Diskuze
Stávka na drahách zatím nebude
Děkujeme za pochopení.
Tonda
dráha
Bylo by možná vhodné aby manageři českých drah a to generálním ředitelem počínaje a přednostou posledního nádraží konče pěkně zveřejnili své platy a také za co jsou tak královsky odměňovaní pokud je vůbec za co mimo členství či příslušnosti k ČSSD.Dále by bylo vhodné zveřejnit jaký plat má obyčejný železničář z nádraží a jeho povinnosti a kolik má strojvůdce a jeho povinnosti.Protože jak je vidět ta se v této hře na pravdu a lež říká jenom A a ¨ten zbytek abecedy se nechává v tichosti vyšumět. Takže pokud to na dráze vypadá tak jak to vypadá není to vinou obyčejných železničářů ale manažerů.Takže buď jsou tito tak nezchopni zajistit práci a ekonomický efekt a nebo vedou záměrně tento podnik od desíti k pěti na politickou objednávku aby celému světu deklarovali omšelou pravdu svých kámošů že stát je mizerný hospodář a proto nemá nic vlastnit od toho je tu předce vlastník- podnikatel.Petr S.
Modrá armáda
měli by vzít zpět všechny co od ČD propustili od roku 1990, protože tento podnik má znatelný nedostatek pracovníků s ohledem na to jak špatné služby poskytuje .... tomu co tady ten staronový manažer předádí se říká zachovávání zaopatřovacího ústavu, nemůžou přece propouštět, vždyť Paroubek chce snižovat nezaměnstnanost ... a my tu černou díru financujemmíša
proč?
V neděli jsem jel (po hodně dlouhé době vlakem). Myslím že se změnilo hodně. Vlakem, kdo nemusí, tak nejede, náklaďáky prakticky vymizely. Z čeho tedy se mají financovat. Být privátní podnik, tak už dávno zkrachovali. Chce to velký koště a vymést ten sajrajtjcs
Re: proč?
Plkate, osobni doprava mozna muze zkrachovat, ale nakladni by se bez ni uzivilaMychalB
No jo,
modrá šlechta se teď musí po destítkách let řídit stejnými pravidly (zákoník práce), jako zbytek národa. To přece nejde, vyhazovy nejsou v souladu s právem...aby jich neubylo. Ať jdou do háje, proč já a všichni ostatní máme být sakra jejich rukojmí, když se ti blbci nedokážou dohodnout mezi sebou. Ať si udělají jednotlivé sekce odborové organizace pořádek mezi sebou a netahají do toho slušné lidi. To ať radši zkrachujou a začne to někdo dělat konečně pro lidi.Donnn
Re: No jo,
Federace strojvůdců chtěla, aby každá odborová organizace uzavřela svoji smlouvu s vedením ČD, proti byl ovšem Dušek...MychalB
No jo,
modrá šlechta se teď musí po destítkách let řídit stejnými pravidly (zákoník práce), jako zbytek národa. To přece nejde, vyhazovy nejsou v souladu s právem... Ať jdou do háje, proč já a všichni ostatní máme být sakra jejich rukojmí, když se ti blbci nedokážou dohodnout mezi sebou. Ať si udělají jednotlivé sekce odborové organizace pořádek mezi sebou a netahají do toho slušné lidi. To ať radši zkrachujou a začne to někdo dělat konečně pro lidi.Manstein
Nastesti
vetsina obcanu ani nepozna, kdy se u CD stavkuje a kdy ne. Takze at klidne stavkuji 365 dni v roce, aspon usetrime.Prubojny___kapitalista
Odboráře by měli věšet
a těm flákačům na dráze bych nedal ani korunu a 50% z nich bych povyhazoval.p
Re: Odboráře by měli věšet
minimalne a jeste by byla prezamestnanostKlemix
mám rád ajznboňáky
poctivá práce železničářů musí být také poctivě zaplacena. Navrhuji zvýšit platy výhybkářů na 50 tisíc, posunovačů 60 tisíc, hradlařů na 70 tisíc atd. Dále navrhuji desetitýdenní dovoleno, třídenní pracovní týden a dvouhodinovou pracovní dobu! železnice si to zaslouží!Hermann Eisenbahn
Re: mám rád ajznboňáky
Ale tak to přece už dávno funguje! Navrhovaná pracovní doba odpovídá chodu i stavu železnic, navrhované platy jsou součtem stávajícího nominálního platu a cechovních výhod (režijní jízdenky, ušmudlané uniformy, vlastní cestovní kanceláře a jiné "malé domů" ...Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
K moři vyrazí víc lidí než loni. Kvůli davům Češi hledají méně okoukaná místa
Premium Na potravinách a jiném zboží nebo na návštěvách restaurací jsou Češi ochotní šetřit, ale na...
Peníze jsou v IT nebo farmacii. V účetnictví moc nevyděláte, ukázal průzkum
Zaměstnanci sektoru IT i mají v poslední době i kvůli umělé inteligenci hledání práce těžší. Když...
Švédsko se připravuje na válku. Investuje nejen do energetické infrastruktury
Švédsko se připravuje na možný válečný střet s Ruskem. V současné době se zaměřuje zejména na...
Na léto jsme připraveni. Letiště Heathrow čeká nejrušnější sezonu v historii
Největší londýnské letiště očekává letos historicky nejrušnější letní prázdninovou sezonu. Počet...