Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Ústí nedalo peníze, v kraji ubude vlaků

Obyvatelům Ústeckého kraje se zřejmě brzy zkomplikuje cestování vlakem. Vlakových spojů totiž pravděpodobně ubude - krajští zastupitelé schválili na úhradu ztrát z osobní přepravy pro České dráhy 335 milionů korun. To je ale méně, než podnik potřebuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr

27. 4. 2005 14:19
špatně napsaný článek
Ten kdo psal tento článek je velice zaujatý, jelikož dopřává monumentu jako jsou ČD. Jestliže neumí vyčíslit ztráty, tak ať to raději zavřou.
0 0
možnosti

lucifer

27. 4. 2005 11:37
Když už tady každý kritizuje počet zaměstnanců,
tak by si každý měl zjistit, kolik lidí pracuje pro autodopravce (nákladní i autobusové), kolik lidí opravuje silnice, jaké dotace dostává každý autobusový dopravce nejen na linky, ale i na nákup autobusů, rekonstrukci autobusových  nádraží, jaká je nehodovost, zpoždění, apd. Pak by jste zjistili, že ČD jsou na tom zhruba stejně (možná líp) než autodopravci a vše musí tato firma zajistit prakticky sama.
0 0
možnosti

honzajaka

27. 4. 2005 9:19
no
zrušit to dokáže každý, tady se každý kasá, jako ekonomický zázrakoodborník, tak ať to zkusí sám dělat líp
0 0
možnosti

jirka

27. 4. 2005 9:18
:-)
V cele teto kauze jde jen o to aby se zviditelnili krajsti urednici, protoze kdyz dopravu objednavali a podepisovali smlouvu, tak vedeli presne za jakych podminek v jakem rozsahu a za kolik. Tak proc ted kdyz uz vlaky jezdyt zjistili ze jim to najednou nevyhovuje, toto jednani je obycejny podraz. Jinak CD uctuji naklady krajum podle platnych norem a zakonu a stejne se uctuje zel. doprava v cele evrope. Je zde zajimava otazka, kdo na tomto bude profitovat. Autobusovi dopravce se snazi prebrat zakazniky zeleznici a jak je videt dopbre naockovany krajsky urednik je vybornym nastrojem. V teto kauze nejde ani o cestujici a ni o zajmi obcanu ale pouze o neci penezenku....
0 0
možnosti

Petr

26. 4. 2005 23:25
Zlodějna státních drah musí přestatat
Na co máme všichni platit desetitisíce povalečů z ČD vedených  arogantním opilcem Duškem ? Držím Ústeckému krajskému úřadu palce. Autobusy příjdou na polovic.
0 0
možnosti

pajda

27. 4. 2005 5:30
Re: Zlodějna státních drah musí přestatat
SPíš platíme tísíce ůředníku. Na práci už je tam jenom pár lidí
0 0
možnosti

Karel II

26. 4. 2005 19:47
reklama
Tak se tak koukám, že by tenhle článek sponzoroval VW?
0 0
možnosti

Otmánek

26. 4. 2005 19:17
Tak jsem vzpomínal, kdy jsem
vlastně jel naposledy vlakem. Nakonec jsem si vzpoměl - přibližně pře 12ti lety.... hmmmmm.....
0 0
možnosti

KaM000

26. 4. 2005 18:01
jcs
jcs je určitě nádražák!!! Normální člověk by se těch modrokabátníků takhle nezastával.
0 0
možnosti

surucucu

26. 4. 2005 17:56
Kolik asi...
Kolik asi dostali soudruzi radní Šulc a spol. od   Connex Česká Železniční s.r.o.,podobně jako radní v kraji Hradeckém.Zájemci podívejte se na návrh    žel.jízdního řádu na adrese http://www.seznam.cdrail.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.seznam.cdrail.cz . Na trati 030 bude vozit krásné třešně a v tom k zblití trvajícím monopolu ČD je to něco.Škoda,že to jsou jenom ty třešně a ne celá trať.          
              
0 0
možnosti

Karel II

26. 4. 2005 17:52
Vyúčtování
Celé je to postavené na tom, že krajští zjistili, že zatímco u busů je snadné účtovat každý spoj tak u dráhy to nejde. Tak začali tvrdit, že jim dráha nedává vyúčtování. Že ale dráha účtuje podle platných standardů EU a vyúčtování všem krajům předává, to už zamlčují a dělají z dráhy vyděrače. Přitom je vyděračem spíše kraj, když tvrdí, že s platbou menší o 130 mil. Kč očekává stejný rozsah dopravy, jaký si objednali... a že si objednali i ztrátové spoje, viz jejich podmínka minimálně sedmi párových spojů v pracovní dny a dvou o víkendu, je bezpochyby.
Dráha by mohla dělat složité sčítání cestujících v daném vlaku, to je pravda, ale proč, když dopravu objednává kraj? Vzpomínám si na časy, kdy jsem pro okres dělal jako brigádník na výzkumu obsazenosti jednotlivých bus linek. Dělal jsem to pro okres, ne pro ČSAD.
A pokud už politici nazývají dráhy ztrátovým molochem, proč se za ně nepostaví proti odborům ve sporech o propouštění? Protože by politikům narostla nezaměst
0 0
možnosti

Karel II

26. 4. 2005 17:55
Re: Vyúčtování
Pokračování:
Protože by politikům narostla nezaměstnanost a na to je volič velice citlivý...
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika

3. května 2024

Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...

Kofola, fidorky, polévka z pytlíku. České potraviny nabízí Amazon i za tisíce korun

7. května 2024

Na americkém internetovém obchodu Amazonu prodává ostravská firma výhradně české výrobky. V nabídce...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KOMENTÁŘ: Stanjurova další daň je prohrou pravicové politiky

3. května 2024

Premium Po zklamání z chabého výnosu windfall tax ministr financí plánuje, jak si na banky posvítit jinak –...

KOMENTÁŘ: Nad švarcsystémem už se smráká. Ale je to opravdu dobře?

8. května 2024

Premium Kontroloři dostali od letošního ledna do ruky nový nástroj k potírání nelegální práce. Je ale...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KOMENTÁŘ: Po solárním tunelu je tu další. Možná ještě větší

2. května 2024

Premium Čeští solární lobbisté otevírají šampaňské, protože se otevřela cesta k dalšímu solárnímu Klondiku,...

USA zavedou cla na dovoz elektromobilů, baterií a solárů z Číny

10. května 2024  6:26

Administrativa amerického prezidenta Joea Bidena připravuje zavedení cel na dovoz elektromobilů z...

Stovky miliard do jádra by se Česku měly vyplatit, jde o investici na 60 let

10. května 2024

Premium Evropská komise povolila státní podporu při financování stavby pátého bloku Jaderné elektrárny...

Natěšené hotely i hospody. Šampionát má ekonomice přinést dvě miliardy

10. května 2024

Do Česka se po devíti letech vrací hokejový šampionát, který v roce 2015 přinesl české ekonomice...

Chybějící byty, příliš vysoké nájmy. Krize bydlení zasáhla celou Evropu

9. května 2024

Dlouhodobá evropská krize bydlení zasahuje všechny země napříč kontinentem: od Nizozemska přes...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!