Diskuze
Zaměstnanci Škody si vymohli růst platů
Děkujeme za pochopení.
externista
stavka
Hlavni vyhodou stavky bylo to, ze 3 hodiny uzivatele neotravovali ;-)monty007
Tak nevim...
Nějak mi nejde do hlavy, proč tady hromada diskutujících brečí, že ve Škodovce přidali. Copak závidíte? Nebo to dáváte ze svého? Vždyť ti lidičky mají za tu dřinu ty platy naprosto zasloužené. Kdo tam nikdy nepracoval, tak to nikdy nepochopí. Jinak 18. června je tam Den otevřených dveří , zajeďte se tam kouknout , stojí to jistě za toLibuška-severni čechy
blahopřeji...
Dělám v německé firmě už 7let.Plat zde je stale stejny a spíše klesa.Montuji se zde kabely do aut.Vyroba pak putuje do Stříbra a do Německa.Zde nefunguji ve firmě odbory.Takže lidi sice nadávaji ale každy se boji a místo.Tak co s tím??Blahopřeji zaměstnancům že si to vydobyli..kdyby to tak fungovalo i v nasi firmě..KWL VARNSDORF......Havran
Re: blahopřeji...
Domluvte se s dvěma dalšími lidmi a máte základní odborovou organizaci. Navíc budete všichni funkcionáři a zaměstnavatel vás nebude moci propustit. A můžete začít tlačit na pilu...:-)A
Můj názor...
1. Kdyby nebylo odborů tak dodnes sposta děcek nechodila do školy, ale stála by u montážních linek......Byla by běžná 12-14 hodinová pracovní doba....atd.... 2. Těm co vyčítají lidem ve Škodovce, že chtějí vyšší platy - opravdu by naším zájmem mělo být, aby úspěch firem u nás fungujících byl založen na trvale výrazně nižších mzdách. Opravdu je naším zájmem, aby ČR zůstala pouze levnou dílnou Evropy....? A nebo chceme hospodářství s vysokou produktivitou práce, moderními technologiemi a vysokými platy..? 3. K tomu stěhování na Ukrajinu, do Rumunska, Číny a pod...- kdyby to bylo opravdu tak jednoduché a naprosto výhodné, jak je pak možné, že už tam nejsou všichni výrobci všeho...? Jediný rozdíl je ve výši mezd, všechny ostatní náklady - energie, suroviny jsou za stejné peníze...A
Re: Můj názor...
4. Ani v Rumunsku, ani na Ukrajině, ani v Číně nebudou mzdy stále tak nízké jako teď... 5. Každý výrobce čehokoliv potřebuje především zákazníky, kteří jsou schopni si daný výrobek koupit. Pokud by se veškerá výroba čehokoliv přesunula do Číny a v Evropě a USA by zůstaly akorát zástupy nezaměstnaných, kdo by pak kupoval ty výrobky, které by se pak dovážely zpět....? I když by byly o chlup levnější. Nezaměstnaní evropané a američané by na ně neměli protože by byli bez práce a číňané by na ně neměli kvůli svým nízkým platům...mrozik
Je to katastrofální mzda - několik set euro
V Německu za to nechtějí dělat ani uklízečky. To navýšení je minimální. chtělo by to skutečnou stávku, aby věděli, že takové odírání si tady zaměstnanci nenechají líbit.mrozik-blbik
Re: Je to katastrofální mzda - několik set euro
Je videt , ze jste uplne blbej.H
rejete drzkou v zemi
djrhedy
Přesunutí továrny na Ukrajinu
Co je to za holý nesmysl? Pominu-li jediný důvod a tím jsou mzdy, tak vše ostatní hovoří proti, zaběhnutý systém kvalitních subdodavatelů, silný trh a velice pochybuju o tom, že by se aspoň trochu vyplatilo dovážet Škodovky z Ukrajiny k nám. Navíc to by VW musel rušit své závody v Německu, protože u nás jsou mzdový náklady na zaměstnance asi 8x nižší (produktivita práce oproti tomu o tolik nižší není). Je sice pravda, že Opel tím nedávno hrozil, ale do ohodnocení německého dělníka má ten český hodně hodně daleko a v tom bude ještě nějaký čas jeho značná výhoda. Později může třeba přijít na řadu i pokles mzdy, ale vsoučasné době je zvýšení mzdy zcela oprávněný požadavek.Karel
19 stupňů!
Už na to tady kašlu. Venku je pěkně, tak se radši půjdu projít.Láďa
Proč je to vůbec legální?
Já bych ty odbory zakázal. Znásilnění, krádeže, vraždy a žhářství jsou taky trestné.Jasonek
Re: Proč je to vůbec legální?
Jenomže tohle sprosté vydírání je povolené zákonem o kolektivním vyjednávání. Teď, když se ČSSD spojí s koministy, ještě přituhne. Jestli to tak půjde dál, všichni pracovití lidé odejdou jinam a zbudou tady jenom lemplové odboráři, které už nebude mít kdo živit.bohous
jak vymohli
Jojo
Re: jak vymohli
Je to tak. To byl puvodni navrh firmy, kvuli tomu byla stavka. Firma chtela snizit platy ca o 15%, a to timto opatrenim. Po 15 mesicich zvysit takto snizeny plat o 2%Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
MerkurXtip dává bonus 200 korun. Sázejte na své oblíbené sporty
Advertorial Sportovní sázení má dlouhou historii a je stále populárnější. Sázková kancelář MerkurXtip přitom...
Přísné a drahé. Na přílišnou regulaci už upozorňují i špičky české železnice
Premium Nářky nad složitostí železnice, kterou prodražují přísné normy, nejsou v tuzemsku novinkou. Ozývají...
Žádný personál ani jiný zákazník. V Česku roste síť bezobslužných obchodů
Minute Shop je nový koncept automatizovaných prodejen s nonstop provozem, kam zákazník vstoupí...
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...