Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Šéf Českých drah odchází

Šéf Českých drah Petr Kousal rezignuje. Informoval o tom ministr dopravy Milan Šimonovský. Jedním z důvodů jsou podle Šimonovského spory s kraji, se kterými dráhy nemají uzavřené smlouvy o úhradě ztráty. Železnice také řeší spory s odboráři, kteří kvůli propouštění hrozí stávkou
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Brainwashington

3. 5. 2005 23:16
Česko se těžce zadlužilo za koridory!
Úplně zbytečné, protože je stavělo pro cizáky!
Cargo shrábne zisky!
Odboráři s 'Pindolínama rozložej zbytek surperdotovaných ČD, které bez nákladový a zvlášť mezinárodní nákladyvý dopravy to m§žou klidně zabalit!
A občanům naroste další státní dluh a zbydou oči pro pláč - cizinci ve vlastní zemi!
0 0
možnosti

drevak_patlak

4. 5. 2005 9:48
Re: Česko se těžce zadlužilo za koridory!
Jestli jste jel někdy vlakem v západní Evropě a u nás, tak můžete vidět poměrně velký rozdíl. Kdyby chtěli např. Německé dráhy koupit ČD, já bych se vůbec nebránil.
0 0
možnosti

Kacer

3. 5. 2005 20:32
Divná debata
Pouze jeden příspěvěk ví o čem je řeč.Zbytek by měl jít na Úřad práce hledat něco jiného co by vás zaměstnalo když váš boss to neumí.
Pánové melete nesmysly.    Kacer.
0 0
možnosti

tillit

3. 5. 2005 15:02
ČD - ČASU DOST
..prošly obdobím významných změn, které vedly především k výraznému růstu kvality služeb cestujícím"
ale teda moc to vidět není
0 0
možnosti

M.G.R.

3. 5. 2005 14:31
???
Takže ředitel ČEZu je taky státním zaměstnancem, když má stát většinu akcií této společnosti, není -liž pravda, bene69!?
 
 
 
0 0
možnosti

romans

3. 5. 2005 14:18
Komu pak asi uvolnil místo ?
Stando neblbni a jdi do toho, ty máš na to přece školu
Mašinky jsi měl přeci vždycky rád a v ČD je taky pěknej bordel, takže ti s tím ráda pomůže i Barková ...
0 0
možnosti

provoz

3. 5. 2005 14:15
řečičky
to je zajímavé že zrovna teď rezignuje, pan generální ředitel ČD, když se povídá dole v "blbém" provozu, jak si hoši nahoře nehorázně zvedli smluvní platy, proto také možná takové propouštění, a když se to provalilo tak zlatý pádáček a odchod......
0 0
možnosti

Trent-R

3. 5. 2005 13:41
René
To je Fázl ne?
0 0
možnosti

VláďaK

3. 5. 2005 13:35
Není divu
Ani není divu,že odchází,protože na dráze jde logika stranou.  Zdřejmě si to představoval jinak,ale boj s větrnými mlýny nelze vyhrát.    Ať se dráhy nediví,že s nima nechce nikdo jezdit  a spolupracovat,protože například,když budete potřebovat poslat nějaký náklad,tak sami zaměstnanci drah budou dělat všechno možné,aby jste si to zařídil jinak,než dráhou.  Zkrátka vše je problém na všechno jsou různé předpisy ,,aby to nešlo",které velice rádi dodržují a ohání se s nima,protože nechtějí pracovat.
0 0
možnosti

Touch

3. 5. 2005 13:54
Re: Je to tak
Posílali jsme dráhou balíčky, jako spěšninu, po hlavní trati, bez nutnosti překládání. ČD Kurýr nešel použít, neboť v daných stanicích nebyl.  Bylo to rychlé a levné, fungovalo to takto: přišli jsme s balíkem na dráhu, asi 30 min. před odjezdem rychlíku, který přepravoval spěšniny. Vyřídili jsme papíry a poprosili zaměstnance, aby to nezapoměl dát do toho vlaku, co za asi 15 minut pojede tam a tam. Pak jsme zavolali zákazníkovi, že zásilka je na cestě a ať si ji za dvě hodiny vyzvedne na svém nádraží. Podotýkám, že ve výchozí stanici to nijak nepůsobilo problémy, lidí tam na to bylo dost a práce s jinými balíky moc neměli.
Pak se tam jednou objevil blbec, který se začal ohánět drážními předpisy a že na nakládku mají (snad) celý den a zákazník nemá žádné právo určit, kterým vlakem to půjde. A skutečně, od té doby, prosím, daným směrem projelo třeba 5 vlaků, ale on to dal až na ten šestý...jen aby ukázal, že on má tu moc...
0 0
možnosti

Destroyer7

3. 5. 2005 13:32
Bude to trafika pro S.G.?
"Situaci je třeba stabilizovat, i kdyby to mělo zapříčinit některé personální změny na drahách," citovala Škromacha ČTK.
Možná chtěl Škromach říct, že restrukturalizaci a obrat k dobrému je potřeba zarazit, i kdyby to mělo stát šéfa drah hlavu.
 
Mimochodem, nebuduje se tu trafika pro největšího mašinfíru všech dob - Stalika Křišťálově Upřímného Lháře?
0 0
možnosti

chroustík

3. 5. 2005 13:20
Několik poznámek
K tématu: 1. Tím, že odchází, si zachoval svoji tvář, když neustoupí Duškovi a spol. 2. Stávka na železnici způsobí jenom to, že se bude propouštět 3 x víc než nyní. 3. Níže diskutující se chlubí, jak jejich firmy odešly od ČD k silniční dopravě. Tím jenom dávají najevo, jak se zajímají o životní prostředí. 4. Ve chvíli, kdy by se finančně zrovnoprávnilo používání drážní sítě a siliniční sítě, by třetina dopravců skončila. Ve chvíli, kdy by policie začala důsledně provádět kontroly: technického stavu vozidel, dodržování pracovního režimu řidičů s příslušnými postihy, parkování vozidel ve městech, skončí další třetina dopravců. Potom se budeme o železnici bavit trochu jinak.
0 0
možnosti

Touch

3. 5. 2005 13:41
Re: Nebylo to chlubeni...
že firma přešla ke konkurenci (silniční). Firma by klidně přešla k jinému vlakovému dopravci, kdyby existoval.
Zmíněná minulá stávka byla příliš dlouhá a firmě by přinesla nezanedbatelnou ekonomickou škodu. Uznejte, že nechat padnout jinak úspěšnou firmu jen kvůli životnímu prostředí ( kvůli stávkujícím železničářům) je hloupost, větší hloupost než stávka železničářů.
Navíc, z vlastní zkušenosti, motorák, který jede někam 20 minut, ale předtím ještě delší dobu čmoudí na perónu, to je asi správný vzor přístupu k životnímu prostředí
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu

23. dubna 2024  20:16

Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...

K moři vyrazí víc lidí než loni. Kvůli davům Češi hledají méně okoukaná místa

25. dubna 2024

Premium Na potravinách a jiném zboží nebo na návštěvách restaurací jsou Češi ochotní šetřit, ale na...

Peníze jsou v IT nebo farmacii. V účetnictví moc nevyděláte, ukázal průzkum

25. dubna 2024

Zaměstnanci sektoru IT i mají v poslední době i kvůli umělé inteligenci hledání práce těžší. Když...

Švédsko se připravuje na válku. Investuje nejen do energetické infrastruktury

24. dubna 2024

Švédsko se připravuje na možný válečný střet s Ruskem. V současné době se zaměřuje zejména na...

Na léto jsme připraveni. Letiště Heathrow čeká nejrušnější sezonu v historii

24. dubna 2024

Největší londýnské letiště očekává letos historicky nejrušnější letní prázdninovou sezonu. Počet...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!