Diskuze
Vlaky zdraží pro stálé cestující, studenti ušetří
Děkujeme za pochopení.
torqe
Zrušení relační slevy
V článku chybí zmínka o tom, že od nového JŘ bude zrušena relační sleva Brno-Praha za 130,- pro R/Ex a za 160,- IC/EC. Což značí, že se ČD úplně pomátly. Zdroj: http://www.zelpage.czpppqqq
politika ČD
Cestující na trase Praha - Pardubice zdá se pro České dráhy nejsou zajímaví (a bude hůř!) - už aby byla dostavěná dálnice D11...kladnyhrdina
Re: politika ČD
Cestující z Pardubic asi budou pro ČD zajímaví, protože mají například do Prahy velmi kvalitní spojení. Vzdálenost 104 km překoná vetšina vlaků za něco málo přes hodinu a jezdí jich opravdu hodně. S km bankou mne to stojí do Prahy asi 65 Kč, od léta příštího roku (až přestanou platit banky z předprodeje za starou cenu z prosince) to bude něco přes 70 Kč, s měsíční síťovou jízdenkou při denním dojíždění kolem 40 Kč. A to všechno platí i pro vlaky EC a IC. Neplatí jen na Pendolino, které určitě není určeno pro cesty Praha-Pardubice a na této trase s ním pojede jen ten, kdo tam bude potřebovat být rychleji, než taxíkem, a rád si těch 300 Kč zaplatí. Jestli se Vám Pardubice zdají ublížené, podívejte se na ten želeniční středověk třeba kolem Liberce.petr
duchodci
studenti to je v poradk. ale proc duchodci? soupravy a firma dotovana pracujicimi dava slevu duchodcum - no hnus.Joshuaboy
!!!
Přátelé, chci se jen zeptat, jestli ta Pendolina budou opravdu končit v Ostravě, anebo, tak jak bývalo u rychlíků, expresů, prostě dálkových vlaků, dobrým zvykem, budou končit v Bohumíně? Tam stejně musejí, protože je v Bohumíně veliká myčka, a ty vozy se umýt musí. Má to cenu, aby vlak v OV lidi vyložil, a pokračoval do Bohumína prázdný?ja
Re: !!!
Obehy Pendolina byly voleny tak, aby toho najezdily za den co nejvice. Vzhledem k jejich cene by se totiz spatne zduvodnovalo, ze nekde "jen stoji". Opravdu jede jen do Ostravy, tam se vysype kos (mozna), uklidi WC (mozna), vytre podlaha (mozna) a hura zpet do Prahy. Az se nejake pendolino zpozdi o vice nez 20 minut (!!!, tolik minut je na otoceni v Ostrave), nebo az se necim zasere, tak se tesim na rozzurene cestujici, kteri si priplatili za rychlost. V Praze bude na uklid 20-40 minut a zase zpet do Ostravy... A uklizet se bude doopravdy az pres noc nebo behem cesty :-)spartaman
Dotaz
Může mi někdo vysvětlit, jak může mít ředitel ztrátových ČD plat 210.000Kč + bonusy? Já myslel, že v tržním hospodářství se výše mzdy odvíjí od výsledků společnosti. Je vidět, že komunistické ČD stále žijí v éře mnohaletého plánování. A ten zmXd Dušek má ještě tu drzost tahat ze státu čím dál víc peněz. Přitom každý čtvrtý člověk (možná třetí?) je v ČD zaměstnán zbytečně. Produktivita práce v této společnosti se dle mého názoru rovná výsledkům železničářů na Antarktidě. Čili 0,00.Vstupdolesa S.
Sbohem a satecek
drevak_patlak
Re: Sbohem a satecek
Asi nevíte, co píšete. Já jel Pendolinem 2x mezi Prahou a Ústí a pokaždé jelo načas. Taktéž pohled do statistiky zpoždění R777 (viz http://kam.mff.cuni.cz/~babilon/cgi-bin/zpvlaku.cgi?v=777) ukazuje, že za poslední 3 týdny přijel do Prahy zpožděný jen 2x a to o minutu (pozor, od neděle už jezdí opět klasické soupravy). Máte pravdu, že vlak byl opravdu plný, ale ne zas tak narvaný, aby se nedalo jedno místečko najít. Nejvolněji bylo v závislácké části, ale ta bude na vlacích do Ostravy zrušena a vlak bude celonekuřácký (tento krok ČD hodnotím velice kladně).dráhy
rudý psy
honzagm
odkazy
ceny pendolina: http://www.cd.cz/index.php?action=section&id=28842 Pendolino zustava levne studenty. Rozdil mezi cenou do Brna a Ostravy je znacny hlavne diky konkurenci autobusove dopravy, ktera brzy prijde (Student Agency), ale nabyde na vaznosti po dostaveni dalnice do Ovy, pripadne severni trasy Pha-HK-OL-OV (vdalena budoucnost). Zvyseni ceny kilometricke banky je uz druhe pri zachovani cen zakaznickeho jizdneho. Strategii CD je zrejme odlakat stale cestujici za kazdou cenu. Presto si myslim, ze ceny na CD jsou velmi nizke a sluzby se pomalu zlepsuji.drevak_patlak
Re: odkazy
Nechci nijak obhajovat tarifní politiku ČD, projezdím ročně nekolik kilometrických bank, čili pro mě to bude zdražení o nějaký 500-700 Kč, ale chápu je. Teď jedu s KMB z Prahy do Ústí nad Labem za cca hodinu klimatizovaným EC vlakem a to vše za 67 Kč. To je zadarmo. Problém je v tom, že plošný tarif jaksi není schopen vyhovět všem. Některé relace jsou ve srovnání s autobusem příliš drahé i s použitím těch nejlevnějších nabídek (např. Praha-Chomutov), jiné jsou naopak příliš levné (Praha-Olomouc, Praha-Ostrava). ČD bohužel nechápou, že musí jít cestou Německých drah a zavádět relační jízdné, které nebude záležet na kilometrické vzdálenosti, ale na tom, co dráha v dané relaci nabízí a co nabící (a za kolik) konkurence. 100 km z Prahy do Pardubic, které rychlík ujede za cca hodinu (což je rychlejší než autem, autobusy nejezdí) prostě nemůže stát stejně, jako 100 km z Prahy do Turnova, které vlak ujede za téměř 2 hodiny (po dálnici autem za cca 1:15, autobusem za 1:30). V prvním případě siMartin
pendolino?
Jak to, ze Praha - Brno bude za 130 a Praha - Ostrava za 500? jakou to ma logiku. Mimochodem, za ty prachy to az zas takovy zazrav neni, bezny rychlik to jezdi za neco pres 4 hodiny, manazer pod 4, a pendolino za 3 a pul. Kvuli tech par minut platit takovy majlant? A pry pohodli je v tom mene nez v normalnim IC :-(nadrchalp
SLEVA!!!
No nevím,jaké slevy mají pro studenty na mysli. Přečetl jsem si článek a pořádné slevy pro studenty jsem nenašel. Máme na výběr, buď jet za stejné peníze, nebo si připlatit na Kilometrickoubanku, která také podražila. Kdybych měl na auto a dokázal ho uživit, určitě tak udělám. Vždyť stačí jet mnohdy ve dvou nebo ve třech a už se to vyplatí a ten komfort je určitě znát. Už teď se obávám zimy, kde některé vlaky jsou totálně přetopené a nedá se v nich dýchat a na druhé straně vlaky totálně nevytopené. Prostě osobní zkušenosti z jízdou vlakem posledních 10 letRohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko
Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...
Za zájezd jen čtvrtinu předem, navrhuje EU. Cestovky s tím mají problém
Premium Předem zaplaťte jen 25 procent a doplatek až čtyři týdny před odjezdem na dovolenou. Takový návrh...
Brusel vyčlenil půl miliardy eur na výroby munice, do Česka jdou tři procenta
Dva české podniky uspěly v konkurenci evropských obranných firem, které se ucházely o finanční...
Ruské tankery mohou způsobit ekologickou katastrofu, varuje švédský ministr
Švédský ministr zahraničí Tobias Billström varuje před ekologickou katastrofou, ke které by mohlo...
Google propustil 28 zaměstnanců, kteří stávkovali kvůli smlouvě s Izraelem
Společnost Google propustila 28 zaměstnanců, kteří protestovali proti smlouvě, kterou firma...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!