Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

RIV

16. 2. 2005 19:44
Čím to jezdíme
Nevím jak ostatní, ale já pokud jedu vlakem, tak na 50 % jedu těmi 8 % zpožděných vlaků na trati Praha nymburk zpoždění do jedné hodiny není nic mimořádného  Ale výtváření statistik dochvilnosti příjezdů nádrařníkům ale jde, to se musí nechat   
0 0
možnosti

Jirka

16. 2. 2005 13:46
Tak to asi ne
Jezdím vlakem pravidelně každý den z Pardubic do Prahy a zpět, ale je vyjímka, že by vlak přijel včas.
0 0
možnosti

Lojzík

16. 2. 2005 8:41
Představte si paní,že už to pojede skoro na čas
Tak to je snad samozřejmé,nebo to máme začít oslavovat To akorát v ČR jsou samozřejmosti ,jasnosti a normálnosti vnímány a brány jako něco extra
0 0
možnosti

nádražák

16. 2. 2005 7:39
Štáhlavský je skutečně ....
Již vloni jsem na stejný článek doporučoval Štáhlavskému, aby se seznámil se skutečným stavem věci. To se týká osobní přepravy , je zde vysloven jeden předpoklad, na základě kterého může možná mluvčí ČD říct, že jezdí na čas v tolika % - a to, je dojezd os. vlaku do cílové stanice. Ovšemže, kdyby si vzal data z Centrálního dispečerského systému a provedl analýzu jízd vlaků os. přepravy, zjistil by, že během jízdy po trati, jsou zpoždění spíš větší. V diskusi je uveden příspěvek cestujícího ze Zlína do Prahy. Ten ukazuje věrný obrázek skutečného zpoždění vlaku v celé trase. Cestující vyjíždí Ex 520 ze Zlína do Olomouce, kde se souprava spojí s IC 504 (Perner) do Prahy. EX 520 přijede většinou do Olomouce na čas, ale IC 504 většinou zpožděn. Další zpoždění nabere spojením souprav  520+504 v Olomouci. Ale pro ČD je 520 splněn na 100%, protože jeho jízda končí v Olomouci a na čas(ale cestující jede až do Prahy). Spojená souprava pokračuje do Prahy a v ú
0 0
možnosti

Jurasek54

15. 2. 2005 22:14
To bych neřekl.
Pokud je to opravdu tak,pak trať Praha-Letohrad přes Ústí nad Orlicí je smutnou vyjímkou.Jezdím tam velmi často již sedm let a dle jízdního řádu jsme dojeli za tu dobu asi 3x a to počítám i zpáteční cestu.
0 0
možnosti

Oprava textu

15. 2. 2005 20:43
Nádražák
Není uvedeno správně, že 9 z 10 vlaků dojelo do cílové stanice načas. Správně má být uvedeno, že 9 z 10 vlaků do cílové stanice čas od času dojelo
0 0
možnosti

martin

15. 2. 2005 18:24
zpoždění
to je komedie , to si zas š´táhlavský vylízla ze zazdu , jezdím trasu zlín - praha každé pondělí a nazpět v pátek + o víkendech na hory , dřív jsem jezdil 521 + penerem + co vím tak minimálně každý druhý týden jezdil zpožděný , ať muž stál kvůli výluce traťové koleje v záboří nad labem nebo v přelouči , hodně často taky v chocni , taky před grygovem , navíc na trase mezi olomoucí a českou třebovou byla v minulém grafikonu komedie , teď je mezi zábřehem a českou třebovou , vzdálenostně je to 42 km , vlak to jede 3/4 hodiny , takže jede necelých 60 km/h , ve skutečnosti profrčí do krasíkova , pak jede kousek po rudoltice pomalu a pak zase valí , takže dojede do třebové v průměru o 8 minut dřív , v opačném směru minulý rok stával třeba šohal v olomouci i skoro 20 minut , ve skutečnosti tam měl stát 4 minuty , další věc kterou nechápu je převedení EC vlaků na havlbrod , jedou tak trasu do brna o půl hodiny déle a mě v břeclavi ujíždí EC na otrokovice , nebo a to už byli i minulý rok šohaj
0 0
možnosti

Mike

15. 2. 2005 17:57
9/10 asi ne, ale 7-8 klidne
Taky nevim na co vsichni nadavate, ja taky jezdim temer porad na cas..
0 0
možnosti

hasler123

15. 2. 2005 17:47
auta stoji, vlaky jedou
proc ja pitomec vzdycky jedu tim desatym vlakem...
0 0
možnosti

ld

15. 2. 2005 17:36
Opacna zkusenost
Verim, ze spousta lidi ma opacnou zkusenost - ja vlakem nejezdim, ale dost casto cekavam na slecnu na nadrazi, a opravdu skoro vzdycky dojede vlak nacas (leckdy i driv :). A kdyz jedu jednou za rok k rodicum, tak to jede taky ok - ale jak rikam, vyuzivam CD dost malo ...
0 0
možnosti

Sivak

15. 2. 2005 20:04
Re: Opacna zkusenost
Kde to prosím tě takhle jezdí???Že bych se přestěhoval.To by stálo za to.:-)))
0 0
možnosti