Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stavbaři prorazili nejdelší silniční tunel

Měří dva kilometry a je nejdelší svého druhu v Česku. Silniční dálniční tunel u Petrovic na Ústecku, který je součástí budované dálnice D8. Ta v příštích letech spojí Drážďany s Prahou. Levý pruh ve směru z Německa stavbaři už prorazili, v tom pravém jim ještě dvě stě metrů schází.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr

Prostitutky
To jsem zvědav jak budou v tunelu stopovat prostitutky z E55?
0/0
29.11.2004 23:38

Stoupa

Plytvani investicemi
Tohle je typický případ vyhozených peněz. Nejen těch 4,2 mld kč na tunel, ale i dalších miliard kolem na tu dálnici. Až to v 2006 dají do provozu, bude tam už provoz velmi mizivý a bude každým rokem slábnout. Důvod ? Stačí si přečíst www.peakoil.net Kdo neumí anglicky, musí si vystačit s Novou: http://www.nova.cz/tvarchiv/video/?video=27610 Ne že bych Nově fandil, ale tentokrát udělali pravdivou reportáž. Pokud vím, chtějí ještě postavit silniční tunel pod Červenohorským sedlem. To budeme mít hromadu tunelů na jěždění na kole . Už se těším
0/0
29.11.2004 20:44

Sopko

Re: Plytvani investicemi
hahaha "až to v roce 2006 dají do provozu, provoz bude mizivý" - rád se vsadím, ale prostě to tak nebude. Otázkou samozřejmě je, co bude, až ropa opravdu dojde, ale určitě bude existovat alternativa - a ty dálnice budou potřeba dál.
0/0
29.11.2004 23:41

Stoupa

Re: Re: Plytvani investicemi
Aby ses nedivil  Nemusí to byt hned v 2006, ale 1-2 roky později. Vzhledem k životnosti dálnice minimálně 30 let jsou to popravdu vyhozene investice
0/0
30.11.2004 7:39

Walter Sobchak

Re: Re: Re: Plytvani investicemi
Myslim, ze byste nemel verit vsemu co se po netu kde pise. Zasoby fosilnich paliv vyuzitelnych ve spalovacich motorech (plyn, ropa, uhli) jsou obrovske. Navic se zvysuje recovery tezby. Nechci se o tomto prilis rozepisovat, ale momentu kdy z nedostatku paliva, at uz jakehokoliv, poklesne hustota provozu na ceskych dalnicich se Vy ani ja zcela jiste nedozijeme.
0/0
30.11.2004 19:11

Mila.Ki

A co dál
Až bude dálnice na hranice hotová, mají se Ústečáci (Vaňov) a Lovosičáci na co těšit.  Část dálnice přes Středohoří bude mít minimální spoždění 2 roky, ¨tranzit z Německa (hlavně turecké kamiony) vzrozte minimálně na dvojnásobek a vše bude sjíždět u Trmic a na dálnici u Lovosic se dostanou už nyní frekventovanou silnicí podél Labe.
0/0
29.11.2004 19:40

Walter Sobchak

Re: A co dál
no to jsem taky zvedavej jak tohle dopadne. To dvoulety zpozdeni 0805 (lovosice-rehlovice) oproti 0807 (trmice-hranice CR/SRN) je hodne optimisticky. I kdyz se podari vysachovat ekology s tou jejich Kubackou (treba nejakym jednorazovym zakonem jako v pripade d5) pak se obavam stavby na nestabilnim cedicovym podlozi (labska strana ces. stredohori) ta by se mohla znacne protahnout a prodrazit. A kdyz se secte soucasnej provoz na E55 a I/30 s kruhakem v lovosicich no tak to teda potes koste...
0/0
29.11.2004 20:30

XxX

Děti země!
Každý se dá koupit!!! Každý má svou cenu, že? Děti země?
0/0
29.11.2004 19:06

barunka

Stavbari
Stavbari? Nevim, jak vy, ale ja takove slovo neznam
0/0
29.11.2004 17:46

Kunesp1

Re: Stavbari
Ja ho znam... je to pracovnik na stavbe... Jestli je to spisovne nebo ne, to nevim, ale u nas se pouziva...
0/0
29.11.2004 18:17

Vily

Že by
ekologové konečně dostali rozum. Nějak se mi tomu nechce moc věřit, to je v rozporu s jejich programovou konfrontační politikou. Ale pokud tomu tak je, tak je to prima, možná že se blýská na lepší časy a začne s nimi končně být pořádná řeč.
0/0
29.11.2004 17:00

medved_cz

Re: Že by
Spise dostali zaplacino. Bohuzel. Viz Deti Zeme protestujici proti spalovne v Praze-Malesicich zaroven sponzorovani provozovateli skladek v okoli Prahy. A o tom, ze nekdo velmi rad zaplati, pokud dalnice pujde okolo jeho pozemku (vhodnem pro stavbu XYZ-marketu) snad neni treba mluvit...
0/0
29.11.2004 18:29

Delirium Tremens

Už té chvály bylo dost
, mě by spíš zajímalo, jestli bude někdo za tak velký tunel pykat.
0/0
29.11.2004 16:46

Volten

Stavbaři prorazili nejdelší sikniční tunel
-- čin který si zaslouží  pochvalu z důvodu že  bude prospěšný pro motoristy  i pro ekologii nestojí v    mediích  za řádnou informaci.Zato kdy měla  kdejaká čůza  orgasmus  jsme informováni  neustále.Jděte se bodnout!
 
0/0
29.11.2004 16:01

legionar

To je divny stavbar
na tom obrazku :-)
0/0
29.11.2004 15:34

To není stavbař...

Re: To je divny stavbar
to není stavbař, to je nějakej terorista, vždyď má v ruce handgranát a na sobě nějaký divný hadry ! Akorát je mi divný, že ty dva páprdové v pozadí na něj klidně koukaj...
0/0
29.11.2004 15:41

bapial

hmm
No tak postavit dálnici včetně tunelu za 4 miliardy aby se němčourům dobře jezdilo na dovolenou k moři nebo chlastat levné pivo, problém není. Ale že by se konečně postavila dálnice do Ostravy to nikoho nezajímá. Kua a potom se divíme ostravákům, že nadávají na pražáky.
0/0
29.11.2004 15:14

mateusik

Re: hmm
nechapu proc by meli ostravaci nadavat prazakum za to ze se stavi dalnice u usti nad labem? to nechapu a za druhe, dalnice do nemecka nam pomuze lepe vyvazet zbozi a taky privazet. Myslim ze je to ekonomicky zajimavejsi a potrebnejsi nez dalnice na Ostravu (a to prosim bych byl taky moc rad aby uz konecne mela Ostrava poradne silnicni spojeni).
0/0
29.11.2004 15:34

Densemann

Re: Re: hmm
Od kdy se vozí zboží po dálnicích, kdes to v západní Evropě viděl....? :-(    Vlaky a lodě ti nic neříkají?!
0/0
29.11.2004 16:55

Pedro

Re: Re: Re: hmm
Kde se v zapadni Evrope vozi zbozi po dalnicich? Nech me premyslet... Aha! Tak treba: V Holandsku, v Nemecku, v Italii, v Belgii, vlastne vsude. Ony totiz ty tvoje lode doplavou jenom tam, kde je voda, vis? A taky jsou pomale, takze treba potraviny by se zkazily, vis? A ta tvoje zeleznice dojede jenom tam, kam vedou koleje, vis? A je pomala a neflexibilni. Ale jinak spi dal v 19. stoleti.
0/0
29.11.2004 17:04

vidlák

Re: Re: Re: Re: hmm
prej vlaky a lodě  se někdy podivej aspoň do němec: levej pruh dálnice - jenom auta
pravej pruh - jenom kamiony
0/0
29.11.2004 17:21

Walter Sobchak

Re: hmm
Jdi se bodnout.  po d1+r35+r48+r56 se do ostravy "4pruhove" dostanes uz dneska (usek kolem hranic je ve vystavbe). Navic je rozestavena d47 s realnym terminem 2009, ktera je svym zpusobem hlavne politickou zakazkou a jsou potrebnejsi trasy. R1, R35 (hradec-mohelnice). Sedni do auta, opust rodnou visku a zajed si treba do Velemina, sedni si v motorestu a pozoruj, proc je D8 dulezitejsi nez tuplovana dalnice na sever moravy a do slezska. Po dostavbe d47+d1totiz budes mit dokonce na vyber: bud po erkach pres olomouc a nebo d1+d47 pres prerov.
0/0
29.11.2004 20:21

Kdosi

Škoda krajiny
Krajina je tam fakt hezká - chodím tam ny výlety. Dálnice se tam nehodí, ale na druhou stranu, stávající silnice do teplic je fakt neúnosná.Asi nebylo jiné řešení.
0/0
29.11.2004 14:32

Densemann

Doufám, že to platili Sudeťáci
Já tím směrem totiž pravděpodobně nikdy nepojedu...
0/0
29.11.2004 13:55

xxx

Re: Doufám, že to platili Sudeťáci
ty jsi ale magor
0/0
29.11.2004 14:17

dalibor

Re: Doufám, že to platili Sudeťáci
vyznas se vubec v dejepisu? D8 vede na sever nemec ne na jih. Tam uz dalnice z ceske strany davno hotova, na nemecke se zatim buduje.
0/0
29.11.2004 14:33

matesakoid

Re: Re: Doufám, že to platili Sudeťáci
ehm.... ten dejepis nebyl doufam narazkou na Sudety?
To bych se totiz musel moc osklive smat a to bych opravdu nerad .
A taky nejak nerozumim te severojizni narazce. At koukam jak koukam, tak "dalnice" vede prakticky jenom na zapad a pak na Slovensko.
0/0
29.11.2004 17:21

Honza

Re: Re: Doufám, že to platili Sudeťáci
Ne ze bych souhlasil s prispevkem Densemanna, ale Sudety jsou na severu stejne jako na jihu Cech (a koneckoncu i na zapade Cech). Staci se podivat na jakoukoli mapu, co zbylo z CSR po Mnichovu.
0/0
29.11.2004 17:46

SigSauer

Tunel
Tunelová varianta je v tomto případě nejlepší, hlavně kvůli zásahům do krajiny.
0/0
29.11.2004 13:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.