Diskuze

Wittig: Roomster začne novou modelovou řadu

Nová škodovka, která bude vycházet ze studie Roomster, zřejmě začne zcela novou modelovou řadu mladoboleslavské automobilky. Nový předseda představenstva Detlef Wittig v rozhovoru pro firemní noviny ŠkodaMobil dodal, že nový model bude velmi variabilní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nestraník

14. 11. 2004 18:21
ahoj
Logan i Fábie sou mimo mé představy. Já rád trochu jiná auta. Malá, rychlá, pokud možno bez kufru. Jsem sám a mám rád rychlou jízdu. To mi škoda ani dáčie nenabízí. Ale je fakt, že když se na ty auta podívám je jasný že fábia je malá oproti loganu. Fábia je pro dealery firem jízda v jednom. Pro mladou rodinu je spíš ve všem větší a levnější logan. 
0 0
možnosti

OldFaker

13. 11. 2004 10:56
fabie nebo logan ?
Já bych si nekoupil ani jedno z nich. Je jasný že logan je o třídu výš, ve všem. Rumunského tam mimo skel není nic. Tak proč by měl být nekvalitní. Fabie je malé miniautíčko i když kvalitní. Cenově i užitnou hodnotou, je ale logan fakt bomba.Kdyby škodovka vyrobila podobné auto jako logan, šoupla by tam tříválec a cenu tak 350 tisíc. Takže Ekonome a Dáčo, nehádejte se. Myslím že hodně lidí zůstane věrných fabii ale dost lidí logana vezme. Obě auta jsou namířena, spíš na chudší zákazníky. Ty samy rozhodnou, co je pro ně lepší nabídka.
0 0
možnosti

MP

14. 11. 2004 9:40
Re: fabie nebo logan ?
Tak nevim, zda jste mel uz moznost si Logan prohlednout. Uz jsem tu moznost bohuzel mel. Shrnu to kratce - to auto ani nedojelo na konec vyrobni linky. Kvalita desna, vevnitr tvrdy plasty, ovladace na stredove konzole necitelne, protoze je nesmyslne sklonena, smerem dolu se oddaluje.Sedacky na prvni posaz pohodlny,ale s zivitnosti to u nich bude asi horsi,vzhledem k pouzitemu materialu.Nejvic me dostal kufr.Bez jedinyho kousku oblozeni, zadna rovna podlaha, viko se otevira pres pero a po otevreni sebou mlatijak ryba na suchu atd. Myslel jsem si, ze za 200 kKc sem Renault/Dacia prijde s necim lepsim.Sami vidite,ze udelat levny auto je problem.Vsechno je otazka penez.Schvalne si do nej bezte sednout a osahat si ho a udelejte si nazor sami.
0 0
možnosti

Dáča

11. 11. 2004 22:08
kvalita FRA + JPN.
Nevěřte nikomu a zajděte se podívat na Dacia Logan. Já jsem zašel a koupil. Za 219 tisíc. Dva airbagy + elektrika atd. Prostor je větší než v nové oktávii, s Fábii ( miniautem ) se to nedá vůbec srovnávat. Jo a v základu to má čtyřválec Renault 1,4. Rozvor o 17 cm delší než Fábie a 5 cm než nová oktávie II. ! ! ! To se musí zažít. Podvozek Nissan, převodovka nový Mégane atd. Rumunský jsou tam jenom skla. Pneu je Barum. Takže není co řešit. Kufr 510 l, to je hlavně údaj pro škodovkáře. Fábie s tříválcem, pouze s volantem, malým prostorem uvnitř a nekřesťanskou cenou nemá šanci . I když má dělená zadní sedadla, která jsou oproti Loganu směšně malá a o prostoru se nemá cenu bavit. LOGAN JE BOMBA ! ! Nejen cenová jak tu majitelé minivozů značky Škoda fábia prezentujou. Postavte si Logana vedle Fábie, a porovnávejte. Jestli nejste slepí, tak  Vám to dojde. Před Loganem jsem mněl Felicii. Takže proti škodovkám nic nemám. Logan mně prostě dostal. Posměch není na místě
0 0
možnosti

Ekonom..

12. 11. 2004 10:32
Re: kvalita FRA + JPN.
Tak fajn , máš auto svých snů .Cos tím chceš , ale říc?Kupujte Logana, protože jsem ho koupil já?Argumentuješ tady třeba tím , že v základu má Logan čtyřválec, přičemž tříválec od škody je pružnej 1,2 obsahově na stejné úrovni jak ta 1,4od Renaultu.myšleno ta silnější 47kw vereze co nemá na výkonu má na krouticím momentu což je daleko pro pružnost motoru důležitější.
Nic proti tomuto autu , akorát se dělá humbuk pro nic za nic.Solenza bylo auto taky do 200tisíc a rekordy se nekonali.Možná tady Škodovka něco málo ztratí , ale pochybuju , že ve světě prorazí stejně jako prorazila škodovka.Je jedno zda na východě či na západě..
Pořád to bude auto , pro chudé, kteří si nemohou dovolit normální auto a nebo pro mladé rodiny..
0 0
možnosti

Konkurence

10. 11. 2004 21:18
Logan
A propo mate uz nekdo osobni zkusenosti s novou Dacii Logan? Hlavne kvuli ty cene o ni docela uvazuju.
0 0
možnosti

Bublina

10. 11. 2004 21:24
Re: Logan
Logan je super. Hodne me prekvapilo zpracovani, ktere je kvalitni.
0 0
možnosti

vita

10. 11. 2004 20:52
porovnání
myslím, že než případný kritik přispěje do této diskuse, měl by mít za povinnost uvést 1. značku a stáří vlastního vozu, 2. značku konkurenčního vozu, kterým může dokázat že Škodovka je předražená, nekvalitní a že je to auto který vlastně ani nikdo nekupuje. Myslím, že prodeje mluví za vše(nejenom v Česku) a další věc, jestli si někdo myslí, že menší auto musí bejt levnější, tak je mimo mísu, maximálně tak o cenu rozdílné hmotnosti železa, nebo si snad někdo myslí že cena výrobní haly je jiná na malé a jiná na velké auto a že dělník v montáži pochopí že když kompletuje malé auto že musí mít menší výplatu?
0 0
možnosti

TDi

10. 11. 2004 21:44
Re: porovnání
momentalne vlastnim Agilu a jezdim sluzebni Skodovkou .Predrazena jsou obe auta .Prace delniku je smesna polozka pri virobe, brano procenty.Automobil by mohl byt levnejsi , kdyby se do nich prestali montovat veci co nejsou potrba k jezdeni a ridici se stali zase ridici(posilovac rizeni, airbag-kdyz povine tak oba,elektricke serizovani sklopeni svetel,detonacni predpinace pasu -mechenicke jsou stejne ucine,elektronicke zapalovani,ridici jednotky,)To jsou veci ktere v techto autech vozim a maji ctene casto poruchy jako puvodni mechanicke dily na zigukiku.To neznamena, ze bych se zradosti k tomuto vozu vratil,ale blaboli od vyrobcu a prodejcu o bezpeci a spolehlivosti mne lezou krkem .
0 0
možnosti

PrestalNamRastRododentron

10. 11. 2004 20:34
Cena
Tipuju cenu základního modelu s motorem ze sekacky od Mountfieldu na cca 300 000 + -10 000
0 0
možnosti

Ekonom..

10. 11. 2004 18:58
Jen tlachání
Spousta z vás tady plácá jen nesmysly. Pokud mi je známo Fábie je nejprodávanější model u nás právě s tím nemotorem jak jste ho nazvali, přičemž jste o něm jen slyšeli od lidí co jezděj s autama od 1.8l víc , že to auto nejede , je líný a pod . Kdo , ale jezdí po městě , na chalupu a zpět najezdí do roka 8tisíc km , tak to je auto k nezaplacení..Mimochodem  škodovka každým rokem dokazuje , že je dobrou automobilkou , která přímo a nepřímo zaměstnává tisíce lidí.Ty odváděj daně z kterých je hojně živená státní správa a tisíce nezaměstnaných .Jen mě mrzí , že myšlení některejch  lidí je vůči škodovce tak vyhraněné , jen proto , že na to auto nemaj  a nebo že naopak maj finanční zajištění takové , že by bylo pod jejich snobskou úroveň ve škodovce jezdit.
Ještě štěstí ,že se škodovka chytla na západě a tam veškeré předsudky o škodovce po vstupu VW padly.
0 0
možnosti

rejpal č.1

11. 11. 2004 16:26
Re: Jen tlachání
pane eko.nome,zjistete si zrychlení vozu Fabie s tímto podle vás suprmotorem a zkuste si spočitat čas nutný k předjiždení s takovým zrychlením.Pak možna uveřite že se nepřechání když se řekne že slabší 1.2 není motor a podotikám do Fabie s hmotnosti 1200kg
0 0
možnosti

fofrman

10. 11. 2004 18:15
malé auto
Není poptávka po malém autě?? Když tady na apríla vyšla Škoda Peněz, tak ji všichni chtěli minimálně jako druhý vozítko. A když by byla za rozumný prachy, ne jak Fábka málo muziky za hodně peněz, tak jch určitě střelej víc. Ať si dělaj co chtěji, kvalita aut se srovnává a rozhodující bude poměr cena/výkon.
0 0
možnosti

Tomáš

10. 11. 2004 17:24
Nový model za nízkou cenu.
Nízká cena je myšleno samozřejmě v poměru k platu pana Wittiga, tedy za 399.900 Kč bude verze 1.2 6V 40kW. Volant a kola budou coby mimořádná výbava dodávána samostatně. Možno i připlatit háček na tašku do kufru v ceně 2 Kč, ale pouze pro výbavu Ambiente, kde začne cena od 499.900 Kč, již (!) včetně nadstandardního volantu a zmíněných kol.
0 0
možnosti