Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Řetězce už nebudou o zákazníky bojovat jen cenou

Češi nakupují hodně a rádi. Mezi obchodními řetězci proto zuří boj, aby své peníze utratili právě u nich. Velká nákupní centra však v cenovém boji čím dál víc narážejí na své možnosti. Zákazníky tak budou chtít upoutat i něčím jiným než jen cenou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pralinka1

17. 9. 2005 12:36
hyper/supermarkety
Mozna by bylo dobry zacit tim, co funguje vsude smerem Zapad - igelitky zadarmo samozrejmosti, produkty bez rozmaniteho hmyzu taky, nekvasici prodavacky a obsluha, maminky s kocarama absolutne no problem, moznost vratit zbozi bec kecu (tedy i vetsi sance ho prodat), ovoce /zeleninu vazit az u kasy a ne u dementnich vazicich "kiosku" kde clovek akorat tak o neco prijde a mozna zrusit vozejky na mince...taky pekna traparna....jenze pak jsme tam kde jsme byli vzdycky...lidi budou tahat domu tuny igelitek (vlastne na nic, jen tak aby je meli, kdyz jsou zadara), socky budou krast vozejky kvuli sberu, a prodavacky budou kysely jeste vic nez predtim, protoze se jim tohle vsechno odecte z platu...     
0 0
možnosti

kasavaros

17. 9. 2005 23:26
Re: hyper/supermarkety
Akorát jedno si nemyslímm, totiž že by zrušení tech vozíků na mince mělo nejaký efekt na rust jejich krádeží. Prosím vás, když dám do vozíku pět korun a ukradnu si ho, tak jednak má ten vozík cenu nesrovnatelně větší než toho búra, a navíc mi v tom kradeném vozíku dotyčná mince stejně zůstane. Jen snad přibude trochu nepohodlí a nutnost "základní investice" :-)))
0 0
možnosti

karoten

16. 9. 2005 14:18
Hodně záleží na tom, jak žijete
Hypry na perifériích mají svou typickou klientelu a klasický prodejny na náměstích taky svou.
Když někdo bydlí v periferní barokní kolonii, tak má způsob nákupů předem danej.
Já chodím nakupovat pěšky, často a bez benzínu
0 0
možnosti

Lehor

16. 9. 2005 12:16
Mně by ke spokojenosti stačilo, kdyby všude brali karty
Vůbec nechápu, proč třeba v takovém Kauflandu nelze zaplatit kartou. Zase tak levný taky není, aby ho zruinovaly poplatky a zákazníkům by se rozhodně zvýšil komfort nakupování. 
0 0
možnosti

karoten

16. 9. 2005 14:04
Re: Mně by ke spokojenosti stačilo, kdyby všude brali karty
Jeden rasistickej.
Pze tam chodí vysoký podíl tmavých zákazníků, a ti, pokud mají kartu - nebývá jejich
0 0
možnosti

funTomas

16. 9. 2005 10:40
Slepý Marketing
Pavěda, zvaná marketing šlápla opět vedle. Určitě se nepoženu pro rohlík na druhou stranu města kvůli tomu, že tam maj nerezovej mrazák. Co zákazníky těchhle velkoprodejen nejvíc irituje, jsou neobsazené pokladny a dlouhé fronty před těmiobsazenými.
0 0
možnosti

Bajeasar

16. 9. 2005 11:03
Re: Slepý Marketing
Naprostá pravda. Je to pavěda, jak oblbnout lidi... bohužel, se to ovšem stále vyplácí. Není divu... tuhle mi volali z banky, že by chtěl znát můj názor na služby, a že bych jim tím hrozně pomohl.. Cha.. Já jim budu pomáhat , aby mě mohli efektivněji okrádat
0 0
možnosti

Bajeasar

16. 9. 2005 8:59
Válka řetězců....!!!
Tak už nejen cenou. Už si budou také navzájem prořezávat pneumatiky na svých svozových autobusech....
0 0
možnosti

erben3

16. 9. 2005 9:28
Re: Válka řetězců....!!!
0 0
možnosti

tjuska

16. 9. 2005 8:31
Mám v blízkosti svého bydliště
supermarket Albert a o něm se rozhodně nedá tvrdit, že by nějak bojoval o zákazníka. Možná je to dáno tím, že v okolí žádný konkurenční obchod není. Tento Albert se vyznačuje tím, že v něm stále něco chybí, většinou nějaké zboží zcela zásadního charakteru, které se rychle vyprodává. Příčinou je nejspíše nízký stav personálu a špatná organizace práce, kdy pracovníci prostě nestačí regály doplňovat. Takže se vám často stane, že marně hledáte třeba kmín, hořčici, masox či minerálky, nejsou nakrájené uzeniny či sýry, zeptat se není koho, ale z reproduktorů se stále line vlídná hudba, prokládaná úžasnými akcemi a nabídkami. Není divu, že se při poslouchání takových keců ve mně vaří krev, ale vím, že obořit se na obyčejný personál je štěkání na nepravý strom. Když teď čtu, že se z Meinlů stanou Alberti, tak si jenom říkám, potěš je pánbůh! P.S. Jedná se o Alberta v Praze na Jarově.
0 0
možnosti

agneska

16. 9. 2005 8:42
Re: Mám v blízkosti svého bydliště
Vím o čem mluvíš- taky máme na Barrandově Alberta a je to bída. Zelenina se téměř kupovat nedá, jak je hnusná, taktéž nenakrájené sýry, salámy...ty pokladní tam jsou snad za trest. Nevím jestli to je povahou práce- zvykli jsme si to už takhle vysvětlovat, je ale zajímavé, že kousek dál je Delvita a tam jsou pokladní o hodné příjemnější (a nejde jen o jedince, ale tak nějak celkově). A ještě jedna věc, co mě na Albertu vadí- tašku si musím kupovat a je zajímavé, že nikdy nemají ty bíle, jen ty jejich hnusné modré...´takže chodim z nákupu, dělám jim reklamu a ještě jim za to platim.
0 0
možnosti

Chipus

16. 9. 2005 8:25
Velký nákup v HM ale jinak malé krámky.
Jěště jsem nepotkal HM s kvalitním masem, tam jsou plastyzoly a flaksou. To si raději připlatím.
0 0
možnosti

buhvol

16. 9. 2005 9:25
Re: Velký nákup v HM ale jinak malé krámky.
Globus má dobrý maso, skutečně dobrý! :-)
0 0
možnosti

Vlados2

16. 9. 2005 7:41
Kultura nakupování
Co byste řekli tomuto: mile usmívající se prodavač(ka) se zeptá, jak se máte a co si přejete, po nákupu poděkuje, že jste u nich nakoupili. Pokladní totéž a k tomu Vám rozdělí a naskládá zboží do igelitových sáčků dle typu potravin, či Vašeho přání. V některých zemích běžná realita, u nás zatím sen (aspoň v Hypernově určitě).
0 0
možnosti

ANDRESS

16. 9. 2005 1:57
ARCHITEKT A JEHO TISKOVÁ MLUVČÍ :)))
NO VIDAD ! ŠÍPEK ZBOHATNUL NA ZAKÁZKÁCH ULÍTLÉHO UMĚNÍ OD "BRATŘÍČKA" HAVLA A UŽ JE TADY OBCHOD S LUXUSNÍMI POTRAVINAMI ! A JEŠTĚ K TOMU MÁ ARCHITEKT "TISKOUVOU MLUVČÍ" !  TO JE Gól  NA CO SI HRAJE VŽDYŤ S TĚMI SVÝMI VÝTVORY JEŠTĚ NIKAM DO SVĚTA NEPRORAZIL, NAROZDÍL OD OSTATNÍCH  TO JEN HAVEL Z NĚJ UDĚLAL SVOJÍ HVĚZDU, PROTOŽE SPOLU ČASTO CHLASTALI
0 0
možnosti

aduano

16. 9. 2005 1:11
první?
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?

13. dubna 2024

V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...

Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho

15. dubna 2024

Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové

16. dubna 2024  15:15

Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...

Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod

12. dubna 2024  17:58

Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec

17. dubna 2024  14:08

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...

Horkovod dodá Brnu teplo a zbaví ho závislosti na plynu, říká ředitel Tepláren

20. dubna 2024

Premium Projekt horkovodu vedoucího z Jaderné elektrárny Dukovany do Brna byl po desetiletích přerušení...

Každá pátá firma v Česku je nefunkční. Povinnosti mají stejné jako ty živé

20. dubna 2024

Zombie firmy. I tak se v Česku nazývají společnosti, které jsou zapsané v obchodním rejstříku, ale...

Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala

19. dubna 2024

Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...

Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě

19. dubna 2024

Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!