byty - po severních Čechách nyní rozšířila nábor i na Ostravsko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lucius Malfoy

TPCA
No, ty papírový haly, co se za Kolínem staví  na žádný dlouhodobý investiční záměr nevypadají, maximálně tak po dobu trvání daňových prázdnin. Strategie je jasná, shrábnout investiční pobídku, od města si pro zaměstnance (prachbídně placené, nedalo mi to a zkusil jsem si otestovat místo, bral bych na stejné pozici třetinu toho, co teď) nechat postavit byty, od státu získat konkurenční výhodu v podobě výjimky na jízdy kamiónů o víkendech a až nic z toho nebude, adie na  Ukrajinu ... Ta fabrika je uprostřed polí, docela by mne zajímalo, jak tam ty tisíce lidí budou přepravovat ...
0/0
10.11.2004 15:51

Nadsamec

Re: TPCA
to by me ty ubozaku zajimalo kolik si videl po svete novejch automobilovejch zavodu . Jestli ti vadi konstrukce z betonu prekryta plechem tak te musim upozornit ze z cervenejch cihel se stavely tovarny naposledy za staryho Kolbena.
0/0
10.11.2004 17:02

Lucius Malfoy

Re: Re: TPCA
Wolfsburg, Dresden,  Braunschweig (ten, pravda, není z nejnovějších),  Bratislava, Kvasiny,   Mladá Boleslav,  montážka v Solomonovu,  Saarlouis, Genk, Valencie,  Ingolstadt,  Neckarsulm, Palmela - snad jsem nezapomněl na nic ... Lehké montované haly se staví po celém světě, rozdíl je v tloušťce plechu  panelů obložení.  Mimochodem, o betonu si nech zdát,  to uvnitř je svářený skelet ...
Jinak, soudě dle nicku a vyjadřování, asi budeš mít problémy s potencí a sebevědomím :-)  To bude dobrý, nech se u Kolína zaměstnat, ve frankojaponské firmě ti sebevědomí stoupne ...
0/0
10.11.2004 17:31

Nadsamec

Re: Re: Re: TPCA
hele, jak dlouho ti trvalo nez si vsechny ty tovarny nasel na internetu ?
0/0
10.11.2004 18:22

Lucius_Malfoy

Re: Re: Re: Re: TPCA
Dvacet let v automobilovém průmyslu,  z toho pět  u Forda v Saarlouis ...
0/0
10.11.2004 18:41

Nadsamec

Re: Re: Re: Re: Re: TPCA
Pokud delas v automobilovem prumyslu a neco o tom vis, tak nechapu proc pises takove blbosti jako byl tvuj puvodni prispevek...
0/0
11.11.2004 10:48

Dr. Fe1

Normální platy
Kdyby lidem nabídli normální slušnej plat, tak by nemuseli dělat nábory po celý republice ....... A celkově by to jistě vyšlo levnějc.
0/0
10.11.2004 15:16

Ajvajtolah

Zmena prisupu
, Jeste aby se naucili chovat k zamestnancum slusne. Ze jsou Cesi levna pracovni sila neznamena, ze je mozne se k nim chovat jako k dobytku. Pak bude mozna zajem o praci v TPCA vetsi.
0/0
10.11.2004 14:44

Waszyn

Jakych 30 let?
Za 10 let konci pobidka a pekne se cela slavna fabrika stehuje na vychod. Kdo si mysli neco jineho je velmi naivni.
0/0
10.11.2004 14:00

TNX

Re: Jakych 30 let?
V tomto pripade to asi nebude az tak uplne ono. V Cine uz urcite fabriku maji, ale potrebuji mit neco v EU, aby nemuseli platit takove dane pri dovozu z Asie. Ledaze by za 10 let byla Cina v EU nebo nejaka byvala Sovetska republika, ale to by zase meli dal na dopravu a tezko rict, jestli tam uz bude slusna infrastruktura. Mno, uvidime.
0/0
10.11.2004 14:10

jakoauto

šéská lidi
my chtít po šéská lidí placovat desét hodín déně za pár tisícovek a my se divilá, že oni u nás nechtít pracovala ...
my chtít lévná sílá , bydlét budeté až za pár loků a hlafně si kupovala naše super autá ...
0/0
10.11.2004 13:57

Pazgrivec

proč ne v Ostravě
nebylo lepší zrovna tu továrnu postavit v ostravě, tam je i hodně (ne dostatek) volných bytů
0/0
10.11.2004 13:34

palics

Re: proč ne v Ostravě
Asi jim to nevyhovuje strategicky,a kdyz jim daji byty,tak je jedno jestli ziji v Koline nebo Ostrave
0/0
10.11.2004 13:49

proc ne v ostrave?

Re: proč ne v Ostravě
To je jednoduchy - neveda tam zadna dalnice, je tam naprosto uchylny silnicni spojeni...
0/0
10.11.2004 13:57

grabin

Re: Re: proč ne v Ostravě
musims tebou naprosto souhlasit....kdyby tam nebyla tak "uchylna" cesta nejen pro nakladaky tak se asi radeji rozhodnou pro ostravu kde je opravdu dostatek delniku bez prace a hlavne se zkusenostma ze strojirenstvi ... i byty by mohli skoupit za baku a ne stavet v koline....ale to je asi vec vlady kde chce mit "zahranicni" investory....prece jen letenka o ostravy je draha kdyz si ji maji politici platit ze sveho
0/0
10.11.2004 14:04

Pazgrivec

Re: Re: proč ne v Ostravě
no do Kolína to spojení taky není úplně ideální, ale pořád lepší jet 30 km(+-) po špatné cestě do Kolína než 80 do Ostravy. Doufám, že D47 bude ve slibovaném termínu do roku 2008, ale to už třeba zase nebudou v Ostravě lidi :-) poku bude více takových TPCA :-)
0/0
10.11.2004 14:35

maxa brno

Re: Re: proč ne v Ostravě
presne tak, i když po železnici dopravovat auta celkem jde. jenže dodavatelé apod by to měli horší, neb automobilový průmysl je hlavně v čechách, jak víme, že:-)
0/0
10.11.2004 16:08

navsteva

Re: proč ne v Ostravě
To je tezky kdyz Lachnit s cSSd tuneluje stani kasu a misto aby postavili D47, tak jen smajznuli penize.
0/0
10.11.2004 14:01

chetgar

Re: proč ne v Ostravě
Pro automobilku ne. Automobilka potrebuje dobrou infrastrukturu, takova v Ostrave neni. Za vlady socanu ani nebude. Zda se, ze Ostravsti pochopili a volili pravici. Jestli dalnici dokaze postavit pravice, je ale stale ve hvezdach.
0/0
10.11.2004 14:06

vovák

Re: Re: proč ne v Ostravě
já si myslím, že pravice dálnici do ostravy nepostaví. V jedný ruce lopatu neudržíš, i když je pravá. Bude to chtít máknout vobouma rukama
0/0
10.11.2004 14:14

Flasi

Re: Re: proč ne v Ostravě
Presne tak. Zejmena Toytota s jejich silenym "just-in-time".
0/0
10.11.2004 14:30

papullus

Re: Re: proč ne v Ostravě
Ona ji "pravice" ani nezačala stavě,když byla u lizu.
0/0
10.11.2004 14:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.