Diskuze
Pendolino dokončilo měření, chce jezdit rychleji
Děkujeme za pochopení.
spartaman
Mašinfírové
Myslím, že není třeba se bát, oni s tím borci nebudou jezdit 160, uvidíte, že to s Váma budou valit klidně 180 a to až do prvního průXeru. Jako autobusáci, tramvajáci a jim podobná havěť.150-022-2
Re: Mašinfírové
Autobusáci na to serou, to je pravda, ale tramvajáci - to bych neřekl (patrně narážíte na nehodu na Karlově náměstí - tak tam ano). A na železnici? Víte, jak říkaj fírovi, co jezdil občas někde o 5-10 víc? Magor, blázen, atd. Dostal pár flastrů a už jezdí tak jak má, narozdíl od autobusů, zde je je tzv. proužek, který vše zaznamenává, čili rychlost, zda jste před sebevrahem houkal, zda jste stáhnul sběrač tam, kde jste měl, zda jste brzdil rychločinně nebo normálně, trakční proudy a podobně, prakticky všechny ovladače, co jsou na lokomotivě. OPAKUJI, NIKDO ZE STROJVEDOUCÍCH SI NEDOVOLÍ RISKOVAT ŽIVOTY CESTUJÍCÍCH TÍM, ŽE POJEDE RYCHLEJI. Tu havěť si odpusťte, narozdíl od výše zmíněných profesích, tak strojvedoucí jsou středoškolsky vzdělaní lidé (zpravidla elektro, silnoproud), procházejí velmi náročnými zkouškami, zkouškami od drážního úřadu, zkoušek z předpisů (kterejch je asi 10krát více než těch silničních)mark
museji na to dupnuot
130 kmh je mala normalni rychlost . 150 az 160 pro zacatek by nebylo spatne kdyz ta trat utahne rychlojizdu tempen nejakechj 130kmh tak tech + 30 kmh navrch by vubec nezabolelo vlacek by si s toho nevylomil kolecka ze zavetu. 150KMH tam pak zacina skutecna ryhlostcestujici
klikata trat
Docela by me zajimalo, proc giganticky nenaprimili trat mezi Kralupy a Roudnici zhruba podel dalnice. Zadna rychlikova zastavka tam neni. Usetrilo by se dobrych 20 km.drevak_patlak
Re: klikata trat
To je pravda, nicméně první úseky, na kterých se začalo pracovat, byly právě kolem Beřkovic na té odlehlé trati. Viděl bych v tom záměr.x katka x
Rychlost měla být vyšší
Vlaky Pendolíno měly jezdit rychlostí až 160 km/h a jejich "naklápěcí" podvozky měly eliminovat prudké obouky na trati. Tak proč jen rychlost 130 Km/h? Nebo se snad pletu?drevak_patlak
Re: Rychlost měla být vyšší
To se pletete, resp. plete Vás blbě napsaný článek. Zkuste se svést někdy z Prahy do Děčína, rychlostní profil vypadá asi takto: Z Masaryčky do Bubenče rychlost 60 km/h, průjezd Prahou, s tím nejde moc dělat. Z Bubenče do Nelahozevsi se trať klikatí kolem Vltavy, rychlost kolísá mezi 80-100 km/h. Mezi Nelahozevsí a Lovosicemi už je ale rovina, rychlost je téměř v celém úseku 160 km/h, pouze sem tam je kratší pomalejší oblouk (nejpomělejší před Beřkovicemi na 120 km/h, průjezd Roudnicí 130 km/h, jinak většina 140-150 km/h). Za Lovosicemi se trať opět klikatí podél Labe, rychlost kolísá mezi 90-120 km/h, mezi Ústím a Děčínem je 100-130 km/h, převážně 120 km/h. Pendolino má schopnost jet do zatáček až o 30 km/h rychleji, tj. mezi Prahou a Kralupy pojede zvesela 120-130 km/h, mezi Lovosicemi a Děčínem 120-140 km/h. V rychlém úseku Nelahozeves-Vraňany se moc nezmění, jen ty pomalejší oblouky profrčí rychleji, takže pojede prakticky 160 km/h durch.Vlk-Honzi
10 minut
Tak pání v modrém - na zastávkách, kde vlak čeká 2-5 minut na to až se vyvalí mistr výpravčí a dalších 5 minut, než si popovídá s mašinfírou tratíte mnohem víc. Jenomže tam by se muselo pohnout zadkem, zatímco nové vlaky zacvaká někdo jiný a ještě vedení kápne něco do kapsy.Touch
Re: 10 minut - jak kde
Treba na zastavce v Ramzove musite naopak byt pro vystupovani vcas pripraveni, protoze jen vlak zastavi, hned piskaji odjezd a jedou!mirek
si delaj srandu, ne?
130 to je jak prdnout do vody, dyt vlaky maji byt podstatne rychlejsi nez auto - jo kdyby tu rychlost zvedli tak na 250 pak nereknu ale tohle, celych 130. Tomu se clovek musi jen smat..... Dokud to nebude prez 180 tak budu dal jezdit autem a dokonce rychleji nez to jejich PrdolinobLugaid
Re: si delaj srandu, ne?
Tak si tu trat jednou projed obycejnym rychlikem a vsimni se krkolomnych oblouku co jich je hlavne na useku Praha - Kralupy a pak kolem Usti nad Labem. Jestli ti prijde malo jezdit v tehle obloukach 130, tak mi ver, ze kdyby si to videl ze stanoviste strojvedouciho tak by si asi mel prdel hezky sevrenou ;-)Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Čtyři jaderné bloky nestačí, bude třeba budovat další, říká exministr Grégr
Premium Kromě výstavby až čtyř jaderných bloků v Dukovanech a Temelíně by už Fialova vláda měla plánovat i...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...