Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

martin

28. 1. 2005 4:17
ic kosican
pokud v ze nezmeni ve vlaku ic kosican ktere konci na hlavnim nadrazi v ostrave tak tezko jedou strare ic
0 0
možnosti

Rejpal

27. 1. 2005 10:24
Vůbec nerozumím ?
A to nadpisu "České dráhy čekají příliv cestujicích",protože dále se píše, že každoročně cestuje mezi 170 až 190 mil. cestujících. V minulém roce cestovalo tuším 179 mil. a letos čekají 181 mil. cestujících při rostoucích cenách a klesajících tržbách. Tak kde je ten příliv ???, to by musel být tak 250 mil., nebo ne? Zeman měl ve svém komentování práce novinářů pravdu !!!
0 0
možnosti

Jiřik

27. 1. 2005 10:41
Re: Vůbec nerozumím ?
To není příliv, jenom příboj
0 0
možnosti

TOMO

26. 1. 2005 21:26
A TED Z JINEHO SOUDKU
Znate nekoho kdo se zranil nebo zemrel pri zeleznicni nehode?  A znate nekoho kdo se zranil nebo zemrel pri silnicni? Muzu vam rict jedno po dlouhy dobe jsem jel autem po D1 dekuji nechci! Mam svuj zivot rad a nerad bych aby nejakej frajirek mi zkazil zivot .... jezdim trasu BRNO - PRAHA cirka 4 tydne zpozdeni nad 20 minut za cely lonsky rok snad jen jednou ....je fajn se prospat ve vlaku EC nebo si zajit na pivko a ne se nervovat a modlit se aby jste se cile dockali.... uprimne ruku na srdce za tech 15 let se toho na zeleznici hodne zmenilo a diky za to ze mam moznost volby...
0 0
možnosti

Kosta

27. 1. 2005 8:13
Re: A TED Z JINEHO SOUDKU
Ne, máš pravdu, neznám. Zato znám lidi, které ve vlaku znásilnili, okradli a jednoho kamaráda pořezal opálený spoluobčan břitvou, jen tak ze srandy. Průvodčí utekl, bál se... kromě toho když chci na vlak, musím stejně autem, tak to máš jedno. Ne každej bydlí ve městě s MHD.
0 0
možnosti

Blade Runner

26. 1. 2005 19:05
bolševici
Dokud budou ČD ovládat komunisti, kteří si jen hledí koryt pro sebe a pro kamarády, tak se to moc nezlepší.
0 0
možnosti

Admin_

26. 1. 2005 19:13
Re: bolševici
, Ne že by se na drahách "nekamarádilo", ale čísla hovoří jasně: osobní železniční doprava je těžce prodělečná, jízdné by neuhradilo náklady ani kdyby se jezdilo v odkrytých vozech a v zastávkách jen přibržďovalo. Snad má smysl dálková přeprava - rychlovlaky, ale za násobek ceny, kterou by stál "benzín" při přepravě autem. Podobně může mít ekonomický smysl příměstská doprava, pokud lidem bude stát za to zaplatit násobek "ceny benzínu", jen aby 40 km ujeli za 30 minut a ne 2 hodiny. Viz New York a rozvinutá kapitalistická společnost. Představy o levné a luxusní železnici, která se vyplácí patří do pohádek.
0 0
možnosti

Admin_

26. 1. 2005 17:53
Dráhy
, Dráhy jsou pomsta rakušáků za rozpad monarchie. Případně vzájemný podpůrný spolek, který v posledních letech mimo jiné, rozdělil těm "správným" zaměstnancům desetitisíce bytů za zlomek tržní ceny. Pro zajímavost, tržby z osobní dopravy jsou cca 5-7 miliard a jen posouvání brněnského hlavního nádraží má stát 19 miliard. Na dani z PHM stát vybere kolem 50 - 70 miliard ročně, přitom do výstavby a údržby silnic a dálnic vrazí 20 - 30. Velkou část zbytku "proinvestují" české dráhy (tedy ČD i SDC).
0 0
možnosti

Honza

27. 1. 2005 9:26
Re: Dráhy
Informace ze SFDI (státní fond dopravní infrastruktury) na osobní dopravu jde 5 mld (dopravní obslužnost-bus+železnice) a na investiční činnost na železnici je vyhrazeno 9,5 mld kč. A mrkni se, kolik se proinvestuje do silnic a dálnic.
0 0
možnosti

mates

26. 1. 2005 16:23
rychlá a pohodlná přeprava v nedohlednu
Taky jsem jezdil vlakem 8 let z benešovska do Prahy, ale po dvojím prodloužení jízdní doby volím raděj autobus. Ono říkat rychlík vlaku, co jede bez zastávky do bene prům.rychlostí 55km/h dost dobře nejde. Od jara 2003 se měl stavit koridor, 2 roky fuč a na nic se nasáhlo. Teď se bude 10 let stavit na trase do Budějic, permanentní zpoždění, pěkné to vyhlídky. Že se pak bude jezdit rychleji? Před 10 lety se začínal stavět koridor do Olomouce. Předtím cesta trvala 2:55-3:15 h dle rychlíku. Dnes je téměř hotov a jízdní doba? Mimo IC průměrně 3:20 a to jen někdy... Snad jen do Kolína si lidi polepšili.
0 0
možnosti

Vlk-Honza

26. 1. 2005 16:43
Re: rychlá a pohodlná přeprava v nedohlednu
Teda nevím jak jsme si do Kolína polepšili - z Prahy je doba stejná nebo delší než loni ... Docela bych rád slyšel vysvětlení někoho z ČD. Už začínám rozumět jednomu kolegovi z personálního oddělení, který uchazeče, kteří pracovali déle než rok v ČD rovnou vyhazuje - šance, že tam tak dlouho vydrží někdo schopný je minimální ...
0 0
možnosti

Svizel

26. 1. 2005 16:16
pí.Kořínková
Jezdím do Prahy z Č.Brodu spolu s pí. Kořínkovou a p. Pletrámem.V Č.Brodě je nejhnusnější nádraží vč. přednádražního prostoru kde parkují přespolní. Závidím Benešovu, Roztokám, Ostravě - střed, Lysé a Nové Bystřici jaké mají krásná nádraží!  V nových soupravách nefunguje informační systém! Je zařazen ( pro koho?)oddíl I.tř. ze kterého vás průvodčí vyprovodí i když je vlak nacpaný! Vizitkou hnusu ČD je krásná historická Fantova budova hl. nádr. Jděte se podívat do secesní bývalé restaurace na stupidní sekáč a přilehlých chodeb kde bývaly čekárny, pošta, WC. Nic pěkného neuvidíte. Nádražáci prohlédněte si v Římě nádr. TERMINI jak má vypadat nádraží! Co uděláte s bezdomovci a nablblými stánky kolem nádr. budov v Praze?  Vy nádražáci neuděláte nic ! Jste sátem ve státě! Dokladem toho je vyhl. Min.dopravy o reklamaci, když ČD vás nedovezou včas tam, kde potřebujete být dle jízdního řádu. To je čtení hodno silvestrovského pořadu. ! 
0 0
možnosti

Greg

26. 1. 2005 15:51
Hmmmmm,
zamyslel jsem se, kdy jsem vlastně naposledy někam jel vlakem. Po chvilce jsem si vzpoměl - z Brna do Vídně, před nějakými 7mi lety. A ti to bylo naprosto vyjímečné.
 
Jsem zvědav, jak mě dráhy budou lákat.
 
Mimochodem, nevíte kolik stojí jízdenka Praha-Brno a jak dlouho vlak jede?
0 0
možnosti

Honza

26. 1. 2005 16:02
Re: Hmmmmm,
Praha - Brno vlakem EC 160kč (včetně místenky) doba jízdy 2h 38min. Jinak rychlikem za 130kč a doba 3:15.
0 0
možnosti

Michal

26. 1. 2005 15:33
CD
Na jednu stranu se musim zastat CD, ze dokud mezi nami budou jezdit prasata, kteri z vlaku delaji popelnici nebo si dokazuji, ze jsou machri, kdyz pomaluji vlak, drahy nikdy nebudou vypadat k "svetu".
Na druhou stranu me dokaze nebetycne nas..., kdyz a) vidim idioty z CD, jak vezmou moje kolo z vagonu a svihnou s nim na zem (jedno, jestli je za 30 tis. nebo za 8 tis.). b) neustale hlasky typu: "vazeni cestujici, omluvte prosim zpozdeni vlaku"...
Z meho pohledu jsou CD dilo zkazy, cerna dira na penize a stydim se za ne - kdyz si predstavim zahranicniho turistu, jak jede treba z Prahy do Vraneho (proc by zrovna tam nechtel jet...), jima me za nej hruza!
0 0
možnosti

Honza

26. 1. 2005 16:10
Re: CD
Posázavský pacifik je ideální pro jízdu parním vlakem, ale pro dojíždění do práce trochu nešikovný.
0 0
možnosti

Connor

26. 1. 2005 15:27
Děs
Nepatřim zrovna k lidem, kteří cítí potřebu nadávat nad kde čím a kritizovat kde koho, ale co se děje s Českýma dráhama nad tim zůstává rozum stát. Diví se, že lidi na vlaky kašlou. Normální jízdní je tak nehorázně (řekl bych až sprostě, možná směšně) vysoký, že jen blázen by se vlakem párkrát do roka svezl. ČD ovšem tvrdily, že to vykompenzují množsvím nejrůznějších slev. Už vidim ty zástupy lidí, jak studujou návody jakou slevu kdy a jak využít. A rok na to zvednou cenu studentský slevový karty na 700 Kč ročně. Bodejť by pak lidi radši nejezdili třeba autobusama, když nemusej nikde přestupovat, přijedou většinou včas apod. Hlavně, že ČD vylepšily služby těma pinglama co choděj s vozíkem po vagónech a nabízej kafe (mimochodem jsem viděl snad jedinkrát, že by si někdo to kafe koupil a to ještě pak pěkně zíral, když si za něj naúčtoval 30Kč)
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo

26. dubna 2024

Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...

Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra

26. dubna 2024

Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...

České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku

26. dubna 2024  15:26

Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...

Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami

26. dubna 2024  13:38

Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!