Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Anheuser-Busch vyhlásil vítězství nad Budvarem

Americký pivovarnický gigant Anheuser-Busch vyhlásil vítězství ve sporu o značku nad Budějovickým Budvarem. Firma prohlásila, že Světová obchodní organizace (WTO) vyhověla USA a Budvar nesmí používat označení Budweiser. Evropská unie prohru popírá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kunesp1

Zajímavá úvaha - zejména pro Thyronxe...
Tak jsem tak přemýšlel, současné HDP ČR v paritě kupní síly je asi 18 000 USD (Jo, je to tak, když se dolar propadá :-), Americké HDP je asi 40 000 USD. Takže máme nějakých 45 procent.. A teď ta otázka: Jak jsme na tom byli ve srovnání s USA za první republiky, například v roce 1925 (již stabilní ČSR a ještě nekrachující burza v USA)? Myslím si, že jsme 45% USA nedosahovali. Každopádně jsme od té doby stihli sedm let dodávat veškerý domácí produkt Hitlerovi, a pak čtyřicet let budovat komunismus a poslouchat Rusáky. No, i tak jsme, zdá se, náskok USA trochu smazali! Tomu říkám drtivá síla faktů :-). A já se táži: Kde je teď ten americkej ekonomickej zázrak ve světle těchto faktů??
0/0
27.12.2004 22:41

benny

Re: Zajímavá úvaha - zejména pro Thyronxe...
1. HDP USA by se dmulo pychou, kdyby dosahovalo teto vyse...jde taky o to, v kterem roce...spise tak 30-33000USD, zatimco bezne zapadoevropske zeme 20-35000 2. mezi valkami bylo CSR 7. nejrozvinutejsi zemi sveta. Prvnich sest zpameti neznam, ale USA tam asi nebyly :-))
0/0
28.12.2004 15:29

kunesp1

Re: Re: Zajímavá úvaha - zejména pro Thyronxe...
Já mám dojem, že HDP USA je asi 133% průměru EU 15, a naše bylo naposledy nějakých 63% procent EU 15, což dělá necelou polovinu HDP USA (pochopitelně vztaženo na hlavu). Vzhledem k tomu, jak nehorázně dolar spadl, naše DPH v dolarech silně vzrostlo :-). Poslední údaj z roku 2003, který jsem viděl hovořil o HDP ČR 16 600 USD. Vzhledem k vývoji kurzu bych těch 18 000 USD pro rok 2004 bral jako reálnou hodnotu. USA pak skutečně musí mít něco kolem těch 40 000. Přejme jim to! Jiná stránka věci je ta, že z nich neumějí ušetřit ani desetinu toho, co průměrný Čech :-). Co se týče toho předválečného období, USA tam byly již na prvním místě. Dále tam byla Velká Británie, Kanada, Francie, Belgie a Holandsko (pokud mě paměť neklame).  Odstup těch prvních k nám byl i tak docela velký - měli jsme tu též Slovensko a Podkarpatskou Ukrajinu.
0/0
28.12.2004 22:54

kunesp1

Re: Re: Re: Zajímavá úvaha - zejména pro Thyronxe...
Tak jsem se kouknul na jedny stránky CIA, kde jsem objevil následující předpokládaná čísla na rok 2004: USA: 37 800 USD, ČR 15 700. Je to americký pohled na věc, kde patrně pozapoměli na propad dolaru :-) Jsou to zase trošku jiná čísla, nicméně ten mnou uváděný poměr okolo 45% sedí...Tady je to konkrétně necelých 42%. Jde spíše o ten poměr, který říká, že Američanům saháme minimálně po pás, a když natáhneme ruku a nadskočíme a oni budou v předklonu a ještě blbě čumět, jak to mají ve zvyku :-) můžeme jim dát i pěknýho lepance
0/0
28.12.2004 23:35

Thyronx

USA
Včera mě přiletěl kámoš z USA, dovezl ty jejich libový pivečka, co se s těma našejma patokama ani nedaj srovnat a to byla dobrůtka. Prostě amící vaří nejlepší pivo na světě a francouzská vína se můžou jít bodnout, protože američaní maj ty nejelpší vinice pod sluncem. Jsem se pak z toho mixu vína apiva solidně zašvikli.
0/0
27.12.2004 13:28

kunesp1

Re: USA
Wow! (česky to znamená "jejdá!" :-)). Ty jsi asi schizofrenní. Tak doteď se mi zdálo, že jsi Američan (pořád jsi tak žvatlal naše, naše, naše - ve smyslu americké a vaše, vaše, vaše - ve smyslu české. Teď najednou tak nějak nevím, proč považuješ za své to naše pivo :-). Také mám dojem, že zrovna v tomto případě zastáváš značně minoritní stanovisko, navíc podloženo faktem, že do USA na pivo nejezdí nikdo, k nám jezdí chlastat celý svět! Myslím si, že to je důkaz kvality! .... Mimochodem, já pivo nepiju, nechutná mi. A to ani to americké... I když nutno přiznat, že při své oslavě narozenin jsem v USA z těch patoků, co tam točí, zeblil koupelnu na koleji ..... Uznávám, že to byla spíše chyba automěrky .
0/0
27.12.2004 21:09

kunesp1

Re: USA
No chlape, zaujala mě tvé silně tendenční ekonomické ukazatele... Skusme je malinko dokomentovat:
S tím začátkem souhlasím až po to tvrzení, že EU ekonomika je v hajzlu (tedy včetně toho :-)). Chybí jen dodat, že i USA ekonomika je v hajzlu (přestože, jak správně uvádíš, je nejsilnější na světě). Ano, tvůj plat je zřejmě velice pěkný, ovšem jak nepěkné je srovnávat tvůj pěkný plat s naším průměrným :-), navíc Existuje ještě jeden ukazatel, tzv. parita kupní síly a tam si stojíme trochu výše - tak 40 - 50%. Ani tento ukazatel není schopen "znázornit", že nejčastější (lépe řečeno běžný) američan (= např. 90% nejchudších :-))je chudák, co se v životě podívá do zahraničí nanejvýše jednou, vše, na co se v životě zmůže, je fajnová dřevěná chatka nazvaná rodinný dům (kterou mu sebere kdejaký piďivětřík) a auto pro každého člena rodiny, aby desítky mil nemusely každé ráno do práce běhat pěšky!
0/0
27.12.2004 22:07

kunesp1

Re: Re: USA - dokončení...
Pracovní vytížení je obrovské - tedy nezbývá čas na domácí práce a na všechno se volá řemeslník - drahý, neboť chce také dobrý plat, že :-). Jídlo se doma z časových a dovednostních důvodů také moc často nepřipravuje. Tím se peníze točí a točí a točí a Americká ekonomika nabývá nebývalých rozměrů. Jak prosté! Co se týče VS vzdělání, tak věř tomu, že u nás si jeřábník a řezník bakaláře dělat nemusí. On stačí i výuční list. Naše školství je holt efektivnější.
0/0
27.12.2004 22:08

kunesp1

Re: Re: Re: USA - dokončení...
Hrubice ygnoruj, jsem průměrnej českej buran..
0/0
27.12.2004 22:09

Kladivoun

Asi chtěli oklamat zákazníka, Amíci.
Budějovický Budvar vyrábí jedna z nejkvalitnějsšch piv v Čechach, a tim pádem i na světe. Skvěly je zejména světlý, ale také nový tmavý ležák a rovněž Bud Super Strong 16%. Někomu pivo z Budvaru chutnat nemusí, o jeho kvalitě surovin, výrobního procesu a výsledných produktů však nelze pochybovat. Vzhledem k orientaci podniku na export je myslím důležité, aby Budvar měl možnost označit svoje produkty místem původu, a to v jakémkoli jazyce. Je-li tedy Budvar budějovické pivo, je to tedy zřejmě i Budweiser Bier, ať se Bush staví třeba na hlavu. A proč si vlastně někdy zaregistrovali značku Budweiser? Asi chtěli podvodně mystifikovat zákazníka o původu a složení zakupovaného zboží: vpředu obrovský nápis Budweiser a vzadu malými písmenky - made in U.S.A.  složení - kukuřice, rýže, voda, aromatizováno, přibarveno.  
0/0
27.12.2004 10:55

Vlasťa - Paddy

Prostě mi to nedalo
Momentálně žiju a pracuju v Irsku.Budwaiser je tu na každém rohu, ale Budvar skoro taky.Ti co tvrdí, že Budwaiser je lehké pivo,by se měli podívat na voltáž.Lehké je,ovšem pouze chutí. Dokonce vím,jak ho vyrábí. Zředí Budvar na polovinu a dolejí to lihem . A s těmi Američany a jejich světovládou to taky není až tak hrozné, sem do Irska se vrací desetisíce Irů z Ameriky, protože je tu líp.
0/0
27.12.2004 8:38

Loco

Zrovna tebe jsem tady ty kreténe čekal...
a opět jsi nezklamal.
0/0
25.12.2004 7:43

Zly_Soused

původ názvu Budweiser
Je to trochu složitější. Každopádně je pravda, že budějovické pivo se poprvé označuje jako budweiser  tuším na konci 16. stol. v nějaké listině Rudolfa II. Od té doby se tento název používal běžně. Je třeba ovšem říct, že se nejednalo o konkrétní značku, či výrobce, ale o označení původu z města Budějovice(Budweis). Je taky pravda, že původ názvu amerického Budweiseru je spjat s Budějovicemi, protože pan Anheuser, jak sám říkal, se nechal inspirovat skvělými budějovickými pivy. Každopádně značku Budweiser zaregistroval jako první. Takže si vyberte. Já každopádně fandím našemu Budvaru už jenom proto, že název amerického Budweiseru, pochází z názvu našich Budějovic a to je fakt.
0/0
24.12.2004 12:31

kunesp1

Re: původ názvu Budweiser
S těma registracema je to takové divné. Nedávno (tak dva roky zpátky) si jeden Američan usmyslel, že si nechá na sebe zaregistrovat nikomu nepatřící pozemek - celý Měsíc :-)) A podívejme, ono mu to vyšlo... Teď nabízí pozemky na měsíci a našel voly, co si je od něj kupují a mám dojem, že i NASA mu snad měla něco zaplatit za pronájem pro své měsíčný sondy a případné moduly. No, USA je svět sám pro sebe a připomíná spíše bohnickou léčebnu než "rozumnou" zemi.
0/0
27.12.2004 21:22

kunesp1

Re: Re: původ názvu Budweiser
... a Thyronx je jedním z pacientů
0/0
27.12.2004 21:23

Soudce

státní firma
Od té doby, co se znárodnil Budvar to s ním jde s kopce, takže se není čemu divit. Americká piva nepiju, protože se sem žádný nedováží. Přeju Anheuserovi, aby ho zažalovali amíci, že jim na etiketě neoznámil, že po pivu se blbne a aby ho dostali samy americké soudy a spotřebitelé , jak už se v několika případech stalo. A že je v americe vysoká míra blbosti to už ví (v evropě) každý. Ať žije Busch !!!!!
0/0
24.12.2004 10:07

Thyronx-

Americka vina
Americka vina maji nazvy podle odrud hroznu tedy franouzske. Mimochodem kvalitou nektere z Kalifornie predci mnohe rocniky originalu z Francie. Navic v takovem mnozstvi ze muzeme hrave jit s cenou hodne dolu. Znalci vina Vam reknou vic. Je to otazka casu. Ostatne v posledni dobe je v USA dost silna nechut kupovat vyrobky Made in France. A Francie to pekne pocituje.K tomu slaby dolar a nestesti je hotove.
0/0
23.12.2004 19:47

bigmarcel

Re: Americka vina
..."Navic v takovem mnozstvi ze muzeme hrave jit s cenou hodne dolu"...   Ty budeš nějaký borec.Tam děláš úplně do všeho.Všechno jsi viděl a všude jsi byl dvakrát...
0/0
24.12.2004 20:25

Thyronx-

v USA a v Cesku
v USA se vari Budweiser (Bud) a v Cechach Budvar. A tak to i bude. Nevim proc si Cesi zakladaji na nemeckem nazvu Budweiser ale muj pocit je ze to Budvar prohraje. Co se tyka kvality,obje piva maji dobrou kvalitu s tim ze americka piva jsou lehci. Lidi tu nechteji pit silna piva. Ceska piva tu na trhu jsou,ale temer nikdo je nezna. Kupuji to jen znalci piva a evropane,Cesi. Prave se chystam na nejakou oslavu a budu pit samozrejme Bud Light.
0/0
23.12.2004 19:42

CESKY CANADAN

Re: v USA a v Cesku
TY TOMU ROZUMIS JAK HUS PIVU.TAK JA TI TO VYSVETLIM.CESKE PIVO PATRI K JEDNOMU Z NEJLEPSICH NA SVETE,JESTLI NE VUBEC NEJLEPSI.A O AMERICKEM PIVU BYCH SE RADEJI NEZMINOVAL.V MEM MLADI JSEM V CESKU NEKDY VYPIL 25 PIV .5L ZA VECER.TAKZE VIM O CEM MLUVIM.NYNI ZIJI V KANADE A SEM TAM PIJI CANADSKE PIVO.TAKZE JAKO PIVNI SPECIALISTA BYCH TO SHRNUL.CESI VYRABI PRAVE PIVO,KTERE CHUTNA JAKO PIVO.CANADSKE PIVO CHUTNA JAKO LEPSI VODA A AMERICKE JAKO CHCANY,DIVIM SE ,ZE TOMU AMERICANI RIKAJI PIVO.
0/0
25.12.2004 2:07

JaW

Re: v USA a v Cesku
No ja nevim, ale ja Budweiser uz nekolikrat pil a nejenze to vypada jak chcanky, ale i tak to chutna!
0/0
25.12.2004 9:15

Boty

The Budweiser is from "Budějce"
Každý slušný STŘEDOEVROPAN ví, že pravý Budweiser
je z "Budějc" a žádná americká s.r.a.č.k.a mu nemůže konkurovat.  Zdravim cenzora a hned jdu na dvě.   
0/0
23.12.2004 11:31

Hater

Budweiser
Výsledek sporu je jednoznačným vítězstvím hebrejsko-zednářského sepětí podvodníků z WTO a americké lobby. Malý podíl na výrobgu piva v omezené kvótě získali američané ještě v době Rakousko-Uherska v roce 1910. Dnes rozhoduje spolek podvodníků ze zločinecké organizace WTO o sporu, o kterém ví totální hov..! Pouze podporuje své národnostní kumpány a kámoše zednáře z USA!!!
0/0
23.12.2004 10:18

Obracec_kalendare

........
Až amíci koupějí náš budvar tak to bude hukot, výčepní bude házet do pulitru kostky ledu jako ve státech....
0/0
22.12.2004 18:12

Thyronx-

Re: ........blbe
Ja za tech 20 let nevidel ze by se tu v USA daval do piva led... Tady se vychlazuje klenice na pivo ( v nekterych restauracich) tak ze je ojinena.... a do te si nalijes pivo sam. Cepovane pivo (draft) je taky fajn. Povez mi neco o Vasem kvasnicovem pivu Hahahahaha to jsou patoky co? A kdyz to vypijes do dna, tak se i zarucene pos..... Mimochodem mam rad Gambrinus a Vratislav., Klaster,Svijany to jsou fajn piva.Prada v lete trochu moc silna,protoze vy lehky piva neumite, ale jo O.K... V kazde "Liquere Store" tu mas piva z celeho sveta a muzes porovnavat...Nemecka cerna piva jsou super.
0/0
23.12.2004 19:52

ja

Re: Re: ........blbe

jdi do pici

0/0
2.2.2007 4:25

BedlamW

Re: ........
Nejakej pako tu napise ze v USA se hazi led do piva a hned je to hotove. jsem tu 10 let, chodim na pivo casto a nikdy mi nikdo nehodil zadny led do piva....Ale je fakt, ze tu podavaji hodne piva na nas vkus podchlazena. Ale jak kde.
0/0
24.12.2004 10:47

Danny_Kay

Re: Re: ........
...samozrejme,ze se tady v US dava do piva led...Je to uplne normalni, nicmene  kvalitu toho piva to neovlivni, protoze se ten led dava v sacku, takze ovlivnuje jen teplotu toho piva. A mimochodem, nedava se ten sacek s ledem do sklenic,ale do pitcheru ze kterych si to pivo pak nalevas...Samozrejme to se lisi restaurace od restaurace, ale v Hooters to tak bezne delaj...
0/0
16.9.2005 23:13

ProfesorR

Mně je úplně jedno, jak se to jmenuje, jde o chuť.
A chuť má Budvar hroznou, ale je pravda, že americký Budweiser je ještě horší.
 
A že se hořické trubičky bojí o značku? To snad je vtip! Už jen kvůli tomu " ř "  
0/0
22.12.2004 17:07

miki1

Dejte si
dva kousky a dobrou noc  http://www.primator.cz/aktuality/nejsilnejsi_pivo.html
0/0
22.12.2004 12:10

miki1

Radši si dám Primátor
ale byla by blbost pustit značku ,která s amerikou nemá nic společnýho
0/0
22.12.2004 12:07

DonNight

Re: Radši si dám Primátor
jj, primátor, obzvlášť tmavá dvanáctka to je chuť...
0/0
22.12.2004 12:31

Mispulin

Patok zůstane patokem i kdyby se jmenoval pětkrát BUD
Klucí, vždyť je jedno jak se ten jejich patok jmenuje. Stejne to zůstane patokem i kdyby se jmenoval pětkrát BUD
0/0
22.12.2004 11:45

Zlej

Re: Patok zůstane patokem i kdyby se jmenoval pětkrát BUD
Spencer?
0/0
22.12.2004 14:59

ProfesorR

Re: Patok zůstane patokem i kdyby se jmenoval pětkrát BUD
Souhlas
0/0
22.12.2004 16:58

Tosnadnení pravda

Amer.soud protěžuje am.firmy-bojkotujte am.výrobky,dokud tohle pirátství neopustí!!
Neskutečný protekcionismus-pomalu nastává izolace am.firem jen z tohoto důvodu (ponechme stranou klesající dolar na polovinu za posledních patnáct let a blížící se krach ekonomiky)...
0/0
22.12.2004 11:41

baxtter

Re: Amer.soud protěžuje am.firmy-bojkotujte am.výrobky,dokud tohle pirátství neopustí!!
No to je přece jasné. Kdo ovládá WTO a MMF a stanovuje pravidla globální ekonomiky??? USA a jejich nejsilnější korporace, přece...
0/0
22.12.2004 15:51

Thyronx-

Re: Amer.soud protěžuje am.firmy-bojkotujte am.výrobky,dokud tohle pirátství neopustí!!
Zase jeden blb co spojuje slaby dolar s ekonomikou... Americka ekonomka je nejsilnejsi na svete a dokud nenastoupi Cina, bude to tak dal. Ekonomika EU je v hajzlu.Nezamestnanost jak bejk a se silnym Eurem muzete tak vyvazet jen mezi sebou. Vas prumerny mesicni plat je na urovni meho 2 denniho. A kupni sila se neda ani porovnat. Pozdrav z mizerne ekonomiky kde prumerny duchod je Vasich 23000 Kc/mes kde DPH je 4-6% a fed.dane z platu 15,5%, kde litr benzinu stoji nehoraznych 10Kc a kde prumerny plat rodiny je nekde na 1,625,000 Kc rocne. (muj asi 2 a pul nasobny), kde nezamestnanost je polovicni nez v CR a klesa...kde se nikdo nemusi bat o praci,kde 40% populace ma vysokoskolske vzdelani. kde 60% obyvatel bydli ve vlastnim rodinnem domku.. ano to je ekonomika ktera slouzi lidem a ted s nizkym dolarem v pohode a lacino exportuje.
0/0
23.12.2004 20:04

BedlamW

Re: Re: Amer.soud protěžuje am.firmy-bojkotujte am.výrobky,dokud tohle pirátství neopustí!!
Ziju tu 10 let az zase tak optimisticky bych to bohuzel nevidel. treba s tema domkama. 60 % populace v nich bydli, ale splaceji to 30 let. Takze je to na dluh. A ty taxi jsou nizke, ale taky z nich nic nevidis. Myslim tim drahe skoly, doktori atd. Vsak vis o cem mluvim. Vsude jsou problemy a USa nejsou vyjimkou.
0/0
24.12.2004 10:56

Jenicek25

Ti cenzoři
Á, koukám, že pan cenzor z iDnes, místo aby uklízel doma a připravoval se na vánoce, tak maže příspěvky. Velice se mu omlouvám za použití termínu "americké d.ě.v.k.y" , kvůli kterému smazal můj příspěvek a následné reakce tak již ztratily svoje kouzlo, kterýžto přesně vystihnul, co jsem měl na mysli. Zřejmě to bude pan cenzor, který dříve nesnášel, když někdo hanobil SSSR a jeho skvělé představitele, a teď zase nesnáší, když někdo uráží skvělé a svobodné Američany !! Koho chela jíš, toho píseň zpívej, že ??
0/0
22.12.2004 11:30

Tomash

Re: Ti cenzoři
Hele, myslim, že cenzuru nedělá člověk, ale comp, kterej má seznam zakázanejch slov...
0/0
22.12.2004 12:18

Stone_temple_pilot

Re: Re: Ti cenzoři
Jo, jo, je to tak, hloupej automat. Taky mi kvůli jednomu slovu smazali úplně nevinnej příspěvek, tak jsem jim napsal, jestli si ze mě dělaj srandu.. Odepsala mi asistentka šéfredaktora, že jim to kontroluje automat a jestli prý mám lepší nápad. :-) Napsal jsem jí, jesli by třeba automat zablokoval slovo "kráva". Už neodepsala.
0/0
22.12.2004 20:07

BedlamW

Omezenci
Jste celkem omezenci v te vasi protiamericke kritice. Oni totiz nemaji v USA jenom jedine pivo jak si tady hodne z vas mysli. Maji hodne dobrych piv o kterych vy asi nikdy neuslysite. Tak jako ani amici neznaji nejaky original Bud. Ty dobre piva nemaji bohuzel tolik penez na reklamu. Chodim do hospudky v Seattlu, kde toci 48 piv a verte mi, ze se tam da vybrat. Cesi znaji jenom jeden druh piva a nic jineho neuznavaji. A abych se trosku zastal toho americkeho patoku jmenem Bud. V hospode bych si ho nedal, ale verte mi ze na zizen je lepsi, nez kterekoliv ceske pivo. V lete byva v USA celkem parak a kdyz neco delam venku, tak vzdycky radeji sahnu po americkem Budu, nez po ceske Plzni. Plznicku si schovam az na vecer do hospody. Mejte se pivari a zkuste sem tam i chute jinych piv nez toho vaseho lezaku.
0/0
22.12.2004 11:29

Rejpal

Re: Omezenci
poledni prestavka v marketu?
0/0
22.12.2004 12:27

Thyronx-

Re: Re: Omezenci
Ma ten Cesky Amik pravdu. A nemysli si ze kazdy Cech v Americe uklizi v supermarketu... Ja delam v prepoctu za 4 miliony Kc rocne a to asi supermarket nebude vid? Ma pravdu v tom ze kdyz je hic, tak Vase piva te srazi na kolena.Bud Light te osvezi a muzes i v pohode ridit auto. ( i s pripadnym foukanim do trubicky)... Vase ceska piva jsou skvela,ale pozor nejsou jedina skvela...
0/0
23.12.2004 19:57

bigmarcel

To Thyronx
Kdyz je hic,tak si klidne pij tu Vasi sodovku ,my se tady bavime o pivu!
0/0
24.12.2004 20:20

rsv

Re: Omezenci
Tak ti můži říct, že jsem při svém krátkém pobytu v USA ten jejich slavnej Budwaiser zkusil a něco tak odpornýho jsem v životě nepil. Neuvěřitelně slabý pivo bez chuti, navíc samozřejmě podávaný v těžce podchlazeným stavu a ještě se mi do něho snažila servírka nacpat led! Hnus! Tohle svinstvo není ani náhodou pro náš Budvárek konkurence. Jinak máš pravdu, že amíci neznají jediné pivo, ale na druhé straně většina dobrých piv je dovážená z Evropy. A jestli tobě víc vyhovuje ten vodový patok, tak si ho klidně chlemtej dál. My tady ale víme co je dobrý......
0/0
22.12.2004 12:38

Zlej

Re: Re: Omezenci
kdyby se mě snažila nacpat led do piviště (doufám, že to nebyl lahváč ) tak to bych jí asi na místě zabil a každej soud by mě musel osvobodit!
0/0
22.12.2004 15:02

Rat

Re: Re: Re: Omezenci
Kazdej mimo USA. :-)
0/0
23.12.2004 8:33

eman1

Re: Omezenci
Jasně protože se nechvalně vyjadřujeme k omezenosti vlastního sporu, tak je to hned protiamerická kritika. Nalej si klidně svejch 48 piv, dej si hambáč v Mekáči a pamatuj si že dobrý pivo se prodává samo a nepotřebuje nějakou nablejskanou reklamu. A i kdyby se americký pivo jmenovalo kolem dokola Budweiser tak se našemu nevyrovná a ty si to naše budeš vždycky schovávat aby sis ho nevybryndal na to svoje triko s CocaColou. :-))Hezký svátky.
0/0
22.12.2004 12:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.