Diskuze

Airbus představil největší letadlo světa

Obrovské. Jiným slovem se dá nový Airbus A380 jen těžko popsat. Největší dopravní letoun světa je dlouhý 73 metrů, rozpětí křídel je bezmála osmdesátimetrové. V nejvyšším bodě je A380 vysoké asi jako osmipatrový dům. V úterý se letadlo poprvé oficiálně ukázalo veřejnosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lif42

26. 8. 2008 21:57
neni nejvetsi

nejvetsi letadlo sveta? ;-D;-D;-D RvRv;-Oasi by jste meli opravit titulek na nejvetsi dopravni letadlo sveta nejvetsi je totiz

Antonov AN-225 Mrija!!

0 0
možnosti

Spunt

23. 2. 2005 18:49
debil
ghfh g g d h h g h g hfgh f df
0 0
možnosti

Spunt

23. 2. 2005 18:49
Re: debil
hnupe
0 0
možnosti

miki

23. 1. 2005 16:04
ludia
dobre som sa nasmial....paci sa mi cesky humor :-)
0 0
možnosti

Zwerg

21. 1. 2005 23:25
Koukám, kolik
se tady vyrojilo odborníků na avioniku. Divím se, že si vás Francouzi k vývoji A380 všechny nepřizvali jako poradce. To by pak jistě vzniklo LETADLO budoucnosti.  Taky nechápu, proč se Aero stále zmítá v existenčních problémech, když celá země je plná leteckých odborníků, kteří už předem přesně vědí, že A380 je konstrukční hloupost a nebude komečně úspěšná. Aeru přece stačí hmátnout mezi zdejší respondenty a firma bude hned zachráněna.
0 0
možnosti

Pája 2

20. 1. 2005 7:07
Jsou normální?
Takové nápady jako tělocvična, sprchy, casino v letadle, tak to jsme si kreslili jako děti tak ve třetí třídě ZŠ. Jen doufám, že až se v tělocvičně bude hrát "zápas" nebo si někdo půjde zacvičit s činkami, nedostane se zrovna letadlo do turbulence...
0 0
možnosti

barbudo

19. 1. 2005 20:39
Ale milé děti, ono asi nejde jen o velikost ...
... on Huges postavil letadlo s rozpětím skoro sto metrů už před padesáti lety ... a Sirorski před devadesáti uměl taky pořádný kousky ...
0 0
možnosti

barbudo

19. 1. 2005 20:40
Re: Ale milé děti, ono asi nejde jen o velikost ...
Hughes a Sikorski ... přes žvanec nevidím na klávesy ...
0 0
možnosti

tatka

19. 1. 2005 8:36
konec nadvlády
Konečně někdo zase ukázal amíkům zač je toho loket.
0 0
možnosti

Jarda

20. 1. 2005 17:47
Re: konec nadvlády
Ty myslis jako ze Evropani udelali letadlo ktere je opar metru vetsi nez tricet let stary 747, tak ukazali amikum zac je toho loket. A380 je letadlo stare technologie, nenabizi nic prevratneho, akurat ze je vetsi. Udelat neco co tady zhruba uz tricet a vic let uz existuje jen to trochu protahnout a rozsirit naznamena pokrok.
0 0
možnosti

Pstružina

18. 1. 2005 22:20
OK 254/SX
Trochu mě to přípomíná naše vynikající dopravní letadlo http://www.divisov.wz.cz/" target="_blank" rel="nofollow">OK 254/SX.
Je to až k nevíře, že se vývoj za posledních 30 let tak málo posunul.
0 0
možnosti

bosnia

18. 1. 2005 22:29
Re: OK 254/SX
Ty blbečku, ty vydělávaš tím, že lákáš klikající surfaře?!?!
0 0
možnosti

Jarda

18. 1. 2005 21:14
Pěkné
Pěkné, ale proti AN 225, který poprvé vzlétl 1988 a je v pravidelné službě od roku 1989 je to ještě trpaslík. A než se tento "Bobek" dostane do vzduchu, uplyne ještě hodně vody.
0 0
možnosti

greyone

18. 1. 2005 22:16
Re: Pěkné
Na druhou stranu ale Mryia byla vyrobena od roku 1988 pouze jedna (dalsi se stavi). Vice info na: http://www.airliners.net/info/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.airliners.net/info/
0 0
možnosti

greyone

18. 1. 2005 20:58
Pokrok
Nejde ani tak o luxusni letadlo. Vetsinu z tech vymoznosti, ktere A380 nabizi (bar, masaze atd), zatim zadna z leteckych spolecnosti nevyuzily. Pro bezny provoz nejsou moc prakticke a jde jen o reklamni tahak (jak videt tak funguje). Letadlo je vetsi nez A340 a  B747 a pocita se s usporami z velikosti.
Nazory, ze spadne, nebo dokonce nevzletne jsou jenom k zasmani. Za ty roky, co Airbus pracoval na vyvoji urcite neceho dosahli.
Jde kazdopadne o obrovsky krok kupredu v letecke doprave, vlastne od uvedeni 747 na trh nekdy pred 40 lety. Hospodarnost se ukaze casem, ale pro mezikontinentalni lety se jevi jako idealni. Prvni komercni let se uskutecni az za rok touto dobou. Do te doby budou muset vybrana letiste prizpusobit brany pro nastup a vystup obou pater najednou.
PS: B747 je delsi.    
0 0
možnosti