Diskuze
České dráhy bojují s aerolinkami nízkými cenami
Děkujeme za pochopení.
Neuromancer
Nesmyslná tabulka
Ta tabulka dává jen dosti nepřesné porovnání cen, protože u leteckých společností chybí letištní, bezpečnostní, palivové....... taxy, které jsou u některých destinací dosti podstatnou částí celkové cenyJPNB
A co čas
který strávíte cestou na letiště někde za městem,čas kdy čekáte na odbavení,čas na cestu z letiště ten se u letecké přepravy nepočítá?A potřebujeteli být brzi ráno třeba v Curychu,Frankfurtu,Mnichově můžete letět v noci(super budete dobře vyspaní) nebo den předem a platit hotel nebo jet celou noc vlakem lůžkem a být ráno na místě a vyspaní.Jozka
Klasicky PR clanek.
Clovek by si hned myslel, ze proste cesta vlakem se vyplati.. Mozna mohli pridat, kolik stat (my vsichni) dava do Ceskych drah, a kolik do Smartwings.IvaBartova
Re: Klasicky PR clanek.
Cesta vlakem se nevyplatí. Za 10 hodin co budu navíc trčet ve vlaku oproti letadlu na té cestě bych vydělala prací 3000 Kč čistého.....IvaBartova
Bezva
Tak a teď ještě aby cesta vlakem netrvala 15x déle než letadlem, nemusela jsem sedět se všelijakou špinavou neslušnou svoločí, dostala jsem zadarmo jídlo, měla naprosto jedinečný výhled, občas "jen tak" nezastavila na mezi a pak mně třeba hnali do autobusu; a v pěkném prostředí by se o mně někdo pěkně staral a už mohou dráhy konkurovat letadlům.Admin_
Re: Bezva
, Nemáš jezdit na uhláku, to se pak nediv, že jezdíš s bůhvíjakou svoločí. Až zas na cestě vyděláš 300 Kč/hodinu, zkus ECčkokarateka
40 let od úmrtí Jana Antonína Bati
Přátelé, dnes je tomu právě 40, kdy zemřel v brazilském "vyhnanství" král bot a jeden z nejvýznamějších průmyslníků minulého století Dr.h.c. Jan Antonín Baťa, nevlastní bratr zakladatele zlínského koncernu Tomáše Bati. Při této příležitosti si vás dovoluji přesměrovat na website http://mbelza.sweb.cz/jan%20bata.htm" target="_blank" rel="nofollow">http://mbelza.sweb.cz/jan%20bata.htm a konkrétně na otevřený dopis Tomáši Baťovi mladšímu, i částečně kvůli kterému byl Jan A. Baťa nucen odejít do nechtěného "vyhnanství" a který se zachoval velmi podle a kruťě ke svému strýci, společně se svojí matkou Marií Baťovou, vdovou po Tomáši Baťovi - zakladateli. PANE JANE A. BAŤO - ČEST VAŠÍ PAMÁTCE A DĚKUJEME ZA VAŠE VLASTENECTVÍ i přes nepřízeň osudu, která Vás potkala i díky zrůdnému, zbabělému a zamindrákovanému chování bývalého presidenta Edvarda Beneše vůči Vaší osobě!mpixel
Já to nechápu.
Spotřeba lokomotivy s 10 vagónama a třeba 600 lidma je finančně stejně velká jako spotřeba osobního automobilu. A přesto jsou jízdenky tak drahé a dráhy ve ztrátě.mpixel
Re: Já to nechápu.
Maximálního výkonu využívá pouze při rozjezdu a pak díky nízkému tření jede téměř sama (s minimální spotřebou), tedy pokud jede na rovině.Tonny
Dráha je drahá
Nevím s kým chce ČD soutěžit? Jízdenka Praha - Sokolov autobusem: cena 150 Kč, čas 2,5 hod., vlakem: cena 300 Kč, čas 4,5 hod.hbf
Re: Dráha je drahá
Nadpis to říká vcelku jasně, soutěží s levnými aerolinkami. Praha - Sokolov je klasická ukázka destinace, kde nemá a nemůže mít železnice šanci, protože nemá k dispozici přímou dopravní cestu a protože kvůli těm pár nezaměstnaným se ji ani nevyplatí stavět. Existuje i obdobný "kontrabeispiel": Beroun - Rakovník - vlakem bez přestupu zhruba za hodinku, autobusem s přestupy zhruba za dvě hodiny. Nevede tam silnice a kvůli těm pár lidem, co tam žijí, ji nikdo stavět nebude, neb by se prostě nevyplatila.mpixel
Porovnáváte jen zlevněné trasy ČD
Porovnáváte jen zlevněné trasy ČD a nebo trasy speciální jako JadranExpres. Pokud budete chtít tam dojet standardníma linkama(Například do Salzbugu dále do Záhřebu a ze Záhřebu do Splitu) tak za to dáte 3x tolik. Nevíc ty ceny ČD jsou bez lehátek nebo lůžek za což si musíte také připlatit. Dráhy nejen v ČR ale i v evropě je dost zkostnatělá instituce. Kdyby to chorvatsko udělali za 500,- a dali třeba 50 vagónů tak musí vydělat.Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Úspěšný zubař prodává „ražený český dějepis“, mince už vynesly 155 milionů
V Praze se v pátek vydražila část celoživotní numismatické sbírky Václava Bruny. Vyšla na 6,15...
Čtyři jaderné bloky nestačí, bude třeba budovat další, říká exministr Grégr
Premium Kromě výstavby až čtyř jaderných bloků v Dukovanech a Temelíně by už Fialova vláda měla plánovat i...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!