Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šimonovský: Vlak je bezpečnější i rychlejší

Ministr dopravy Milan Šimonovský se s železničními odbory zásadně rozchází v tom, jak by měla vypadat organizace Českých drah. Zatímco odboráři jsou proti přeměně drah na holding, ministr ji prosazuje. "Chci, aby se z ČD stala konkurenceschopná obchodní společnost," řekl ministr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

paroubek

co ty zbyle odpovedi????
je to jen dalsi z nesplnenych slibu?? nebo ma ministr na praci dulezitejsi veci nez lidi ktery si ho plati?
0/0
18.11.2004 18:49

eliska

a porad to samy dokola...jak u blbejch
Když se ze zatáčky vyřítilo sportovní subaru, nemohla 42letá řidička nic udělat. Její Škoda 105 se s vozem srazila čelně. Žena na silnici u Roudnice nad Labem zemřela.......
  • Rychla Jizda
  • Nezvladnuti Vozidla
  • Predjizdeni na protismerkach
  • Nedodrzovani vzdalenosti mezi vozidly
  • Alkohol................................................................
  • Vysledek: Dalsi nezvladnuti vozidla, dalsi nehoda ke ktere nemuselo dojit, dalsi nestastny rodiny..........
0/0
18.11.2004 16:02

Rejpal

Bodový systém nic nevyřeší.
Nevím jestli pan ministr a jeho poskoci někdy vyjel na silnici sám, jako obyčejný řidič. Pak by zjistil, že některé předpisy jsou tak nesmyslné , že přímo nutí je porušovat. Tak padesátka je paušálně i v místech, kde je přímo psychickým týráním řidiče ji dodržovat, zde by mělo platit pravidlo o přiměřené rychlosti a značky by měly být jen doporučením a varováním. Ne nástrojem zlovůle a buzerace policistů. (na široké totálně prázdné rovné silnici jsem jel 62 Km, podle policajta, mohu být rád, že jsem zaplatil jen 200) Jak proti tomu vypadá nesmyslně zbytečná smrt pirátů ve favoritu na přední stránce idnes, nebo u nás tlupy cigánů jezdí po 5ti ve starých Žigulech, samozřejmě bez řidičáku. Bodový systém bude zas jen bič na ty slušnější a povede k další občanské neposlušnosti. Začne na silnicích regulérní válka na policajty a piráty? Budou policajti a mladí řidiči zbytečně umírat na zbytečně státem vyprovokované válce ? Zatím jen co stávající politici vymysleli stálo za hov.. . A poměry na
0/0
17.11.2004 9:27

eliska

Re: Bodový systém nic nevyřeší.
Ja byt tebou, tak napisu dopis na ministerstvo dopravy. Pokud tato silnice je opravdu takova jak zde popisujes, a nevede v miste kde chodi lide/deti, neni kolem rada obytnych domu/skoly/hriste...50 je pomala rychlost a jiste ze ji prekracuje v tom miste kazdy....za danych okolnosti jsi mozna mel dostat varovani, ale nesvadej to na policajta...policajt je vykonny organ a dba na to aby se dodrzovaly zakony...on sam je nevymysli. Kdyby bylo bodovani, sel by jsi s listeckem k soudu (v tomto pripade bez advokata, nic jsi neproved!) a rekl by jsi, ze na volne pohodlne bezpecne silnici jsi si ani neuvedomil ze jsi o 12 km prekrocil rychlost. Jsem si jista, ze by jsi nedostal zadny bod, a mozna by i pokuta byla predelana na pouhe varovani. 
0/0
17.11.2004 18:03

Rejpal

Re: Re: Bodový systém nic nevyřeší.
Bohužel jsi nic nepochopila. Je mi jasné, že policajt jen plnil svou povinnost a  ja na jeho místě bych pokutu vybral také. Avšak všobecná neúctu k dopravním předpisům způsobuje podle mne zbytečná přeregulovanost. Vždyť ti, kteří by je normálně dodržovali jsou nesmyslnými paušalními dopravními předpisy nuceni je porušovat. Tam, kde mohu za sucha a ve dne jet 80, za náledí a mlhy je i 30 moc. Jde o to, že řidič je myslící tvor a měl by situaci vyhodnotit sám a na místě a teprve až se něco stane měl by být tvrdě řešen. Omezení by mělo být jako varování a ne jako dogma. A co se týká těch vrahů na silnicích, ty žádné předpisy a vyhlášky nezastaví, ti se musí vyzabíjet sami, jde jen o to aby se zabili sami co nejdřív a nezpůsobovali další ztráty. Je to cynické ale ze života. V populaci jich je jen necelé procento, ale jsou.
0/0
17.11.2004 20:17

Rejpal

Re: Re: Re: Bodový systém nic nevyřeší.
A ještě na doplnění, neustále se zpřísňuje trestní zákoník, a je to k hov... Už vraždí i děti a krade a loupí se čím dál víc. Přitom by stačilo jen tvrdě postihovat komerční a státní televize a přidusit i novináře, aby na čas vypadla ta obrovská vlna násilí. Pokud pustíte NOVu, tak se tam vraždí od rána hluboko do noci a ostatní televize ji statečně sekundují. A jak nerespektovat dopravní předpisy vidíte v každém tzv. akčním filmu.  A pokud jde o body, už dnes policajti střílejí po řidičích, co bude až řidiči jim to začnou splácet ?
0/0
17.11.2004 20:26

eliska

Re: Re: Re: Re: Bodový systém nic nevyřeší.
Rejpal, chapu tve obavy...drogy, aids, metrosexualove, propagace volneho sexu ,  propagace homosexuality,  propagace  bezcitnosti a precitlivelosti, sexy reklamy na alkohol a na koureni, verejna prostituce, to vse vede k dekadency , totalnimu rozkladu a zavislosti naroda.........beze zbrani
0/0
18.11.2004 4:21

Anonymous

obavy
U bodového systému se silně obávám zneužitelnosti. Nejhorší pohled na POLICII byl, když policejní auto přejede ženu nějakého "obyčejného člověka" a pak je vzápětí na něm požadována úhrada za opravu poškozeného policejního vozidla. TV rozhovor s právníkem zastupujícím POLICII by podle logické úvahy mělo vést k odevzdání taláru tohoto právníka.  Projev lítosti nebo viny toho, kdo to způsobil ani stopa. S takovými lidmi není možné řídit stát ani bodovat ostatní účastníky dopravy , protože nejprve je potřeba silně zamést před vlastním prahem. Ještě jsme nezapoměli např. na p. Dubčeka, C.Svobodu, řítícího se bývalého ministra vnitra Prahou 120 km/hod. ........
0/0
16.11.2004 13:55

Nou_coment

Re: obavy
To jsi nevěděl? že TI kteří "káží", tak Těch se "přikázání" netýká, příklady neuvádím, bylo by jich móóóóc.  
0/0
18.11.2004 16:34

Ludva

Demente
Šimonovský di do hajzlu
0/0
16.11.2004 12:10

Jeff

Naklady na vlakovou dopravu...
... nejsou vubec vyssi nez na automobilovou. Problem je v tom, ze silnice se udrzuji ze statniho rozpoctu a ridic to neplati primo, ale draha se promitne do ceny jizdneho. Navic CD jsou nefunkcni polo-socialisticky moloch, ktery se nikdy nebude chovat ekonomicky.
Mozna by stacilo jenom zavest stejna pravidla financovani pro silnicni i zeleznicni dopravu. Silnice i zeleznice aby udrzoval stat a vlakove soupravy a provoz byl v rukou soukrovych prepravcu. V mnoha zemich to tak je a funguje to.
0/0
16.11.2004 9:23

eliska

budu zde tak dlouho otravovat, dokud se neco nezmeni - zavest bodovani, cokoliv
Rychla jizda, predjizdeni na protismerkach, nedodrzovani vzdalenosti mezi autama....jsou hlavni duvod bouracek a ztrate na zivotech....Dnes byla obrovska bouracka na Zizkove....nevim jak se to stalo, ale vsichni vime ze dva mladi lide neprezili a dva jsou tezce zraneni...Dalo se tomu zabranit ? Jiste ze dalo ! Podle nekterych prispevku to vypada ze auto jelo v protismeru? Jak je to dlouho co jsem zde napsala ze je docela dobra vec mit zlutou caru uprostred, a kdyz jsou vsechny bile tak je jasny ze jsme ve meste v protismeru.  Nekdo se mi zde vysmal...Takze az se priste budete opet smat, uvedomte si, ze tato oznaceni nikdo nevymyslel z dlouhe chvile, ale proto, aby se co nejvice zabranilo bourackam na silnicich. Zrovna tak 4 stopky si nikdo nevymyslel jen tak pro srandu...
0/0
16.11.2004 5:05

Pražák

Re: budu zde tak dlouho otravovat, dokud se neco nezmeni - zavest bodovani, cokoliv
Takové hezké jméno a tak přihlouplé názory.Třeba byli ti mladí zfetovaní,ožralí a nebo si to zrovna dělali ale takový přeci nejsme všichni.Vy byste mohla okamžitě do ČSSD.Řešení této situace je přeci pouze v lidech a výchově od malička, ne v trestných bodech,snad i trestných výpravách,nebo odebírání všeho co jsme museli zaplatit a obhájit.Vzpamatujte se,represe je přeci nepřijatelná
0/0
16.11.2004 12:02

eliska

Re: Re: budu zde tak dlouho otravovat, dokud se neco nezmeni - zavest bodovani, cokoliv
Cesi prochazeji dnes obdobim, kterym si uz nektere zeme prosly. Velke mnozstvi aut, alkohol, rychla jizda a predjizdeni, zabiji obrovsky mnozstvi lidi a kazda zeme se to snazi resit stale vice tvrdsima zakonama, lepsima silnicema, lepsim oznacenim, hi tech, omezenim ruznych svobod za volantem pro mladistvy. Napriklad mladi muzou jezdit urcitou dobu pouze s dospelym ridicem, potom pouze v urcitou dobu behem dne atd...bodovani neni zase tak hrozny jak si nekteri lide mysli, i kdyz nikdo nechce byt chycen....na pokracovani
0/0
16.11.2004 15:36

eliska

Re: Re: Re: budu zde tak dlouho otravovat, dokud se neco nezmeni - zavest bodovani, cokoliv
..z bodovani se kazdy snazi nejakym zpusobem vyvliknout, ale rozhodne ne podplacenim policajta(policajt musi byt cestny clovek nepokriveneho charakteru)...kazdy ridic ma sanci jit k soudu (a skoro kazdy jde, pokud jde o body) a tam se ruznyma bachorkama snazi ospravedlnit...Smesny, ale pomaha to...pokuta vetsinou zustane (nekdy se snizi, nekdy zvysi) ale body se vetsinou daji obhajit... na pokracovani
0/0
16.11.2004 15:53

eliska

Re: Re: Re: Re: budu zde tak dlouho otravovat, dokud se neco nezmeni - zavest bodovani, cokoliv
nekdo prijde k soudu s advokatem, nekdo se obhajuje sam (policajt co napsal pokutu je pritomen a vetsinou hodne lidi co dostali ten samy den pokutu na tom samem miste jako vy)...Soud ma prilezitost vychytat problemovy ridice..caste pokuty, rychla jizda na nebezpecnych usekach, predjizdeni na uzkych tocitych jednosmerkach, rychla jizda v zatackach (podminky/pocasi)...na situace kde jeden ridic ohrozuje zivot jinych ridicu se prihlizi uplne jinak nez na pouhe poruseni rychlosti...soud se neprotahuje(zalezitost jednoho dne)...otevrene jednani, kazdy slysi historku kazdeho, kazdy slysi kazdeho trest, kolik zaplati, kolik bodu..jeste jednou - body soudce vetsinou odpusti, pokud jde o bezny prestupek, kde nehrozilo nebezpeci ublizeni druhemu...
0/0
16.11.2004 16:02

Melancholik

Dívám se odpoledne
ze svého kanclu na železnici blízko brněnského nádraží. Většina osobních vlaků zeje prázdnotou. Nechápu proč Ti nevědomí občané neposlechnou svého ministra a trvdošíjně jezdí auty. Silnice jsou rozbité, ucpané, samá uzavírka a v těch vagoncích je tolik místa... A až sem budou jezdit Prndolína vod taliánů tak bych zavedl jízdy vlakem povinně. Stejně jako důchodové připojištění, povinné ručení a pod. A kdo pojede autem šup mu trestné body.
0/0
16.11.2004 1:06

Dzzin

Re: Dívám se odpoledne
Tva melancholie se asi rozsirila nad bezne zvladnutelnou uroven, co? Ano vlaky zejou prazdnotou - ale ze stejneho duvodu bych ja mohl treba rici, proc je tedy neomezit a neusetrit vydaje. Nabidka by mela odpovidat poptavce a po vlacich proste poptavka neni. Je tu svoboda a demokracie; pravo na vyber. Individualni doprava je nepochybne o rad vys, nez hromadna. Je pochopitelne, ze pri osobni ceste vzhuru se stava clovek narocnejsi a pohodlnejsi. Neplati to u kazdeho, ale tem pro ktere to plati, nelze v demokracii uprit jejich pravo na individualni dopravu. Rostouci pocet aut by se dal oznacit i za projev vzrustajici zivotni urovne. Tim vsim samozrejme nerikam, ze by se nemelo delat vse pro zvyseni bezpecnosti. Z usetrenych vydaju na zeleznici si dovedu predstavit mnoho opatreni, ktera by motorismu pomohla.
0/0
17.11.2004 14:57

Melancholik

Re: Re: Dívám se odpoledne
Jsem rád, že mojí lehkou ironií někoho poškádlím. Přes přání pana ministra a ekologů si drze lidé vybírají (demokraticky) spíše tu individuální dopravu a s trochou nadsázky lze tvrdit, že na nádražích je víc bezdomovců než cestujících. Proto jim musíme v Brně vybudovat nové nádraží ať to stojí co to stojí.
0/0
17.11.2004 23:39

Dzzin

Re: Re: Re: Dívám se odpoledne
Napadlo me, ze to mohla byt ironie. :) Ale radsi jsem ji nakonec nepredpokladal, abych to pripadne neprekombinoval; on by se pak nekdy mohl clovek v tech ruznych ironiich utopit. Jinak ja sam proti melancholii nic nemam; jsem ukazkovy melancholik od narozeni....:)
0/0
18.11.2004 0:55

kiv

pp
Kazdy haji to sve avsak  s. ministr jeste k tomu ocividne lze.  Vlak neni v zadnem pripade na jakekoli trase v teto zemi rychlejsi nez BUS /nerkul-li auto), silnice a silnicni znaceni jsou v naprosto udesnem stavu a neustale svalovani vysoke nehodovosti na hloupe, pitome a neukaznene ridice je alibismus a dalsi lez, jez ma pouze umoznit dalsi a dalsi policejni manevry (a uplatky) nic si nezadajici se stannym pravem. Ne, to nema cenu s lidmi jako je s. Simonovsky jakkoli debatovat. Je treba celou tuhle  rudou bandu poslat konecne do haje a pozadovat, aby jakekoli statni funkce zastavali opravdu schopni a vzdelani lide. Tahle figura timto  rozhodne neni....
0/0
15.11.2004 23:54

hbf

Re: pp
Nemáte pravdu, na mnoha cestách je vlak podstatně rychlejší než autobus. Ve srovnání s autem je to samozřejmě slabší, zejména za situace, kdy řidiči nedodržují jakékoli předpisy. Svá tvrzení si ověřte pohledem do jízdních řádů a ne dojmy z reportáží na Nově.
Svalování nehod nařidiče není alibismus. Drtivá většina nehod je způsobená rychlou jízdou, nedáním přednosti v jízdě a špatným předjížděním. To s kvalitou silnic nikterak nesouvisí.
0/0
16.11.2004 10:49

xxx

Re: Re: pp
Pohledem do jízdních řádů??? Si děláš p*del. Je to sice pěkný jak to maj napsaný, ale kdyby to tak ještě jezdilo!!!
0/0
16.11.2004 18:09

Dzzin

Re: Re: Re: pp
Ale ono to tak vetsinou i dejme tomu jezdi, to bych vlakum az zase tolik nevycital. Nicmene mam osobni zkusenost, ze vetsinou je autobusova doprava prece jenom rychlejsi. Je samozrejme absurdni srovnavat vlak a autobus napriklad na trase Praha Brno apod.; v ostatnich pripadech bude BUS vetsinou rychlejsi, protoze je pruznejsi; neni svazany s kolejemi. Do mnoha jihoceskych vesnicek se vlakem da jedine se dvema prestupy a cesta trva 4-5 hodin. Autobusem naprimo a cesta do 3 hodin. Rekl bych proste, ze to neni jednoznacne; je dobre, ze se ty prostredky vzajemne doplnuji; nicmene i tak mam pocit, ze motorismum si zaslouzi vic pozornosti, protoze krome autobusu je tam i individualni doprava a celkove je po nem "vetsi poptavka".
0/0
18.11.2004 1:02

Hýkal

Brňo
Nádraží v Brně by se mělo přeložit na letiště do Prahy, rok na to na autobusové nádraží v Ostravě a pak zpátky do Brna. A co tři roky by se to mělo opakovat a věděli bychom, na co ty daně jdou.
0/0
15.11.2004 22:14

xxx

Vlaky???
To je tragédie jak má být. Je sice strašně pěkný, že jezděj na koridoru pěkný poloprázdný vlaky. Ono tomu blbečkovi to je jedno, když to má zadarmo!!! Samá výluka, zpoždění a ještě drahý. Zjratka ČD má mimo jiné zkratku i časem dojedem, což je svatá pravda. Vlaky jsou pomalé a nejsou schopné dosáhnout ani průměrné rychlosti 60km (Osobáky jak na koridoru tak úplně jinde). Viz př. z Pardubic do Hradce Královýho to je utrpení, koleje stavěné za France Josefa, navíc jedna kolej, vzdálenost je 22km a vlak ji není shopen urazit za 25minut, ale za nejméně 30min a ani rychlík, který nikde nestaví to nedá za 20minut. Navíc jsou tak inteligentní, že v pátek odpoledne kdy spousta lidí jede až do Liberce daj rychlík který ma dva vagóny přičemž ráno jede asi osmivagónový. Když to říděj debilové!!! A pohodlí a čistota??? Těm už dali dráhy dávno sbohem
0/0
15.11.2004 18:05

JPNB

Re: Vlaky???
Proč si sám odporujete v jednom článku?????
0/0
15.11.2004 19:38

xxx

Re: Re: Vlaky???
Kde to asi neznáš realitu.... Já píšu že jezděj pěkný vlaky na koridoru, ale jinde to je htůza i s tou čistotou... Může se to zdát jako odporování si, ale to je realita... Mělo to vyznít, že pěkné vlaky jezdí tam, kde nejsou zas tak potřeba a z toho vyplývá, kde dráhy prodělávají. Přiznávám... bylo to složitěji napsané - na to základní škola nestačí
0/0
15.11.2004 20:33

Dzzin

Re: Re: Re: Vlaky???
Nezavisle na tom, jak to bylo napsane, s tim celkem souhlasim. Vlakova doprava je nevyvazena a daleko hur se i vyvazuje; je svazana s kolejemi, slozitymi procesy a je mnohem tezsi s tim hybat. Trasy autobusu se daji predelat za jeden den (teoreticky); trasy vlaku dost tezko. Autobus muze napriklad pri bouracce na dalnici jet jinudy (deje se bezne); vlak pri havarii na kolejich stezi. Bezpecnejsi vlak taky neni, kolikrat sem mel pri ceste vlakem strach, aby po dalsim cuknuti jeste ta souprava nasla spravnou kolejnici. Pohodli je o nahode, dost casto si ke me ve vlaku prisedl homeless nebo naka divna trampska particka apod a cesta byla docela utrpeni; v BUSu se mi tohle jeste nestalo a to sem s nim jezdil jeden cast dost casto.
0/0
18.11.2004 1:12

Jenicek25

Vlaky
Nevážený pane Šimonovský, vlaková doprava je sice ekologičtější, bezpečnější, pro někoho pohodlnější, někdy rychlejší, ale také špinavější, neustále zpožděná, neúměrně drahá (někdy až o 100% oproti autobusu na stejné cestě), navíc ztrátová díky neschopnosti managementu ČD a Vaší, tedy dotovaná obrovskými sumami z našich daní a bez užitku. Jako student jsem jezdil do školy zásadně vlakem, dnes do práce radši jezdím autobusem. Mezi autobusovými dopravci je tvrdá konkurence a podle toho také vypadají jejich služby a ceny. A konkurence je to, co ČD chybí.
0/0
15.11.2004 17:26

Admin

Re: Vlaky
, Samé pověry, až na ty dotace. Je opravdu železniční přeprava osob ekologičtější, pokud započtu všechny ekologické škody související s cestou (lidem se topí, svítí, musí se dopravit na nádraží - autem nebo MHD, jedou oklikou...)? No a rychlost? Pro 95% jízd je varianta od domu do cíle autem rychlejší, než totéž vlakem. Pro zajímavost, tržby z osobní přepravy jsou cca 5-7 miliard, ale jen na platy zaměstnanců vydají dráhy 20 miliard, přičemž většina zaměstnanců se váže k osobní přepravě. Přesun nádraží v Brně má stát cca 28 miliard, to jsou tržby celých českých drah z osobní přepravy za 4 roky. Pokud ty čtyři roky budou dělat nádražáci zdarma, elektrárny, doly a ostatní dodavatelé budou drahám dodávat zdarma, přesun nádraží se zaplatí.
0/0
15.11.2004 17:54

JPNB

Re: Re: Vlaky
Přesun nádraží v Brně prosazuje jen město a ČD ho nemůžou a nebudou platit.Zaplatího Brňané,každý 50 000 Kč ze své kapsy co od souhlasili v referendu to mají a dobře jim tak.
0/0
15.11.2004 19:37

Ivo Padrta

Re: Re: Re: Vlaky
Vážený pane, v referendu, kterého se zúčastnilo 25% brňanů (porovnej s účastí v senátních volbách) se 85% vyslovilo proti vyhazování peněz za nesmyslné stěhování nádraží. Že na nás magistrát se-re je druhá věc. Na blití je mě z ODS, která prosazuje tuto megalomanskou investici a stejnou hubou kárá ČSSD za rozhazování.
0/0
16.11.2004 0:43

Tomas

ty uz to nezachranej
Po roce jsem jel zase vlakemPraha - Kladno
nejenze je to 2x drazsi nez bus, ale hned informovali ze za kladnem je vyluka a ze lide museji jet kus autobusem. jeste ze jsem jel jenom do toho kladna
 
 
0/0
15.11.2004 17:17

klausomil

Jen počkejte...
až dojde ropa, pak budeme mít první koňskou dráhu z Budějic do Lince!!
0/0
15.11.2004 16:28

jachtík

stávkou?
Po prošustrování 10 miliard během stavby železničního koridoru nám modrá armáda ještě hrozí stávkou? Stávkovat by měli všichni občané, kteří ze svých daní budou toto mrhání penězi platit. České dráhy si s image provozovatele veřejné služby moc hlavu nedělají a to jejich důvěryhodnost jen snižuje. Proč stávkou? Jejich služby jsou předražené a mizerné, jejich hospodaření jakbysmet, někdo by si na ně měl pořádně posvítit!!!! A ono stávkou! To ten zloděj a ožrala Dušek, že. Ostuda pro tentostát, že takovýhle monstra rozhodují. Ostuda pro odbory.
0/0
15.11.2004 15:39

Admin

Re: stávkou?
, Neblbni. Buď rád. To nejlepší, co můžou zaměstnanci ČD udělat pro stát, je dráhy dorazit stávkou!!! Nákladní doprava se dá dělat s minimem zaměstnanců, třeba ajznboňáků ze Slovenska a Polska. A osobní přeprava po železnici rentabilní nebude. Nikdy. Stávka je ideální příležitost jak nechat ČD a.s. zbankrotovat.
0/0
15.11.2004 17:58

tunafish

UBOHOST
pokud si někdo, kdo sedí na místě ministra myslí, že pokuty změní bezpečnost na silnici je ubohý paranoik, který by rád všechny potrestal.
Hrozný stav silnic, prachbídné značení - mimochodem neexistence vodorovného značení na nájezdu na mladoboleslavskou u výjezdu na Starou Boleslav způsobila, že do protisměru vyjelo auto přímo proti mně, ani se tomu nedivím, protože nahoře není ani značka ani čárka na asfaltu - je velmi často příčinou toho, že řidiči na silnici tápou a takový řidič, který neví kam má vlastně jet je hrozně nebezpečný, protože místo řízení hledá. Ale to pana ministra netrápí, jen pořádně plaťte magoři řidičský, čím horší silnice, tím míň aut, tím míň bouraček a program je splněný. FUJ!!!!
0/0
15.11.2004 15:07

švestka s peckou

Re: UBOHOST
Hele tuňáku, je sice pravda, že spousta silnic je strašně zančená, ale osobně si myslím, že vysokou úmrtnost na silnicích nezpůsobuje špatný značení a hledání cesty, ale totální neukázněnost řidičů. Ani tak mi nevadí, když někdo jede rychlejc (i když v obci by si to měl každej dobře rozmyslet), ale lidi jezděj neohleduplně a při žízení nepoužívaj mozek. Nepoužívaj např. ani blinkry (kdyby nebyly uzižitečný, tak by z aut už dávno zmizely ne?). Nedávno jsem v Praze vjížděl na magistrálu, v pravém pruhu nikdo, všichni jako obvykle jeli v porostředním, dám blinkr, vjíždím do pravého pruhu a najednou troubení. Nějakej magor se rozhodl, že přejede z prostředního do pravého pruhu, ovšem bez blinkru a ještě měl tu drzost na mě troubit. Nehledě na to, že jsem měl přednost, kdyby dal blinkr tak bych o něm aspoň věděl. Takových týpků je spousta. Leností a neohleduplností způsobujou nehody a stav silnic na tom mění jenom málo! Jak chceš takového řidiče naučit používat hlavu?
0/0
15.11.2004 17:29

Josef

Re: Re: UBOHOST
Máš trochu pravdu, ale na druhé straně, kdyby ten trouba na tebe nezatroubil, tak bys teď chodil po opravnách, ne? A navíc je sporné, kdo by byl víc viník nehody. Když měníš pruhy, máš se podívat, zda je tam v ten okamžik volno. Buď nakonec rád.
0/0
15.11.2004 17:46

miry

to není cesta ale oraniště
pane ministře zajimalo by mně kdy se bude opravovat cesta z třeboně na nové hrady jezdim po republice ale po horšim tankodromu jsem nejel takovy povrch to je mezinárodní ostuda děkuji   
0/0
15.11.2004 15:02

Ludan

Ještě větší vůl,než jsme čekali
Pokud bude ministrem dopravy takový vůl,bude doprava stát za .......nic stále Měl by odstoupit.protože to co vymyslel ja hrozné
0/0
15.11.2004 14:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.